... ... ... ... ... ... Negativne posledice čutimo vsi v radijo Viškega azilantskega doma (v radiju 10km), ampak se nič ne govori o tem.
O marsičem se v Sloveniji ne govori, čeprav bi se moralo. In če kdo slučajno začne o čem govorit, se očrni tistega, ki je začel govorit in se ga označi za zdraharja in podobno...
- "Dragi, ko sem se vračala iz službe, sem na cesti srečala najino hčerko."
- "Ja, kaj pa je to takega, če si srečala njo?"
- "Nič. Hotela sem ti samo reči, da sta oba avtomobila na odpadu..."
- "Šef, mislim, da vas nekdo kliče."
- "Misliš? Izjasni se! Ali hoče govoriti z mano ali ne?"
- "Ne vem. Najprej je vprašala, če je to naše podjetje, nato pa je rekla, naj ji na telefon dam starega osla... "
- "Danes sem kot lev planil v šefovo pisarno, z roko udaril po mizi, da so vsi papirji skočili kvišku ter zakričal, da zahtevam višjo plačo!"
- "Končno si zbral vsaj malo poguma. In kaj je rekel šef?"
- "Nič, to je bila šele generalka. Šef ima danes dopust..."
Vajenca skozi ključavnico gledata, kako se mojster z ženo valja po kavču v dnevni sobi.
- "To pa mora biti zelo prijetno delo."
- "Zakaj tako misliš?"
- "Ker če bi bilo kaj zoprnega, bi naju poslal..."
- "Šef, poslušajte. Že deset let delam v tej tovarni, pa še nikdar nisem prosil za povišanje plače."
- "Res je. In vi si zapomnite to, da tako dolgo delate v tej tovarni iz točno tega razloga..."
- "Janez, zadnjič si nadrl svojega šefa, ane?"
- "Da."
- "In kako se je zadeva končala?"
- "Moj šef je sedaj čisto drug človek."
- "A res?"
- "Seveda, službo sem zamenjal..."
Jah, glede na to, da tudi tvoja Mazda 5 ni imela pogona 4x4, ne vem, čemu si toliko vztrajal na njem in si posledično po nepotrebnem zožil izbiro. bi verjetno kak potniški kombi z 2.0 HDI dizlom bolje opravljal nalogo ...
Ker sem se postaral in se mi ne da več nekajkrat na leto verige montirat. Sploh, ker imajo zdaj vsi montirane pnevmatike, ki so široke skoraj 20 cm, med pnevmatiko in blatnikom pa premalo prostora, da porineš roko mimo in z zadnje strani zapneš verigo. Zato sem vztrajal na 4x4 pogonu.
Ne živimo vsi na nadmorski višini tja do 320 metrov nad morjem. Nekateri smo kar 3x višje...
Kombi 2.0 HDI? A se hecaš?
1.) Kje pa dobiš 2.0 HDI? Ali imaš 1,5 litrski MutiJet3 (npr. Fiat Scudo), Ali pa samo še štromarje (npr. Citroën)...
2.) Po teh naših hribih ni avtocest. Ta kolovoz, ki ga imamo, je sicer asfaltiran, ampak je širok 3,6 metra. Precej prometa predstavljajo gozdarski tovornjaki, ki so široki 2,5 metra. Če mi nabavimo en kombi, kot je na primer Renault Trafic, je širok 2,3 metra. Cesta po planoti pa ima na eni strani škarpo gor in nato hrib nad cesto, na drugi strani pa škarpo dol in dolino pod cesto. Kako si zdaj ti predstavljaš to vožnjo in srečevanje nasprotnega prometa? Že Mazda 5 je široka za po#$%dit, tale FuksWagen, ki ga imamo, je še širši, da pa s kombijem pridem... Poleg tega, ko peljemo otroke na primer v Novo Gorico na bazen, je to treba nekje v Novi Gorici parkirati. Nova Gorica je precej novo mesto in so za vzorce parkirnih mest vzeli Fiat Topolino in Zastavo 750 - to, kar se je leta 1960 prevažalo po cestah... In tako imamo parkirišča dolžine 4,3 metra in širine 2,5 metra. Saj ni problem parkirat (čeprav je kombi mimo grede daljši od 4,3 m - pa kaj, saj je BTjka tudi...), problem je odpreti vrata. Sploh tako, da ne rukneš v tistega zraven. In poleg tega upaš, da bo tisti zraven tudi tako uvideven... Da se pa vsakodnevno vozim v službo in nazaj s kombijem...
3.) Kdo bo to tankal? Mislim, nafta ni več pod 1,5€ za liter. In takle kombi ima po tovarniških podatkih porabo 8 litrov na 100 km. Pa vsi vemo, koliko se lahko zanesemo na tovarniške podatke o porabi in kaj to potem pomeni na cesti...
4.) Pri nas so vzponi. To pomeni 12%. Ko pade malo snega, se kombi kar ustavi. Pogon je spredaj, zadeva pa velika. In enostavno ne gre. Po ravnem še, v hrib pa nikakor. Že Mazda 5 je bila prevelika. In so me prehitevali tako z Mazdo 2 kot z Opel Corso in Renaultom Modusom. Vsi ti malčki so šli mimo nas brez težav. Vsi večji smo pa montirali verige. Ker fizika dela svoje ne glede na znamko vozila...
Slivka, žal na boljše s temi jajci ne bo šlo več, kakorkoli obrneš naj bi bil avto, takrat kadar je NOV, naj bi bil NAJBOLJŠI. Če je že zdaj klump, potem reees ne želiš vedeti kako se je postarati z njim!!!
Glej, tak motivacijski nagovor lahko tudi zamolčiš...
Grem naprej kako? Peš? Ker smo dve leti iskali in med iskanjem obiskali preko 20 salonov različnih znamk in to je bil še najbolj približno podobno tistemu, kar smo želeli. In še to je šara, da bi najboljše naredili, ko bi jo sprešali takoj, ko pride iz tovarne. Ne, sprešat bi morali kar tekoči trak v tovarni, da jih niti ne delajo...
pred 4 urami je godlike napisal:
... ... ... ... ...
Slivka za tvoje brege je treba kupit najboljmočnega dizla v ponudbi. Ker ostalo se mantra in če diha na škrge je pač žejn po gorivu in olju.
... ... ... ... ... ... ...
Dvolitrski turbo dizel je v tej ponudbi največ, kar lahko dobiš. Pri konkurenci je pa še slabše, tam pa več kot liter in pol sploh ne premorejo...
Koliko "obožujem" FucksWagna, to se ne da opisat...
Naša Mazda 5 je imela povprečno porabo 6,3 litra na 100 km. V to so vštete tako vožnje po avtocestah kot tudi vleka počitniške prikolice in zraven prevoz sedmih potnikov. Tovora praviloma ni prevažala, ker je pri hiši BTjka. Je pa bila "s hribu doma", tako da so bile vožnje zmerno do pretežno po hribovskih cestah (gas do ovinka, pred ovinkom popustit gas, da hitrost pade, iz ovinka gas do podna, da dobi hitrost, popustit gas toliko, da drži hitrost do naslednjega ovinka). No, ko je bilo konec hribovske vožnje, je bila pa mestna vožnja na vrsti. Razen, če smo kam dlje šli, potem je bilo vsaj kakšnih 120 km avtoceste. Vožnja pa po omejitvah (od Nove Gorice do Razdrtega je hitra cesta, kar pomeni tempomat na 110, naprej je avtocesta, kar pomeni tempomat na 130. Razen, kadar je bila zadaj kamp prikolica, takrat je tempomat na 100)... In pri vsem skupaj je bila poraba zgolj 6,3 litra na 100 km. Mazdin dvolitrski turbo dizel je dobro opravljal nalogo, za katero je bil narejen, to je treba priznati.
Danes malo preštejem porabo od FucksWagna. Za 13.157 kilometrov smo porabili 828,50 litra nafte. Ampak prvih 10.000 km smo vozili zelo umirjeno - utekanje motorja pa to. Počitniške prikolice še ni imel pripete. Enkrat samkrat je imel pripeto tovorno prikolico (lastna teža 220 kg), v kateri je bilo sedem parov smuči in sedem parov pancerjev. To je bila največja obremenitev tega voziloida do sedaj. Kaj bo zdaj, ko bo "v polni operativni uporabi"? Gotovo bo poraba vsaj še kak liter večja. In to naj bi bil razvoj in napredek in bolj ekološko? Ja, pa vsej tisti nafti je treba prišteti še tri litre motornega olja...
Koliko "obožujem" FucksWagna, to se ne da opisat...
No, je pa pri vsem nekaj dobrega. Taka izkušnja z novim voziloidom me je prepričala, da bomo BTjko vozili, dokler se ne razpade, potem jo bomo pa popravili in vozili dalje - ekologija, razvoj in napredek naj gredo pa v ku#$c in pi&%o in j€#em Greto in vse njene kompanjonke... In j€#em mater tudi Martinu Winterkornu in Billu Fordu in vsej ostali bandi tam na Švabskem in v Ameriki...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
O marsičem se v Sloveniji ne govori, čeprav bi se moralo. In če kdo slučajno začne o čem govorit, se očrni tistega, ki je začel govorit in se ga označi za zdraharja in podobno...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani