Boss, me?ka?ev sploh ni tako grozno veliko, kot tukaj vi pi?ete.
Niti divjakov ne.
?e ti po pravici povem, je bil meni za vzgled ravno en ?ofer avtobusa. On je tako le?erno, brez ihte, brez ?iv?nosti in elegantno vsakodnevno vozil svoj avtobus, da je od svojih potnikov dobival same pohvale. ?e si se vozil z njim, sploh nisi ?util, ovinkov, nobenga pretiranga bremzanja, pospe?evanja, naglih manevrov itd....lepo le?erno, elegantno po predpisih in strpno si z tem njegovim avtobusom plaval. Njegova avtobusna relacija je slovela po to?nosti. Pa ni nikol divjal. Samo reda se je dr?al.
Zanimivo, ne? Folk namre? ni privezan, pa ?e stoji. Kaj druga bi lahko pri?akoval... Sicer je pa red tako spisan, da je hitrost v naprej prekalkulirana in tudi elektronsko omejena. V LJ pa gredo na roko tudi me?ka?em/divjakom in jih spremljajo kar preko GPS-a, zato tudi na postaji dokaj natan?no izpi?e prihod avtobusa.
A ?ele ob osmih gre? na ?iht? Jaz grem ob 5h.
Sami lenuhi, ki bi samo spali.
Sem se prej?nji teden malo pred sedmo uro zjutraj peljal po Ljubljanski obvoznici v Avstrijo na smu?anje. Cesta skoraj prazna. Vsi Ljubljan?ani ?e spali. Sami zaspanci in lenuhi v tej Jankovićevi Ljubljani. Dan se zjutraj lovi! In to tako, da se prej vstane! Ne pa pol divjat po cesti.
Boss, kdaj pa ti zjutraj vstane? in kdaj gre? na ?iht?
Nekak smo ljudje biolo?ko tako naravnani, da spimo, koliko pa? organizem potrebuje. ?e pa tebe ?e sredi no?i ti??i iz postelje pa ti ne morem pomagat. Verjamem pa, da si fou?, ?e gre? spat ob 11-ih, ob 3-eh zjutraj se pa verjetno ?e kobaca? po postelji ko neki hiperaktiven froc. Jaz grem pa raje ob 5-ih zjutraj spat pa vstanem ob 12:00 ?e se le da.
Moja vo?nja je vedno taka predvidljiva in se ne zaganjam v ovinke pa se da tudi pri najvi?ji dovoljeni hitrosti vzdr?evat zelo elegantno vo?njo.... dokler... ne naleti? na me?ka?a, ki navadno nima pojma o vo?nji, zavira pred vsakim ?e tako blagim ovinkom, ve?ino vozi kaoti?no, nekonstantno oziroma ?e vozi konstantno to pomeni z enako hitrostjo izven naselja kot v naselju in ?e in ?e. Takrat je navadno konec z lepo vo?njo in v izogib tega je takega najbolje prehitet pa pozabit nanj.
To?no tak. Jaz se jih na?eloma sploh ne spomnim, ker grem prehitro mimo. Pa verjetno tudi oni mene ne.
Sem nekaj mesecev nazaj napopal en link, kjer so z dvemi BMWji testirali smisel prehitre vo?nje napram vo?nje po predpisih.
Zaklju?ek: ne izpla?a se. ?asovno sploh ne profitira? veliko, pa so kar na relativno dolgi relaciji vozili, cenovno pa sploh ni? ne profitira?. Da o varnosti oziroma nevarnosti sploh ne govorimo.
?e se ti mudi in si ?rtvoval 15 minut spanca, definitivno se. Eni se pa pa? raje prej zbudijo pa potem za volanom spijo naprej.
Hehe, Boss Poglej kako je en Ruski avtobusar re?il problem s takimi kanoni, ki tako prehitevajo kot prehiteva? ti!
Saj ve?, to je tista najina debata o prehitevanju s prezgodnjim zaklju?kom prehitevanja, ko si ti trdil, da pri prehitevanju lahko takoj skoći? nazaj pred nos, saj itak, kao, vozi? hitreje kot tisti, ki ga prehiteva?.
Jasno, to se nam vsem vsak dan dogaja, ker ne znamo prehitevat. Potem pa ?e kaki meteorit mimo leti in nas popolnoma o?ara s svojo lepoto, nakar se kipnemo enemu v rit.
Sicer sem pa prej?nji teden peljal na sprehod eno ameri?ko zadevo in me je prav fasciniralo, kako se je promet obrnil na bolje. Folk se ni upal niti vklju?it na prehitevalni pas, ?eprav sem zmanj?al hitrost in jim pustil dovolj prostora, da bi zapeljali predme Pravo strahospo?tovanje... dokler nisem naletel na eno baburo v Yarisu, ki se me je brez smerokaza odlo?ila prehiteti po voznem pasu, ?eprav sem se sam pravilno in z vklopljenim smerokazom izklju?eval iz prehitevalnega na vozni pas. Potezo je naredila namenoma, nakar se je vsedla na trobljo in nekaj krilila z rokama kot da obe?a perilo na ?trik. En focn bi zadostoval za malo bolj kulturno obna?anje in pravilno manevriranje med pasovi
Ampak, kje je problem... problem ni v hitrosti, problem je v tem, da na cesto spu??amo vsemogo?e telebane, ki nimajo raz?i??enih niti osnov (beri Symonov post) in jim je dojemanje prometa ?panska vas.
Bere? Loj(zi)? Zato pri ve?ini stvari obstajajo sita. Razen v prometu ne. Tu padejo vsi vozniki skozi vse luknje in potem se gremo kurativo.
pozabil povedat da ?e nekaj ?asa nazaj obrnil crysis 2 ?e kar ok!
Grafika ok ostalo pa povpre?no
Jaz tudi. Ampak proti 1-ki nima za burek. Vsaj, ?e mene vpra?a?. New York je nasploh eno zlajnano mesto, kjer se dogajajo vse katastrofe, po drugi strani pa betonski neboti?niki ne dopu??ajo velike svobode, niti ne veliko skrivanja. Sami koridorji. Poleg tega ni nobene zgodbe oziroma je ta slab?a kot poprej. V enki te vr?ejo iz letala, od koder vidi? celi otok, potem napreduje? po obali v notranjost, pride do spopadov s Korejci, malo kruza? v tanku, malo na vlaku, naenkrat se pojavi tista gora, ki je bila vidna ?e od za?etka, potem pa zima in neke ?udne be?tije pa spet tropi, pa gora je vedno bli?je, pa napetost nara??a, vreme se spreminja... Res take sekvnce, da ima? ?eljo po odkrivanju naslednje. NY je pa en sam dolg?as. Zakaj se nikoli ni? ne dogaja v kakem Tbilisiju recimo. Kot pri Half Life 2 v nekem City 17? Ali pa recimo v...
Jest pa Metro 2033
...Moskvi! Metro mi je bil res v?e?. Ne toliko kot Stalker, ampak je bil poseben. Zdaj ?e knjigo berem, ki nekak pripoveduje zgodbo iz Metroja 2034 oziroma Last Light, ki za PC ?e pride. Res taki ?pil, ko se zamisli?, kaj bi lahko bilo v resnici (?e odmislimo po?asti). Verjetno marsikdo niti ne ve, da je vsaj 3 krat skoraj pri?lo do nuklearne vojne. Ne ono, da so se pogovarjali o njej, ampak prav stanje, ko je ?e bil prst na spro?ilcu.
?ele ko te slike gledam ugotavljam, da z motorji nisem ni? na teko?em. Preden sem ga kupil, sem vedel vse modele in bil enciklopedijsko razgledan, zdaj pa se malo bolj na hostese spoznam...
Ja tkole si na? LojZi predstavlja, da vozmo vsi, ki smo na tem forumu prijavljeni in nas je ?e okarakteriziral z divjaki.
Za njega smo mi enakovredni divjaki. Sej ve, da ne vozimo tak, ampak tudi pri prekora?enju 20km/h po avtocesti sprada? v to kategorijo in si isto nevaren kot tak manijak. Sej podoben primer sem mu zadnji? serviral pa se je vpra?anju spretno izognil in rekel, da se mu takih kozlarij ne da brat. ?e dobro, da se nam v?asih tudi ne njegovih...
Ce bi le malo vklopil mozgane, bi mogoce znal razbrati, da so citati v navednicah in tudi pise v enem stavku prej, da gre za komentarje pri tisti novicki, ki je bila citirana... in da to niso Tomozukijeve (ja... njegov nick je Tomozuki... in kot kaze ti tudi branje povzroca probleme ) besede...
Hvala, da si mi prihranil pisanje
OK, te zastopim. Ampak Tomacuki je to citiral zato, ker se je strinjal s tistimi komentarji, a ne?
Jan?a bi ti rekel: "Gaspod Lojz, to so samo va?e domneve in ?pekulacije." Raje natan?no preberi post pa potem delaj zaklju?ke.
Jest pa mi ti nekaj povej prosim!
Pravi?, da jaz tebi solim pamet. Ampak jaz zagovarjam samo to, kar si tudi ti sli?al v Avto?oli, in to je, da je treba vozit po predpisih in omejitvah. Zakaj pa ti nisi takrat, ko si polagal vozni?ki izpit, reku komisiji in im?truktorju vo?nje, naj bodo tiho in naj ti ne solijo pameti, ker ti bo? vozil po svoje in kot se tebi zdi prav? Zakaj jim nisi tega reku, tako kot pravi? zdaj meni?
Policija in in?truktorji vo?nje s ?lani komisije vred ne delajo prekr?kov. A ni ta Loj(z)eva zgodbica lepa? Nekaj takega kot da zdravniki ne kadijo, ker pazijo na svoje zdravje.
Tam je ?e nekaj pametnih fantov in deklet v forumu "avtomobilizem" kar sogla?alo z mano. So mi dali kar prav. No, saj tukaj imam tudi nekaj privr?encev, le da se no?ejo izpostavljati, ker se menda nekoga bojijo tukaj. Bojijo se likvidacije, kakr?na meni stalno grozi.
Nekaj strani nazaj sem ti dal en dober post na katerega nisi odgovoril. Sestavil sem ti situacijo, v kateri lahko poka?e?, kako zna? razmi?ljat pa si jo o?itno ignoriral. Seveda sem pri?akoval, da ne bo? ?el sebi v skledo pljuvat in bo? raje nadaljeval svojo nelogi?no od vlade zapovedano debato, katera verjetno najbolj spominja na "Never ending story". Deluje? bolj kot glasnik, misijonar ali kri?ar, ki izpolnjuje to, kar mu iz vrha naro?ijo.
Ali si me videl, da delam prekrske... Ne... torej STFU!!!! Brigaj se zase in ne obtozuj vseh po vrsti... ker ti pises, da smo vsi tukaj dirkaci...
Pa on itak vidi tvojo vo?njo preko pisanja. Sploh ni treba objasnjevat, da nikomur ni? no?e?, ker on ve, da si potencialna gro?nja na cesti. Vklju?no z mano.
Mi smo dirka?i on je pa samo drka? - kakor koli pogledam sem pa vseeno raje prvo kot drugo
Bolano. Itak tudi ?e se zbere milijon podpisal, predlog ne bo sprejet.
Sem pa probal v na?i slu?beni gara?i omejitev 5km/h...kako?? ?e v ?tantgasu gre hitreje...no way ej...
Berem malo komentarje spodaj in o?itno nismo samo mi "divjaki" mnenja, da je to absurd.
"Jaz sem biciklist , po mestu in na dplge fure , pa me je sram telih bedakov iz EU. A se sploh zavedate kaj pomeni za okolje , za porabo bencina in motorja vo?nja z 30na uro Kretenoidni zarukanci in zahojenci iz Zahodne Evrope!"
"mislim... kar poglejmo sosednjo avstrijo, omejitev 70 skozi naselja, pa nimajo toliko nesre? kot mi, dokler ne bomo spremenili vozniki na?ina vo?nje in dokler ne bodi ceste tako kot morejo biti, bo tak ostalo, 30KMh, pa kje so to vidli, spet bi nekdo rad kasiral na ?e tako ubobo?anem narodu..pamet si naj kupijo ne pa da predpise delajo ki so nesmiselni."
"To je eden najve?jih idiotizmov sploh!! Prehiti? kolesarja(!!!!!!) na ozki cesti (primer ?entvid) dobi te na radar in pla?a? 500 eur + 5 kazenskih to?k?????? Ta zakonodaja je posledica bolnikov, ki regulirajo na? promet ?e 20 let in vsako slabo leto se hitrosti zni?ajo, kazni dvignejo in oni so alfa in omega!! Pospravite Zajce, ?tabe in ostale genijalce, pa postavite tukaj ljudi, ki ?ivijo v 21. stoletju!!"
Kretenizem, da ni ve?jega. Ne vem, zakaj ne bi naredili kar 15 kilometrov na uro kot najvi?jo dovoljeno hitrost? ?e vedno je manj mo?nosti, da se komu kaj zgodi kot pa pri 30, ne?
Pomoje vsak forum rabi enega de?urnega klovna, tako da zaradi mene lahko Lojzek ostane. Sicer je siten, ?kodljiv pa ni. Pa ?e fajn se je prepucavat z njim
Ena rit iz Mass Effecta, ki sploh ni ?voh, glede na to, da so jo verjetno naredili sami devi?ni?ki G33Ki... Podobnost med onim zadaj in mano je zgolj naklju?na
Niti ne. Se mi pa zdi, da je lepljenje "screenshotov" zabavno, zato spodbujam vse, da po?astijo ?e s kakimi vizualnim materialom. ?e posebej, ?e so kaki sme?ni prizori gor
Lojz, to bi ti moralo biti v ?ast. Jaz sem pred leti tudi nekaj kvasil o ultramo?nih zavorah na fotrovem Kawasakiju, pa so mi na enem drugem motoristi?nem forumu ravno tako temo posvetili. Pa kaj zdaj?
Res je da omejitve 50 skozi naselje ?e dolgo obstajajo. Ampak ?e se malo poglobi? in razmisli?, bo? vidu, da ceste po vaseh in naseljih niso bistveno ali pa ni? ?ir?e kot pred 50 leti. Novej?i avtomobili pa so povpre?no kar za pol metra ?ir?i kot so bili tisti pred 50 leti. Torej ra?unaj, da ima? pri sre?anju z drugim avtomobilom, danes po naselju vsaj 1m manj prostora za manevriranje kot pred 50 leti.
Ve? tomacuki, mora? vse dejavnike upo?tevat vklju?no s tem, da je danes dosti ve? prometa v naselju kot pred 50leti.
Aja, nisem vedel, da je omejitev hitrosti odvisna od ?irine avtomobila. ?udi me le to, da je recimo na navadni cesti ?irina pasu slabe 3 metre, na avtocesti pa 3,75 metra, ?eprav je hitrost ve?ja za mno?ilnik 2,6. Torej bi moral bit vozni pas na avtocesti vsaj 7 metrov, ?e ne ve?. Zanimivo razmi?ljanje. Zakaj mi potem ne dovolijo, da bi se z mojim Blackbirdom, ki ni ?ir?i od enega metra, peljal 300km/h...?
Ve? Loj(z), mora? vse dejavnike upo?tevat, vklju?no s tem, da so vozila danes mnogo bolje opremljena kot pred 50-imi leti pa tudi doma?e ?ivali so navadno v ogradah, pe?ci pa zaradi ve?je koli?ine prometa tudi bolj pozorni nanj. Eh...
Tomacuki men je ?al ker ti bolj slabo kapira? in ti moram na dolgo razlagat kot 5 let staremu otroku.Poglej tomacuki;
Cestni predpisi in hitrostne omejitve obstajajo tudi zato, da ljudje vedo ka?na so pravila igre. In kdor ve kak?na so pravila, se lahko v skladu s temi pravili ravna in obna?a NA in OB cesti.
Primer:
?e nek pe?ec ve, da je na dolo?eni cesti omejitev 50, potem v skladu s to omejitvijo pe?ec lahko presodi koliko ima ?asa da bo, na primer, varno pre?kal cesto. ?e se bo na tem odseku potem omejitev dvignila na 90 in bo pe?ec tudi vedel da so omejetv dvignili, bo ta pe?ec spet vedel kdaj lahko pre?ka cesto, saj je seznanjen z novo omejitvijo in bo zato druga?e ravnal. Razume??
To so pravila igre in ?e ti pozna? ta pravila, se lahko to igro igra? in se v skladu s temi pravili v tej igri, ravna?. Druga?e se ne more? igrat te igre.
?e ti ve?, da se pri fuzbalu igra z nogo in ?e pozna? pravila pri fuzbalu in ?e ta pravila pozna kompletno mo?tvo, potem bodo komot igral fuzbal. ?e pa pravil v fuzbalu ne bi bilo, pa se fuzbala sploh ?pilat ne more?, ker bi vsak igral nekaj po svoje. Eni bi ?ogo brcali z nogo, eni metali z roko, eni z ritjo, jo nosili itd....
Tomacuki, si razumel?
Torej, ?e bodo na nekem odseku ugotovili, da bi lahko dvignili in popravili hitrostno omejitev iz 60 na90, bo to ?ist uredu stvar, pod pogojem da bodo vsi udele?enci v tem prometu vedeli kak?na je ta omejijtev.
Enako kot pri fuzbalu.
Kapi?ko?
Jaz slabo kapiram? Zanimivo, da si ti prvi, ki je to ugotovil, medtem ko nas je precej ve? ugotovilo podobno zate (vklju?no z mojo steno, ki se ti ?e zdaj ?udi). In mislim, da je to tudi bolj objektiven podatek.
Kljub temu zanimivo razmi?ljanje. ?eprav v strnjenem naselju zagovarjam omejitve 50km/h, bom vseeno primer apliciral na cesto zunaj naselja, ker tam navadno kr?im omejitve. Torej, vzamiva za primer ruralno okolje, omejitev je sicer 90, pred prehodom ?ez cesto pa 60. In Lojz bo ?el naprej do prometnega znaka, ki stoji nekaj 10 metrov pred prehodom, pogledal koliko je omejitev, ki se jo morajo avtomobilisti dr?ati, se odpravil nazaj do prehoda in pre?kal cesto? Mi ho?e? povedat, da pe?ci tako hodijo ?ez cesto? Ali me samo ho?e? nasmejat?
No pa dajva ?e en bolj ?ivljenjski primer, ker teh ti primanjkuje; torej, ima? T kri?i??e nekje med travniki pri katerem je ogromna preglednost, ti si na prednostni cesti z omejitvijo 90. Pred kri?i??em stoji znak z omejitvijo 60, na neprednostni cesti, ki se pravokotno pripenja na tvojo pot, pa nobenega avtomobila dale? naokoli. Po tvoji logiki, ?e bi se tam peljal 90, ker bi presodil, da zaradi odsotnosti prometa ne rabi? zmanj?evati hitrosti, si kategoriziran kot DIVJAK. Je res? Pa pusti zdaj pravila in CPP. Zanima me samo tvoje logi?no razmi?ljanje. Zakaj so tam postavili znak? Zato, da bo? zmanj?al hitrost, ?e se bo nekdo ?elel vklju?iti v promet ali neglede na to. Torej, da bo? v vsakem primeru, kljub prazni cesti zmanj?al hitrost na 60? ?e ne razume? teksta, preberi ?e enrkat, preden odgovarja?, ker sem zelo enostavno napisal. Pri upo?tevanju pravil je potrebno tudi malo zdrave kme?ke pameti. Verjetno se s tem strinja?, samo zdaj ko si ?e zabredel tako globoko v drek, se ne bo? ?elel strinjat z mano, ker sicer bi izgubil na kredibilnosti.
Ta s fuzbalom je sicer malo mimo, ker v analogiji je recimo prepovedan off-side pa kljub temu ga dostikrat ne dosodijo. Recimo, da bi to bila moja kr?itev hitrosti, ?eprav se vozim po svojem voznem pasu (torej, igram z nogo). Finta je ?e v tem, da stvar opazujejo sodniki (policaji). Sploh pa mi govorimo o uli?nem nogometu, ne pa stadionskem. Pri uli?nem nogometu prav tako vsi poznajo pravila pa na?eloma igra poteka tako, da so vsi zadovoljni. Upam, da zdaj sam sebe razume?, kake nesmisle trosi? s svojimi primerjavami. Zato "Capisco?" raje sam sebe vpra?aj, ko bo? preletel tekst pred postanjem.
