Na ?alost ne: Pa ?e na podatke, kaj da zagotavljajo se ne more? zanest, ker "proizvajalci" la?ejo, da se kar kadi. Sem v kontaktu z enim serviserjem ra?unalni?kih sistemov. Mogo?e bova kaj skombinirala.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Odkar sem zamenjal solarne kolektorje z novimi, u?inkovitej?imi (bramac), imam te?ave pri izpadih elektri?ne energije zaradi vzdr?evanj. Problem je v tem, da so tako u?inkoviti, da zelo hitro zavre teko?ina. Re?ujem te?avo na na?in, da bi zagotovil rezervni izvor napajanja, ki bi pri izpadu el. energije avtomatsko ?rpalko poganjalo rezervno napajanje. ?rpalka vle?e 0,28-0,36A (60 W in 80W). Rezervni izvor bi moral zagotoviti 8 ur delovanja ?rpalke. Nekdo mi je predlagal re?itev z UPS+dodatno akumulator. Vpra?anje je kak?en UPS in, ali bi vgrajeni polnilec akumulatorja UPS zadovoljil potrebe plnjenja tudi dodatnega akumulatorja (ve? cikli?ni akumulator za globoka praznjenja). ?asovno so sicer izpadi toka manj?i, vendar je zahteva za??ite za morebitni celodnevni izpad elektrike.
Imamo kakega strokovnjaka, ki bi podal re?itev.
Predv?eraj?njim mi je razneslo eno od (totra za centralno) cevi, ki so na delu cevovoda bile vgrajene za potrebe prej?njih kolektorjev v katerih voda nikoli ni zavrela. Cev je zaradi visoke temperature popustila preden je odreagiral varnostni ventil.
Najbolj enostavna re?itev je???? :ne vem:
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Seveda smo ob?utljivi na obna?anje policistov, saj pri?akujemo, da s svojim ravnanjem na cesti dajejo tudi zgled ostalim voznikom, da ne bi zgledalo da so oni svete krave, ki lahko po?nejo kar ho?ejo, za ostale pa bi v enakih situacijah talali kazni. Mislim pa, da vo?nja po pasu rezerviranem za javni prevoz ni najbolj?a primerjava za kritiziranje. Nikjer nisem zasledil predpisa, ki tovrsten promet regulira, vendar menim, da lahko te pasove poleg mestnih avtobusov in taksistov uporabljajo tudi policisti in re?evalci. Za normalno delovanje policije v velikih mestih je to potrebno, saj niso vedno na nujni vo?nji, delo pa bi morali kljub temu opraviti v najkraj?em ?asu (enako velja za re?evalce). To ni potrebno zaradi njihovega afnanja, marve? zato, da bi te slu?be bile u?inkovite. Naj navedem samo primer: zgodi se prometna nesre?a na prometni ulici z materialno ?kodo (ni potrebe za nujno vo?njo). Ali bi morali policisti voziti po pasu za ostala vozila, ali pa bi morali priti na mesto nesre?e hitreje in voziti po pasu za avtobusni promet. Postavi se tomblaster v ko?o tistega, ki ?aka na policijo v neki prometni ?pici, ki jo poslab?uje ?e omenjena prometna nesre?a.
Torej ni vsako po?etje policije afnanje, kot nekaterim, na policaje alergi?nim voznikom, to izgleda.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Najprej bi skoraj moral pojamrati zdej pa ugotavljam, da sem imel kr lepo sre?o.
Zavijem na pumpo s ?isto praznim tankom (domet je zadnjih 10km kazal nulo). Za?nem tankati in ko mi pi?tolo vr?e ven je kazalo znesek 62,01?. Pogledam v kov?ek in se zgrozim saj sem dokumente pozabil v LJ vklju?no z vsemi pla?ilnimi karticami.
Rata mi vro?e v faco ker mi ni jasno kako bom poravnal gorivo. S sabo sem sicer imel denarnico v kateri imam cash ampak ponavadi notri ni ve? kot 30-40?. S srahom pogledam in glej ga zlomka 60?, pobrskam ?e po drobi?u in najdem ?e 2? in 1 cent. V denarnici mi je ostalo vse skupaj 0,65?.
Mislim da bi se temu lahko reklo sre?a ?e posebej, ker sem v?eraj zadel ?e ?trico na lotu in dobil dobrih 30? gotovine in zato je bilo v denarnici sploh dovolj ke?a.
Torej lahko porabo v tvoji denarnici konrotrolira? po BC.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
ko ?e misli?, da si vse na tem svetu videl, se najde nor Zasavc, ki se po svetu vozi s takalo tablico... in da je mera polna, ima ?e otro?ke sede?e notr. Ubogi otroci.
Mi je skor nerodno da smo sokrajani. Ko bi bil vsaj Trbovc, matr, pol bi ?e zastopu...
Ne jemlji to tako dobesedno, ?eprav je zgodovina nastanka te zmerljivke v dobesednem izvoru.
Danes se to bolj uporablja kot slab?alni izraz za Zasavca, tako kot npr. Janez za Slovenca. Z malo dobre volje je to lahko tudi ?ala.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Pogodba ti gre na nek na?in v korist. Pogledal sem malo (povr?no) zakon o avtorskih pravicah in na hitro so ti ?leni pomembni za tebe:
Domneve glede obsega prenosa
75. ?len
(1) ?e ni z zakonom ali s pogodbo druga?e dolo?eno se ?teje, da je bil dogovorjen neizklju?ni prenos, da velja samo za Republiko Slovenijo in da velja za ?as, ki je obi?ajen za to vrsto del.
(2) ?e ni dolo?eno, katere posami?ne pravice ali kak?en obseg dolo?ene pravice se prena?a, se ?teje, da so prenesene tiste pravice in v takem obsegu, kot je bistven za dosego namena pogodbe.
Ni?nost
79. ?len
Ni?no je dolo?ilo, s katerim avtor prena?a na drugo osebo:
1. avtorsko pravico kot celoto;
V tvojem slu?aju ni vse tako brezupno kot zgleda, z malo iznajdljivosti lahko sam sestavi? dopis in zahteva? nadomestilo, torej sporazumno re?itev problema. Po tako sestavljeno pogodbi lahko sklepamo, da je ?lo za prenos avtorske pravice za samo eno objavo, saj bi trajni prenos u?inkoval na ni?nost pogodbe. Za samovoljno ponovno objavo pa je zagro?ena tudi kazen, ki verjetno presega vrednost nadomestila, ki jo lahko iztr?i? za ponovno objavo, v vi?ini najmanj1670? (starih 400,000 SIT). Glede na to, da objava v ?asopisu in na internetni strani ni enaka, oziroma je na internetni trajnej?a, si upravi?en do vi?jega nadomestila kot bi ga v primeru objave v reviji.
Torej oceni sam koliko je vredno tvoje pisanje in jim po?lji dopis. ?e ne bo ?lo z lepa pa bo? moral z grda,
po pravni poti za??ite tvojih pravic.
To sem napisal na podlagi be?nega pregleda Zakona o avtorskih pravicah (uradno pre?i??eno besedilo iz leta 2007) in ni nujno, da sem popolnoma to?no zadel bistvo.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Na prvi pogled je pogodba sestavljena po nekem kli?eju kar je lahko tudi ugodno za tebe. V pogodbi ni sicer navedeno, da je pravica odstopljena v trajno last, oziroma razpolago, zato jo je razumeti, da je odstopljena za enkratno objavo. Razlaga pogodbe bi moral biti dobrohotna, v korist avtorja ?lankov. Vsaka ponovna objava pa bi morala biti predmet ponovnih pogajanj o vi?ini nadomestila za objavo.
Navedi ?e formulacijo pravice iz 1. ?lena. Mogo?a pa ima? ?anse, da jim ponovno zara?una? objavo.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Sirius,pozablja?,da je tvoj stroj star 9 let in ima par deset kil manj elektronike in ?ic noter.
Slu?ajno dela moj sodelavec na servisu tvoje znamke v KP in kar pozanimaj se,kak?na ?tala je bila z prej?njo generacijo C5 (se pravi prav tvoj voz) glede elektronike.Gledati je treba v celoti,koliko ljudi realno pove za napake na avtih (mi tukaj gor smo po?teni ) in koliko ljudi,ki ima okvare na avtomobilih, ni na forumih.
Potem je realen (ali skoraj) samo podatek ,ki ga objavi Adac in podobne ustanove glede pokvarljivosti avtov.
Sicer se pa prav pri vsaki znamki avtov najde kdo,ki z njim nima res nobenih problemov.
Verjetno je odvisno od izmene in kon?nih kontrolorjev.
Nekaj sem ?e napisal na to temo.
Dve leti nazaj sem imel tudi jaz "?talo". Najprej poleti na 35°C nisem mogel ugasniti lu?i. Pri?el je v po?tev samo odklop akumulatorja, kar je enostavno, ker je namesto klasi?nih klem sponka. Ta zadeva je se je pojavljala samo na velikih vro?inah. S?asoma je pri?lo do popolne blokade relaja v polo?aju uklopljeno. Na servisu sem dobil rabljeni elektronski sklop za 50 ? (nov stane veliko ve?). Na "pokvarjenem" servisu bi mi napako odprvili po enakem postoku, le da bi zamenjavo mastno ra?unali. Starega bi prodali za novega.
Od takrat lu?i delujejo brez te?av. Torej tu je ?lo za dejansko napako.
Druga te?ava, ki dejansko to ni bila je bila, ali bolje re?eno so bile te?ave zaradi slabega akumulatorja. "?tekala" je koda za v?ig motorja, v?asih se je motor na?gal, niso pa delovali merilniki obratov in hitrosti. Po zamenjavi akumulatorja so te?ave ?ude?no zginile. Na "pravem" servisu bi mi svetovali zamenjavo celotne table z merilniki, v nevednosti bi verjetno na to pristal in klel C.
Imel sem ?e eno nenavadno odpoved. Crknil je merilnik hitrosti. Kot se za pravi servis spodobi so ?e pogruntali kako se zamenja neka tuljavica, namesto celega merilnika, popravilo je nekajkrat cenej?e od zamenjave.
To je to na 200.000 prevo?enih km. Pri?tejem ?e ?i??enje FAP- a v lastni re?iji s sosedom mehanikom(demonta?a in pranje), ki bi ga na "pravem" servisu kar zamenjali z regeneriranim za ceno 400-500?. ?e vse to se?tejemo, bi na "pravem" servisu vse te napake in "napake" odpravili za ve? kot 3000?, jaz pa bi preklinjal "francoza", ki je tako problemati?en avto.
Veliko je odvisno od tega kak?ne servise imamo. ?al ve?ina ni dorasla naglemu razvoju avtomobilske tehnike. Vse preve? je nepotrebnih zamenjav in nepotrebnih stro?kov, slika o neki blagovni znamki pa je lahko izkrivljena.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Res je ve? je je ve? je lahko te?av. Vendar se temu v sodobnem avtomobilskem svetu ne da izogniti. Tako, da razen, ?e ne kupite kake dacie, tate, greatwalla ipd, naletite na elektroniko. Ko berem o te?avah mazda?ev z novej?imi stroji, ne vidim ni? manj?ih te?av, kot so recimo pri moji blagovni znamki. ?e ve? moj 9 let star C5 ?e vedno suvereno laufa. In imel sem veliko manj te?av kot nekdaj na BX, ko so mi nagajala elektri?na stikala, ki pa sem se jih nau?il sam servisirati. Ko pogrunta? kako se neko "satelitsko" stikalo razstavi in o?isti? kontakte, nato ponovno sestavi?, si vesel, da stvar z ni? stro?kov deluje naprej. Tudi YavarYe prihrani marsikateri ? na vzdr?evanju, ker ve?ino stvari obvlada bolj?e kot serviserji, ki znajo ob te?avah samo zamenjati cel sklop, pa ?e to ne zadenejo vedno. Ni? koliko krat sli?imo o guljenju strank na raznih "strokovnih" servisih in tudi zaradi tega je pri nekaterih blagovnih znamkah ve? nerganja nad kvaliteto.
Je pa dejstvo, da je zaradi elektonike veliko manj mo?nosti za sistem sam svoj mojster.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
In kako to vpliva na vodljivost? MAl je vseen treba met stika s podvozjem
Saj to je bistvo, da je potencirana neodvisnost vsakega kolesnega premika in, da ima kolo vedno stik s podlago. Hidravlika uravnavana z elektoniko omogo?a sledenje kolesa neravnini. Zibanje je pa onemogo?eno s pravo?asno reakcijo zapornega ventila na vsakem kolesnemu cilindru. Ne gre samo za hidravli?no bla?enje marve? obstajajo ?e pneumatski bla?ilci. V sklopu sistema je ve? bunk, ki imajo na polovici krogle membrano, ki odvaja oljni del od zra?ne komore, napolnjene z du?ikom. V starih bunkah je bil pritisk du?ika cca 55 at. Namen teh bunk je bla?enje hidravli?nih udarov. Pri nabijanju se v bunki absorbira dolo?ena koli?ina hidravli?nega olja iz cilindra, ki se je na grbini stisnil, ki se pozneje kontrolirano vra?a v cilinder in ga vra?a v prvotni polo?aj.
?e hydroactiva II je imela ?ivljenjsko dobo bunk in hidravli?ne teko?ine 5 let, ali 200.000 km. V praksi pa sinteti?na teko?in hidrosistema zdr?i tudi 10 in ve? let, bunke pa tudi.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Lej sirus, si lahko prosim malo prebere? predno govori? kaj mazda nima.
NIMA zobatega jermena (menjave NI ) in tudi DPF je ?el ven in je sedaj zelo enak ?e ne celo identi?en sitem kot je citorenov FAP, pri katarem JE potrebno mejat zobati jermen.
Govorimo o novem 2.2 motorju katerga "kupuje" labi.
Stari motor 2.0 pa ima vse zgoraj na?teto in tudi dr?i.
Sprejmem kritiko, da sem lahko naredil napako, ?e je tako kot trdi? ti.
Mislim celo, da je taCD 2.2 bratranec PSA 2.2 HDI, ki ga je mazda predelala/dodelala po svoje. Namre? ford in PSA zadnje ?ase na motornem podro?ju zgledno sodelujeta. Ali je to tako, ali ne niti ni tako pomembno. Pomembno je, da je tudi nova mazda6 CD125 TE za ceno 23.450? zelo ugodna nabava. Je pa dejstvo, da ima zelo trdo podvozje, kar pomeni dolo?eno pomanjkljivost pri vo?nji na dolge relacije. Stvar vsakega posameznika je, da se odlo?i kateri lastnosti avtomobila bo dal prednost. Ko komu kaj svetuje?, gleda? skozi svojo optiko pri?akovanj in okusa, ki pa ni nujno tudi sprejemljiva.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
No, da ?e jaz pokomentiram ta Evrovizijski cirkus.
Posku?ali smo tako in druga?e pa je ?lo kakor je ?lo. Mi z dobrima dvema mil. prebivalcev v takem sistemu odlo?anja kot ga imamo do sedaj nimamo ?ans tudi, ?e s postavimo na glavo. Pa ?e na? okus ni evropski.
Takih predstav kot je bila Ema na?eloma ne gledam, ker sem iz ?asov Sanrema in petja, pri katerem je bila izvedba in glasovne sposobnosti odlo?ilno. V sodobnem ?asu pa lahko poje vsak, ki ima 5 min ?asa, ali pa mere 90-65-90 pa ko?arico C-D. Tokrat sem bil na nek na?in prisiljen gledati to Emo. Bila je eno samo razo?aranje, ne toliko zaradi vrste skladb, kot zaradi izvedbe. Delovalo je kot neki amaterski festival pevcev, ki bi radi peli, ne glede na sposobnosti (70%).
Nikoli ne glasujem. Tokrat pa sem. Zakaj? Dal sem glas zmagovalcem zato, ker je pevka z "glasom in stasom" dala izvedbi poseben "?ar", da so odstopali od povpre?ja in ne zato, ker bi bil prista? novodobne "goveje" glasbe.
Tudi, ?e ne bo velikega uspeha (a smo ga do sedaj imeli?), bodo vsaj zganjali cirkus na Norve?kem in bodo na nek na?in vsaj medijsko opazni. To pa v cirkusu ?teje.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
ce prav razumeme dynamique ima navadno podvizje, medtem ko drugi imajo hydractive III...
a se splaca met slednjo? ce si probal oba?
Kolikor so mi v KP povedali lahko dobi? obe varijanti. Klasi?ni amortizerji in Hydroactive !!!.
Jaz, osebno, sem prista? slednje, ker ni primerjave z zdr?ljivostjo amortizerjev in hidravlike pa tudi udobja ne, kar je pomembno za tebe, ki se vozi? na dolge relacije.
Da ne bo izpadlo, da sem jaz neki reklamni agent za dvojne vertikalne "navednice".
Zagovarjam znamko C iz preprostega razloga, ker kupec dobi najve? za svoj denar, ?e posebej, ?e kupi eno leto star slu?beni avtomobil od uvoznika, ko prakti?no dobil skoraj nov avtomobil za zanimivo ceno.
Pri tem je vse odvisno kak?no opremo in motor si ?eli?. Pri dizlih ?tarta? iz solidnega 1,6 HDI 109KM, preko 2.0 HDi 140, oziroma 160KM, 2.2DDI biturbo 173 ks pa do 2.7 HDI s 209KM.
Mazda pri dizlih ?e re?uje neke te?ave povezane z DPF. Tega pri PSA motorjih ni. Pokazalo se je, da je FAP dizel filter bolj?a re?itev od DPF sistema.
Moji komentarji so odraz mojega na?ina razmi?ljanja. Seveda se pri odlo?itvi za nakup take variante pojavlja v?asih tudi faktor nesre?e vendar pa je glede na ?tevilo HDI motorjev in izku?enj z njimi ta minimalen. Z dobrim serviserjem pa so "elektronske te?ave", ki se pojavljajo ne glede na blagovno znamko, minimalne, oziroma hitro in z najmanj?imi stro?ki odpravljive.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
sirius bom sel tudi citroena probat in mondeota, tko da bom porocal kako pa kaj
aja pa tale iz linka ima samo eno veliko pomanjkljivost, ni tezko ugant
Dobijo se tudi ?rni po ugodni ceni. Razlika je v opremi. Na Avtolinu u KK imajo enega l. 2009 z opremo Dyinamique za cca. 19000? ima prevo?enih samo 7900 km. V KP pa imajo enega 2008 s 30.000 km
Dinamique oprema pa je naslednja:
lahka (ALU) plati??a:Pl. iz lahke lit. -17
- ABS zavorni sistem
- pomo? pri zaviranju BAS
- ESP elektronski program stabilnosti
Varnost:
- 7 x Airbag
- senzor za de?
- 3.zavorna lu?
- kodno varovan v?ig motorja
Notranjost:
- ?tevilo sede?ev: 5
- komfortni sede?i
- sredinski naslon za roko
Udobje:
- avtomatska klimatska naprava
- klimatska naprava - 2 conska
- tonirana stekla
- elektri?ni pomik stekel
- el. pomik prednjih in zadnjih stekel
- el. zlo?ljiva zunanja ogledala
- centralno zaklepanje
- centr.zaklep. z dalj. upravljanjem
- elektri?ni paket
- nastavljiv volan po vi?ini
- volanski obro? oble?en v usnje
- tempomat
Multimedia:
- avtoradio
- avtoradio / CD
- MP3 predvajalnik
- predpriprava za mobilni telefon
Uporabnost:
- deljiva zadnja klop 1/3 - 2/3
- parctronic
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
ok ti bom probal razlozit, na kakem srecanju (ker tko al tko sem vam dolzan za cevape od zadnjic)
Bom, kar tu zapisal, da bo? prej opazil.
Danes sem si ogledal tistega C5, katerega link sem ti prilepil.
Avtomobil je prakti?no na zunaj in znotraj nov. Exclusive oprema pomeni najvi?ji razred opreme od elektro sede?ev naprej. ?e enkrat bi poudaril kakovost citroenovih dizlov, ki se je tudi sam proizvajalec zaveda. Veliki servis je ?ele na 240.000 km, ko se mena zobati jermen. Taki zdr?ljivosti (domnevam) mazda ni ?e dorasla. Ceno pa bi se dalo izpogajati blizu tiste, ki sem je navedel, ?eprav mi je trgovec omenil popust 300-400?. Za dobrega pogajalca pa je v dana?nji krizi mo?en ?e precej ve?ji popust, ?e za?elesti gotovina.
Svetujem ti preizkus in racionalno razmi?ljanje v smislu, kaj dobi? za te?ko prigarane denarce.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
ker pri mazdi je najvecji plus ravno servis in to, da jih poznam...
bom sel se citroena probat
(tko al tko je v planu se en avto, rabljen, ki bo bolj za uzivanje )
Da, poznam ?e ve? kot 20 let. Glede strokovnosti nimam nobenih pripomb, ?e ve? same pohvale. Nekoliko bolj je ?teka prevzem avtomobila in izdaja ra?una, imajo pa? gu?vo. ?e vleti? nenapovedano z napako, ki jo je potrebno takoj odpraviti mora? pa? ?ahkati, da se sprosti mehanik.
Za tega, ki sem ti dal link je potrebno iti v Koper. Tam imajo ve? teh slu?benih avtomobilov, ki jih po enem letu prodajajo. Za kon?no ceno se lahko ?e pogaja?. ?e bo? v ponedeljek, ali torek v KP me lahko pokli?e?. Sem na tistem koncu pa lahko greva na kako kavo. Moj mob ima? na bondovi strani.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Vem, da nisi ljubitelj C znamke, vendar ?e se ho?e? dobro in udobno voziti na dolge relacije za pravi denar, si pogledaj TOLE
Za 22.000? dobi? dejansko skoraj nov avtomobil, sa katerim bo? brez te?av naredil 250.000km in ko bo? po prevo?enih 1000km prispel na destinacijo, bo? spo?it. Pa ?e odli?en servis ima? v Grosupljem.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Mehansko Kyron 2.0L prihaja s skupnim vbrizga in ?elezni?ki promet, intercooled Turbodiesel. This little mill puts out 104kW at 4000rpm and more importantly 310Nm from 1800 to 2750rpm. Ta mali mill postavlja dolo?ene 104kW pri 4000rpm in je ?e bolj pomembno 310Nm od leta 1800 do 2750rpm. This was backed in the test vehicle by the optional five-speed, tip-shift auto. To je podprla v preskusnem vozilu, ki ga neobvezno pet hitrosti, tip-premika avto. The 4WD system is a traditional part-time set up offering 2WD (rear) 4WD-high and 4WD-low via a dash dial and all diffs are open type offering no traction enhancement. 4WD sistem je tradicionalno kraj?im delovnim ?asom, ustanovljen ponuja 2WD (zadaj), 4WD-4WD-visoko in nizko preko pomi?ljaj klic in vse diffs so odprtega tipa, ki ponuja nobene vle?ne opremo. Nor is there any electronic traction control on offer in Australian spec Kyron's. Prav tako ni elektronsko krmiljenje vleke na voljo v avstralskih spec Kyron's. Electronic traction and stability control are offered in overseas markets and we hope it will come here with the engine options that are to come. Elektronski nadzor pogona in stabilnosti, so na voljo na ?ezmorskih trgih, in upamo, da bo pri?el z motorjem mo?nosti, ki so pri?li.
Tako google prevaja common rail (skupni vod). Torej skupni vod je "s skupnim vbrizga in ?elezni?ki promet"
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Neverjetno koliko ljudi je primerno za natege politikov.
Za mene so najbolj nevarni tisti, ki se mimogrede zla?ejo brez, da bi . Nekateri svoje mantre ponavljajo do onemoglosti, ljudje pa ?e vedno vidijo v njih "svetilnike".
?alostno je, da na na?i politi?ni sceni ni nekega izrazitega vzhajajo?ega sonca, ki bi pometlo s to rde?e-belo-?rno zdraharijo.
Po mojem pa je ena stranka, ki konstantno me?e polena kakr?ni koli slovenski enotnosti in zlorablja demokracijo, da bi dokazala svojo svetost, voli-(o)vci pa ji ?e vedno nasedajo.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani