?e bi LojZi ti imel jajca (kar itak vemo, da jih nima?) bi si ?e sam namontiral kamero in nam pokazal tvoj slog vo?nje. Bi bilo zelo zanimivo. A si upa?? LojZi izziv?ek zate, da te vidimo a bo? kdaj pokazal vsaj kan?ek hrbtenice ali bo? do smrti ostal mehku?ec?
Pomoje bi posnetek izgledal podobno kot Return to Inocence od Enigme - ko se vse premika (previja) nazaj.
Tomacuki, teb sicer ne odgovarjam, ker si en nezrel brezveznik, ampak na tole bom, ker tako kot si v tem odstavku ti napisal, razmi?lja veliko neumnih neodgovornih in objestnih divjakov. In to razmi?ljanje je zgre?eno do amena.
Pravi?, da ni blo ljudi na avtobusni postaji;
Ja, k sre?i jih res ni blo. Ampak, preden je tale model za?el prehitevat, ?e ni videl, ali je na postaji morda kak?en ?lovek. Videl je ?ele potem, ko je prehitevanje zaklju?eval, oziroma, ko se je mimo postaje ?e z vso najve?jo brzino pripeljal. Prej ni videl NI?. ?e bi tam slu?ajno bil ?lovek, ni imel nobene ?anse ustavit, ker je bla hitrost najve?ja. Tip je peljal na suho oziroma ?isto na slepo, po sistemu, ?e?, jaz jo bom ?gal, pa naj bo kar bo. In da tip ni mogel ni? videt, je blo krivo lepljenje za rit. ?e vozi? brez varnostne razdalje, je zorni kot mnogo mnogo manj?i in sploh nima? mo?nosti videt, kaj se pred tabo oziroma pred tabo voze?im dogaja. ?e pa je tisto vozilo, ki vozi pred tabo ?e vi?je od tebe, pa kadar mu tik za ritjo pelje?, ne vidi? pred sabo popolnoma ni?. Vidi? samo zadnje lu?i tega avta, ki vozi pred tabo. Gledat in videt samo zadnje lu?i, pa ?e zdale? ni dost.
Ta model je lahko videl samo polno ?rto, (pa ?e te, kot ka?e, ni videl) ki je bila narisana upravi?eno in z razlogom, pa ?e te ?rte ni upo?teval. Polna ?rta je bla narisana zaradi avtobusne postaje in zaradi kri?i??a katermu se je ta model bli?al.
In ko se je potem divjak naenkrat pripeljal mimo te postaje, se je lahko samo sre?i in Bogu zahvalu, da tam slu?ajno res ni blo nobenga. ?el je na ?isti blef, ?gal jo je na polno, videl ni NI?, k sre?i pa tam ni blo nikogar. Samo sre?a je re?ila tega norca, pamet ne, ker pameti ve? kot o?itno nima.
No Loj(z)i, jaz sem se potegoval za to, da ostane? na formumu, ?eprav si en zarjavel in ne?ivljenjski pajac - sploh zato, ker so taki kalibri polni teorije in ni? prakse. Jaz in ?e par drugih "nezrele?ev", ti pa v praksi demantiramo celotne tvoje litanije.
Ko sem bral to tvojo klobaso, sem ugotovil slede?e; vsak, ki ?aka na avtobus na postaji, se vr?e pod kolesa prvemu, ki (pre)hitro pripelje. To si mi ?elel povedat? Ali to, da mogo?e bi sredi cveto?ih travnikov en Loj(z) tekal ?ez elektri?ne pastirje in se ne prepri?al, ?e lahko varno pre?ka cesto zato, da bi pri?el na osamljeno avtobusno postajo? Ja, vem, kaj ho?e? povedat; obstoja 0,000000005% mo?nosti, da se tak?na nesre?a zgodi. In temu "divjaku" se je to zdel zanemarljiv podatek
Se pa strinjam glede lepljenja na rit, ampak v tem primeru bi tudi ta gestapovec lahko sprostil pot. Voznik za njim mu je ?elel samo dat vedet, da ga naj spusti naprej. Se strinjam tudi glede kri?i??. To sva ?e predebatirala, zato ne mislim pogrevat stare ?upe. Lepo, da si mi odpisal
Samo zadnje lu?i od Audija. Kar na slepo. Kaj, ?e bi moral v tistem trenutku Audi prekinit prehitevanje in iz kak?nega nenadnega razloga moral za?et bremzat? Ljubi Jezus!!!!!!!!Da o verjetno prekora?eni hitrosti sploh ne debatiramo.
Audi se je potem ?ist lepo vrnil oziroma umaknil nazaj po kon?anem prehitevanju na svoj pas. ?e bi se vrnil prej, bi prakti?no zapeljal preblizu in pred nos tistemu, ki ga je pravkar prehitel. Prehitevanje se ne sme zaklju?it tako, da prezgodaj zapelje? pred nos tistemu, ki si ga pravkar prehitel. To je izsiljevanje. In to napako po?ne Boss. Je sam priznal.
In ?e zadnja gromozanska napaka; Potem prehitevanje tega Audija. Prehitevanje ?ez polno ?rto in to pred avtobusno postajo! in za tem, ko je ob cesti stal opozorilni znak da se bli?a kri?i??e!!!!!!!!!!!!!!!Kristus!!!!!!
Pa saj to ni res.........
Joj prejoj. In polna cesta vozil. Da ne govorim, koliko ljudi ?aka na avtobus, pa ?e ti ne ?akajo na avtobusni postaji, ampak kar ska?ejo po cesti. Vidi?, to je to. Ti bi samo nekaj kaznoval, okoli??ine te pa sploh ne zanimajo. Ker nisi ?ivljenjski, ampak zgolj neki gruntarski robot. Jaz tudi z motorjem prehitevam preko polne ?rte, ?e vidim, da je dovolj pregledno in da s tem ne ogro?am nikogar. Itak sem v 100 metrih mimo. ?e ne prej.
A je ?e kdo drugi opazil, da ta gestapovec sploh ne zna vozit. ?e me o?i ne varajo, je najprej prehiteval (s tem, da je ?e po prehitevanju pot zapiral vozniku za sabo in je vozil po obeh pasovih! <- Lojz, poglej ?e enkrat), potem pa bremzal za brezveze. Na vsake 200 metrov. Take je najbolj?e ?imprej prehitet
Divjak!
Lepo bi blo, da bi ?e kdo od foruma?ev temu Bossu povedal, da na cesti dela velike napake, ker ta ?lovek prav i??e nekoga, ki ga bo ubil. On prav namenoma i??e ?rtev.
Jures, Boss je baje celo morilec Oziroma samomorilec.
Tud Mazda je v?asih slovela po takih kulturnih in uglajenih voznikih. Zdaj ?al, ne ve?. Mogo?e so za to krivi tudi vozniki tipa Boss, Tomacuki itd....Taki kot so Boss, Tomacuki itd... ne pripomorejo k dobremu imiđu avtomobilske znamke. Taki bi morali vozit BMW- ja Audija, Foklsfagna in podobna vozila iz gestapo ali Musolinijevega koncerna...Pravzaprav, taki ne bi smeli voziti ni?.
Imam ?e Forda in Hondo, ki jima uni?ujem renomé
No no tako hudo pa ni, za oba garantiram da gledata v ?pegle in uporabljata smernika in tako opozarjata in ostale in pazita na ostale, tega za gestapovce ne morem re?t ker blinkerje majo sam za to da jih preverijo na tehni?nem(se kdo ne strinja?).
?e Loj(z)i pravi, da je hudo, potem je hudo. On ?e ve, kateri ne bi smeli nikoli sesti za volan Sicer pa ja, vestno uporabljam smernike in opazujem ogledala, zato tudi nimam nobenih te?av, ne jaz z drugimi ne oni z mano. Razen Loj(z)a, ki verjetno vsaki?, ko sede v avto, preklopi na Ognji??e in skupaj z eterskim prenosom moli, da na cesti ne sre?a kak?nega Tomozukija/Bossa/Ajvarja in podobnih kamikaz. Vse je za nekaj dobro - pa ga bo bog imel raje
Jaz ti samo dopovedujem, da se takih napak ne da prepre?it z nobenim kaznovanjem, pa magari bi bla zagro?ena kazen s smrtjo.
S tem stavkom se vso tvoje nakladanje do sedaj, razvrednoti. Ergo, vi?je kazni nujno ne prinesejo bolj?ih rezultatov. In kar trdiva z Bossom je torej res; pacienti sploh nikoli ne bi smeli dobiti vozni?kega izpita v roke. Zaradi preventive bi se pa zmanj?alo ?tevilo prometnih nesre?. Tema zaklju?ena. Loj(z) je spregledal.
EVO poba je umrl, ker je verjel, da neprilagojena hitrost ni problem. Torej verjel je v teorijo divjakov.
Bla, bla, bla... To ?e vedno ne pomeni, da je 110km/h, na cesti z omejitvijo 90, neprilagojena hitrost. Je samo nedovoljena. Me?e? pa nam take primere, ki so verjetno pretiravali. Bistvena razlika, ki ne gre v tvojo glavo.
Mogo?e bom ?ez dolo?en ?as lahko spet ponovil napisano...
Ni treba.
Eden, ki se mu je vceraj nezansnko mudilo ...
Nevem pa, zakaj... velikokrat so taki objestni vozniki prav vozniki Audijev, BMWjev in podobnih nemskih vozil... Znano je tudi, da ocitno sploh nimajo rocice za aktiviranje smernikov
Ta sistem, ki ga imajo ?e nekateri avtomobili (Mondeo, Passat itd.), da ti avto sam poravnava na vozni pas, ?e ne da? smerokaza, bi pri takih pri?el zelo prav. Ker premaknit tisto ro?ko s kazalcem je cel napor.
Bom, sem moral najprej 1 in 2 preigrat, da sem videl, zakaj se sploh gre
Moram re?t, da mi ni jasno, kaj folk tako kritizira Crysis 2. Meni je dvojka mnogo bolj dodelan ?pil, tako nanosuit + upgrejdi, oro?ja, razli?ni tipi alien nasprotnikov, la?je igranje zaradi bli?njic za stealth in armor, stalno vklju?en power mode, bolj?a igralnost, itd.
Skratka vse je bolj?e, le grafika je bila pri prvem delu lep?a, pa kao open environment, ampak si isto omejen in gre? lahko samo po eni poti, tko da pri temu ni dosti razlike v primerjavi z dvojko.
Vsaj iz 1-ke v 2-jko se zgodba ni pretirano navezovala. Ti pa vseeno priporo?am prvi del. Drugi je bil OK, ni pa bil neki prese?ek, da bi ga koval v zvezde. Pri enki si se res po?util kot predator in si lahko takti?no snoval svojo potezo, pri dvojki pa pa? na?iga? naravnost. Ko neki COD. Tudi vzdu?je je bilo v enki mnogo mnogo bolj?e. ?e tiste kolibe si lahko razturil...
Jaz imam glede grafike to sre?o, da me ne fascinira do te mere, da bi moral imeti vse na ful. Sem ?isto zadovoljen s srednjimi nastavitvami in pri ve?ini iger niti ne opazim razlike med "medium" in "very high" ali mi je pa interesantna 5 minut, potem pa itak pozabim na vse te bombone. Tudi z resolucijo ne pretiravam. Navadno vse igram na 1400x900, kljub temu, da imam 24-ko.
In ker se bli?a motoristi?na sezona si poglejte kaj je bil NAJPOGOSTEJ?I vzrok za smrt motoristov
Hitrost je sigurno velika, ni pa to VZROK. Vzrok nastane, ko ti nekdo s svojim vozilom zapre pot. Ker lahko se jaz hitro peljem pa se ne bom razkantal, razen, ?e mi bo kak Loj(z) odvzel prednosti. In neprilagojena hitrost je pri nas zato tako pogost in zlajnan izraz, ker nobena hitrost ni prilagojena, ?e pride do nesre?e. Logi?no, ne?
Ker sklepam, da se drugje motoristi ne vozijo druga?e, ti prilagam ta link, ki demantira na?e strokovne ugotovitve. ?tudijo so naredili Ameri?ani, sicer pa v Nem?iji, Avstriji in Franciji ni kaj druga?e.
Se opravi?ujem za Google Translate prevod, ampak sej bo? razumel:
Motor-Avto trk: To je napa?no prepri?anje, da se ve?ina nesre? z motornimi kolesi zgodi zaradi agresivne vo?nje s strani voznikov motornih koles. V bistvu, se ve?ina nesre? zgodi zaradi motornih vozil in tovornjakov, voznikov, ki ne vidijo motoristov. Veliko nesre? z motociklom nastane, ker so majhna in skrita v mrtvih kotih, ali ker motorna kolesa so te?je zaznati pono?i ali v slabih vremenskih razmerah. Te nesre?e lahko prepre?imo tako, da se dodatno trenutek, da preverite svoje mrtve kote in nadzor kri?i??a natan?no preden se je na cesti ali zdru?itve.
Pol se pa ti, Tomacuki, Boss, Dejan, Symon, itd....kar po?asi odrihtejte pa jo lepo mahnite v Avto?olo na obnovo znanja. Vsi vi, hote ali nehote priznavate, da se ne dr?ite omejitev in kao, "butastih" predpisov. Kot ka?e ste vi na omejitve in predpise ?e pozabili.
Ajd, lepo nazaj v Avto?olo!
In kaj me bodo tam nau?ili? Vse to ?e vem. Pa ?e nekaj vem; vem, kje lahko stisnem tudi ve? in vem, kje je tudi omejitev hitrosti previsoka za razmere na cesti. V avto?oli ti povejo, kaka je situacija in kdaj te policija ne more dobit, ti pa potem funkcionira? po svoji vesti. In spodleti le tistim, ki mislijo, da vse znajo oziroma imajo zelo visoko samozavest. Trezni pa na?eloma odkrupajo v grob naravne smrti. Kako vse to vem? Rezultati Loj(z)ek. Ogromno prekr?kov in izredno malo nesre?. Simple as(s) that.
Ja res je LojZi, ?e spustimo hitrost vseh vozil na ni?, bo tudi prometnih nesre? enako ni?... ?e bo nekoga infarkt med vo?njo tako vsaj ne bodo ve? mogli napisat, da je bila v igri neprilagojena hitrost. ?al poznam to?no tak primer in mislim, da sem ga ?e enkrat omenil. Znanec je umrl za volanom in po obdukciji so ugotovili, da je ?lo za zelo mo?an infarkt ampak, ker je avto nato ?el s ceste je policija napisala, da je ?lo za neprilagojeno hitrost, ker v statisti?nih zapisnikih rubrike bolezensko stanje ali recimo okvara vozila sploh ne poznajo.
To mu ?e jaz dopovedujem, samo ne prebere.
Na na?ih cestah ni klju?ni problem to, da je mogo?e kdo pozabu kaj pomeni nek predpis ali prometni znak, ki ga vidi? mogo?e na vsakih 5 let. Pri nas je klju?ni in glavni problem to, da se predpisov, predvsem pa omejitev, NO?E upo?tevat. In no?e se upo?tevat tistih predpisov in omejitev ki jih VSI prekleto dobro poznamo. Pri nas ni problem to, da mogo?e nekdo nekaj ne pozna. Pri nas je problem to, da nekdo nekaj NO?E. To je problem in TO je nevarno! Pozabljivost ni tok problem.
Ti, Boss in ostali, greste lahko vsak dan na obnovitev teorije iz poznavanja predpisov in se jih napiflate u piko. Pa se boste pol dr?ali teh predpisov? Kaj teb nuca brezhibno poznavanje predpisov, ?e pa se ti pol teh predpisov ne dr?i?? Pol je to isto, kot, da jih ne pozna? ali jih pozabi?.
Spet... kaj ti manjka; ?ivljenjskost. Nisi mi odgovoril na kar precej prakti?nih primerov, ki sem ti jih podal in niti ne pri?akujem, da bo? na kakega naslednjega. Ker si robot in nima? pojma o predvidevanju, intuiciji in verjetno tudi o obvladovanju vozila ne. In za take je res najbolj?e, da se dr?ijo predpisov. Tako je ?e najmanj mo?nosti, da gre kaj narobe.
?e se nave?em kar na zgornji odstavek; ?e bi tak?ne kalibre, ki se bojijo hitrosti, samega sebe in drugih udele?encev v prometu, odstranili iz avto?ole ?e po prvih nekaj urah, ne bi bilo potrebnih nobenih znakov za omejitve hitrosti in nobene policije. Vsi bi vozili po svoji vesti in uporabljali vse to, kar "roboti" ne znajo/znate. Ker kaj ti pomaga, ?e se dr?i? omejitev in si vseeno kripl vitamin za volanom? A je to manj nevarno kot vo?nja nekoga, ki vozi malo hitreje in ve kaj dela...?
No, ti bom dal pa ?e primer iz tvoje priljubljene ?ole varne vo?nje;
Ti pravi?, da se v ?oli varne vo?nje blazno veliko nau?i?. Reciva, da se po kakem ?ude?u res nau?i? "pravilno" vrtet volan takrat ko pride? na ledeno podlago. Zdaj mi pa ti povej kak?na bi bla razlika, ?e bi ti pa enkrat res naletel na eno ledeno podlago, ti pa iz trme, kakr?no premore?, potem NO?E? pravilno volana vrtet. Pazi! NO?E?, ne da ne zna?.
Povej kak?na je razlika v tem in povej, kaj teb nuca ?ola varne vo?nje, ?e pa potem no?e? upo?tevat in uporabljat znanja, ki si ga v tej ?oli dobil!
Zdaj sem ugotovil, zakaj vztrajamo s tabo; ker je ta tvoja (ne)logika sivih celic (gnilih marelic) tako zabavna, da se da skoraj na vsak stavek napisat argumentirano repliko. ?esa ne razume?...? ?e se bo? peljal 110 namesto predpisanih 90, ne bo? v smrtni nevarnosti in je situacija obvladljiva in predvidljiva. Pri zana?anju avtomobila pa je situacija nepredvidljiva (in lahko tudi neobvladljiva). ?e te v avto?oli u?ijo faktografije, te v ?oli varne vo?nje u?ijo intuicije in spretnosti v PODZAVESTI. Oziroma, kako se faktografsko znanje obnese v praksi. A bo?
Kaj misli? zakaj - zato ker se boji da bo ostal brez, ko bodo ugotovili, da ni sposoben varnega sledenja prometu. Taki se na vse pretege kr?evito borijo z vsemi sredstvi, da se ja ne bi kaj podobnega uvedlo. Ker ?e bi bili res tako varni vozniki kot se predstavljajo s 100% znanjem bi tak izziv z veseljem sprejeli. ?e pa jajc ni pa pa? razlagajo, da je vse brez veze.
Spomni se kako je razlagal, da je ?ola varne vo?nje brezvezna in za bedake. Z nekom, ki misli in se obna?a tako kot, da je nezmotljiv in je v to celo prepri?an je pa? te?ko ustrezno komunicirat... jebat ga, Dunning-Krugerjev efekt je zajebana zadeva.
Ampak a ve? kje je tvoj najve?ji problem v razumevanju - postavil si si fiksno idejo, da se kdaj pa kdaj ne dr?imo striktno pravil z namenom, da naredimo nesre?o, pizdarijo v glavnem nekaj groznega. Ne dopu??a? mo?nosti, da so pravila nek administrativni okvir, ki na?eloma zagotavlja dovolj velik nivo varnost (ne pa tudi absoluten) tudi ob zgo??enem prometu in neugodnih vremenskih neprilikah. ?e na prazni cesti v ugodnih razmerah pogleda? ?e izven tega okvirja to nikakor ne pomeni, da je potem tam prepad in da se takoj ubije? ali pa vsaj zaleti?.
Loj(z), to se na pamet nau?i. Najbolj?e, da si da? na sen?nik, vendar ne beri med vo?njo, ?eprav ima? dovolj ?asa.
Finta pri tebi je, da nisi ?ivljenjski, si nefleksibilen in programiran. Verjetno se ?e vsrat ne zna? nekje v gozdu, ampak samo na doma?i ?koljki
Crysis je pa pa? trenutek realnosti, da se je sistem mo?no postaral...
Ni? ne re?em, CryEngine je sicer zahtevna klobasa, za katero je ogromno fizikalnih izra?unov... ampak vseeno imam ob?utek, da se proizvajalcem ne da ve? optimizirat sistemov. Ker pa? re?ejo: "Hm, povpre?je je itak i5, 6Gb rama pa kaka novej?a grafa...", s ?emer zaklju?ijo debato. Danes je razmerje tako, da se vse vlaga v engine pa grafiko, v?asih so pa delali precej ?e na optimizaciji, ker so vedeli, da s Celeronom 333 ne more? ravno ?ude?ev delat. Sicer je pa tvoj C2Q ?e kar sposobna zadeva. ?e moj Q6700 ?e uspe sopihat ob novej?ih igrah, res pa je da ?vica tudi fuŁ. Bi ga navil, ampak nimam financ za hlajenje.
Malo prezentacije:
In navezujo?e se moje vpra?anje; KAJ ZA BOGA ?E ?AKAJO Z IZZIDOM NOVEGA CARMAGEDDONA?!
?e ena slikica, da ne bo preve? suhoparno (beri podnapis):
Kriva je hitrost, vendar v smeri proti Kopru. ?e bi se gospod peljal vzvratno proti Ljubljani (v R prestavi), gotovo ne bi zadel v kamijon. Mislim, da se vsi strinjamo. ?e Loj(z). Zato ni res, da je hitrost nevarna. Nevarna je smer v katero drvi? z neko hitrostjo.
No ko sem prebral zadnje LojZijeve odgovore je postalo o?itno, da se motim. ?koda pa sem vseeno imel nekaj upanja v LojZija... kot ka?e zaman
?al LojZi ampak tukaj si me pa totalno do konca razo?aral, ker vseeno sem upal, da ti je res mar za zvi?anje varnosti na cestah ampak o?itno ti je mar samo kako bodo ?trafal ljudi in kako bi jih ?imbolj uskubili. Ne LojZi tukaj notri niso samo divjaki tipa motorist s posnetka, ampak ?isto navadni ljudje, ki nevede naredijo prekr?ek.
To?no tako. Je tipi?en zavisten Slovencelj, ki ga zmoti vse, kar ni tako kot on zna/veruje/pije/dodaj poljubno besedo. Ni va?en ne u?inek ne realna resnost stvari, kar se tudi vidi po tem, da vse, ki malo ali veliko prekora?ijo ?ez dovoljeno hitrost, stigmatizira na enak na?in. ?e smo ?e ravno pri hitrosti; zavisten je vsem, ki se ZNAJO peljati hitro in pri tem ne delajo takih bedarij kot on (v tisti megli). Ker vsakdo ve, da se v njegovih posnetkih oziroma fotografijah NE najde, zgolj sam je prepri?an, da mu to uspeva. ?al Loj(z); nih?e med nami ne be?i pred policijo, nih?e med nami ne dela prekr?kov na na?in, da spravlja v nevarnost tudi druge udele?ence v prometu, vsi uporabljamo varnostno opremo, vsi prilagajamo vo?njo razmeram na cesti itd. Bistvo vsega tvojega nakladanja je zgolj zavist do vo?nje pri vi?ji hitrosti kot jo ponekod razvije? sam. Mlatenje prazne slame, na kratko povedano.
Phe, a slabo lu? me?e tak motorist? A ka?en motorist mogo?e me?e kak?no druga?no lu? kot slabo?
Tomacuki, pol, po tej logiki, pa ti slabo lu? me?e? na avtomobiliste? Pa Boss tud.
Aja? Ker...? Lahko te potola?im; ne Boss ne jaz ne po?neva ni? kaj drugega kot 90% ostalih voznikov. 9% je potem ?e me?ka?ev in 1% dirka?ev. Sicer pa avtomobilisti niso osovra?ena subkultura, ker jih je preve?, poleg tega je pa vsak tudi voznik avta in si ne bo pljuval v lastno skledo... Sicer mi pa razjasni malo to okoli motoristov in slabe lu?i; o?itno si med onim zaplankanim delom prometa, ki jih vidi kot nujno zlo (najve?krat je vzrok v tem, da si taki sami ne upate sest na motor - torej, zavist). Kar bi s tvojo mentaliteto ?isto sovpadalo...
No, in potem se tukaj eni ?udijo, zakaj kazni ne dobijo hitro in takoj.
Tukaj ima? odgovor! Ker je prekr?karjev in prekr?kov, enostavno toliko, da uradniki enostavno ne sfolgajo.
Re?itev; Zastaralne roke bi blo treba podalj?at, ne pa skraj?at. Da bi vsi prekr?karji lepo pri?li na vrsto.
Ja logi?no, ?e namesto 1 kazni, napi?ejo paket po 10 prekora?itev! ?e bi upo?tevali to, kar sem rekel, do tega ne bi pri?lo. Sicer se pa naj ne spravljajo poleg, ?e niso kos svojemu biznisu. Ne morejo mi ra?unat vse prekr?ke na ISTEM mestu skupaj, po mo?nosti na eno polo?nico ?E PREDEN sem dobil vzgojno zau?nico zaradi prvega. Logika, ki se skregana z vsako zdravo pametjo in ne predstavlja ni? drugega kot zaslu?karske narave ob?ine (dale? od kake preventive). Skraj?ajo naj vse kazenske roke (da ne bodo spali po uradih), obvezno uvesti izobra?evanje na poligonu na Vranskem (kjer bodo vsaj 40% voznikom zaradi nesposobnosti reakcij odvzeli vozni?ko dovoljenje), obisk ponesre?enih na So?i in odstranitev vseh radarskih sistemov. Na tak na?in, bi na cesti ostali samo tisti, ki znajo vozit, ?rtev in nesre? bi bilo manj, zdravstvo bi verjetno imelo manj te?av s ponesre?enci itd. Ampak kaj je problem; da nih?e ve? ne bi mogel slu?it na razbitem plehu in vsakodnevnih kr?itvah hitrosti. Pa stvar bi bila naenkrat protiustavna, ker je bolj va?no, da ima vsak pravico do volana (namesto do varnosti).
Ja super zadevo si nabavil Sej ta VFR je baje tudi delni naslednik XX-a, ker so se odlo?ili, da slednji ne bo dobil pomladitve. A navor je ?e naredil vtis nate?
V Mariboru je ?e kar nekaj radarjev funkcionalno onesposobljenih. Zdaj jih ?e barvajo preko kamere z raznimi spreji. Me pa ?udi, da se tega ni nobeden ?e prej spomnil, ampak so jih ?li onesposabljat po te?ji poti (podtikanje po?arov v mehanizem itd.).
TAKILE majstri imajo pa sploh radi, ?e jim prekr?ek zastara.
Takega bi morali malo spokat okoli u?es. Pa ne zato, ?e se v kaki avto tresne (s tem bi samo sebe eliminiral iz prometa), ampak zato, ker me?e slabo lu? na vse ostale motoriste. Je pa res, da ?e se pri takih temperaturah vozi? brez ?elade, ti verjetno mo?gani zamrznejo.
Kaj je smisel kaznovanja? Smisel je, da s kaznijo ti nekomu pove?, da nekaj dela narobe. In to mu mora? povedati takoj oziroma ?imprej, da tega prekr?ka ne bo ve? po?enjal in da ne bo ve? na isti na?in ogro?al ostalih.
To?no to. Zato jaz tudi ne bi pla?al tem Ljubljankovićevim juncem za se?tevek kazni. Ker najprej moram kazen dobit, da dojamem, kje so me dobili oziroma kaj sem kr?il, ?ele potem, ko drugi? ponovim napako, mi lahko napi?ejo novo. Ne pa, da v treh dneh se?tejejo 6 kr?itev in mi potem po?ljejo paket domov. Na sre?o se mi to ?e ni zgodilo, sem pa sli?al zgodbe drugih...
Sej pravim, meni je stvar delala na 1.86Mhz C2D in 2Gb rama. Imel sem cca 50-60FPS na resoluciji 1400x900 in srednje nizkih nastavitvah (8800GTS 320 rama). Ve?ji problem je bil z Warheadom, ki je bil precej slab?e optimiziran. Ampak pod nobeno igro mi comp ni takrat tak pokleknil kot pod Arma 2. Danes pa pod L.A. Noire, ko ne prese?em 20-30FPS na enaki resoluciji, s tem da imam Q6700 in 3Gb rama (ja 32-bitne Winse), ter Radeona 5830. Najve?je presene?enje kadarkoli, mi je bil pa Stalker, ki ga je poganjal ?e moj stari enojedrni AMD 2000+ z Geforcom 4 (64 rama). Sicer pri nizkih nastavitvah in resoluciji 1280x1024, vendar teko?e brez najmanj?ih zatikanj. Se mi zdi, da so v?asih bistveno ve? pozornosti posvetili temu, danes pa samo roke lovijo in se zana?ajo na to, da imamo itak vsi i7-ke.
Ja enako. Jaz sem imel tudi 8800GTS pa je ?lo nekje pod sredino nastavitev. Ampak kljub temu je stvar izgledala fantasti?no. Vbistvu ?e danes izgleda. Kaki BF3 je recimo na tej stopnji 4 leta kasneje. Je pa tudi manj po?re?en in bolj?e optimiziran.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pomoje bi posnetek izgledal podobno kot Return to Inocence od Enigme - ko se vse premika (previja) nazaj.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani