Ne gledam RTV programov sploh tako,da ne vem. Včasih smo vsaj kak športni dogodek prečekirali
Eee vidiš, sploh ne spremljaš pa si kr apriori proti... to je čudovit program samooklicanih intelektualcev v vodstvu RTV-ja in globoko kimajočih urednikov ter novinarjev, ki še bronaste bralne značke ne bi dobili. Poleg tega pa še deluje kot močno odvajalo in ob rednem spremljanju ti IQ vztrajno drsi navzdol tako, da ti je kmalu vseeno ali ti po uporabi tega odvajala uide še v gate.
Ah ja, to zgodbico poslušamo pa res že vsaj 20 let. Skos isto, kako nas Čehi prehitevajo in ne vem kaj še... dve desetletji nas prehitevajo pa so še zmeri zadi, še kamionarji uspejo v tem času en druzga na AC prehitet.
Podatki iz leta 2003, kar je 20 let nazaj, povedo, da je slovenija imela takrat 77% povprečja BDP-ja EU, Češka pa 69% Se pravi niti v sanjah 2x višji BDP.
Verjetno ni, vseeno pa skrbi za strokovno disciplino tudi tu na forumu. 😁
Da pa moraš spremenit tablico, ker ti huliganski domačini delajo škodo je pa višek primitivizma - a to je res bilo? A so res Pirančani taki?
Men so vedno govorili, da Štajerci ne prenašajo Ljubljančanov pa sem vseeno dve leti brez težav imel vsak vikend tudi prek noči parkiran avto na parkirišču pred blokom in to z LJ tablicami gor. Pa se nikoli ni nič zgodilo, tako da
Pri mili volji pa ker Dolenjc si naroči KP tablice? Mislim, kot bi šlo za disociativno motnjo identitete, če uporabim medicinski izraz ( @Janez007 ne me linčat, ker nisem dohtar in kljub temu si drznem uporabljati njihove izraze ) - zdaj samo še reč, da si večino časa v Lj in da ti je najljubša ribja hrana Štajerski Brancin oziroma nekoč bolj znan kot Ihanski Brancin. 😊
V "nartalepše mesto na svetu, nje," grem nerad. Le, ko je res nujno. 😉In to je štirikrat na leto, mogoče. 😊
Ampak KP tablic je v zadnjih letih v LJ verjetno največ od vseh ne ljubljanskih tablic. Tako, da me ta odgovor preseneča. Mogoče pa ostali tvoji sokrajani ne razmišljajo tako? Seveda je pa možno, da ste Primorci največji švercerji avtov in ste vse svoje avte s KP tablicami preprodali v Lj?
Čudni gor ali dol, intanto vsak vikend priletite vsi dol. 🤗
ah, mi sam za vikend pa še to nekaj mesecev na leto, vi ste pa vsak dan v tednu čez celo leto v Lj. Mejduš pa a v KP ni tako lepo kot pravte al greste le redno kontrolirat, če je LJ res še vedno najlepše mesto kot pravi Janko z Viča. 😜
Sicer ti ful prvoščim nov avto, ampak po drugi strani neki na silo kupovat in pol bit nekako premalo zadovoljen je pač velika napaka. Najbolje je počakat pa videt, kaj čas prinese in lahko naključno pride naokoli en dober deal pa takrat zagrabiš. Do takrat pa voziš Mazdo 5, sploh če ti bo služila tako dobro kot do zdaj.
So pa eni fejst prefrigani v tej smeri. Registrirajo nekaj uporabniških imen, naflikajo notri slike avtomobila pobrane iz tujih oglasnih portalov, seveda enakega modela. Tem oglasom nabijejo astronomske cene, zraven pa nekoliko nižjo a še vedno visoko ceno, da zavedejo kupca, da je tak avto cenejši od drugih in da lahko vsakemu potencialnemu kupcu navržejo to "dejstvo". Ker je folk pogolten, se taki enornem višanju pridružijo tudi ostali prodajalci enakega modela, ker hitro opazijo, da jih prodajajo prepoceni. Sploh ne igra vloge dejstvo kolk je avto resnično vreden ampak kolk je prodajalec lakomen. Če najdejo pa ubrisanega kupca pa tolk bolje.
Če ni povozil prvi drugi bo pa tretji ane. Matr si ti en butl.
Ja na pločniku te bo težko povozil, če pa letaš naokoli po cesti k kura brez glave pol je pa vse mogoče. Ne zagovarjam nikogar, hočem samo razložit, da ne živimo v pravljici in da ne moreš vplivati na dejanja nekoga drugega, lahko vplivaš le na lastna. In ker lahko vplivaš le na lastna pač inteligentna oseba tako ravna, da ima situacijo pod nadzorom. Zdaj, če ti takim rečeš butl pač naj bo.
Pešec nima vpliva na to, za koliko bo voznik prekoračil hitrost. Prehod za pešce sme in mora varno prečkati tudi stara mama ki ne more na hitro odskočit.
Vozniška kultura tako kot kultura na sploh je različna že, naprimer, med severnim in južnim delom germanije. Na sončni strani alp se pa definitivno začne Balkan.
A to po sebi sklepaš? Ne vem jaz nimam težav pri prečkanju ceste... ne vem mogoče zato, ker ne izsiljujem prednosti, mogoče pa zato ker me je kr dost skup pa vsak ve, da bo škoda na avtu velika, če me podre.
Prvega stavka pa ne razumem najboljš - al pa ti ne razumeš kako se prečka cesto? Ravno zato, ker ne veš kdo je za volanom pač ne greš v riziko. Jebat ga bo nekaj sekund izgubljenih, al pa minuta - pač počakaš, ker krona ne bo z glave padla, mogoče boš malo kasneje na cilju - boš pa.
Še enkrat, če ni ustavil, prvii pa drugi je pa tretji ziher - res ne vem kje je problem.
Boss, kupim od tebe avto, takoj, za gotovino. Seveda po tolko tega govorjenja pričakujem sindikalno ceno. 😀
Poglej ti njega... švero eden. Dobr ti nas tuki okol prnašaš, da si ljubitelj Mazd v bistvu si pa prekupčevalec in to z gotovino na roke 🤣
Drugač pa ja, ne vem kje si bil, ko sem mazdo 6 II generacije pred tremi leti takrat staro 10 let prodal za 3 jurje. Je bla zelo sindikalna cena pa ni bilo nekega hudega interesa. Sicer pa ja, kdor je poln dnarja naj za rabljena jajca pač kupuje po takih cenah in pada na ceneno foro imenovano "visoke cene so zaradi vojne v Ukrajini", pač naj kupuje po takih.
Je pa res, da jaz avta ne kupujem zato, da ga bom dobro prodal ampak zato, da ga bom dobro vozil dolgo časa.
Iz skrajnosti v skrajnost - točno se ve kolk je realna cena... in ne ni realna cena, da razni Franciji in Alexi (to je un iz oglasa pred časom) navijajo cene, kot da prodajajo nov avto.
Tu ti glede omejitev avtobusov in tovornjakov ne dam prav. Mogoče veš, kakšni tovornjaki in avtobusi so se vozili 40 let nazaj in so bile omejitve iste. Zdaj se tovornjak ali avtobus ustavi enako kot osebni avto. Tudi varnost je večja sedaj. V Ameriki so omejitve za tovornjake in osebna vozila na AC ista.
Pešec se MORA prepričati, če lahko VARNO prečka cestišče.
Seveda, ti kot šofer kamiona bi verjetno rad vozil 130km/h. Zdaj pa poglej kakšno imaš kinetično energijo v kamionu in kakšno v avtu. In če prileti v stoječo kolono 2-tonski avto al pa 42-tonski kamion, ko je treba vso to kinetično energijo spremenit v notranjo, da se zadeva ustavi. Tu sploh ni primerjave.
Se pa strinjam, da kamioni in avtobusi so mnogo boljši kot pred 40 leti, ampak *spoiler alert* tudi avti so bistveno boljši kot pred 40 leti pa so omejitve enake ali pa celo strožje.
NE. Mogoče šofer avta. Tudi take se opazi, ki vozijo po cesti in gledajo dol v telefon. Kar veliko takih.
Šofer mora ustaviti, če je pešec na prehodu za pešce ali je moč sklepati, da bo stopil na prehod. Mora ustaviti.
To je teorija, praksa je pa taka, da se tudi kot pešec moram obnašati samoohranitveno in samozaščitno in NIKAKOR ne puščati lastnega življenja v roke neznancu.
Pravilno gre tako gledano s strani pešca.
1. približam se prehodu za pešce in se USTAVIM, da preverim situacijo.
2. pogledam levo nato desno (če je enosmerna gledam v smer proti smeri vožnje) in če ni nobenega vozila lahko začnem prečit cesto.
3. predno stopim, še enkrat pogledam levo in nadaljujem.
4. predno pridem čez sredino še enkrat pogledam desno, da preverim ali je še varno za prečenje.
2a. če se prehodu za pešce približuje vozilo poskušam stopiti v očesni kontakt z voznikom, da preverim ali me vidi. Če se ustavlja preverim še desno stran, kjer velja enako.
3a. še enkrat pogledam levo, da se prepričam ali bo voznik ustavil in če ja oziroma že stoji, nadaljujem s prečenjem.
4a. predno pridem do sredine, pogledam še desnega, če je ravno tako ustavil. Če ni, se ustavim in ne preizkušam sreče - ni vredno.
To velja tudi prehode s semaforjem. Še enkrat ne se zanašat na zdravo pamet in razumnost ostalih udeležencev. Kot sem že nepisal je ogromno faktorjev, da ne gre vse tako kot je zapisal Janez v zgolj enem stavku.
Pa še nekaj - v Sloveniji imamo kar dobro označene prehode in pravilno prometno obravnavane kritične točke. Recimo, na več pasovnih cestah nimamo nikjer prehoda brez, da bi bil zavarovan s semaforjem. Tako, da v kolikor je vsaj malo previdnosti vsaj enega od obeh sodelujočih v situaciji skoraj ne more priti do nesreče. Če pa sta oba raztrešenca vsak s svojim egom imeti vedno prav in miselnostjo kaj vse morajo drugi narest z njegovo varno bivanje, pač pride do situacije, ko se ne izzide. Sej bo kriv un, ki je povzročil, ampak ti boš pa mrtev al pa še huje invalid.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Aha tako kot smo nekoč Kranju rekli Kransterdam bomo očitno Kopru rekli po novem Kokoper.
Že zjutri nakokan
https://www.24ur.com/novice/crna-kronika/prometna-nesreca-pri-predoru-markovec-ustavila-promet-na-primorski-hitri-cesti.html
Povezava za deljenje
Deli na druge strani