Gravel ja, glede na to kar sem opisoval po cem bi se vozil so mi to svetovali. Potem pa kolegi kolesarji so rekli da tole je kar top kolo
tukaj okoli nas je precej takih poti da gres nekam v klanec gor potem pa se okrog kotline peljes pa gozdnih poteh
Gravel je top. Jaz ostajam na mtb ,ampak vidim da bi mi gravel veliko bolj ustrezal. Povprečna vožnja z MTB izgleda : 70posto asfalt , 20posto makadam,10posto gozd. In potem se ubijam z širokimi gumami po asfaltu ... Plus tega so grevli kul za pogledat in super zimsko kolo za nas specialkarje.
Potem števec kaže narobe simp ko pasulj. Sem preverjal Garmina z avtom, z obcestnimi oznakami celo merili smo pa GPS vedno kaže točno , razen če obcestne oznake lažejo🤣
Dokler se voziš tam kjer je GPS signal ,ja
pred 1 uro je Deeyan napisal:
To je pa naboljsa opcija. Tak da je kolkr tolk ga dobis rabljenega tam med 100 in 150€ 🙂
Jaz sem ful zadovoljen s sigmo za 65eur. Žična , 2memorya za 2razlicna bajka. Nima GPSa,ampak presenetljivo točno zadane tudi visince. Je pa res da je potrebno vsakič sproti skalibrirati začetne visince.
Za pikolovce predlagam, da še izmerijo pritisk v gumi in skupno maso kolesarja in bicikla na prvi osi. Zaradi tega, ker se guma nekoli vda se namreč spremeni radij in s tem tudi obseg. 🤣
Ne me preveč resno jemat, da se res ne bo kdo tega lotil.
Ubistvu.... Tako naj bi se delalo. Obtežen bicikl se pelje in potem izmeri pot ki si jo prevozil tekom obrata feltne .
Vem,vem....
pred 8 minutami je robertk6 napisal:
Najbolje je kupiti Garmina dodati senzor na kolo in imaš vse automatsko , vse sam izračuna . Če imaš 2 kolesa narediš 2 profila za kolo in je to to.
Kaj pa ko GPS pokaže eno vrednost , števec pa drugo ?:)
Pusti tisto kar je v navodilih, najbolj preprosto in dokaj natančno je da si zacakneš pri ventilčku na tleh in pelješ celo kolo (naravnost) tako daleč, da je ventilčke spet pri tleh in zacakneš! To razdaljo izmeriš z metrom in dobiš rezultat👍
Bolj, ko boš natančen bolj bo točen števec😉
Je pa tudi formula za izračun, če hočeš 100%natančnos a mislim, da je tole dovolj vredu. 👌
To je najbolj natančno ... Jaz preprosto prepišem vrednost iz knjigice in ko primerjam z GPSom, mi na 100km sfali cca 1km... In se ne sekiram kaj preveč
Tudi z Jošta pri Kranju se da dosegati lepe številke, ampak je preveč nevarno, ker je preveč folka/avtomobilov, če bi imel zaprto cesto, da res lahko spustiš zadnja dva klanca pred koncem, mislim da greš z lahkoto čez 80....
Jp,res je.... Ampak tam so parkingi pravokotno na cesto.....
No da je res strm breg in pregledno, da ne naletiš izza ovinka na "obračalnik za seno" v vlogi traktorskega priključka in iz tebe nastanejo ražnjiči.
Kar se hitrosti tiče, sva si kot kaže precej različna, saj sem jaz še vedno prifliknjen, zato vprašam, ker se mi nazadnje tistih 71kmh s Črnivca, ni zdelo bogvekaj.
Baje so tudi iz Korenskega sedla proti AUT postavljali nore hitrosti.... Jaz nebi
Te dni sem po službi vsak dan na kolesu, izbiram si bolj klance in ponovno imam delujoč brzinomer, ki je dobil novo baterijo.
Nima veze, vprašanje se glasi;
kateri je res ful nagnjen in odprt ter pregleden klanec, da ste dosegli res visoko hitrost za dol grede? Koliko?
Doslej sem najbolj 'pičil' s Črnivca proti GG, a cesta ni toliko pregledna. Adrenalin matrwola!
Jaz sem dosegel max slabih 70kmh. Na Krku leta,leta nazaj. Zdaj bremzam že pri dobrih 50kmh. Preveč vprašanj v moji glavi v stilu "bo priletela srna, se bo od nekje znašel traktor, bo razgnalo gumo...? ".
Meni je pa lj super... Še ko sem do svojega 23ega leta živel v Grosupljem,sem izkoristil vsako možnost iti v Lj. Pa imam rad naravo in tišino,ampak življenje v Lj ima en kup plusov; za transfer po mestu je dovolj kolo in mi tudi po 2tedna stoji avto, večerna kava v centru je skoraj tako dobre kot tista jutranja ob sprehodu po centru.
Vse je pri roki,en kup ljudi,ampak noben o nikomer ne ve kaj dosti (zagotovo so na vasi bolj firbcni in povezani).
Meni je top kombinacija življenje v mestu in občasen pobeg v tišino ,magari samo 15km stran.
Z reflektorčki na biciklu ni nič narobe glede na to, kako hitro si lahko spregledan lučem navkljub.
Domače bicikle sem opremil s "cevkami" od 3M-a za na špice. Dovolj je. če je nataknjena na vsako drugo špico. V primerjavi s klasičnimi reflektorji za na bicikel, so bistveno bolje vidni, odsevajo v krogu 360 stopinj - avto ki pripelje za teboj jih vidi že, čim je cca 10 stopinjlevo ali desno od smeri tvoje vožnje. V praksi zgleda zelo dobro in res toplo priporočam
Za čez dan ne rabiš odsevnikov. drugače so pa ruzaku in na cotah za zimski čas. Če imam pa v planu nočno turo pa zmontiram luči. Zadnja je na senzor in zazna če zaviram in zasveti močneje. Spredna je pa od Gloworm XSV
Jaz imam večino časa tudi podnevi prižgano predvsem zadnjo luč. Vožnja pod drevesi,nasproti sijoče sonce znajo hitro narediti kolesarja manj vidnega. Itak se luč fila na USB, na močnem utripanju zdrži 12h... Ponoči pa še dodatno reflektor+ čelka+ odsevni jopič + odsevne nalepke v špriklah
Ej vidva @Deeyan in @Nejc1986, mislim čist tko med nami, a vama je pod častjo razjahat pa kakšnih 100m recimo peš ob biciklu? Sprašujem bolj zato, da vem, če sam kdaj to naredim, a me mora bit sram? 🤪
Ne,s tem ni nič narobe. Dejansko ni .
Ampak,a se skoraj raztrgam ,da nebi stopil dol? Vedno
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Gravel je top. Jaz ostajam na mtb ,ampak vidim da bi mi gravel veliko bolj ustrezal. Povprečna vožnja z MTB izgleda : 70posto asfalt , 20posto makadam,10posto gozd. In potem se ubijam z širokimi gumami po asfaltu ... Plus tega so grevli kul za pogledat in super zimsko kolo za nas specialkarje.
A maš grx opremo gor ?400/600?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani