Jaz ne bi drame delal...še. Ta tekma načeloma ni odločala o ničemer razen za Bosance, ki imajo zdaj celo možnost, da minimalno zgubijo z Litvo pa so not in Litva out. Ne bi se čudil, da je to "pomoč" Bosancem, ker ne glede kolk je Litva 3x izgubila je to zelo dobra in nevarna ekipa. Vsi so ji napovedali boj za kolajne in mogoče bi se jo radi znebili, da je ne bo v polfinalu.
Namreč naši morajo za prvo mesto premagati tako Nemčijo kot Francijo, kar bi ju morali tudi v primeru, da bi BiH premagali. Izpasti pa mislim, da tudi ne morejo, četudi izgubijo obe naslednji tekmi. So lahko le 3. ali 4. in oboje pelje naprej.
Upam, da ni kakih trenj znotraj ekipe. Ker to je pa že drugi kiks ampak res kiks v zadnjih 4 tekmah. Eno je, da izgubiš na taki tekmi kot zadnjič z LItvo. Tam lahko čestitaš in rečeš - super borba , energije in vse. Ampak tole kar je bilo pa včeraj in zadnjič proti Nemčiji, pa res zgleda kot da bi bila tekma prodana.
No saj majo prav glede nekvalitete Tesel. Za tolk denarja bi človek pričakoval bistveno višji nivo. Avto je znotraj milo rečeno plastičen.
Zadnjič sem gledal oddajo, kako jih izdelujejo. V bistvu je to samostojno podvozje, kjer je montirana velika baterija. Na to podvozje poveznejo plastično karoserijo, dajo noter armaturno in sedeže in par kablov.
In dve televiziji, da lahko igralničarji igrajo tudi igrice v njem. To je to.
To je zgolj in samo zato, ker avtomobile ne dizajnirajo uporabniki ampak ekonomisti. Virtualni gumbi na ekranu so pač cenejši kot mehanski. Volvo je recimo imel tud po 90 gumbov na armaturki, ker je seveda skrajnost v nasprotni smeri z zaslonom v Tesli. Obe rešitvi sta slabi in dejansko ima Mazda verjetno najboljši pristop, kjer so vse pomembne zadeve klasični gumbi, ostalo manj pomembno pa zaslon.
Se strinjam. Veseli me, da niso podlegli igralničarskoi generaciji in je tudi v cx 30 še vedno veliko gumbov (kjer so potrebni).
Kaj ti nucajo takšni članki, ljudje to že vemo, proizvajalci pa tupijo svoje. ČE ne bi delali teh gigantskih infotaimentov, bi ti v novem autu imeli za ponudit bore malo nekih novitet.
Mislim, da je to ravno njihova fora. Zdej vsi na pas mater kupovat avte dokler bomo lahko....
ALI BODO PREPOVEDALI TUDI PRODAJO JAHT Z MOTORJI NA NOTRANJE IZGOREVANJE????
Pa jete za bogataše, pa čezoceanske ladje, pa delovne stroje... Jaz bom vozil mojega dizla + benzinarja tudi po tem datumu.
Kako lepo se bo peljati poleg stoječih električnih igračk ob cesti, ko jim bo zmanjkovalo elektrike. 😊
Jumbo Visma spet razpada po dolgem in počez - kako si najboljša ekipa sploh lahko privošči take šlamastike. Rogla je dobesedno ves čas sam, ker v zaključkih ni nobenga ob njem. Sem že pred Tourom rekel, da bi Roglič moral zamenjati ekipo.
Res je. Roglič je na Vuelti z tretjo ekipo.
Na vsakem malo ve"jem vzponu ostane sam. Je pa dejstvo, da je prišla prevlada teh mladih kolesarjev, ki gredo na polno in se ne držijo ustaljenega dirkanja. Tej starejši kolesarji enostavno ne morejo držati njihovega tempa. Letos je na Vuelti enako. Saj Roglič in Mass dobro vozita, a kaj, ko Evenepoel raztura.
A si bral tistega, ko so potovali s počitniško prikolico. Tega sem jaz bral - mislim da je bilo na AMZS strani. Ja precej precej težav, ne vem koliko ur so izgubili zarad polnjenja in podobno. Dobro za mestno - primestno vožnjo je ok. Za kak road trip je že malce več tuhtanja , čakanja, ipd..
Ja, tega ja. Ko so šli skozi Italijo. So morali kar planirati dobro vse skupaj.
Če greš pa malo dlje na dopust "600km" res ni problem, greš na kavo, pir itd pa mine pol ure kot bi trenil in ni izgovor doseg..... 👍
Bolj pomembna je lepota in funkcionalnost za moje potrebe,ostalo je kompromis.... 😉
Ni glih tako enostavno. Ravno zadnjič sem bral eno reportažo o potovanju po Evropi z električarjem. Veliko polnilnico sploh ne dela, na še več sploh ne moreš plačati, na tretjih pa je velikokrat že kar gneča. Pa tudi poceni ni ta elektrika.
Na koncu, ko so preračunali stroške jih je stalo približno toliko, kot bi imeli dizla. A časovno je bilo potovanje veliko daljše.
Zanimivo mi je sedaj opazovati različne stile voženj,ko sam ne morem voziti. In me drugi vozniki, različni, prevažajo okoli.
A ni nekako samoumevno, da ljudje poslušajo motorne obrate in menjajo, ko je potrebno? Ne... V drugi na 4000 obratih. 70/uro.🙄... jaz bi bil že v šesti brzini. In kar je najbolj zanimivo pri vsem? To, da vozijo nekateri zelo počasi a hkrati imajo zelo veliko porabo.
Skratka, zelo trpim kot sovoznik, ko nekdo matra motor. Najraje bi se presedel in sam vozil. 😬
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Meni se tudi zdi, da so malce kalkulirali.
Tako katastrofalno ne morejo metati. 😊
Povezava za deljenje
Deli na druge strani