Skoči na vsebino
Cepljenje - Korona in vse ostalo.
Napisano
pred 45 minutami je jereb napisal:

A zato premocno vodis po celem forumu?

To je en, ki ni anticepilec pripopal pod komentarje anticepilcev, ki so si dajali korajžo s svojimi smešnimi komentarji. In jim je postavil ogledalo. 🤗

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Cepljenje - Korona in vse ostalo.
Napisano
pred 2 minutama je Shrek napisal:

Jebali te italjani...

Sploh veš, kaj pišeš? 

Nikjer ni toliko svobode kot pri nas, kjer ni kuhančka, ti greš pa v Italijo, kjer je lokdaun, na kuhančka. 

Res si nepristranski. 

V Italiji ni nobenega lockdowna. Od kje ti te neumnosti? Tam niti ne pregledujejo Pct pred trgovinami, ker tega ne rabijo. So pač skoraj vsi precepljeni. In rezultat tega so kuhani vinčki na stojnicah.😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Cepljenje - Korona in vse ostalo.
Napisano (urejeno)

Če malo pogledamo po drugih državah, tam večinoma sploh  ne bo decembrskih stojnic. V bistvu imamo pri nas trenutno še najmanj omejitev in največ svobode ( ni lockdownov, ni obveznega cepljenja, čeprav se o tem vedno glasneje govori, ni pc- ja). V sosednji Italiji, kjer je cepljenih že 90% ljudi in imajo desetkrat boljšo sliko kot pri nas, ter le peščico antiwaksarjev, pa še tej so večinoma tujci, bodo "kompletne" decembrske stojnice(Miklavžev sejem, božičkov sejem, dedka mraza pa oni seveda ne priznavajo😉) Je pa  normalno dovoljen obisk samo cepljenim-prebolelim. Tako, da se bomo danes( mi cepljeni) odpravili malo na izlet na kuhano vino v Trst. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Cepljenje - Korona in vse ostalo.
Napisano

Ampak, če smo čisto realni in nepristranski (kot sem sam 🤗) moramo vsi pritrditi, da nam gre še kar v redu trenutno(na bolje) s to korono in res lahko vidimo počasi luč na koncu tunela... sam da ni od vlaka, pa bo vse v redu. 

Tudi pri ljudeh je začutiti malo več optimizma in dobre volje zaradi tega. Vsaj sam opažam to. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tole je pa kr smeh
Napisano
pred 32 minutami je Boss napisal:

Tko k tisti, ki tako mirkajo avto in zaščitijo sedeže, tapete, tepihe in drugo, da bi ja bil lep in izgledal kot nov.... za naslednjega kupca. 😜

Z gumijastimi tepihi? 🤗

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Cepljenje - Korona in vse ostalo.
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je FuManchu napisal:

Sodelavec po tanovem 3x cepljen. Danes se testiral in pozitiven...:zvizga:

Ja in? Tudi moj sodelavec je bil pozitiven po tretjem odmerku. To je pa tudi bilo vse. To je ugotovil, ko se je za štos v službi testiral. Za razliko od veliko necepljenih sodelavcev, ki so imeli hard varianto z dolgo odsotnostjo. To je ta razlika. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvalite se,...
Napisano
Pred eno uro je FuManchu napisal:

Alex, si pripravljaš teren za drugo prevozno sredstvo?:blink:

Nikoli ne veš, kaj bo prinesel jutrišnji dan. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvalite se,...
Napisano

Sem pa za ta petek, če bom imel čas, naročen na poizkusno vožnjo z novo kio EV 6GT.

Pa da vidimo, kako se pelje ta električna raketa. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvalite se,...
Napisano
pred 36 minutami je NevLado napisal:

Dobro si tole zapisal. Jaz sem se precej spogledoval s Corollo, avto je daleč od tega, da bi bil napačen. Pa tudi sami vemo, kakšna je zanesljivost Toyote. Meni je celo všeč, da je malenkost manjši od 6ke. Avensisa pa ni več, Corolla naj bi zapolnila ta manjko, zato je tudi malenkost zrastla v primerjavi s prejšnjo generacijo.

 

Ampak na koncu se nisem mogel zadržati 2.5 bencinarju od 6ke 😈  Hibrid da, ampak ne še zdaj. :D 

Prav si se odločil. 👍 Ta tvoja mazda je, bodi siguren, raketa za to corollo. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Razni zanimivi posnetki in članki
Napisano

Še ena lestvica o zanesljivosti avtomobilov. Tokrat iz britanske revije "what car?".  

10 najzanesljivejših avtomobilskih znamk
1. Lexus (98,7 %)
2. Dacia (97,3 %)
3. Suzuki (97,1 %)
4. Hyundai (97,1 %)
5. Toyota (97 %)
6. Mini (97 %)
7. Mitsubishi (96,9 %)
8. Mazda (95,9 %)🤗
9. KIA (95, 8 %)
10. MG (95,7 %)

 

In še najmanj zanesljive. 

10 najmanj zanesljivih avtomobilskih znamk

1. FIAT (82,0 %)
2. Land Rover (82,5 %)
3. Ford (86,2 %)
4. Nissan (86, 2 %)
5. Alfa Romeo (86,5 %)
6. Porsche (89, 4 %)
7. Mercedes-Benz (89,6 %)
8. Vauxhall (Opel) (89,6 %)
9. Peugeot (89,6 %)
10. Jaguar (90,1 %)

Pa, še ta rubrika je za nas zanimiva. 😊

Kompaktna SUV-vozila
Najzanesljivejše vozilo: honda HR-V (2015–2020) 100 % in mazda CX-3 (2016–2019) 100 % 🤗
Najmanj zanesljivo vozilo: peugeot 2008 (2013–2019) 81,8 % 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Formula 1
Napisano
pred 1 minuto je g.Wankel napisal:

Legende umirajo 😥 Poslednji izmed ''romantične dobe''.

Res je. Kot si rekel, poslednji mož iz "zlate dobe"  F1, ko so bili dirkači še pravi vitezi. RIP. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvalite se,...
Napisano
pred 22 minutami je Janez007 napisal:

Kar bogato poročilo. 👍

 

Glede všečnosti Corolle se s tabo strinjam. Pred 2 letoma sva z ženo obiskala Toyotin salon v Ljubljani - Corolla je bila kot Japonec opcija. Ni bilo kaj dosti za razmišljat, žena je že takoj po vstopu v salon rekla, da ji avto ni všeč. Komaj sem jo prepričal, da se je za 10 sekund sploh usedla vanj, no potem je bila njeno stališče še bolj jasno - ni ji bil všeč in je bila proti nakupu. Mene je predvsem zmotila prevelika in preveč štrleča "tablica" na armaturi.

 

En del tvojega komentarja Alex se nanaša na velikost in udobnost vozila. Razumljivo ob tvoji višini in predvsem dejstvu, da je Corolla rang velikosti Mazde 3. Mazde 6 in Toyote Corolle v tem smislu ni kaj dosti za primerjat.

 

Glede kakovosti materialov so Mazde res kar hvaljene. Sam se s tem ne bi strinjal oz. bi pričakoval (še) boljšo kakovost. Na vseh področjih (motor, karoserija, notranjost). Primeri: slaba kakovost Denso injektorjev, senzorjev izpuha pri dizlih, rjavenje podvozja, pretirana občutljivost barve, luščenje umetnega usnja volana, amortizerjev prtljažnih vrat, itd, ..

 

Naslednja stvar je primerjava 2 popolnoma različnih motornih pogonov, z zelo različnim navorom pri različnih motornih obratih. Neprimerljivo, sicer pa so tvoje ugotovitve bile pričakovane.

 

Glede kamere. Na tvoji Mazdi 6 je po mojih izkušnjah boljša kamera, kot je na novejših Mazdah 6 ali CX-5. Pričakoval bi obratno, ampak je žal tako. Če je pa dež, tudi na mojih Mazdah kakšna kapljica hitro spremeni optiko.😉

 

Strinjam se glede digitalizacije komand. Mazdi tudi sam štejem v plus nekaj uporabnih fizičnih gumbov na sredinski konzoli. Sicer pa sam Mazdin info sistem ne bi preveč opeval. Za moje pojme ima nerodne menije in za današnji čas prepočasno delovanje.

 

 

V bistvu je ta Toyotina  karavanska različica malo "raztegnjena" in ni niti toliko manjši avto kot mazda 6.😉

Mere toypta corolla :

dolžina: 465 cm, širina: 179 cm, višina: 143,5  cm, medosna razdalja: 270 cm, masa praznega vozila: 1606 kg, dovoljena skupna masa: 1955  kg, prtljažnik: 581 - 1591  l, posoda za gorivo: 43 l.

 

Mazda 6 karavan: dolžina: 480 cm, širina: 184 cm, višina: 148 cm, medosna razdalja: 275 cm, masa praznega vozila: 1690 kg, dovoljena skupna masa: 2237 kg, prtljažnik: 522 - 1664 l, posoda za gorivo: 62 l.

Kot lahko vidimo, ima toyota  na papirju celo večji prtljažnik kot mazda 6. 🤔 In veliko premajhen rezervoar.😊 Medosna razdalja je pri Mazdi 6 le 5 cm daljša od corolline. 

Vseeno imam veliko raje Mazdine benzinarje, še posebej 2,5 z avtomatskim menjalnikom, kot to kombinacijo pri corolli.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvalite se,...
Napisano
pred 1 uro je sportman333 napisal:

nice report, ja tile eko benz/elektrika novodobni avtomobili so tudi za moje pojme "kar nekaj", ali dober dizel ali turbo bencinar, vse ostalo je kot si napisal, za umirjeno/družinsko kruzanje, pri čemer za moje pojme, navadni bencinarji (atmo motor) imajo prednost pred temi hibridi v tem, da bo bullet proof motorji, sicer malo višjo porabo, ampak brez potencialno x težav.....

 

Zadnjič govoril z kolegom, ki je nabavil VW ID 4, je kao super zadovoljen, vesel....čista elektrika, ampak majter je dal za avto 50k €, za VW...ne hvala, za tak denar dobiš MB C klaso, 2.0 dizel z 250km (

Mercedex-C-razred-300d-2021-Foto-Matej-K
AVTO.FINANCE.SI

Mercedes-benz razreda C se brez sramu zgleduje po največjem razredu S in dokazuje, kako zadovoljiti zahtevne uporabnike, ki avto uporabljajo tudi za posel.

, ki je za moje pojme nekako znanstvena fantastika proti temu ID4, ampak 100 ljudi 100 čudi, ali kako se že reče....)

No, moj kolega, drugače iz Lj. pa je izredno razočaran z dometom vw id4. Pravi, da če vozi recimo 135-140 po avtocesti, naredi največ 250 km z enim polnjenjem. On je dobil testno vozilo v Kp za 42K€.😬 In kar je najbolj smešno, najbližja polnilnica mu je, ko je na vikendu v Kp, kak kilometer proč. In tako pride iz Lj. do stanovanja, vrže familijo in kufre ven in gre na polnilno postajo na parkirišče. Zelo je zanimivo, ko pada dež. 😊 Ne vem, če ni celo časovno omejeno, koliko časa lahko polniš avto  na takih javnih polnilnicah🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvalite se,...
Napisano (urejeno)
pred 10 urami je sportman333 napisal:

@Alex, si vozil Toyoto, kaj je rezultat? Poročaj malo...

Torej, imel sem karavana, Toyota corolla TS 2.0 HSD e-CVT executive. Cena 32.300 EUR.

Prva misel ob omembi tega CVT menjalnika pri meni  je : WTF, ali mi sklopka drsi čel čas? :aaaaa:

Najprej sam položaj za volanom. Za mojih 184 cm nisem našel idealnega položaja; na najnižji nastavitvi je bil sedež še vedno previsoko nastavljen, volan pa na najvišji nastavitvi- prenizek. Tako, da nisem užival med vožnjo glede tega. 

Najprej močna graja glede zadnje kamere. Je proti Mazdini precej slabše resolucije in kar me je najbolj zmotilo, padal je namreč cel čas dež , da jo je voda zalivala in je bila neuporabna. Pri Mazdi je to veliko bolje rešeno. Sedeži so kar kvalitetni, dokaj školjkasti z dobrim bočnim oprijemom. A kaj, ko je sesalni del prekratek za mojo dolžino nog. 😬 Nad tem naj bi se pritoževali že drugi višje rastoči potencialni kupci. 

Notranjost me ni prepričala saj ne sledi dokaj zanimivi zunaj obiki  avta. Vse mi je delovalo preveč "plastično" in ceneno. Ko spelješ, spelješ zgolj na elektriko. Zanimivo. Ima precej trenutnega navora tako, da se kolesa dokaj hitro zavrtijo v prazno. Vse lepo in prav. Nato neopazno prevzame delo 2.0 benzinski motor. Lepo. Dokler se nisem priključil na hitro cesto proti Kp. WTF? Motor je šel v obrate, avto pa vsaj po občutku nikamor. Hitro sem "avtomatski CVT" menjalnik  preklopil v "sport" a zgodilo se je zgolj to, da je motor zatulil še bolj na 4500 obratih, učinek pa še manjši kot prej. 🤔Takoj sem prestavil nazaj v - normal.

Pri hitrosti 100 / uro nekako v redu "jadraš", le ko hočeš koga na hitro prehiteti, ti neprijetno navije obrate in postane zelo hrupno in neprijetno. 

Na, avtocesti, pri normalnih 130/ uro je precej hrupa izpod kolotekov ( precej glasneje kot pri moji mazdi) pa, tudi vse skupaj je dokaj glasno. 

Ko so se prižgale v mraku led luči sem takoj opazil, da niso tako ostre kot pri Mazdi, zgornji rob svetlobe je bolj razpršen, svetijo tudi manj in z ne tako belo svetlobo.Tudi avtomatski preklop med dolgini/ kratkimi poteka prepočasi, tako, da so mi kar nekajkrat po le dali nasproti vozeči vozniki. 

Zmotila me je tudi "popolna digitalizacija" vsega, razen gumba za glasnost radija. 

Med samo vožnjo nisem nikakor mogel nastaviti višje temperature. 🙄

Po vrnitvi sem se odločil, da preverim porabo samo v mestu. Ta je bila res ugodna z 4,9 l/ 100.Tukaj se ta hibrid res izkaže z nizko porabo. 

Drugače je pa bilo, ko sem malo obiskal okoliške hribe in je poraba narasla na 7,5 litra.

Končna povprečna poraba, se je ustavila pri 6,1 l/100.Nič kaj izrednega glede na, to, da avta nisem zaradi dežja nič kaj preveč priganjal. Ravno nasprotno. Vozil sem po omejitvah in dokaj počasi. 

Zajuček. Tako porabo bi po moje s podobno vožnjo z lahkoto dosegli tudi mi z mazda dizli in pa tudi vi z benzinskimi mazdami. 😊

Razočaral me je tudi ta karavanski  prtljažnik, ki je ozek in precej plitek, čeprav ima deklariranih kar nekaj litrov. Ima sicer več nivojev za nastavitev višine dna, a tudi na najnižjem me ni prepričal s prostornostjo.

Grajam tudi občutek na volanu, ki je "plastičen", brez najmanjše povratne informacije s ceste. Tudi kvaliteta "usnja" na volanu ni nekaj izrednega. V homologaciji so za to opremo dovoljene le 18" feltne. Tudi zimske, kar ni najbolj ugodno za denarnico. 😬

Čeprav naj bi ta avto nagovarjal (po prepričevanju prodajalca) bolj športno naravnane voznike, vseeno ima kombinacija benzin/elektrika skoraj 190 konjiček, mene ni prepričal. Vsaj ta kombinacija motorizacije ne. Je pa to avto, po moje za bolj umirjeno vožnjo in umirjene voznike. Takrat verjamem, da pride do izraza ta kombinacija. 

Zmotila me je predvsem  previsoka poraba na avtocesti. Pri 130/ uro 6,7 in pri 140 celo 7,1.Veliko preveč za hibrida. Pri mestni vožnji pa preseneti z nizkimi 4,9 litri/100.

Na koncu, po prevoženih 350 me ni prepričala. Ko sem se v sedel nazaj v mojo "dizel raketo" mi je ob vključevanju na hitro cesto zaigral nasmešek na obrazu. 🤗

IMG_20211125_155824.thumb.jpg.fdba0534490e00c5cd37f018c425f241.jpg

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.