Kaj more?, ljudje danes hodijo po ?pecerijo na ?rpalke, in kar potro?niki zahtevajo to tam tudi prodajajo.
?asi se spreminjajo. Npr. v centru Dom?al se je neko? v 4ih razli?nih ?tacunah dalo kupit ?vasaparat - jaz sem ga v veleblagovnici. Danes ga ne more? nikjer.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Kaj morem ?e ne morem, moji kolki so rekli da rabim vrtno kosilnico s pogonom na zadnji kolesi. In sedaj naj grem kupit neka j... od kak?nega husota al pa hondo narejeno v indiji? Ali pa vsa ta kitajska... ne se?jo do gle?njev ve?nim stvarem kakr?ne so delali neko?. Pi.. ker imam ve?no kosilnico za katero mi bo resni?no ?al - stara je 28 (z besedo: osemindvajset) let in je na njej ?e vse do zadnjega vijaka original vklju?no z no?em. (la?em olje, filter in sve?ka niso original) Kot zanimivost, ohi?je je iz dvostenske ABS plastike in mu, pomoje, alu ni konkurenca, bila pa je takrat celo premo?enje.
Mimogrede, a je kdo ?e preizkusil akumulatorske kosilnice, ene so ?e velikosti bencinskih in imajo dva konja.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Bencinski atmosferski Skyactiv prav tako producirajo saje, kot turbo-polnjeni konkurenti.
Elektricna mobilnost je ze ekolosko sporna.
Elektricna vozila resujejo en sam problem: ni ti treba tankat ogljikovodikov v avto, ampak ga filas z elektriko, to pa lahko pridobivas na razlicne nacine. Nafte bo namrec "zmanjkalo". Beri: cena nafte bo rasla tako dolgo, da bojo alternativni energenti cenejsi in bojo vsi stroski, povezani z uporabo elektricnih motorjev, manjsi kot cena uporabe sinteticnih goriv.
Pojma nimam o pomorskem prometu. Vsekakor ni neproblematicen, ampak predstavlja le drobtinico v hlebcu porabe fosilnih goriv in posledicno v izpustih. Alternative so nekoliko bolj omejene. Lahko gres na veter, vesla, premog ali pa jedrski reaktor. Slednji so (tudi pri stereotipno tehnicno natancnih japoncih) odlicna platforma za salabajzerijo. Premog onesnazuje se bolj kot dizel. Torej, vesla ali jadra?
Ekologija ni isto kot okoljevarstvo. Se pa zal v tem kontekstu "eko" uporablja bolj za marketing kot za sporocanje neke uporabne informacije. Ekologija je le veda o interakcijah zivih bitij (ne samo zivali) med sabo in neizivim okoljem v katerem zivijo. Ljudje si na nek nacin zelimo ohraniti interakcije med nami in nasim okoljem (vse, kar ni clovek, zivo ali nezivo), ob tem pa radi ignoriramo svoj vpliva na to okolje. Ta trud, da okoli nas vse ostane tako, da nas ne ubije, je "ekologija" za slehernika. Verjetno "eko" ni zascitena oziroma regulirana beseda in si jo lahko nabije na celo vsak, ki se mu zdi, da bo tako zasluzil nekoliko vec.
Turbomlin?ki naj bi proizvajali precej manj?e delce, zato pa toliko ve?. ?kodljivi niso miligrami delcev ampak ?tevilo le teh.
?e na Jadranu z lahkoto iz peska nabira? plasti?en granulat mestoma presenetljivo veliko - surovina za izdelavo plastike je bil tovor na tovornih ladjah in ga je polno v svetovnih morjih - tudi to je izpust v okolje. In raznih pi.. od tovora ali pa od vzdr?evanja je kolikorho?e?, balastne vode so pri tem malenkost. 17% kolikor naj bi bil v bodo?e dele? poga?e CO2 ladijskega prometa ni drobtinica, sploh pa ladje plujejo na ?veplo - ceneno slabo rafinirano gorivo ga ima kolikor ga ho?e?.
Ladijski promet je del prometa ki ne pla?uje davkov, dale? od o?i svinja kolikor ho?e. Medtem pa nam po?tenim dr?avljanom vsak ki ima 5 minut cajta lahko nabije eko davke za vsako malenkost.
?e ?lovek nebi izumil umetnih gnojil, mi tukaj nebi re?evali sveta - nam ga nebi bilo treba ker nas bi bilo kar nekajkrat manj. Noben alternativen na?in pridobivanja energije ne more stre?i rasti ?tevila porabnikov ki se mno?ijo kot podgane.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Wankli niso zgre?ena investicija - pri takratnih cenah bencina in takratnih eko standardih. Tudi turbomlin?ki niso bili zgra?ena investicija pri takratnih eko standardih. Ko bo pa naprimer po novih standardih (hipoteti?no) turbomlin?ek potreboval DPF, mazdin bencinar pa ne, bo pa kar naenkrat stvar 180? zasukana.
V Skandinaviji to?no tisti avtomobili, ki so bili ob nakupu subvencionirani iz ekosklada (zaradi ni?jega CO2) kar naenkrat ne smejo v mesta ker so dizli. Spra?ujem se, ali ne bo neko? tudi ta trenutno ultimativna re?itev - elektri?na mobilnost - spoznana za ekolo?ko sporno.
Zakaj recimo pomorski promet z vsemi svojimi izpusti v okolje zgleda neproblemati?en.
Trenutno eden mojih glavnih pomislekov glede ekologije - imam 2 otroka v Eko vrtcu in ne vem na kak?en na?in je lahko ustanova pridobila naziv eko. Vrtec je zgrajen v kurilnici daljinskega ogrevanja in mora imeti zaprta okna da saje ne letijo v igralnice, otro?kega igri??a se seveda ne da zapreti.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Pred leti, preden sem potem kupil mazdo, sem v avtohi?ah iskal do takrat edinega japonca karavana dizla - Toyoto avensis, rabljeno seveda, ker pri nas novih z dizel ma?ino niso prodajali. Na koncu sem dobil popiz... ker so me vsi trgovci po vrsti poizkusili nategnit (o?itno sem jim bil simpati?en).
Naveli?an poizkusov nategovanja sem znesku, kolikor bi moral pla?at za rabljeno ToYoto, dodal samo 500 tolarskih tiso?akov in ?el v salon po novo Mazdo6, prepri?an da sedaj me pa ne more nih?e nategnit. In glej ga zlomka, ?e vedno se je na?el trgovec, ?eljan da si spolno ?ivljenje popestri z nategovanjem strank - Avtohi?a Kr?i?nik. K sre?i obstajajo tudi druge avtohi?e in sem potem denar nesel v Gamacenter.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
V ?asu divjih uvozov pred dobrega ?etrt stoletja kupil novega Swifta v Avtomarketu. Ob nakupu so mi trgovci zaprmejdu? govorili, da ima eurogarancijo. Avto je imel ?e nov iz ?tacune skurjen katalizator (domnevam da so v Avtomarketu nato?ili osvin?en bencin), lu?ka je zasvetila takoj pri prvi vo?nji po avtocesti.
Sledilo je 7 (z besedo: sedem) obiskov na servisu v Celovcu, kjer so mi tudi povedali, da avto nima eurogarancije (uvo?en iz Danske).. Po gro?njah z novinarji in in?pekcijo so mi v avtomarketu pla?ali nov katalizator.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Gelipter, ne se sekirat, ti si se nategnil z magnetki drugi se nategnemo s SS ki tudi zni?uje porabo.
Boss, pa a ti si mislil da bodo tu ljudje do?ivljali o?i??enje ko bodo priznavali kako so se nategnili, oz so se pustili nategnit. (za oboje so si sami krivi)
Pa da poizkusim.
Sam sem se nategnil pri nakupu ?e?ke gre?ke, ko sem dopla?al sistem za avtomatsko parkiranje - ja, pri VAG je treba vse dopla?at, ni tako kot pri Mazdi kjer dobi? vse zastonj. Sistema ?e nisem sprobal, zato dopu??am mo?nost da je koristen.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Pred 12leti sem si omislil pisarni?ki stol po naro?ilu (ni bil poceni), kjer se je dalo vse zmi?ljevat, od koles, naslonjala in pa tudi materialov za sedalo. Izbral sem nek hi-tech umetno usnje ki diha, ni pa mrzlo tako kot usnje, obraba primerljiva z njim. In nikakor ni plastika. Mislim pa da cena je bila malenkost ve? kot usnje.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Pri bratcu kav? zdr?al 20 let, prav tako dva akrobata. In, glej ga zlomka, ?e kar dr?i in ne ka?e da bo odnehal. Pomemben podatek je, da ni kitajski ampak od Mebla, pa? neko? so na?e firme delale kvalitetno in verjetno zaradi tega propadle.
Kitajski kav? iz umetnega usnja zdr?i 5let. Preizku?eno 2x.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Po svobodi je ?el policentri?en razvoj (kot gnil produkt gnilega socializma), tudi v maloro, posledi?no so se dnevne migracije pove?ale enormno. A zdej smo pa razvajeni ker se moramo na ?iht vozit v p.m.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To bi morali dodatno zara?unavati, ple?nikove zapornice so znamenitost in nudenje ogleda tako od blizu...
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani