Da je opravila 800 km dolgo pot, je skurila kakšnih 10.000€ (recimo, da je bila vsega skupaj v zraku kakšni dve uri). Jaz z mojim starim požrešnim dvolitrskim turbo dizlom bi na taki relaciji porabil največ 85€ za gorivo in avstrijsko vinjeto...
Ne, imam pa svojega in se ne sekiram več za druge....
Itak se pol folka ne testira več. In potem imamo pol oddelka na bolniški naenkrat. 😊 Od tega se, če se dva testirata in imata potrjen kovid, ostali pa "kao" ne. 😊
In je, vsaj tako pravijo tej, ki ga "uradno" imajo bolj hard varianta kot je bila recimo spomladi.
Tole tako ali rako ni tema za nas ,ki imamo CX-30tke,ker imamo crossoverje.....
Samo sliko pogledaš in ti je jasno....😊 Višina 154cm pa res ni nekaj kar bi me motilo,vsak enoprostorec in 90% karavanov ima to višino pa mogoče koga moti🤔 To so samo neke kaprice posameznikov,ki se brezupno upirajo napredku in vsemu novemu.....
Itak. Nekaterim je všeč tudi hrošč in prisegajo, da, so to zadnji pravi avti. 😊
Star? Mrbit res? Ampak vseeno dovolj pameten, da vem kako kapitalizem deluje in da se trende spreminja samo zaradi zaslužkov. A to ljudje res rabijo al ne je drugotnega pomena.
Problem pri avtih je največ v tem, da dejansko od opreme nimajo kej več ponudit novega. Avti več ali manj vse rabijo in še več, tako da včasih so ljudje avte menjali tudi za to, ker se je pojavil kak nov kos zaželene opreme in ne toliko zaradi neke nuje. Trenutno je v igri le in samo še samovoznost in elektrifikacija. Ampak ker popolne avtomatizacije vožnje še nekaj časa ne bo, elektrifikacija pa zaradi pomanjkljive infrastrukture in ogromno minusov tudi ni tist želeni faktor, ki bi prepričal ljudi k menjavi vozila. Zato rabijo ta vmesni trend in to je SUV segment, ki prepričuje ljudi da to nujno rabijo. Sej SUV-i niso nekaj novega, se svaljkajo v taki ali drugačni obliki že nekje od sredine 90-ih.
Že takrat so bili dražji od navadnih avtov in zato prodaja ni nikoli cvetela. Pa bili so enoprostorci, ki so spulili kupcem še kakega tisočaka ali več in je bilo obdobje, ko so enoprostorce kupovali vsi pa al so jih rabili al pa ne. Pa ker so bili nekoliko dražji se je trend kmalu obrnil saj je bilo na trgu primerljivih ampak navadnih avtov v izobilju. Tako so le ponovili zgodbo in enoprostorcu danes pač rečejo SUV, ampak da se bo obdržal morajo zmanjšati paleto klasičnih avtov, katera jje več ali manj enkrat že pokopala predrage enoprostorce. Te napake ne mislijo ponavljat zato pa taka propaganda kot je. Nobenega ne zanima da prodaja ostalih modelov pada, ker ni dobave, ampak se nam lažejo v fris, da smo kupci tisti, ki ne kupujemo teh avtov in si želimo samo SUV-ov. Res? Verjameš v to?
Če mi dajo danes na razpolago CX-5 in Mazda 6 z enako opremo a s tem, da je šestka par jurjev cenejša.... hmmm kolk ljudi bi vseeno vzelo CX-5, če bi bila oba na voljo za takojšen nakup?
Ne vem... Verjetno bi se jih vseeno več odločilo za cx 5, čeprav sta oba modela stara i(10 let) n precej že zastarela. Tudi face lifti jima ne pomagata več. Največ bi se jih (v resnici se tudi odloči) za CX30. 😊
To je modna muha pa kakorkoli ti temu rečeš. Sploh, če je vsiljeno s strani prodajalcev, ki take stvari vedno počnejo zato, da se dodatno zasluži. Ekvivalenten SUV je 2-3k€ dražji od neSUV modela. Enostavno potem ljudi prepričaš, da rabijo SUV in da nič drugega ni več in. Pa so šli enoprostorci v zgodovino, limuzine, HB-ji itd itd. Pa a res ljudje rabijo take avte, ki so dražji, porabijo več, ne nudijo pa nič kej boljšo izkušnjo? Ne rabijo, jih je pa potrebno prepričat, da to rabijo tudi na tak način, da začneš ukinjat vse ostale modele in bodočim kupcem razlagat, da niso več v trendu, če izberejo limuzino.
To je modna muha, ki jo je vsilil prodajalec in velja enako kot za oblačila, elektronske aparate, igrače in drugo. Sej se spomnimo kolk stvari je šlo v slepo ulico in v neki fazi bo tudi ljudem dokurčilo kupovat enako jajce z malenkostno drugačnim ksihtom in manj ali bolj zaobljeno ritjo.
Ti Boss si star. 😉 Pač old skul boj, ki ne gre s časom in trendom naprej. 😊Lahko se upiraš, a uprl se ne boš. Proti vetru pišat pač ne moreš. Tudi sam sem bil proti a sem probal in se ne bi več vrnil nazaj. Dobro, edino kak športen avto pride še v poštev. Vedno manj pogrešam 6-ko. Sedaj, ko sem zaštekal, kako se vozi pravilno ta X motor, mi je tudi ta veliko bolj v veselje. 😊
Bi znale kake limuzine obstat, predvsem pri izkoristku in podaljševanju dosega, ko se govori o elektriki...
Npr. tanov Hyunadi Ioniq 6 (limzuina) bo imel v primerjavi z Ioniq 5 (SUV) ob enaki bateriji 100km več dosega , cca 600 proti cca 500. Govorimo na papirju, realno imata oba manj...
Hyundai ioniq 6 ima količnik upora 0,21
In oba sta eno sranje od avta. Kot vsi električarji na sploh. Jaz si ne bi upal pozimi na. eno orenk potovanje z njima.
Recimo kako smučanje.
Te zna kak infarkt zadet po poti, ko čakaš kje v kaki zasneženi koloni.
V teoriji drži, v praksi pa ne toliko. Problem je to, da ob nizkih temperaturah in relativno vlažnem zraku bi to trajalo predolgo, tudi 2 dni. Vmes pa nase vleče med drugim tudi saje kurišč. Sploh je fino, če maš v bljižini soseda, ki kuri na drva al pa bohnedej na premog, ker v takem primeru je sušanje zunaj no go. Če pa posušiš v slabih štirih urah s pomočjo lahnega vetra, tako kot mi je ratalo včeraj, je pa to terna.
Pri nas je bila običajno to stalna praksa pozimi, da je pihala vsaj malo burja in se je posušilo perilo dobesedno v parih urah.
Zadnja leta je pa burja bolj redkost kot praksa in je nastal tudi pri nas problem z sušenjem pozimi. 🙄
Počasi sem se navadil na M6 z atmosferskim G165 in po praznih AC pridem hitreje, kot mi napove navigacija. 😀
Verjamem.Tudi meni je postal ta atmosferski motor zelo zabaven. Uživam,ko se priključim na avtocesto v drugi prestavi (seveda le ,ko je motor ogret), vlečem do 5000,nato tretja,enako ,četrta -peta in že imaš 150 na števcu.Z lahkoto slediš kakemu Bavarcu ali Olimpijcu?😊
Ampak to vreme na obali ubija. 😕Nismo videli sonca že kake tri tedne...
Sama megla, stalno rosenje, vse je vlažno... Sem mislil, da bo ta teden kaj bolje a nič ne kaže. Bo potrebno it kam gor višje v Slovenijo, da vidimo sonce.
Letos prvič, da ali ne igramo za novo leto ali pa, da ne bomo skupaj z kolegi iz banda. Vsi so več ali manj bolani. 🙄 Tako, da je padla odločitev zadnji moment, da greva z ženo najprej pogledati predstavo Bizovičarja v Avditorij Portorož, nato bova skočila malo do Izole, kjer bodo igrali kolegi iz Italije (New Yersey - Bon Jovi tribute band). Sledi najverjetneje pot do Kopra, kjer bodo na glavnem trgu igrali kolegi iz Big foot mama. Za polnoč smo zmenjeni z drugimi kolegi, da se dobimo v Trstu,(če nama bo zneslo) kjer naj bi tudi praznovali novo leto. Kako bo potekalo v resnici, pa bomo videli
Sam Apple izdelka še nisem imel. Ampak sedaj vidim pri mojih, da je gor že veliko uporabnih programov, ki delajo res dobro. Stvari delajo, da ne govorim o komunikaciji in nastavitvami med napravami istega uporabnika.
Glede USB-lightning kablov itd. ... so res dragi. Dodatno sem kupil 2 originalna za v Mazdi (na črni petek), pa naročil še približno 10 različnih dobro ocenjenih "no name" s Kitajske, vsi skupaj pa so prišli za enega originalnega, cca. 30 €.
Brezžične Sony in Samsung slušalke delajo tudi na Apple.
Potem sem v roko dobil od enega z Bolhe nov "original" Apple polnilec za nekaj €, kupljen preko Ebay.de. Na izgled enak kot original, pod povečevalnim steklom pa morda na 2 mestih manj natančno narejen. Itak nisem verjel, da bi bila lahko cena 8x nižja, kot je original. Ga dam na tehtnico in vaga 2 g več kot original (57g namesto 55g). Priključen v vtičnico pa je dajal 5,24 V, medtem ko original na USB izhodu nima napetosti, če njegova pamet pravi, da nanj ni priključen telefon. Tako da smo potem za telefone kupili še 3 originalne polnilce za 90€, ceneje kot so lahko posledice morebitnega požara zaradi nevarnih ponaredkov. 😥
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zanimivo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani