To sem prebral ampak me pa zanima o kak?nih kriterijih to govori. Vsak tehnin?no izpraven avto (+dobre gume, ne 5 let stare Nankang ) bi lahko na AC lahko ?el 130 km/h. Ampak na ra?un CO2 in zmanj?anja porabe bencina (ironi?no in zmanj?anje tro?arin?) je ?isto mo?no, da tudi nam zmanj?ajo dovoljeno hitrost, kar posledi?no pomeni, da bo? pri zdaj varnih 130km/h ?e pla?eval kazen.
?e mene vpra?ate bi lahko bila v ?paniji "priporo?ena" hitrost 110, 130 pa bi lahko ostala omejitev.
Sam ?e vpra?anje ?asa je kdaj se bojo na?i vrli mojstri spomnili, da jih vzamejo za zgled. ?e zdaj ob omejitvi 130 folk vozi 110, potem bodo 90? 110 pri meni je skor tako kot bi bil parkiran, da kak?ne MPS ne omenjam.
Seveda so bili prijazni, ?e so vedeli, da jih ocenjuje?. Tudi servisi prebirajo Renault forum, da ne omenjam, da si iz Kamnika pri?el k njim ?eprav ima? blizu Setnikarja in Carja v Meng?u. ?e Ljubljana ti je bli?e kot oni. Drugo bi bilo, ?e bi ti tiho pri?el v Menge?. Kolikor mi je znano so tam dosti bolj "zahojeni", pri Setnikarju so pa isto ful prijazni. Ob servisu sem ?el kar v delavnico, podebatiral z mehanikom o avtu, dobil par nasvetov. Pa ?e na fu? mi je dal "nov" knock senzor.
Trije mo?ki umrejo in pristanejo v peklu. Ko prispejo, jim hudi? pojasni:
''Ostranil vam bom korenjake!''
''Kako pa bo? to storil,'' ga prestra?eno vpra?ajo mo?ki.
''To, kar so delali va?i o?etje po poklicu, bo na?in, kako vam bom odstranil korenjake.''
Tako torej pokli?e prvega od treh mo?kih. ''Tvoj o?e je bil gozdar ... Zato ti ga bom odrezal z ?ago.'' Drugemu v vrsti re?e: ''Tvoj o?e je bil kova?, zato ti ga bom za?gal.'' Nato hudi? pogleda tretjega in ga vpra?a: ''?emu se pa ti smeji??''
?e bolje, da se s hr?ki dogovorimo za 99letni najem Golega otoka, pa potem da tja deportiramo barbiko s pomaga?i + jan?iste z desetarjem + rodeta z njegovo mafijsko zdru?bo.
Glej Boss, sodelavec je bil kot gasilec tam ter pomagal. Avto je ?e v za?etku ovinka po cesti letel po?rek. Ni bil pripet, avto je postrani odneslo s cesto nato je s stranjo podrl ene tri manj?a drevesa. ?e ima C3 bo?ne airbage pa ne vem. Spredaj avto ni zbit in se airbag ni rabil spro?iti.
Ja druga?e pa s pasom je tako, da mora? biti tudi v pravem polo?aju. Najbolj mi je hecna mularija, ki sedi pardon skoraj le?i v pofafi-?altkebl pozi. Da se zaleti mu bo po Murphyu direkt ?alkebl zbil zobe, spotoma bo pa pod pasom zdrsnil.
Sodelavec je bil (kot gasilec) med prvimi na kraju nesre?e. Tip sicer ni bil privezan (kar je ?e razvidno iz volana) in je bil kar ubogi saj ga je grdo razmetalo po avtu, kdo ve kako bi se kon?alo, ?e bi bil privezan. Kar je bilo ?e bolj zanimivo je to, da ga je na suhi cesti v dokaj lepem ovinku odneslo, ko je pri?el na travo je drsel ?isto postrani. In so takole spotoma pri?li do zaklju?ka, da bi lahko za nesre?o bil kriv kar Citroen saj C3-jem po cca 5-7 letih pokajo fedri kot za stavo in celo na servisu vgradijo ponaredke, ki so bolj kvalitetni. In je kar dosti teh primerov, ko se ljudem avto v ovinku samo usede potem se pa znajdi. Kolegici je isto avto kar obrnilo na AC enkrat (sicer po de?ju, mo?en tudi aquaplaning) in ji ?e danes ni jasno kaj se je takrat zgodilo.
Ampak pisano bo gotovo, da je bila neprilagojena hitrost.
Izgleda je ta teden nekaj v zraku ker so vsi nataknjeni. Oziroma ali pa nekatere niso bile nataknjene (sploh za valentinovo) in je rezultat tak kot je.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani