Jumbo Visma spet razpada po dolgem in počez - kako si najboljša ekipa sploh lahko privošči take šlamastike. Rogla je dobesedno ves čas sam, ker v zaključkih ni nobenga ob njem. Sem že pred Tourom rekel, da bi Roglič moral zamenjati ekipo.
Res je. Roglič je na Vuelti z tretjo ekipo.
Na vsakem malo ve"jem vzponu ostane sam. Je pa dejstvo, da je prišla prevlada teh mladih kolesarjev, ki gredo na polno in se ne držijo ustaljenega dirkanja. Tej starejši kolesarji enostavno ne morejo držati njihovega tempa. Letos je na Vuelti enako. Saj Roglič in Mass dobro vozita, a kaj, ko Evenepoel raztura.
A si bral tistega, ko so potovali s počitniško prikolico. Tega sem jaz bral - mislim da je bilo na AMZS strani. Ja precej precej težav, ne vem koliko ur so izgubili zarad polnjenja in podobno. Dobro za mestno - primestno vožnjo je ok. Za kak road trip je že malce več tuhtanja , čakanja, ipd..
Ja, tega ja. Ko so šli skozi Italijo. So morali kar planirati dobro vse skupaj.
Če greš pa malo dlje na dopust "600km" res ni problem, greš na kavo, pir itd pa mine pol ure kot bi trenil in ni izgovor doseg..... 👍
Bolj pomembna je lepota in funkcionalnost za moje potrebe,ostalo je kompromis.... 😉
Ni glih tako enostavno. Ravno zadnjič sem bral eno reportažo o potovanju po Evropi z električarjem. Veliko polnilnico sploh ne dela, na še več sploh ne moreš plačati, na tretjih pa je velikokrat že kar gneča. Pa tudi poceni ni ta elektrika.
Na koncu, ko so preračunali stroške jih je stalo približno toliko, kot bi imeli dizla. A časovno je bilo potovanje veliko daljše.
Zanimivo mi je sedaj opazovati različne stile voženj,ko sam ne morem voziti. In me drugi vozniki, različni, prevažajo okoli.
A ni nekako samoumevno, da ljudje poslušajo motorne obrate in menjajo, ko je potrebno? Ne... V drugi na 4000 obratih. 70/uro.🙄... jaz bi bil že v šesti brzini. In kar je najbolj zanimivo pri vsem? To, da vozijo nekateri zelo počasi a hkrati imajo zelo veliko porabo.
Skratka, zelo trpim kot sovoznik, ko nekdo matra motor. Najraje bi se presedel in sam vozil. 😬
Jaz včeraj nazaj proti Lj na Uncu ven, ker je bila kolona, ki se je začela par kilometrov pred Logatcem in trajala glede na AMZS aplikacijo do Brezovice. Drugač pa ja, ena rešitev je Horjul, druga pa na drugo stran proti Borovnici.
... tretja pa, da ne greš v tej gneči nikamor. V zadnjih treh primerih, ko sem šel v Ljubljano, sem vsakokrat porabil točno dve uri za to kratko pot. V enakem času pridem do Venezie. Še pol ure zraven in sem v Veroni.
Evo nazaj iz Dolomitev. Noro. Kar tam bi ostal....
Te mašine so se pomojem prpeljale do IT kar z avijonom. Ne verjamem, da so šli vse po cesti.
V Dolomitih se da vedno srečati zanimive kolone, včasih so to starodobniki - relly vozila, drugič kaki porsche-ji, tretjič srečaš lastnike ferrarijev, skratka vedno je pestro.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Evo, to kar vedno ponavljamo glede teh ekrančkov a novih avtomobilih. 😉
https://www.zurnal24.si/avto/test-avto-iz-leta-2005-dokazal-resnico-o-zaslonih-391788
Povezava za deljenje
Deli na druge strani