No danes zjutraj ho?em dat avto na gretje in se vsedem not pa vidim vse lu?ke ?udne... Prvi znak al da je mraz al pa neki narobe... Obrnem klu? pa naredi TKK... Pa mi je blo vse jasno...
No pol ga porinem ker se mi je mudil in po 20km avto spet lepo v?gal... Vzamem zdele doma ?rno klemo dol pa vmes na 20A ampermeter in ka?e tole meritev...
Mi klikne prvo izklopit woofer stran... Vzamem varovalko ven...
Kaj kej woofer ?trajka al je normalno da 120mA papa v stanju pripravljenosti? In ne lu?ka ne gori zadaj da ima kontakt... Ko ga dam se pri?ge rde?a protect in pol zelena ko rde?a ugasne...
Zdej pa res ne vem ker pri -25 je avto v?gal kot nov... Kej z oja?evalcem narobe?? Ker v?eraj mi je pa lepo po mrzli no?i v?gal... Pa je cel teden pred bajto stal pa je v?gal... Zdej pa ?ez eno no? ga je sfukal?!
Zvezan sm mel pa takole...
Pol sem pa ?e dal namest varovalke wooferja ampermeter pa je sko?l najprej na 480mA nato pa po par sekundah na 121mA in tam ostalo...
Imam sre?o da so me predlagale ker sem prej ?e tam delal kot kurir... Sedaj pa imam raje svoj avto ker dobim ?e kilometrino pla?ano in ne samo ure... Pa ?e Senic je slu?ben avto...
Pohvalim se da sem dobil ?iht za ?tukat zraven Torke in ?etrtke se vozim Celje - Pesnica - Celje in pobiram v zdravstvenem domu krvne vzorce za krvne analize... Zaenkrat imam samo to traso enkrat na dan za privajanje... Potem pa dobim ?e nekaj lokacij in bom cel dan sedel v avtu... Imam svoj avto ker potem dobim 0.37?/km in 4.5?/h... Ska?em od veselja da mam do konc poletja ?iht zazihran
Mrtvo ravna cesta je in skarpa betonska za ograjo... Lahko se slikam... gre pa cesta skos krizisce in je ene 50-60m dolg klanec... in kolega ni mogel lavfat ker je mel operacijo ledvic... jebiga se zgodi...
V glavnem dejmo temo o avtu... Pa mimogrede kolega ma FL tega megana na wliki... Tak da je avto v nerazbitem stanju vredn se ene 5500-6000?.. Pa se mal km ma...
No situacija je taka... Neki je radio popravljal in v?igal avto pa gor in dol pa pozabil v leru, ro?ne pa nikoli ne zategne in ko je pri?el nazaj vidi avto ko se pelje z ene 20 na uro proti ?karpi... Nekje tam ker sm probal z mojim in rabi ene 10min da se sploh za?ne premikat kam potem pa dobi zalet... In rezultat je viden iz slik... Na dvori??u je pa brez klanca tako da ne ve kak se je odpeljal... V glavnem povejte ?e se sploh spla?a rihtat ali kar prodat... Avto ma okol 80-90.000km samo...
Po?kodbe so pa take da je zvilo izpuh, vezna stena je skor ni ve?, zadnja obojna vrata se ne dajo odpret, prtlja?nik prav tako ne da odpret, podn prtlja?nika je luknja, obe lu?i zadnje hin, cela rit avtomobila porinjena v zadnji kolesi ki se ne premikata ker je pleh stisnal ob njiju,... ?tala v glavnem...
Takole zgleda desni bok... Vidi se da je tolk zvito da se vrat ne odpre...
Zadnja vezna stena
Rit avta...
Tole se vidi levi blatnik kolk je lok zgornji ven potisnilo...
Ko pogleda? znotraj proti prtlja?nim vratom... Dve veliki luknji...
In pa poden kjer se vidi cesto in izpuh skozi... Tam bi mogla bit pa rezerva...
Sepravi se spla?a rihtat ali prodat...? In ?e rihtat kaka bi bila cena... Kska dec ?al nima...
Danes klical petrole in nasel zadnjega v vojniku in sel ponj... noro zadovoljen... zelo hitro bere 16hb na polno zapolnjen kljucek, zvok je zelo cist,... super zadovoljen...
Zanima me katerega vzet... ?e sta enaka po karakteristikah in imata oba lo?en kanal za SUB da lahko ga posebej ?tela? kako in kaj potem bi vzel onega brez CD ker tak ne poslu?am CD-jev...
Jures ne nisem hodo na ?trom Gimnazija Celje - Center
Drga? pa povezat vse ni problem... Dans glih vse kablovje pa varovalke nastavu... Sam one nastavitve mi niso ravno jasne... No zdej so mi ko mi je kolega gain pa Hz razlo?il kaj kir po?ne... In da morem kable za napajanje vle?t po drugi strani avta ko kable za signal do oja?evalca... Ker so motnje...
monta?a je pa priklop je pa ?ist izi, gleda? da je plus pa minus kokr sm ti pokazu pa barva barva tko kot je treba pa da ma? dobr pr?ravfano maso iz oja?evalca da ti slu?ajno kej ne skuri.
Hja te konektorje bom mogel ?e najt kam v gepeku na maso...
Mi je pa en kolega tele filtre pa nastavitve obrazlo?il kako tak da bom zaenkrat dober dok kablov ne kupim
Ker se woofer projekt spet premika ker sem oja?evalc dobil me zanima kako na tale oja?evalec sve?em lepo woofer gor...?
Nucam kako kretnico slu?ano...? Radio ma ?in? izhod LINE OUT pomoje za woofer... Bom navodila radia pogledal... Oz. kako dopovedat oja?evalcu naj woofer poganja... Bi pa vezal samo en zvo?nik...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No danes zjutraj ho?em dat avto na gretje in se vsedem not pa vidim vse lu?ke ?udne... Prvi znak al da je mraz al pa neki narobe... Obrnem klu? pa naredi TKK... Pa mi je blo vse jasno...
No pol ga porinem ker se mi je mudil in po 20km avto spet lepo v?gal... Vzamem zdele doma ?rno klemo dol pa vmes na 20A ampermeter in ka?e tole meritev...
Mi klikne prvo izklopit woofer stran... Vzamem varovalko ven...
Kaj kej woofer ?trajka al je normalno da 120mA papa v stanju pripravljenosti? In ne lu?ka ne gori zadaj da ima kontakt... Ko ga dam se pri?ge rde?a protect in pol zelena ko rde?a ugasne...
Zdej pa res ne vem ker pri -25 je avto v?gal kot nov... Kej z oja?evalcem narobe?? Ker v?eraj mi je pa lepo po mrzli no?i v?gal... Pa je cel teden pred bajto stal pa je v?gal... Zdej pa ?ez eno no? ga je sfukal?!
Zvezan sm mel pa takole...
Pol sem pa ?e dal namest varovalke wooferja ampermeter pa je sko?l najprej na 480mA nato pa po par sekundah na 121mA in tam ostalo...
If in doubt, flat out...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani