Ni treba vedno verjeti vsemu, kar napisejo rumeni mediji... Nekajurni zastoj v praksi lahko pomeni tudi, da je nekaj ur malce bolj zgoscen promet... Ne pa to, da so tisti, ki so stali v koloni tam preziveli nekaj ur na istem mestu ... In vcasih je dovolj takle 15 minutni popolni zastoj in se promet precej zgosti za naslednjih nekaj ur... sploh ker se potem nekje v koloni radomzgodi se kaksen nalet ali pa komu zakuha ali se drugace pokvari slabo vzdrzevan ali starejsi avto ...
Mediji pa itak take zadeve se precej napihnejo... da se bolj pompozno bere...
Kakorkoli... Hitreje kot v petih minutah jo tezko zamenjas... sploh ce ti za ritjo nestronezi trobijo... Nismo pri formuli, kjer to naredijo v parih sekundah ... in to ze pomeni zastoj...
Ce ti gumo raznese, se tezko po feltni peljes recimo 1 km do naslednje nise... ... kakorkoli... tudi ce to recimo naredis, vseeno hitro nastane zastoj... In takemu bi vseeno napisal kazen, da se ven ne bi videl? :ne vem:
???? Zakaj bi pa nekomu, ki mu je pocila guma, napisal tako kazen, da se ven ne bi videl? Vcasih so kaksne izjave res cudne ... OK, za prazen rezervoar je druga... na to lahko vplivamo... na to, da nam poci guma pa tezko vplivamo... Sploh ce samo spusti recimo zaradi tega, ker je na cesti bil kaksen oster predmet...
Aja... pa ni treba rikverc do okvarjenega avtomobila... saj je tam sedaj dvosmeren promet... ali?
Preden se je na tem odseku zgradila AC po drugi strani hriba, je ves promet za dolenjsko peljal tako, kot je sedaj v casu obvoza... In pozimi je bil dodaten problem se klanec in sneg... pa smo vseenopreziveli tudi to...
Ne,ampak nekako zagovarjam ,da imamo razli?en glasbeni okus. In se mi zdi prav,da je goveja muzika tam,kjer jo ljudje pricakujejo. Isto velja za ju?nja?ko, rock, tehno....
Na javnih mestih (pustimo organizirane prireditve; tam ljudje vemo/vedo kaj nas ?aka) se mi pa zdi primerno , da je glasbena podlaga subtilna (ali pa npr.radijska postaja), definitivno pa ne nek kvazi mini koncert, ki ga nisem mogel predvideti...
Pa? ne maram take glasbe. Ne pravim,da je neumna ali nekakovostna,ampak jebemu... Saj obstaja ?e kaj drugega....
A ce bi imeli pa radijsko postajo in recimo nastavljen kaksen Zeleni val ali Radio veseljak? Kaj pa potem... ko bi bila spet "goveja muska" ... Kot so ze nekateri napsiali... je vcasih biti strpen... in se ne zivcirati za vsako malenkost v zivljenju... Enim tudi ni vsec, to kar ti pocnes... pa ne bo nic bolje, ce se bodo naglas pritozevali in pizdakali ...
Mislim, da za avte kupljene od za?etka 2017 ni ve? free. :ne vem:
Tudi ce je res tako... ta konkretna je starejsa ... Ce me spomin ne vara, sem nekje prebral, da pri modelu S placas lifetime free charging... zato so tudi novejsi kodeli, nekaj cenejsi... se vedno pa so dalec od poceni...
Ja ni glih free... na supercharging polnilnici, ?e polni? do 60kW je 0,26EUR/kWh. Recimo, da rabi? za 100km okoli 24kWh to je torej dobrih 6 EUR za 100km. To je nekak, kot ?e bi mel dizla s porabo 5 litrov.
Na Teslinih polnilnicah je pri modelu S pomoje se vedno free... Pri cenejsih Teslah pa kolikor sem bral, ni vec free lifetime polnjenje na njihovih polnilnicah ...
Nov tak je od 80K ? dalje ce se prav spomnim... model Performance celo preko 110K ? ... tako da po petih letih tretjina cene je nekako normalno... ali ne?
Saj Adria zadnje case ni bila med cenejsimi... Storitve so precej okrnili in so podobne kot jih imajo nizkocenovniki (brez sendvica, pijace, kave vracunane v ceno karte,... edino sreck se niso prodajali med letom ) ... cene pa so ostale na ravni drugih "navadnih" druzb...
kosovo je resevalo adrio, LJU-PRN je vedno vedno poln... Skopje bolj tako, ker leti wizzair iz benetk za 15 eur
Ce je vedno poln, potem to ni noben problem... Bo ze vskocila kaksna druga letalska druzba, ce je relacija rentabilna ... ... Saj Slovenija itak svoje letalkse druzbe ze nekaj vasa nima vac... tako da je cisto vseeno, ce dobi koncesijo (nevem ali gre to preko koncesij ali kako ...) pac Ryanair, Easyjet ali kaksen tretji ponudnik
Verjetno gre za kreativno racunovodstvo ... oz. optimizacijo davcnega poslovanja ... Veliko takih, ki so tako delali, je bilo verjetno tik pred koncem svojega poslovanja ... Enega takega se spomnim izpred mnogih let... Jerovsek Computers... so tudi prodali nerpemicnino v Domzalah in potem placevali najemnino oz. lizing ... Kmalu zatem so sli v stecaj... Podobno se ravno trenutno dogaja z Adrio ... Prodali so vsa letala in placujejo najem... kolikor pac placujejo ...
Imam dobro izkusnjo z Adrio in Lufthanso pred kratkim (Ljubljana - Frankfurt - Berlin in nazaj Berlin - M?nchen - Ljubljana) ... Vse tocno... edino na Lufhansinih letih se ni dalo izbirati sedeza pri online checkinu... Pa na Adrii nic ne dobis zastonj ... na Lufthansi pa pijaco in snack (tja grede cokoladico, nazaj grede nek biskvit) ...
Praviloma po linija zakona je to kolo z motorjem, in ?e gre? hitreje kot pe?ec - plo?niki in podobno je jeba, ?e enkrat po zakonu, upam da imajo policisti kaj razuma v glavi.
S kolesom se itak ne vozim po plocnikih... Vedno po kolesarski ali po cesti, ce ni kolesarske... Pri elektricnih skirojih je drugace, ker se vozijo povsod... najveckrat po plocnikih, redkokdaj po kolesarskih stezah in obcasno tudi kar po cesti ...
Nisi edini... jaz spremljam samo toliko, kot slucajno ujamem pri kaksnih porocilih ali pregledu novic ... podobno je z odbojko, kosarko, fuzbalom... ali katerim drugim sportom
Ocitno jim ta nacin uspeva... Zadeva deluje brez nekih vecjih problemov... kar pa za NLB Pay na Andoridu ne morem trditi... vsaj moja izkusnja je taka... da ker je zadeva bolj odprta in imas lahko vec teh zadev (NLB Pay, Google Pay, Urbano, Abamobi,...) je treba prej vse pravilno nastavit... pa se takrat se vcasih pojavijo problemi... Vsaj kolikor berem po raznih forumih in klepetalnicah...
In konkurenca je na istem... Ni to samo problem NLB...
...aja, ne pozabit, da kompliciramo tudi pri pametnih urah... in da ne kupimo prvega dreka, ki se prisvaljka naokoli
Pa pustmo to.
Re?itev za TRR je recimo uporabo var?evalnega ra?una na katerega prenese? sredstva in jih prestavlja? po volji takrat, ko jih rabi? na TRR-ju. Z uporabo NLB Klikina je to takoj.
Druga verianta pa so kreditne kartice, katere lahko deaktivira? (pozor - to ni blokacija) direktno ali iz aplikacije Klikin ali pa iz NLB Pay. S tem je kartica samo za?asno deaktivirana in si jo sam reaktivira? takrat, ko jo dejansko rabi?. S tem prepre?i? vsakr?no zlorabo saj ima? lahko ve?ino ?asa kartico v stanju deaktiviranosti. Za moje pojme je to dokaj uporabna zadeva nekje na nivoju predpla?ni?kih kartic pa ?e stro?kov polnjenja se izogne?.
Saj zato pa pravim, da je bolje imeti povezano kartico, kot pa TRR oz. OR ... Ker blokiranje racuna je precej bolj komplicirano in pomoje ne gre brez posredovanja banke... kartice pa lahko zacasno blokiras ...
?e bi bilo to odvisno samo od nas bi ?e zdavnaj imeli tudi NLB Pay z jabol?nike. Na?e aplikacije nam Apple sploh ne dovoli imet, upam, da se bo z njimi dalo dogovorit vsaj za uporabo Apple pay, ampak pa? po Applovi navadi to ne bo poceni. Upam, da bo vseeno ra?unica.
Vasa apliakcija nima direktne zveze z Apple Pay... Vsi, ki imajo omogocen Apple Pay, imajo tudi svoje apliakcije, preko katerih se upravlja z racunom, transakcijami (podobno kot je recimo KlikIN) ... Apple Pay je samo strotiev, ki je ze integrirana na telefonu in je potrebno samo dodati kartico... seveda mora banka prej urediti z Applom dolocene zadeve, da je dodajanje omogoceno ...
Abamobi (abanka) dela tako na androidu, kot na applu. Nevem kako je z mobilnem placevanjem, ker nimam tega, ampak se mi zdi da lahko
Saj KlikIN tudi dela na Androidu in na na iOS... govora je o mobilnem polacevanju s telefonom... Tega recimo ne omogoca niti Abamobi, niti KlikIN na iOS ...
Tudi PayPal so ze pohekali in tam imeti stevilko TRR je slabse iz varnostnega stalisca, kot pa recimo Revoiut, ki jo lahko kadarkoli v trenuku blokiras ... Blokirat TRR pri nasih bankah pa ni ravno tako enostavno ...
Ampak OK... vsak ima svoj nacin uporabe ... kje kdo kompolicira, pa je odvisno od vsakega posameznika ... eni pri cevljih, drugi pri hrani, tretji pri avtomobilih, cetri pri placilnih servish ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V Kranju je tak "talni" semafor ze skoraj tri leta >> https://www.ekodezela.si/vsebina/aktualno/kranj-ima-prvi-v-sloveniji-talni-semafor-za-varnost-tistih-ki-tudi-ob-preckanju-ceste-gledajo-v-telefon/
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani