Zakaj sta tovornjakarja to delala? Zaradi voznikov osebnih avtomobilov, ki ne spo?tujejo PRAVILO ZADRGE. Po levem pasu do konca, potem pa en levi, pa en desni...?isto enostavno...samo ne, levi trije ali ?tirje, ali pet ali ?est, pa en tovornjak....potem se pa leva pomika, desna pa po pol?je... 500metrov pred zaporo postavit znak prepovedano prehitevanje, pa policaje v kontrolo, pa se spet napolni prora?un...
Tudi to dr?i...smo leta 87 ?li s staro Lado 1600 v Dortmund, pa je fotr z nem?kim bencinom vidu, kak lada gre...gor smo se 140-150 na uro peljali, z nem?kim bencinom pa do konca...180 je kazal, pa obrati na rde?em...uf, luda ku?a...
k****, predrl ?isto novo Bridgestonko, manj kot en teden na avtu... mam pa res sre?o, to je ?e druga ki sem jo predrl na tem avtu, prej pa nikoli nobene...
Dve mo?nosti...ali zamenja? (zaflika?) gumo ali...avto...
V sloveniji je vsa nafta IZ ISTEGA ZALOGOVNIKA v Kopru, izjema je Agip
OMV vozi iz AVSTRIJE...iz prve roke...ker me je sam voznik OMVjeve cisterne v Radovljici vpra?al, ?e je kaj razlike in da je iz Avstrije gorivo pripeljal... Bilo pa je, da se je kurilno olje in nafta iz istega rezervoarja v Kopru to?ilo, pa se samo 2dl barvila zraven za kurilno olje dalo...
Ste pozabili "afero" v MB, ko je kompleten avtobusni avtopark obstal, ko je bila huda zima...cca 10 let nazaj? Tisto obdobje je bilo veliko problemov z zmrzovanjem nafte in to tisti, ki so na petrolu talnkali...je bilo v ?asopisih... Tisto obdobje sem v Avstriji tankal, pa je bilo -28 ponekod, pa BP... Je pa tudi od ?rpalke do ?rpalke odvisno...sem na enem petrolu videl, da je imel prodajalec v svojem avtu par karnistrov polnih nafte... Je razlika pri osebnem avtu in tovornjaku zaradi lokacije rezervoarja in cevi, ki so speljane do motorja...na tovornjakih je pa to druga pesem... Pa tudi na osebnem avtu ne bo? opazil 10% razlike, ker avto tak ve? kuri pozimi...
Za Agip in MOL sem samo sli?al, da je tudi kvaliteten diesel...je bil pa problem enkrat pri AGIPu... Kolega imel Toyoto diesel...ni va?en model, pa so mu ob nakupu nove v Celju priporo?ali, na naj NE tanka v petrolu... Je pa tudi en drug tam toyoto kupil, pa ni na petrolu tankal, ampak na AGIPu...pa mu je motor riknu...so na Toyotinem servisu rekli, da zaradi goriva...je pa VEDNO tip na AGIPu tankal in imel vse ra?une shranjene...
?e to lahko napi?em, da sem vedno tankal OMV, ?e se je le dalo, sem pa enkrat pozimi zgodaj zjutraj ?el iz Hrastnika v Pivko...tak zgodaj, da sem ob pol ?estih zjutraj v Pivki bil, pa je bilo ob odhodu iz Hrastnika nafte na minimum, pa sem se komaj do Barja privlekel, nato?il minimalno do OMV...pa sem drugo jutro moral gla?ek o?istit, je bilo pol deci vode notri in je zmrzovalo...
Najbolj?a nafta je na OMV. Sem sam testiral in to ve?krat... 10% ni?ja poraba in ve? mo?i avta... Preverjeno na tovornjaku...
Petrol poraba 34 litrov, OMV pa 31 litrov, s tem, da je v isti klanec tovornjak za pol prestave vi?je ?el z OMV... Relacija, te?a, avto, prikolica in ?ofer isti...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zakaj sta tovornjakarja to delala? Zaradi voznikov osebnih avtomobilov, ki ne spo?tujejo PRAVILO ZADRGE. Po levem pasu do konca, potem pa en levi, pa en desni...?isto enostavno...samo ne, levi trije ali ?tirje, ali pet ali ?est, pa en tovornjak....potem se pa leva pomika, desna pa po pol?je... 500metrov pred zaporo postavit znak prepovedano prehitevanje, pa policaje v kontrolo, pa se spet napolni prora?un...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani