Tudi za ?oferja bi bilo varneje, ?e bi sedel s hrbtom v smeri vo?nje.
Pa mal bolj resno. V ?lanku ne pi?e koliko pobruhanih avtov imajo zaradi tega na ?vedskem. Pred leti na nekem izobra?evanju v pfortzheimu so ?vabi ?parali na nas in nas namesto z dvema taxijema vozili z enim karavanom E - klase v katerega prtlja?nik so namestili dodatne sede?e, da smo gledali kontra smeri vo?nje. Potem smo raje eno uro pe?a?ili kot da bi se pol ure po mestu vozili na tak na?in ker je bilo vsem brez izjeme slabo za crknt.
Kot drugo. pisec ?lanka verjetno ni poizkusil stla?it normalno velik otro?ki sede? kontra v avto na zadnje zice. Ker ?e bi mu to tudi uspelo, potem ?e vedno nebi imel kam stla?it nog otroka. Vsaj z na?im 2,5 letnim otrokom to zagotovo ne gre. V meganetu imam celo z "lupinco" probleme - jo moram na silo tla?it za voznikov sede?, pa pri svojih 1,75m nisem glih dolgin.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
- Pri te?jem (ve?jem) motorju v nosu je pritisk na prednjo os ve?ji in zato bolje pleza v zasne?ene klance.
- Pri tr?enju dveh avtov ima na?eloma te?ji avto prednost.
- V mo?nem vetru je avto zagotovo bolj stabilen ?e ima v nosu ve?ji - te?ji motor.
- ...
Cel kup argumentov je zakaj so downsizani motorji eno s...
Doma lahko primerjam 120konjsko Mazdo z 110konjskim 1.5dci Meganom. Renold je za cca 20%la?ji in za 9%?ibkej?i in po tej logiki bi moral pospe?evat bolje od Mazde. Po logiki cca 20% manj?ega navora bi moral pospe?evati vsaj pribli?no enako kot Mazda. Kruta realnost pa je, da je 1,5dci ?ista nepremi?nina in res veliko razo?aranje.
Itak pred prazniki ljudem z razrahljanimi ?ivci ni za hodit v ?tacune . Ampak ker smo se pri na? bajt tako razvadli, da ne zdr?imo 14 dni brez hrane, sem bil v tem ?asu 2x pri dom?alskem najbolj?em sosedu. In vam re?em totalna ?tala - nikjer pretirane gne?e, tud pri vseh delujo?ih blagajnah ni bilo vrst med police, ampak vseeno je blo treba na blagajni ?akat 25 minut. ?e bi bile dolge vrste pred blagajnami, bi pa? pustil vozi?ek in ?el, tako pa ko si tik pred blagajno in povsem napa?no misli?, da bo? takoj na vrsti...
?e tam sem videl v ?em je ?tos, pozneje pa tud zvedel kako ljudje delajo. Odnevemkje privle?ejo nekak?ne kupone in potem z njimi veri?ijo. Ker gre na en ra?un samo en kupon, oni imajo pa slu?ajno 5 ali ve? kuponov za isti izdelek sledi veri?eneje - prodajalec mora istemu kupcu 5x izdat ra?un in 5x pokasirat. Vse zato, da se pr?para 20centov
Ma ne grem ve? v me?kator, bom samo ?e v Hofer hodu, pa vsaketolk ?asa v Lidl po uno ?pansko vino za tri evre, ki z lahkoto nese scat veliko nekajkrat dra?jih vin drugje .
Pravijo, da ?love?ka dobrota nima meja. V naslednjem primeru pa hudobija oz. ?love?ka neumnost, lahko pa da je kriva le "razigranost" nekoliko ve?jih otrok ali otrok po srcu.
Sej bo ?rta tekla na mojem dvori??u in ne na cesti tko, da ni panike...
To ve? ti. Vsi ostali bodo vedeli povedat, da si si na sredo ceste narisal dvori??e. Jaz bi jim ozna?il linijo z ?eblji?ki, sam pa nabavil s kevlarjem oja?ane gume.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Javni prevoz je alternativa v Lj, kjer tudi taksiji stojijo za vsakim vogalom, pa mogo?e ?e kje v ve?jih krajih. Javnega prevoza kot pogruntav??ine gnilega socializma v primestnem in va?kem okolju pa ni ve?. In ne mi zdaj o mo?nih alternativah, ker je povsem jasno zakaj je tako. Po zadnji revoluciji dr?ava sili ?im?ir?i krog ljudi za volan, tako tistih ki so sposobni, kot tudi tistih ki so to malo manj. Razlog - od avtov je ziher ke? (davki, tro?arine, cestnine...)
Zakaj tako kot debatiramo o psihofizi?nih sposobnostih starej?ih ne debatiramo enako o sposobnostih psihotikov, ki svoje frustracije iz?ivljajo na cesti.
Enako kot razni me?ka?i, ki povzro?ajo nevarne situacije gredo meni na jetra razni nesojeni ?umaherji s kak?nimi hondami, ki v naseljih kjer se ve, da ni nikoli mili?nikov, prekora?ujejo omejitve za 100%.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Je pa res, da pri dolo?enih avtih (Clio RS, Swift Sport) se vklopi zelo pozno, dopu??a veliko, celo po?ez sem ?el ?e s Cliom na RL in ga ?e imel pod nadzorom, ESP se je pa ?ele odlo?il spustiti gas in zavirati), ve?ina pa se vklopi skoraj (za nekatere ljudi pa?) prekmalu. Pa po snegu v klanec pa? vsaj po mojih izku?njah ga je bolje izklopiti.
Nekaj zim nazaj sem z meganetom od moje tanardra?je plu?il proti kmetiji Planin?ek (1100mnm) po snegu 10 - 15 cm. Cesta ozka in zelo ovinkasta, in ravno zaradi ovinkov se mi zdi, da je bilo prav da sem pozabil izklopit ESP. Tam se ni dalo vozit po?asi, pa? pa je bilo na polo?nej?ih delih potrebno nabrat ?imve? hitrosti za ?ez tastrme dele. Tako da moja izku?nja uporabe ESP na meganu v snegu je pozitivna in nisem imel ob?utka, da bi preve? posegal v vo?njo.
Aja pa ?e enkrat mi je tud pomagal na snegu, ko sem iz tunela ene 120km/h uletel na prehitevalen pas na debelo pokrit s snegom. Takrat sem se kar precej ?asa peljal rahlo bo?no tako da so mi opazovalci blendal (verjetno od navdu?enja).
Na hidravli?nih platah v centru nevarne vo?nje na Vranskem sem izmeni?no vozil s Toyoto LC z ESP-ejem in Vitaro brez ESP. Vitari je bilo potrebno volan zasukat ene 3do4x bolj kot pri toyoti. To bi v realnem prometu, ko nima? ?iv?ke tako na?pi?ene za ?imhitrej?o reakcijo, pomenilo, da bi z Vitaro naredu vrtavko, s toyoto je pa verjetno nebi.
Kako se vozi z ESP-ejem s ?estico pa ne vem - moja ga nima.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
No pa le ni bilo tako kot so na za?etku posku?ali prikazati mediji kak?en teror dela dr?ava. O?itno vas je ogromno nasedlo zgodbicam tegale gospoda, ki je zdaj najve?ji reve? pod soncem.
A potem je to potem strojan varianta, ko so jih mediji naredili za ?rtve.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ponavadi ne praznujemo no?a ?arovnic ampak, ko ga, pa pokasiramo glavno nagrado.
Dobr so vas zdelal
Pred praznikom sem svojo najdra?jo vpra?al, a se bo za no? ?arovnic v kaj posebnega preoblekla, a bo kar taka kot vsak dan. Sem takoj pokasiral ubijalski pogled.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?e en aspekt - LED tehnika ni tako zelo simpl. Baje so imeli prvi avdiji celo ventilatorje za hlajenje LED. Z razvojem LED ?ipov se je v zadnjih letih sicer zmanj?ala toplotna upornost ?ip-ohi?je, kar omogo?a delovanje pri vi?jih temperaturah. ?e vedno pa je za moje pojme 50°C in ve?, kolikor dose?e pod haubo ?e sam malenkost posije sonce + ?e ogrevanje od ma?ine, precej visoka temperatura okolice za delovanje LED.
LED imajo to ?udovito lastnost, da ?e pri malenkostnem pregrevanju izgubljajo svetilnost, sicer po?asi, neopazno, ampak vztrajno. Grem stavit, da se bo ?ez 10 let vozilo okol cev kup modelov avtov, ki jim bodo dnevne lu?i samo malo brlele.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ali LED dnevne lu?i res toliko pomagajo pri manj?i porabi?
Motor?ek z 1,4 litri delovne prostornine ima okoli 70 kW mo?i. Koliko se pove?a poraba za "pogon" ?arnic, ki imajo 0,1 kW mo?i? Saj so LED dnevne lu?i nekajkrat dra?je, kot pa privar?uje? goriva... Vsaj po moji kme?ki pameti je to pravzaprav samo teoreti?no var?evanje, v praksi pa zanemarljivo. Ali se pa? motim?
Po mojih izra?unih, prihranek dnevnih LED je cca 120W. Pri povpre?ni mo?i delovanja motorja 20KW znese to 0.6%.
Koristneje kot v LED dnevne, bi bilo dnar vlo?it v HID glavne lu?i.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mi je pa hecno, da ?e se grejo spletkarit ali pa karkoli mi?kulirat, da se sestajajo na javnih mestih, kjer jih lahko vsak vidi. To mi ni glih logi?no al pa ?e vsi vidmo preve? same zarote in so se lahko pogovarjali o starih dobrih ?asih in si izmenjevali zdravni?ke nasvete glede revme in te?av s prostato.
Res, da slika pove ve? kot 1000 besed sam vseeno bi rad sli?al o ?em govorijo. (firbec)
Boss, ti si en navaden jan?ist. Zaroto vidi? v tako nedol?nem dogodku, kot je dru?inska ve?erja.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?e pri prej?njem porodu pred dvema letoma, sedanji je problem samo "obnovil". Takrat bi morali delat carskega pa je bil tam slu?ajno ravno takrat en blazno pameten in nadut mladeni? za dohtarja.
Hvala za info. ?e pri prvem otroku smo preizkusili vse od biogaja, avstrijskih, koro?kih, verskih, n-tih ... kapljic, in edino kar je pomagalo je bilo to, da je dopolnil tri mesece in je bilo kr?ev konec. Vse ka?e da bo tako tudi sedaj. In kakor je to po?el Slivka se tudi pri nas dete nosi na rami kot ?akelj.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani