Boss prej sem bil ?e skoraj odlo?en, sedaj pa zopet ne vem ... agrrrr
Evo, ode spanec nocoj...
sorry, ker te mu?im in v dilemo spravljam samo se mi zdi fer, da te opozorim na vse aspekte, predvsem tiste negativne, da ne bo? ?el v stro?ke pol pa ugotovu, da to ni to...
@Labi - to?no tako - ni fora samo v kraj?ih vzmeteh ampak tudi v amortizerjih in ?e to dvoje ni usklajeno je lahko vo?nja zelo neudobna - ali poskakujo?a (trde vzmeti mehki amortizerji) ali pa v ovinkih hecno gumjasta (mehke vzmeti in pretrdi amortizerji)
Glej Tomi, enkrat smo ?e imeli temo o tem ampak vseeno bom malce obnovil - spu??anje avtomobila je v prvi vrsti zgolj estetsko vpra?anje in na?eloma je to zgolj zaradi zadovoljstva lastnika, ker pa? zni?an avto na zunaj nekako bolj?e zgleda (ni nujno). Tukaj pa nastane poblem saj ti se pelje? znotraj in avta ve?ino ?asa ne vidi? od zunaj in mo?no dvomim, da si tak manijak, da vsak dan dve urci okol parkiranega avta hodi? in se naslaja? nad tem kako lep je - ?e manj pa je po moje to namenjeno drugim opazovalcem, ker mo?no dvomim, da bi ni?al zato, da bi izvabljal fou?ijo pri drugih
in zdaj k bistvu:
plusi zni?anega avtomobila
+ lep?i izgled (sicer koker za koga)
+ bolj?a lega (ni nujno, ?e je avto pretrd cesta pa preve? valovita)
+ manj?i zra?ni upor
in ?e minusi
- manj udoben (ne pozabit - slo ceste so kr?)
- vo?nja ?ez le?e?e policaje je v?asih kot avantura camel trophy
- pri parkiranju je potrebno paziti na vsak robnik, da ne re?em, da ga na plo?nik skoraj ne more? spravit
- 10-15 cm snega zna biti nepremostljiv problem, ker ?e ne druzga avto prej nasede
- zni?an pa zimske gume in jeklena plati??a - bruh kako grdo (se da pomagat )
- skoraj nemogo?a vo?nja izven ceste - kolovozi, kolesnice ipd
- prenizko sedenje (slab?a preglednost nad cesto in slepenje lu?i nasproti voze?ih)
- za dober izgled morajo biti ve?ja plati??a (posledi?no dra?je gume, ok to ?e ima? )
- verjetno najve?ji minus od vseh je v primeru trka saj zni?an avto dobesedno zleze pod vi?jega
- fou?ija se zna na pleh podpisat al pa kako gumo spustit (to je bolj hipoteti?ni problem)
- homokolelomu
- mnenje ?ene
-/+ ponavadi to za sabo potegne dodatne stro?ke v obliki spodnjih spojlerjev in kiklc
zaklju?ek: moje mnenje je naslednje in sicer ?e z avtom, dela? veliko km in si ve?ino ?asa odvisem od njega potem don't do it... ?e pa je avto bolj za zabavo in lahko lahko brez ve?je ?kode ostane ob slabem vremenu/snegu doma potem pa ni ovir... aja pa preber si pluse in minuse in ?e lahko minuse mirno pre?ve?i?... potem
ne vem ?e ste ?isto dojeli point... ne govorim kaj kdo od nas rabi ampak o tem, da bi vsaj dali ljudem mo?nost, da si izberejo paket opreme po svoji ?elji - ?e tako je velik problem, ker se ne more? igrati z oblikovanjem in naro?anjem opreme po svoji ?elji tako kot pri evropskih proizvajalcih.
Recimo pri 1.8 TE nima? DSC in TCS kljub temu, da pri ostalih modelih s TE opremo ju ima?. OK 2.0CD 120 TE tudi nima ampak tam ima? vsaj Evo opremo in ima? izbiro pri bencinarju pa ne.
Po drugi strani je pa spet nonsens, saj kakor je meni znano, ?e ho?e? mo?nej?i bencinski motor lahko TE opremo izbere? samo pri modelu 2.0 in GT samo pri modelu 2.3. In zakaj je nonsens - 2.0 in 2.3 motor te prideta popolnoma enako pri registraciji. Torej ?e ti je GT oprema predraga ti ne pomaga ni? drugega kot da vzame? 2.0 ?eprav si ?eli? recimo mo?nej?i motor 2.3 na koncu pa ?e pla?uje? isto kot pri mo?nej?em stroju. :ne vem:
Lej isto mi lahko dajo kazen, vzamejo izpit, po?ljejo sodniku.......
Pred zakonom smo vsi isti!
Edino ?e te Drnov?ek pomilosti, to je pa drugo.
dobra
Drnov?ek: "pomilo??ujem te, ker si se pokesal svojega greha in globoko ob?aluje? prekora?itev hitrosti na AC za smrtno nevarnih 50km/h. OK, zdaj sem ti uslugo naredil in te re?il kazni, ti pa potla?i svoj nepote?eni ego in pojdi z mano v Darfur"
?e beseda, dve o opremi - meni je tole res ?alostno, da Mazda ne daje GT opreme recimo za ?vohnej?e motorje in si dobesedno prisiljen vzeti 2,3 al pa v kak?ni drugi konju?nici iskat svojega novega konja.
Hecno se mi zdi predvsem to, ker povpra?evanje po opremi je in nekako se to vidi pri opremi CD 120 Evolution, ki je prakti?no skoraj tako dobra kot GT (OK, ni navigacije, elektri?nih sede?ev, pa ?e kak?ne manj pomembne zadeve) - se pravi ljudje bi imeli opremo samo ne z najmo?nej?im motorjem, saj ga velika ve?ina resni?o ne rabi in jim je neumno pla?evat ve?je registracije.
Mazda zaradi te "?udne" logike (veliko opreme samo z velikim motorjem) zgublja kupce ?isto brez potrebe.
exactly, ?a ?eprav v?asih res prestopi meje dobrega okusa... se ga pa? izogne?, ali pa ne gleda?... samo nekateri butnjeni slovenci v?asih ne znamo razmi?ljat s svojo glavo...
kakor jaz vem ni bil butnjen slovenc ampak butnjen cigan oz. rom, da ne bom koga u?alil pa bo ?e mene zbutal
saj na zunaj sploh ne zgleda tole kak stroj. men je pa itak va?n udobje, da se dobro po?utim med vo?njo. kot sem ?e napisal, divjanja ne bo pri meni, samo vo?nja po pravilih in ?irok nasmeh na ustnicah. mmm.
Lep dirka, mogo?e malo preve? dolgo?asna - mi je pa v?e?, da je Fisico dobil dirko in ne Alonso.
Odli?no je odpeljal Massa in zaslu?eno iz zadnje ?tartne pozicije na 5. mesto. Schumacher je pokazal malce premalo, Button ni imel dosti jajc, ?eprav je peljal zelo dobro. Montoya nekje pri svojih trenutnih zmo?nostih.
Smolo je imal spet Kimi in ?e ve?jo Haidfield, ki je vozil dobro dirko.
V glavnem - sezona bo ?e zelo zanimiva. Mogo?e ena bolj zanimivih v tem desetletju.
fant je bil perspektiven a v praksi je pokazal bore malo - a je sploh kak?no tekmo zmagal (?e je, pol sigurn ne ve? kot eno), vem da je bil dostkrat drugi?
Zadeva omogo?a stavo na prvih 8 mest na vsaki dirko, samodejno izra?unavanje rezultata in obve??anje po mejlu. Najbolj?e pa je, da si lahko kreira? "user group" in se primerja? z izbrano skupino kolegov/znancev.
?e koga zanima, se mogo?e lahko dogovorimo za "mazda-si" grupo. Pa da vidimo ko je ja?i
Stave za Malezijo je potrebno oddati do jutri (oz. ?e bolje danes)...
jaz sem za... daj na?timi grupo pa geslo zanjo pa se prijavimo
No pol pa res ve? ne vem,kaj borba kaj pa namerno izrivanje iz proge!!
A ima? kak?ne film?ke od teh manevrov - leto 1997 in 1994 sta ?e zelo dale? in mogo?e mi tudi spomin malce ?epa samo meni se takrat niso zdeli ni? kaj druga?ni kot katerakoli druga nesre?a - razlika je bila samo v pomembnosti teh karambolov saj se je ?lo za prvaka.
Fantje, ampak res no... dejte malce pomislit prosim. V F1 imajo mo?tva dva voznika in oba ne moreta biti prvaka lahko pa se zgodi, da ?e ne sodelujeta, da niti eden niti drugi ne bo prvak.
Kako bi ?ele to bilo neumno, da zaradi nesodelovanja spu?i? naslov. Isto (bi) se (je) dogajalo tudi pri drugih ekipah, ko so lovili naslov - mogo?e so to naredilo malo bolj prefinjeno (s postanki v boksih, hlinjenje te?av ipd). Pri Ferrariju je pa to toliko bolj o?itno saj so prakti?no sedem sezon bili v igri za prvaka in skos na o?eh javnosti.
Pri Ferrariju je resnica tudi ta, da je pa? Schumi dosti bolj?i od drugega voznika (pri ostalih mo?tvih je to veliko bolj izena?eno) in on je tisti, ki ima teoreti?no in prakti?no dale? najve? mo?nosti, da se bori za prvaka in zato celo mo?tvo vklju?no z drugim voznikom gara zanj (isto je v kolesarstvu pa se nobeden ne buni, da to ni ?portno) in seveda posledi?no tudi zase (za svoje pla?e - to je job kot kateri koli drugi sam, da so pla?e ve?je).
Pora?enci pa bodo vedno opravi?evali poraze/nesposobnost in valili krivdo na drugega recimo na Ferrari, kak?ne barabe so in da so ne?portni pa kaj vem kaj ?e. Kaj pa ?e bi pomislili druga?e in bi si rekli, da so pa? preslabi in da ?e bi bili bolj?i in bi zmagovali ter ne po?eli napak (tako vozni?kih kot napak v materjalu) jim tudi noben Ferrari ne bi pri?el do ?ivega. Tako pa se najde de?urnega krivca v osebi MS in mo?tvu ferrari in vse je OK - volk sit in koza cela.
Da se vrnem nazaj na prej?nje razmi?ljanje in sicer ?e glavni voznik na za?etku sezone ne bi imel rezultatov in bi recimo drugi voznik bil precej bolj?i verjemte, da bi se vloge zamenjale in Schumi bi moral igrati vlogo pomo?nika. Tako se je nekako tudi zgodilo v sezoni (mislim, da je blo to 1999), ko je imel Schumi nesre?o in je kasneje celo Eddie Irvine boril za prvaka (in ni zdr?al) mu je Schumi, ko se je vrnil, izdatno pomagal pri njegovi borbi za naslov.
Kar se pa ti?e spornih manevrov iz let 1994 in 1997 pa ne bom komentiral, ker jih vidi vsak druga?e - meni se zdijo kot huda borba, ?e bi jih pa pokazali slovenski prometni policiji bi pa itak napisali, da je ?lo pri udele?encih za neprilagojeno hitrost in delitev krivde.
pa ?e to: do danes ?e niso klicali. me ima da bi ?el kar malo tja, kao k sem glih v BTC-ju, bom ?el pa ?e vpra?at (mogo?e so mojo tel. cifro zgubil, pa je moja Mazda ?e davno tam, pa se na njej prah nabira in ?e mi?i so se notri luksuzno naselile ...).
Za Slovenijo je Milo?evi? naredil ve? koristi kot ?kode (naj mi oprostijo tisti, ki so zgubili svojce ob 15 dnevni vojni) saj smo tako meli "uradni" vzrok zakaj smo zapustili gnilo tvorbo, ki se ji re?e SFRJ.
Je bil pa Slobo prera?unljive? do konca vklju?no s samo smrtjo, ki jo je "verjetno" povzro?il sam. Konec sojenja v katerem bi bil definitivno obsojen se je bli?al zelo hitro in njegovi obupni poskusi, da bi se prikazal bolj bolan kot je so ?li tako dale?, da je verjetno temu primerno (ne)jemal tudi zdravila.
Na vsak na?in je hotel kot "te?ki" bolnik na zdravljenje v Rusije, kjer ima toliko prijateljev, da ga verjetno ne bi bilo nikoli nazaj. Igral je pa? poker in stavil vse na zadnjo karto, a je izgubil. Toda a je res? S svojo "kakor" mu?eni?ko smrtjo je pomagal tako sebi (oz. svojemu imenu saj tako nikoli ne bo bil pravno obsojen) ?e najbolj pa bo pomagal soobto?enim, ki bodo zdaj lahko mirne du?e valili krivdo nanj.
da ne bodo samo schumihaterji prevladoval sem tud sam prista? Schumija saj ga spremljam ?e od samega za?etka. Ko je za?el je bil eden najve?jih talentov v F1 in eden redkih, ki je ta talent resni?no tudi udejanil v praksi.
Kar se pa njegovega karakterja ti?e pa se ne bom vtikal, ker nisem ne psihiater niti ga osebno ne poznam se mi pa zdi, da je eden redkih dirka?ev, ki je pripravljen svoje te?ke milione tudi podarjati v dobrodelne namene - se udele?uje dobrodelnih prireditev (karti, fuzbal,...itd) podarja opremo itd, itd...
Ne vem no po moje tak ?lovek ni slab, tisto kar se pa dogaja na stezi je pa marsikdaj v ?aru borbe in to ni problem samo pri njemu ampak tudi pri drugih. Razlika je samo v tem, da je Schumi vsem na o?eh in dale?, dale? najbolj?i dirka? vseh ?asov ter se vsaka njegova napaka ?e dodatno potencira - tudi s pomo?jo novinarjev, predvsem pa g. Mirsada Ale?ića, ki mu je Schumi pa? oble?al v ?elodcu, kar mu onemogo?a objektivno in nepristransko poro?anje.
Pa ?e ena zadeva je in to je ogromna fou?ija ostalih v F1, ki se nikakor ne morejo sprijazniti s tem, da prakti?no en dirka? dominira celo desetletje in ve? in ?e pa? ne gre na stezi so pripravljeni spodnesti njegovo samozavest tudi izven nje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
sorry, ker te mu?im in v dilemo spravljam samo se mi zdi fer, da te opozorim na vse aspekte, predvsem tiste negativne, da ne bo? ?el v stro?ke pol pa ugotovu, da to ni to...
@Labi - to?no tako - ni fora samo v kraj?ih vzmeteh ampak tudi v amortizerjih in ?e to dvoje ni usklajeno je lahko vo?nja zelo neudobna - ali poskakujo?a (trde vzmeti mehki amortizerji) ali pa v ovinkih hecno gumjasta (mehke vzmeti in pretrdi amortizerji)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani