Ali LED dnevne lu?i res toliko pomagajo pri manj?i porabi?
Motor?ek z 1,4 litri delovne prostornine ima okoli 70 kW mo?i. Koliko se pove?a poraba za "pogon" ?arnic, ki imajo 0,1 kW mo?i? Saj so LED dnevne lu?i nekajkrat dra?je, kot pa privar?uje? goriva... Vsaj po moji kme?ki pameti je to pravzaprav samo teoreti?no var?evanje, v praksi pa zanemarljivo. Ali se pa? motim?
LED dnevne lu?i so dra?je za koga?
Proizvodnja in tehnika za LED lu?ko je skoraj nikakva... LED lu?ke so odli?no poceni, da pa jih prodajajo kot dodatno opremo za denar, za katerega dobi? en starej?i rabljen avto, je pa druga pesem...
Ravno tako, kot je kozlarija, da so dnevne lu?i, ki svetijo samo spredaj, dovoljene brez dogradnje senzorja za zasen?ene lu?i, ki psvetlijo vse 4 krajne to?ke vozila!
Ker ljudje pa? ne znajo presodit, kdaj je potrebno imeti pri?gane lu?i, kdaj meglenke, in kdaj so dnevne dovolj...
skratka, to ni za varnost ampak je samo modna muha
@Boss: jasno, tudi jaz sem za prilagodljivost, ampak, na posnetku se 80% ljudi pelje mimo pravil (brez varnostne razdalje), promet poteka po moji oceni v dveh kolonah, in v takih razmerah je nenadno menjavanje pasu prav tako nevarno kot takole siljenje nekomu v "rit" avtomobila...
ko se jaz recimo iz prehitevalnega umikam na vozni pas, probam voziti tako, da ohranim neko spodobno varnostno razdaljo glede na za mano voze?ega, in mu ne rinem takoj pred nos vozila... hebat ga, nekateri smo bolj prilagodljivi in imamo/imate ve? izku?enj, nekateri pa malo bolj "levi", in tudi tem je potrebno omogo?iti premikanje po cestah...
ostaja dejstvo, da tip s pe?ojem ni ogro?al nobenega, tip v mercedezu pa je ogro?al vse okrog sebe....
tadrugi videoposnetek poka?e kaj se zgodi, ?e se nekdo prestra?eno umika tistemu za sabo...in potem imamo takoj dva ki ogro?ata sebe in druge
@Boss: ravnanje italijanskega voznika ni nikakor opravi?ljivo, avstrijski voznik pa lahko da je vozil glede na gostoto prometa in hitrost s pravilno varnostno razdaljo in se ni ?elel desno vsiliti med 3 vozila, kar se ponavadi "pri?akuje" od dinamikov na AC (pa tudi drugod), saj so ta tri vozila vozila precej eno za drugim...
poleg tega so nad glavo ?e table za razvr??anje, kjer se lahko domneva, da je vsaj eden od voznikov spremljal table, da se bo primerno razvrstil.... bla bla bla... skratka po videoposnetku sode?, bi bilo makaron?e takoj potrebno zapreti, saj ne obvlada niti osnovnih pravil vo?nje po cesti!
tole pa? ni snemano na open AC v Nem?iji, kjer ni omejitev hitrosti, in to je fakt... hitrej?i vozniki, ki vozimo nad omejitvami, se moramo pa? prilagoditi stanju, in ne obratno... CPP so zgornje meje in ne neka orientacija!
(fcuk... po kar nekaj prevo?enih kilometrih ne morem verjeti, da sem napisal tole zgoraj, saj sem NFS voznik )
Danes sem se vpisal v slovensko statistiko motoristov v pozitivnem smislu...
Na radar me niso dobili pri prekoracitvi, ker sem se tocno peljal, pa se 0.0 sem napihal, in to naenkrat in v sklopu akcije poostrenega nadzora nad motoristi
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@Jures: a za ro?tilj niso dobre ?
LP KAALman
Povezava za deljenje
Deli na druge strani