Se pa govori da je v treh momentih prehiteval pod rumeno zastavo, ne samo takrat s kobayashijem...pa baje da ena od teh treh ni legalna ?eprav ne vem ?e ljudje sploh razumejo vso to zmedo...
Tudi pribli?no ni enako. ?e nikoli nisem sli?al Vettla ali Hornerja Ferrarijevce imenovat makaronarji, lahi, itd.
Nima veze, kako jih jest ali kdorkoli od navija?ev kli?e, gre se za spo?tovanje med mo?tvi v karavani F1. In vodja Ferrarija Montezemolo bi lahko malo ve? spo?tovanja pokazal, konec koncev gre le za mo?tvo, ki dominira v zadnjih 3 letih, in ga sami ne uspejo prese?i, in to kljub njihovi bogati ?portni zgodovini, ogromnem dirka?kemu znanju in dirka?kimi izku?njami iz raznih serij ter seveda z njihovim "najbolj?im" voznikom.
Enim ?aljitev, drugim spet ne. Ne bo se pa nih?e oziral za tem kaj ti misli?. Zaradi mene tudi ?e jih ?e vedno kli?emo gara?isti...se pa me?e? tukaj kot da Ferrarija ni ?e nih?e nikoli premagal. 3x. So what? A bo zdej konec sveta?
Vettel je pa itak celi pape? kar se spo?tovanja ti?e. Sploh besedna zveza ''kumara'' mu gre rada z jezika.
?e sam Montezemolo mo?tvo Red Bull zani?evalno imenuje "napitkarji". Da jih eni napitkarji, z dva razreda slab?im voznikom (tako pravijo njihovi navija?i, Nande je itak 2 razreda pred vsemi) perejo ?e 3 leta, aj aj aj...
Kaj, tko kot ti re?e? makaronarji. Pa smo na istem mar ne?
Sploh ne. Za Ferrari je ?e dolgo znano, da dajejo za marketing zelo malo, njihov glavni marketing in reklama je F1. In glede na videno je le ta bolj ?voh.
Ti si se ustavu v devetdesetih...Mogo?e v?asih ja, sedaj je pa razvoj cestnih avtomobilov vseeno ve?ja prioriteta kot prej, in temu primeren je tudi marketing.
Mene zanima, ?e je Audi ?e opustil ?eljo po vstopu v karavano F1? ?e par let nazaj je bilo ful o njih govora. :ne vem:
Tukaj je beseda o celotnem koncernu, se pravi VAG, Volkswagen kot glavni je zainteresiran za vstop(Mo?no tudi kot Audi) ?e bi le bili stro?ki manj?i, kar se obeta po letu 2013. Se pa Audiju trenutno bolj spla?a DTM in Lemans kjer nastopajo...
Kak?na sramota? Od kdaj je pa to merilo, da ?e si proizvajalec da pa mora? biti kar vedno prvi? Kaj so potem Williams in Mclaren? Sej niso od nekdaj zmagovali proizvajalci...
So pa pri Ferrariju postavili povsem nov standard za drugega voznika "hlapca". Toliko pomo?i, kot jo je imel letos Alonso s strani Masse, ni imel do sedaj ?e noben voznik in dvomim da bo kdo kdaj to presegel (no ja, morda alonso naslednje leto ). Timski ukazi, spu??anje Masse, bremzanje Masse prek team radija, na?rtno prestavljanje Masse po ?tartni vrsti navzdol, testiranje novih delov na Massinem dirkalniku med sezono na dirkah (seveda za Alonsa), and the list goes on. Kot pravim, ima boga.
Tut Webber?ek ni bil od muh, raje kar s steze zapeljal
Druga?e pa ne rabi? govorit kako dober je bil dirkalnik, bil je za stopni?ke ja, ampak kaj ti to pomaga ?e je un ?e sekundo hitrej?i? Ne govorimo da je zani?, je pa definitvno slab?i od Redbulla. Kako bi potem osvojili prvenstvo?
Ja, rumeno rde?e so bile ?e v Pinheirinho in v izvozu naprej, tam ni prehiteval, nato v Mergulhu zopet zelena, potem pa ko se hrib odpre je bila pa zopet rumena. Tam je Vettel za?el prehitevat...
Jaz vozim serijsko narejen avto. In od serijskih avtov ma moj avto ene najbolj?ih bremz v svoji konkurenci, ?e ne celo najbolj?e.
Jaz no?em, tako kot tukaj nekateri, iz svojga avta delat nekak?en okrancan avto za v cirkus in nanj ?raufat vso mogo?o doma v gara?i ali pod kozolcem na?raufano ?aro. Jaz sem te otro?arije prerastu.
Tud ne da se mi na kak?nih parkplacih zbirat pa dirkat, gume kurit, pa kazat in gledat svoj avto pa pred publiko polirat doma narejen spojler in pri?igat nalepljene diodice v raznih barvah, ?ponat glasno musko itd.....to so zame otro?je traparije. Ampak glej, vsako tele ma svoje vesele. Vi kar med sabo primerjate, ?e vam to pa?e.
Jaz za enkrat kar zaupam zavoram in firmi, ki je moj avto nardila. Pa uradni servis me zaenkrat ?e ni razo?aral. Mogo?e me ?e kdaj bo? Bomo vidli kaj bo cajt prnesu.
?e bi ?el ?e kdo zraven, za koledarske (sicer ni ravno mese?na tema, lahko pa je za prihodnje) ali za osebno rabo, je vljudno vabljen. Ni nobene modelne/znamkarske omejitve da ne bo pomote Gara?a je pa odprta kot so ?e pred mano dejali, bomo pa probali tudi Atlantis, ?e v cityparku ne bo vredu. Hvala vsem...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
S tabo je ista zgodba. Skrivanje za tipkovnico, pa prazne herojske obljube da se bo? kdaj prikazal iz svojega brloga.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani