Verjetno je pri specialki mal razlike, to je pomembno za tiste ki se gredo "zares", za ostale pa je to modni trend ki ga mastno plačaš. Npr. pri mojem fitnes kolesu je bila razlika med aluminijem in karbonom 0,5kg... To je veliko če tekmuješ, za šminko pa ne vidim smisla
Tako je, Zemlja je svoj organizem in ima svoje "programe", cikle...kakorkoli to poimenujemo in naši prdci nimajo prav nobenega vpliva na njeno delovanje oz. energijo.
Se povsem strinjam s Sportman333. Evo jaz sem včeraj naredil 145km z 2100visinci s specialko... Kdor pozna Gorenjsko : iz Ljubljane preko Naklega v Kropo, vzpon na Jamnik, spust Dražgoše, vzpon na Jošt (slovi kot zelo strm odsek), spust v Kranj, vzpon na Šmarjetno Goro (strmo), spust v Kranj, Cerklje na Gorenjskem, čez Šentursko goro v Kamnik in v lj.
Povprečna hitrost 23kmh, povprečen pulz 125'. Max pulz 151 na 19procentnem odseku na Jošta....
Kolega ki je bivši tekmovalec me vedno kurca,da bi lahko bil hitrejši, če bi šel višje s pulzom... Jaz mu odvrnem, da potem nebi mogel voziti po 200km trase in da sem raje v "safe mode" 😂. O tem koliko truda je bilo vloženega v to, da zmorem odpeljati klanec z pulzom manjšim od 140' nebi...
Tako da ko je govora o pulzu je najprej treba vedeti kakšen je v mirovanju in predvsem kakšne želje ima nekdo v športu... Če je nekomu cilj priti na Vršič pod 40' bo vozil drugače kot če mu je želja po Vršiču iti še na nassfeld 😂
Recimo moj avg pulz na zoncolan iz ovara (spada med 3najtezje vzpone v EU) je bil 149.... Kolegica ki je vozila zraven je imela za 25' višjega...
Plus vpliv genetike, utrujenosti, prehrane...
Sportman333, ti si iz okolice Janč, ne? 3dni nazaj našel top povezavo čez Rečico na Koške Poljane
Prava mašina si, jz imam kolo 3 tedne pa se še na Šmarjetno ne upam, da si ne naredim sramote.
Podoben tempo, malo počasnejši sem imel tudi sam. Je pa tudi meni že prevroče, raje imam tek pozimi.
@Alexkoliko pa imas ti srcnega utripa na ta tempo. Sprasujem zato ker si s tem tempom hitro na 170 utripa, kar pa ni glih zdravo. Govorim na pamet, mogoce si pa bolje pripravljen kot povprecen rekreativec.
Sem se vrgu v stroške, prvo nabavil kolesa sedaj pa še Thule 598 nosilce. V navodilih piše da lahko šibam 130 km/h. Kako pa to izgleda v praksi, kolk hitr se vozite a kolesi na strehi?
Gor lahko namontiram 2 x kolo in 1 x kovcek. Nosilnost strehe pise da je 100kg, thule nosilcev pa 75 kg. Torej ce natrpam 75 kg bo ok, al lahk kej streho začne kriviti, aje kdo to sprobal?
Tud jaz sem se par let nazaj nekej silil, da grem na 21tko pod 2 uri pa sem se pripravljal par mesecev dokler mi ni mišica počila. No takrat sem ugotovil, da so takšni cilji zame nepomembni. Za svojo fizično zdravje sedaj skrbim tako, da 3-4krat na teden izvedem cca. 30-60 min rekreacijo različnih tipov, hrib, kolesarjenje, tek, nogomet, badminton, vmesne dneve pa kakšen dalši sprehod ob tem pa pazim da jem samo 8 ur, 16 ur pa ne. Vsako forsiranje slej kot prej pusti posledice na nepripravljenem telesu, torej telesu tistega, ki že od malih nog ni neprekinjeno treniral.
Aja, sem mislil da je s tega vidika to bolje, jaz jih imam zunaj in mi je na začetku ropotalo, sem enostavno nabavil od jagwire eno opcijo , nekaj takega in je to to.
Pa pravim, pateticno, vceri sem se pogovarjal s serviserjem pa pravi da ima vecina kolesov notranjo napeljavo in iste probleme, da pa se kupci ne pritozujejo. Ocitno jih vecino ne moti, no mene moti za znoret. Npr. v prednjih vilicah je cca 30cm notranje napaljave in ko vržeš kolo na predji del ropota kot da imam na kolesu predji prtljaznik namontiran.
Prestudiral sem cel Youtube, danes grem iskat snake skin zascito za kable, ki je edina dovolj tenka da upam da bom z njo prisel v notranjost okvirja.
Tko, nazadnje sem kolesaril na Rogovem gorcu ko sem bil še froc. Žena me je naštimala, da sem nama kupil kolesa. Vzel sem fitnes kolesa, zame od Specialized, zanjo Treka.
Vse super, sam ene stvari pa ne zastopim....za biciku sem se stegnu 1300k in grem na prvo furo pa mi po slabi cesti ropota kot moj star gorc. Pa mi ne da mira in iščem vzrok ropota, gor pa dol po ulici 50x in ugotovim, da je problem zajla zadnje zavore, ki je speljana v notranjost okvirja, kjer se lepo prosto giba in ob tresljajih povzroca hrup. Skratka, ne morem verjet, da si dopustijo taksno butasto napako. Na spletu sem nato celo ugotovil, da so to znane napake...
Vglanem zdej bom zadevo poskusil rešiti z izoloranjem zajle tako da jo ovijem v peno.
Jaz sem za okoli vogalov, dreves.... nabavil eno poceni za 30eur od Iskre in svoj posel naredi vec kot odlicno za ta denar. To ni lakserca za profije in vecjo kosnjo, ampak za zakljucke ko pokosis svojo parcelo.
Evo z ženo pa mulci na Kriško goro, s sabo poln ruzak pirckov pa snopsa da lazje dol pridm, v dolini se ga pa nazrem do konca, zena me pa vozi v Citroenu, Mazde ji ne dam
Ne razumem ljudi, ki gredo v takih razmerah z letnimi pnevmatikami na pot. Če ste se vsaj enkrat z letnimi pnevmatikami vozili po snegu veste o čem govorim, to ti je čista drsalnica in loterija, pri kateri ne ogrožate samo sebe ampak tudi druge.
Mislim da je to kar si napisal vsem priblizno jasno in ne sanjajo, problem pa je ker je to neke vrste pat pozicija. Ce hoces dalje koliko toliko svobodno ziveti se bo ocitno treba cepit, ce se ne bos, bos lahko sam doma privezan ko pes.
Ma ne govor, kera beda je to vse skupaj. Ne vem kaj naredim, drug teden se lahk cepim z astro a za cepit se mi ni. Mam pa problem, ce se ne cepim ne vem kako naj hodim na vikend na Hrvaskem, ki ga nisem videl ze 7 mesecev, ker tiste palcke tud ne bom vsak teden v nos tlacil.
Ne vem točno... približno 1500€ neto(z malico, potnimi stroški, delovno dobo trideset let). Toliko dobi ven policist pripravnik s par nočnimi in kako nedeljo. Za Nemčijo recimo vem, da dobijo ing. za isto delo okoli 3500€.
No ni čist tko, policist pripravnik-student dobi cca. 800eur, ko zacne delati pa z vsem skupaj brez prevoza znese okoli 1100-1200 eur.
Se pa strinjam, da za 1500eur težko obdržiš kvalitetnega inženirja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Verjetno je pri specialki mal razlike, to je pomembno za tiste ki se gredo "zares", za ostale pa je to modni trend ki ga mastno plačaš. Npr. pri mojem fitnes kolesu je bila razlika med aluminijem in karbonom 0,5kg... To je veliko če tekmuješ, za šminko pa ne vidim smisla
Povezava za deljenje
Deli na druge strani