Uh kak?na duhovitost ,to s konjem.
Res je da so avti bolj?i kot pred 50leti. Ampak ?e ti na ra?un bolj?ih avtov, potem bolj divja?, nisi za BOLJ?O varnost naredu popolnoma ni?.
Ve? mojster Davidcene, reflekse in ostala ?utila, pa nima? ti popolnoma ni? druga?na, kot so jih imeli ljudje v tvojih letih pred 50 leti.
Razlika je vseeno ve?ja, kot si ti predstavlja?. Pri 70km/h je dana?nji avto vseeno bolj varen kot 60 let star pri 50km/h. Ni vse v zavorah. Dosti je tudi v legi, elektroniki in nenazadnje tudi vozniku. V?asih so ljudje naredili precej manj kilometrov letno kot jih naredimo danes. ?e iz tega vidika smo bolj pripravljeni na vsakodnevne situacije in nevarnosti, ki nam pretijo. Da ne govorim, da se hitrost v enem Fiatu 1300, psiholo?ko druga?e dojema kot v recimo zadnji Mazdi 6. V tistem te je bilo ?e pri 100km/h strah, pri modernih avtih pa se povsem normalno in spro??ujo?e pelje? 180.
Mogo?e. Ni? ne re?em. Ampak do takrat mora? voziti pa tako kot je dolo?eno zdaj.
Moram? Sem ti ?e 100-krat povedal; kdo postavlja omejitve, kako jih postavlja, zakaj stagniramo na omejitvah iz 50-ih let prej?njega stoletja, zakaj se vsaka dr?ava odlo?i za svoje omejitve, zakaj ljudje razli?no dojemamo hitrost in zakaj smo razli?no sposobni za vo?njo itd. Oprosti moji ignoranci, ampak najve? kar me lahko doleti je kazen. Znake gledam samo zaradi policije, ?e jih sumim, da bi kje radi pri?li do enostavnega ulova. Sicer se pa zana?am na svoj ob?utek. In isto je Kuzmi? povedal o Mariborskih voznikih, ki so padli na radar. Je zaradi ?tevilnih prekr?karjev bila kak?na nesre?a? Je. Ampak v razmerju s ?tevilom kr?itev - zanemarljivo majhen promil. Pluvaj po tistih, ki vozijo hitro in povzro?ajo nesre?e, ne pa po vseh "divjakih", ki o?itno vedo, koliko lahko in kje lahko. In ne pozabi pljuvat tudi po tistih, ki vozijo znotraj omejitev pa kljub temu povzro?ajo nesre?e.
Za tvoj info: ponekod je omejitev npr. 60 pa se mi zdi, da v?asih razmere ne dopu??ajo take hitrosti in vozim manj, ponekod pa je omejitev 130 pa razmere dopu??ajo mnogo ve?. In to, da ve? ?as uporablja? svoja ?utila in v mo?ganih kalkulira? predvidevanje ter to aplicira? na vo?njo in razmere na cesti - temu se re?e "dinami?na vo?nja". Sem prepri?an, da pri mnogih voznikih, ki vozijo znotraj omejitev ali pod njimi, tega ni sposobnih. Zato pa se potem najdejo tak?ni kot si ti in najedajo o prometih znakih. Ker taki mislijo, da ?e so sami nesposobni obvladovati vozilo ?ez predpisano omejitev, potem smo vsi taki.
Vem da nih?e od vas ni omenil divjanja, to pa zato, ker enostavno nih?e od vas no?e priznat da divja. Ampak to, ?emur ti pravi? dinami?na vo?nja, je eno navadno objestno divjanje.
?e bi se ?e tako rad ?el gr?kega filozofa pa odgovori na to vpra?anje; ?e bi na neki cesti bila najprej omejitev 60 in bi jo kasneje zamenjali z 90, koliko bi se peljal ob zamenjavi signalizacije? 60 ali 90? Ob hipoteti?nem upo?tevanju stare ureditve, si pri 90 na uro torej DIVJAK. Vidi?? Sploh nima? razjasnjenih pojmov in operira? z besedami o katerih nima? blage veze
Pa poglejmo ?e, kaj pravi SSKJ:
divják -a m (á) 2. slab?. ?lovek, ki ne obvladuje svojih negativnih lastnosti: njihov sosed je bil neotesan divjak / na cesti se boj divjakov voznikov, ki neprevidno in zelo hitro vozijo
Vidi? kombinacijo? Neprevidno in zelo hitro vozijo. ?e bi mi foruma?i, ki smo zaradi "divjanja" skoz na tapeti vozili neprevidno in ZELO hitro, potem skoraj dvomim, da bi se ti imel ?e danes s kom pogovarjat. Beseda "neprevidno" je ?e ena v tvojem vokabularju, ki si jo bodisi zanemaril ali pa sploh ne pozna? njenega pomena. Zato to tvoje moraliziranje nih?e resno ne jemlje. Ker posplo?uje? nekaj v tri dni na podlagi nekih svojih iluzij, ki se verjetno ?e bolj pogosto pojavljajo ob popivanju va?e dolenjske kislice.
Dinami?ne vo?nje se ti nima? kaj ?pilat po cesti, ker po cesti mora? voziti strpno, umirjeno in defenzivno.
Na cesti se imajo pravico peljat tudi stari, bolni, otroci, nose?nice, invalidi itd....in ti nima? pravice zganjat neke svoje pizdarije in se neko dinamiko ?pilat med temi ljudmi.
Uf, kako sem ganjen ob teh besedah. Res so se me dotaknile. Ker ravno ti so ta skupina, ki jih vsakodnevno ogro?am in so se verjetno ro?ni venci na vzvratnih ogledalih razpasli ravno zaradi mene in meni podobnih. Bi se res enkrat peljal za finto recimo iz Ljubljane v Maribor, ti bi pa po mojem prihodu naredil anketo med vsemi vozniki, ki so pri?li za menoj. Po vsej verjetnosti bi se vse tvoje ?pekulacije razblinile kot prdec v vetru in potem bi se lahko prenehala nepotrebna amortizacija na?ih tipkovnic.
Lojzek a bo bila ?ena kej jezna, ?e me malo podu?i? cestnih ve??in...
?e bi rada prestavno ro?ico prestavljala, verjetno bo. Razen, ?e ima Loj(z) avtomatika
Boss, hec je v tem, da si ti pome?al kaj je normalno. Pa ne samo ti, tud Tomacuki in podobni. Za vas je normalno ?e kr?i? pravila. In kdor jih ne kr?i tako kot ti, je zate egoist, me?ka? itd....
Ja, mogo?e je pa normalno nekaj drugega, kot hitrostna pravila narekujejo. Zato se tebi zdi, da vsi divjajo, meni pa, da se premikam povsem "normalno" z ostalim prometom. Mogo?e zato policija tudi ne ustavlja tistih, ki peljejo po avtocestah 150, ?eprav zakon govori, da je to ?e kr?enje CPP. Lej, mogo?e se bo pa nekega dne, tako kot v nekaterih dr?avah ZDA, omejitev dvignila. Trenutno je prisotna ta, ki je bila ?e 40-50 let nazaj. Takrat je bila hitrost 130 ekvivalentna dana?njim 180... ?e ne ve?. In samo ?e taki fosili kot si sam, vztrajajo nekje v preteklosti.
Kdor se slepo drzi prometnih predpisov in ga briga, kajse okoli njega dogaja, je veliko bolj nevaren, kot tisti, ki za 10 km/h prekoraci hitrost in vozi "z vkljopljenimi mozgani" ...
Bravo
Ampak to ne pomeni, da se zaradi te silno redke napake ne rabi? dr?at ostalih pravil in ignorirat pravila vsa po vrsti.
Beri njegov prej?nji post. Napisal ti je, da pri (ne)upo?tevanju pravil rabi? zdravo mero razuma. To ne pomeni, da kr?i? vsa po vrsti, ampak da razmere KDAJ dopu??ajo tudi hitrej?o vo?njo.
Tudi po predpisih se da voziti z vklopljenimi mo?gani. Zakaj vi zmeraj trdirte, da tisti, ki vozi po omejitvah, kao ne vozi z vklopljenimi mo?gani? Od kje vam to? Jaz mislim, da je ravno obtratno. Bolj je verjetno, da tisti ki divja nima vklopljenih mo?ganov. ?e bi imel vklopljene, enostavno sploh divjal ne bi.
Beri moje poste, da si bo? prihranil pisanje. Smo ti ?e to?no povedali, kje to najde? in kdo je to ugotovil (ne, nismo bili mi). Zato ti vedno nekaj "misli?". In skoraj vedno se izka?e, da v napa?no smer. Sicer pa nih?e ni omenjal divjanja, ker to je nekaj druga kot dinami?na vo?nja. In ravno tu, v vklopljenih in izklopljenih mo?ganih se razlikuje od divjanja. Samo kaj ?emo. ?e ti zadeva ne gre v korteks, ti pa? ne gre...
Ima? pravico da se ne strinja?. Ima? celo pravico, da se ne strinja? s pravili. Tud meni niso vsa pravila v?e?. Ampak tako je in treba se je tega dr?at, druga?e poka.
Poka v tvoji glavi. ?e bi tako pokalo, kot se ljudje ne dr?ijo pravil, potem nas ne bi bilo ve? v tej na?i mali Kuri. Zato ne nekaj na pamet. O?itno ve?ina teh, ki se ne dr?ijo pravil to po?no tako, da ne ogro?ajo sebe in drugih. Drugo pa ni va?no.
No, sej to je poanta. Za mali denar lahko dobi? zelo dobro robo, je pa res, da jih mora? it nekaj pogledat, da potem ve?, kaj kupuje? Ker ?e se zapi?i? v prvega, ki ga vidi?, se ti zna zgodit, da prime? za drek.
Tako dragi Boss, Tomacuki, zdaj upam da zastopita kaj pomeni termin"neprilagojena hitrost"
Fak, kak si ti pameten. Da ne bo? ?e sam sebe kaj nau?il Si ?e kdaj razmi?ljal o tem, da ?e nama stvar ne bi bila jasna , bi verjetno v svoji vozni?ki karieri ?e poletela s ceste ali v kako drugo vozilo? Verjetno nisi.
?e nekaj ?asa se matram z Metrojem 2033 Sicer pa res nerad berem, ker mi misli vedno uhajajo drugam in potem se zavem, da sem prebral 10 strani, ampak nimam pojma, kaj se je dogajalo Sicer pa imam precej "sralne" literature za na WC. Reader`s Digest pa History pa take scene. Dokaj zanimivo. Verjetno tudi zato, ker je dosti slik pa znanost me nasploh zanima.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Niti divjakov ne.
Zanimivo, ne? Folk namre? ni privezan, pa ?e stoji. Kaj druga bi lahko pri?akoval... Sicer je pa red tako spisan, da je hitrost v naprej prekalkulirana in tudi elektronsko omejena. V LJ pa gredo na roko tudi me?ka?em/divjakom in jih spremljajo kar preko GPS-a, zato tudi na postaji dokaj natan?no izpi?e prihod avtobusa.
Nekak smo ljudje biolo?ko tako naravnani, da spimo, koliko pa? organizem potrebuje. ?e pa tebe ?e sredi no?i ti??i iz postelje pa ti ne morem pomagat. Verjamem pa, da si fou?, ?e gre? spat ob 11-ih, ob 3-eh zjutraj se pa verjetno ?e kobaca? po postelji ko neki hiperaktiven froc. Jaz grem pa raje ob 5-ih zjutraj spat pa vstanem ob 12:00 ?e se le da.
To?no tak. Jaz se jih na?eloma sploh ne spomnim, ker grem prehitro mimo. Pa verjetno tudi oni mene ne.
?e se ti mudi in si ?rtvoval 15 minut spanca, definitivno se. Eni se pa pa? raje prej zbudijo pa potem za volanom spijo naprej.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani