Še en dokaz, kako spreminjamo delujočo zakonodajo za brezveze da ustrezamo nekim X standardom in poveličujemo egoizem kolesarjev, ki se bodo vsak čas začeli vozit po level robu ceste. Ko se jaz peljem z biciklom, grem kot pobolžna ovčka ob bankini. Eni pa ko bajagi na levi strani ob črti. In ne, ne mi govort da so to samo svetle izjeme - kamera v avtu potrjuje drugače.
Kaj ti nuca 30 omejitev, če se boš ti potem mimo peljal 40.
No,sam sem kolesar pa se vseeno strinjam s teboj,da bo takle pas na dolgi rok prinesel samo nek lažen občutek varnosti marsikateremu kolesarju. Ali naj bo fizično ločena steza ali pa naj bo cestišče,kjer je dovoljena vožnja tako motornim vozilom ,kot kolesarjem. Tako pa kolesar misli,da je to samo njegovo , avtomobilst itak ne ve kje in kako naj se vozi.
Je pa res da je najbolj varno za kolesarja,da se vozi nekje na pol poti med "kot pobožna ovčka ob bankini" in ob sredinski črti. To je itak never ending story; en drugemu smo v napoto v prometu.
30kmh omejitev pa še kako nuca,če je prisoten nekdo,ki bo to omejitev kontroliral .
Mal obujanja teme pa čeprav niso glih darsovci so pa neke druge vrst umotvorci.
Nekdo se je v Lj na Cesti na Brdo odločil, da na obeh straneh pofarba del cestišča z oznakami za kolesarski pas. S tem so vizualno zožali cesto za cca 2m in zbrisali sredinsko razmejitveno črto. Do tukaj še nekako OK, ampak velik problem nastane, ker vozniki ne ločijo med kolesarskim pasom, ki je namenjen souporabi tako vseh motornih vozil kot tudi kolesarjev in mopedistov, ter med kolesarsko stezo, ki je rezervirana le za kolesarje.
Na cesti, kjer se v zadnjih 10 letih ne spomnim, da bi bila kakšna nesreča pa jo uporabljam vsaj 2x dnevno so se, v roku 14 dni po farbanju, zgodile tri prometne nesreče za katere vem. Vzrok je v tem, da vozniki ne vedo kako se vozit po teh cestah in da je pravilna uporaba tako kot je bilo prej in da z desnimi kolesi avta lepo voziš po tem pasu za kolesarje in ga zapustiš le takrat, ko prehitevaš kolesarja na tem pasu. Se pravi nič kaj drugače kot prej le bolj je označeno, pravijo da bolj varno za kolesarje, čeprav na tej cesti vsaj 10 let ni bilo nesreče niti se ne spomnim, da bi kdaj kdo zbil kolesarja.
Torej te tri nesrečeso se zgodile zato, ker nekdo, ki iz stranske ceste zavije zdaj ne to glavno in zagleda ta pas, enostavno misli, da je tista prekinjena črt, ki ga označuje, zdaj tudi rob ceste. Zato zavije na široko in s prednjim delom seka polovico vozišča na kateri se z druge strani pelje enak neizobražen idiot, ki se tišči sredine ceste, da ja ne bi povozil kolesarskega pasu in seveda prostora zmanjka. Pa je pok, pa drugi pa tretji pa bohvedi kolk se jih je zrukal v mesecu in pol, ko so upravljalci cest prišli na še bolj veleumno idejo.
Mislim, tukaj si zaslužijo pa res fanfare k svoji nadinteligentni inovativni rešitvi. Vzeli so v roke pravilnik o cestah in zakonodajo ter ugotovili, da zdaj ko so cesto vizualno (ne dejansko) zožali imajo možnost spreminjat hitrostne omejitve in so celotni cesti zmanjšali hitrost na 40km/h.
Se pravi po domače, na cesti, kjer se nikoli ni zgodilo nič kaj tragičnega, so naredili spremembo s katero so zmanjšali varnost in zdaj namesto, da bi spoznali napako so raje naredili novo spremembo, ki upajo da bo rešilo problem nepoznavanja pravil vožnje in neznanja CPP-ja.
Aja, da bo lažje razumljiovo o čem pišem je tukaj podoben primer iz Velenja :
Na določenih cestah v Velenju (predvsem v conah 30) smo dobili novo ureditev, in sicer kolesarski pas na vozišču. Zaradi zmede pri voznikih...
Jp,res je. Saj roko na srce; če se iz stranske ceste vključiš desno na glavno cesto,ne da pogledaš v obe smeri,je to že itak žalostno samo po sebi. Lahko iz desne prihaja širše vozilo,lahko v tistem tisti z desne prehiteva ....
Jaz osebno bi sočasno z kolesarskim pasom dal avtomatično še cono 30. Ker peljati se 50kmh v tej ureditvi zna biti kar hitro .
Je pa mislimda (ne me drzati za besedo ) ta ureditev precej slabo urejena tudi s pravnega stališča. Prilagam link,kjer piše da nihče točno ne ve kako se peljati ... Meni je sicer tudi logično ,da se vozim z desnim kolesnim parom po sredini kolesarskega pasu.
Ko prebiram tole temo, sem jaz očitno edini kolikor toliko aktivni kolesar, ki še NIKOLI ni meril pulza. Ko vidim, da ne zmorem več suvereno napredovat, se ustavim, kaj popijem in potem dalje, nobene drame.
Aja, ravno sem prispel (po službi) iz Kamniške Bistrice, kar mi je v obe2 smeri skupaj nekih 35km, čist luštna rekreacija, zdaj pa počasi na zmenek, da ne bo kolesarjenje vrhunec dneva, hohoho.
Jp,se strinjam da je rekreativni šport že zdavnaj postal preveč wannabe profi in se nas/jih večina rekreativcev zelo ukvarja s številkami s katerimi marsikdo ne ve kaj početi . Ob tem pa pozabljajo kaj lepšega videti po poti.
Jaz spremljam pulz,ker se mi je zabavno malo poigrati s številkami , fajn mi je ko vidim napredek , fajn mi je ko vidim da mi gre pulz previsoko in se umirim še preden me zvije čez 1h...
Se pa da kolo vozit brez vsega , to se definitivno strinjam . Moj fotr je že zdavnaj rekel,da na kolesu najbolj uživa od trenutka ,ko nima števca gor in se ne sekira niti za povprečno ,niti za razdaljo,niti za kalorije... Pač vozi in uživa. Ubistvu sem mu fouš
@Nejc1986 ; tak način vožnje je odličen za topljenje maščobe in cel kardio sistem v telesu.... 👌
Je pa res, da nima vsak tako telo kot ti in, če bi vozil s 130 pulza nebi nikamor prišel.... 🥴 Za kaj takega je potrebna v prvi vrsti kondicija in nizka masa kolesarja in seveda dobro kolo 👍
Res je, se strinjam. Saj tudi jaz na začetku s 130pulza nisem nikamor prišel. Kdor pozna Rašico pri Črnučah.... Tam je na koncu nek mogoče malo bolj strm makadamski odsek . Ko sem šel prvič gor,sem imel 167'. Spomnim se pogleda na uro in dejstva da nisem mogel ozdraviti . Zdaj imam isto kolo in pulz 140' in se lahko pogovarjam vmes. Zdaj se tudi pri 170' (ko se mi ga da doseci ) lahko zadihano pogovarjam . Če bi spet šel na 167' ,bi bil prej gor,ampak jebemu tudi če še nevem kako hitro pridem gor, me ne čaka Heidi Klum v cipkastem perilu,tako da se raje pustim v meni bolj prijetnem počutju
pred 13 minutami je SpEkTr napisal:
Vse jasno Jaz običajno nimam 6 ur časa, pa potem malo pritisnem na pedala, da se v tisti urci pa pol, vsaj pumpa malo nadela
Jaz imam precej časa in volje je pa urca in pol treninga super in veliko več kot ga večina naredi
Nejc, a ti si mislil povprečni pulz, al imaš dejansko nastavljen alarm, da če gre čez 130, da takoj tuli?
Nimam nastavljenega alarma ker ne maram piskanja avg pulz na celotni turi je pa daleč pod 130:) Tam nekje do 135 grem recimo , ko gre pa čez , se pa raje umirim in počakam da pade pod 130. Meni se preprosto ne da voziti na hard. Saj če bi šel recimo iz Cerkelj na Gorenjskem samo na Krvavec , bi se raztrgal do gor , ker pa so moje vožnje dolge večinoma 5-7h , pa raje vozim bolj umirjeno .
Lani sem šel na Zoncolan in obeh strani in je bil avg pulz 142. Pa ni primerjave med Krvavcem in Zoncolanom
pred 3 urami je SpEkTr napisal:
Ja, to je res. Najbrž je pa imel tudi kolega prav, ko je rekel da imaš še rezerve. Bom pa naslednjič ko grem s kolesom malo bolj pozoren na pulz, jaz načeloma ne gledam kaj dosti, ne šparam pa tudi ne prav dosti v klanec
Ja,itak da mam rezervo. Meni je jasno da bi moje srce zdržalo 190', jasno mi je tudi da bi s pulzom 150' prišel hitreje gor in hkrati ne bil bistveno bolj utrujen,ampak.... Zakaj že ?:) Raje se pripeljem 2' kasneje in se pripeljem z užitkom gor in naredim daljšo traso na ta račun Na kolesu nikoli nisem gledal na štoparico; noben me ne plačuje če pridem hitreje gor
Kaj to pomen, da greš po cesti na krvavec gor, s 130 pulza?
Jp,moraš pa vedeti da imam v mirovanju 41pulza. Enkrat sva imela z enim kolegom ki je bil tekmovalec žolčno debato... Nekaj me je teral da naj pospešim ker imam še rezerve in da bom pač hitrejši . Jaz pa sem mu preprosto rekel , da ne rabim tega in da mi je dosežek že to, da sem zmožen prevoziti katerikoli klanec s pulzom pod 150.
Enkrat bi šel na medicinsko fakulteto ,da dejansko pogledajo kje se mi začne laktatni prag in do kje se mi izplača nabijati pulz. Do takrat bom pa prihajal pol minute kasneje na vrh in si mislil svoje 😈 Vseeno je to srce; ni se za špilat s tem . Nismo več 20let stari.
Kar se tice pulza; zelo pomembno je kako se nekdo počuti ob temu pulzu. 180 ob kratkotrajnem naporu pri mlajši osebi ni tako veliko,da bi številka sama po sebi morala biti zaskrbljujoča. Ampak jaz si ne predstavljam imeti pulza 180.
Ker delam daljše vožnje, grem nekje do 160,ali pa še to ne. Nad 140 mi preprosto ni več udobno in zato se raje vozim na 110-130. Je pa res da sem potreboval par let,da sem zmožen prepeljati Krvavec s pulzom 130😂
Meni osebno je vsaj toliko pomemben podatek pulz v mirovanju in pa koliko ti pade utrip v prvi minuti počitka po kakšnem res hudem intervalu.
Kar se tice vzdrževanja : jaz na 3000km menjam ketno in zadnje ploščice . Prednje ploščice menjam na 1500km. Toliko pač zdržijo.
1letno ga peljem na servis h kolegu,da zamenja bovdne in zajle , podre in namaze krmilni ležaj, pesta ipd.... Ponavadi tak servis naredim spomladi, da se ga konkretno spuca soli in ostale zimske svinjarije.
Z gorcem naredim cca 3000km (okoli 60tisoc visincev ) ,tako da ja... 1x letno je na servisu. Prednje vilice v 12000km še nisem odpiral,ker je servis skoraj dražji od nove vilice in dokler dela pač dela.
V vsem tem času (3leta in 12000km) mi je šla zadnja feltna , zamenjati je bilo potrebno diske po dveh letih in 1x mi je nevem kam izginilo olje iz zadnje zavore ( je kar zabavno ostati brez zadnje zavore na Passo Forcelli).
Me zanima a bo štart za intermediate? Potem teoretično sploh ne rabiš menjat. Če se proga posuši jih tok skuriš, da ratajo slicks. K Hamilton 2020 v Turčiji Sam to je že znanstvena fantastika
EDIT: Če bo sploh štart.
Ne,ne.... Dvojna zmaga Ferrarija bo pa Max bo odstopil
Rezerviral dopust v Dolomitih in Alpah konec julija 😎 kot je v moji navadi se je vzelo najcenejšo hotelsko sobo in pod želje jasno napisalo zahtevo , da sta bicikla v sobi 😎😎
Ja, drža sigurno ne more bit neki udobna, ali pač?
Lahko,lahko dober bike fitting in kakšna vaja v fitnesu za stabilizacijo trupa delajo čudeže. Mene začne na mtb po 4h rahlo boleti kriz,medtem ko sem na specialki lahko praktično v nedogled .
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No,sam sem kolesar pa se vseeno strinjam s teboj,da bo takle pas na dolgi rok prinesel samo nek lažen občutek varnosti marsikateremu kolesarju. Ali naj bo fizično ločena steza ali pa naj bo cestišče,kjer je dovoljena vožnja tako motornim vozilom ,kot kolesarjem. Tako pa kolesar misli,da je to samo njegovo , avtomobilst itak ne ve kje in kako naj se vozi.
Je pa res da je najbolj varno za kolesarja,da se vozi nekje na pol poti med "kot pobožna ovčka ob bankini" in ob sredinski črti. To je itak never ending story; en drugemu smo v napoto v prometu.
30kmh omejitev pa še kako nuca,če je prisoten nekdo,ki bo to omejitev kontroliral .
Povezava za deljenje
Deli na druge strani