Ko sem bil jaz star 13, sva s sosedom odbrcala na Menino z Vira, kar pomeni 80 km v obe smeri in to z železnimi bicikli na 5 prestav.
Ampak tega je tako daleč nazaj, da se komaj spomnim.
A to so tiste deda fore: " k sem bil jaz mulc, je blo snega meter in pol pa sem gazil 5km v strm hrib v šolo pol pa nazaj domov še enkrat 5km v strm hrib."
Pa vsi otroci smo se morali čuditi taki vzdržljivosti in priznati, da smo res mehkužni.
Včeraj so se darsovci-marsovci igrali igrice z ljubljanskimi vzdrževalci cest.
Marsovci so zvečer kompletno zaprli Šentviški predor in ves tranzit speljali na Celovško. Prikoličarji, turisti, avtodomi, šleperji vse se je gnečilo na Celovški. No in ravno takrat točno ob tem času zvečer je blo treba nujno zamenjat eno žarnico v sredinski razsvetljavi na Celovški. Pa je lepo kamionček z lojtro od vzdrževalcev zaprl en cel pas Celovške, da je vse stalo in pizdilo. A res je blo treba točno tisti edini večer, ko je bil zaprt predor še kurčevo žarnico menjat?
Msislim, če pa to ni blo zanalašč, da se ljudi dodatno zajebava pol pa res ne vem kaj je. Fak mal po koroni so zaradi drage elektrike ugašali celotno razsvetljavo in nikome ništa, zdaj je pa ena žernica fucking problem, če ne deluje en dan. Mislim resno... jebem jim mater enim in drugim.
Zato mam jaz en tak tihi strah pred temi pametnimi urami, ker je to še en gadget več za polnit, da mi para živce. Bo telefon čist zadost da je pameten, razne wireless slušalke, ure in podobno kramo pa naj si kr kitajci sami polnijo.
Pogi je norc... totalen, da zbrišeš pri 100km do cilja in ostaneš čisto sam nekje dobrih 50 do cilja ter zmagaš z razliko. Ne vem, ampak tole je pa taka dominacija, da je ni večje.
Mal ste me zastrupli in sem šel izračunat kolk bi prišla Octavia RS in Superb 2.0TSI z enakim motorjem kot RS (265KM). Sem res dal samo opremo, ki je smiselna in je Octavia okoli 43k€ Superb pa nekaj čez 47k€. Verjetno z mal pogajalskimi prijemi bi tole upel še za nekaj jurjev znižat. Zanimivo, tko da zdaj so tri opcije v igri.
A ti ni boljš vzeti lizing, kredit, sredstva pa imeti na razpolago v vsakem trenutku, jih kako drugače oplemenititi, itd...? 😉
Sej zato pa ne grem do konca, ampak do neke cene, ki mi je še sprejemljiva. Lizingi in krediti so finančni minus. Za avto za 50k€ je cca 11k€ minusa. Zato je več ali manj zame moralno le denar, ki ga zaslužim s svojim delom. S tem nikogar ne osiromašim.
V bistvu je tako, da se vsi možni klele bi radi igrali nek socializem ali celo komunizen, čeprav smo v tržnem gospodarstvu in svobodnem trgu. Razne državne subvencije pa naj bojo za EV-je, za sončnice, pokrivanje stroške kmetom pri naravnih nesrečah, pa poplavljenim, ki so gradili v strugah rek ipd. Pa subvencije Revozu, Magni, Akrapoviču, Boskarolu ipd pa tudi navadni socialistični ukrepi, kot zastonj vozovnice za upokojence in druge neupravičena subvencioniranja, od prenosnikov do električnih koles in podobno.
Tole je treba vse dat stran ter trg prisilit, da se ne bo bogatil na plečih vseh samo zato, ker dobi zastonj pomoč. Ja recimo tako kot primer, da je EV stal 30.900€ pol so dal pa subvencijo za 6 jurjev in se je cena za enakega kar naenkrat spremenila na 34.900€.
Čakaj, kako nimaš popolnega denarnega limita? Hočeš rečt, da sky is the limit 🫢
No to glih ne... limit sem si sam postavil, koliko mi je smiselno še dat za avto. Aja pa da mi ni treba takoj 6-ko prodajat in si lahko vzamem čas. Seveda pa krediti, lizingi in drugi fafingi pač pri men za avto odpadejo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A to so tiste deda fore: " k sem bil jaz mulc, je blo snega meter in pol pa sem gazil 5km v strm hrib v šolo pol pa nazaj domov še enkrat 5km v strm hrib."
Pa vsi otroci smo se morali čuditi taki vzdržljivosti in priznati, da smo res mehkužni.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani