Jože se je prišel z Micko in njegovim sinom Janezkom kopat na morje. po nekem času na obali in opazovanju, pa se Jožetu dvigne in reče Micki, da jo pofuka. A Micka noče, dokler je Janezek v bližini. Pošlje Jože Janezka nabirat školjke na obalo. Čez pol ure se vrne Janezek s polno vrečo školjk, Jože pa je še vedno na Micki, zato ga mali Janezek vpraša kaj dela. Na to mu je Jože odgovoril:
- "Pa saj veš, da tvoja mama ne zna plavati, zato jo moram napumpati, preden gre v vodo"
Janezek pa odgovori:
- "Ne sekiraj se, to je že naredil sosed zjutraj. Je še z jezikom šel po ventilu, da bi videl, če piha zrak..."
Predsednik Uprave je dobil za darilo karte za koncert Shubertove 'Nedokončane simfonije''. Ker ni mogel iti na koncert je dal karte managerju in mu rekel naj se ga udeleži namesto njega. Ko ga je naslednji dan vprašal ali je užival v koncertu, mu je manager predal naslednje poročilo:
1. V opazovanem obdobju štirje glasbeniki oboe niso imeli kaj delati. Njihovo število je potrebno zmanjšati, njihovo delo pa razdeliti ostalim v orkestru, da ne bi bilo razlik v številu aktivnostih.
2. Vseh 12 violinistov je igralo na identične note. To je nepotrebno podvajanje in osebje te sekcije je potrebno drastično zmanjšati.
3. Ni potrebe, da pihalci ponavljajo dele, ko si jih že odigrali godači. Če bi se umaknili vsi deli, ki se ponavljajo, bi se lahko koncert skrajšal z dveh ur na 20 minut.
4. Če bi Schubert poskrbel za te stvari, bi verjetno tudi dokončal simfonijo.
Ma od zadnjega servisa, ki je trajal 11 delovnih dni, tale FuksWagen nekako dela. Sicer nismo ne vem kam daleč šli, ampak vseeno... Tako da tokrat ne BTjka ne nadomestno ampak FuksWagen s prikolico. Ker sedem parov smuči in sedem parov pancerjev potrebuje svoj prostor...
Drugače z motorjem vse v najlepšem redu, predzadnji tank je imel porabo 7,1, tokratna bo pač 8,5+
Nisem na tekočem za vse forumaše, pa imam eno vprašanje zate.
Torej, če ni strogo varovana vojaška skrivnost: katero Mazdo imaš, s katerim motorjem in koliko prevoženih kilometrov ima?
Ker za mene, ki sem imel sedemsedežno Mazdo 5 s pregonj... se pravi prevoženimi 360.000 km in dvolitrskim turbo dizlom je ta poraba katastrofalno visoka...
Moje mnenje je pa tako,da sovražim pluženje....še bolj pa soljenje.
Vsak zase ve,kako mora voziti v zimakih razmerah,in da se takrat vozilo drugače odziva.
Za kaj pa pol moramo imeti zimske,če vsak prec joka če ni spluženo in kopno.
Zame ni lepsega kot vožnja po snegu...ga zvoziš in to je to.
Sicer pa v krajih kjer sem prezivel otroštvo (Gor.Radgona) so v socializmu imrli pr komunali en bogi traktorček,pa je rabil teden-dva,da je malo kaj spluzil tisto najnujnejše...in se je tisti folk,k je sploh imel kak avto z tistim fičkotom,stoenko,Lado ipd peljal počasi in sigurno brez posebnih zimskih pnevmatik.
Danes pa pade 5cm snega,in vse stoji,ker je 3/4 folka za volanom čisto posranih.
Pač moje mnenje-pol soferjem bi itak bilo treba vzeti izpit...za take,k pr dveh centi snega po Zaloški v Ljubljani cincajo 20-30km/h...za take so avtobusi.
In seveda vsi cvilijo,kako ni spucano,ker ne vedo,da se zimska guma lepše obnaša v snegu,kot pa ledu...in je treba ponucati tone in tone soli,da pol pr takih temperaturah,kot so sedaj itak vse spet zmrzne,in imamo drsalnico.
Tole je kar dolg zapis in veliko dejstev. Bom poskusil odgovor čim bolj strnit in upam, da bo razumljivo...
Torej, ja, v davnih časih so plužili, kot so s tisto mehanizacijo lahko, pa so se vsi lepo vozili. Ker so imeli avtomobile. Zdaj imajo pa zabaviščni center na štirih kolesih, ki se najboljše počuti v ogrevanem salonu ali pa vsaj v garaži...
Za vožnjo v snegu so najpomembnejše pnevmatike. Pa začnimo pri njih. Stoenke in fičkoti so imeli pnevmatike široke 12 cm, ti zabaviščni centri na štirih kolesih imajo pa 20 cm široke gume, pa še nizek presek. Ozke pnevmatike so za sneg in slabe podlage boljše. Taka pnevmatika ima več "mesa" okoli platišča kar pomeni, da je bolj odporna na udarne jame, poškodovane bankine in podobne zimske čare. Pa tudi mehkejša je in je zato vožnja udobnejša.
V snegu pa se ožja guma hitreje "prigrebe" do trdne podlage kot širša...
Poleg tega se pri širokih pnevmatikah v primeru plundre na cesti hitreje pojavi "aquapaning"... Zato so stari fičkoti z ozkimi gumami in motorjem zadaj prišli tja, kamor marsikateri našminkani SUV ne more. Samo je pa en tak SUV pred hišo precej bolj fascinanten kot star zgarban fičko...
Zdaj, ko smo obdelali gume, pojdimo naprej. Okoli gume so blatniki. Pri avtih je bilo med blatnikom in gumo kakšnih 10 cm prostora, pri teh zabaviščnih centrih na štirih kolesih ga pa ni niti 5. Ko hočeš montirati verige (ugotovili smo, da široke gume niso za v sneg, torej je naslednja rešitev montaža snežnih verig), moraš zadaj zapeti obroč. A kako, ko ne dobiš roke med blatnikom in gumo. In roko moraš dobiti precej globoko, ker so gume precej širše kot so bile na avtih... Enkrat sem pomagal enemu možakarju montirati verige in ker nisva dobila roke med blatnikom in gumo sem mu predlagal, da z dvigalko malo privzdigne. Pa dvigalke ni imel, ker tudi rezerve nima. Naslednji predlog je bil, da obrne in gre nazaj, od koder je prišel. In seveda je možakar cvilil, kako ni spucano. In je bilo krivo vse drugo razen njegove fensi konzerve z Bose ozvočenjem, ekranom kot na mojem prenosnem računalnikuin gumami kot na valjarju (če se prav spomnim, so bile 285/40R20)...
Ja, pa pri gumah so tudi zavore. Avti so imeli zavore. Če si zavoro pribil do konca, je guma obstala. Na poledeneli cesti je potem pred seboj nabirala vse, kar je dobila in s tem povečevala upor in se ustavila. Če je leva guma nabrala več kot desna, te je začelo obračat, ampak ustavil si se in to je bistvo zavore. Vsak zase je vedel, kako mora voziti v zimskih razmerah in da se takrat vozilo drugače odziva. Zabaviščni centri na štirih kolesih imajo pa peder-bremze, pri katerih ti vibrira in nabiješ prvega v rit. Vibrira pedalo, da ne bo nesporazuma. In v rit nabiješ prvo vozilo pred teboj, ne voznika... In ob širokih pnevmatikah in peder-bremzah se sploh ne čudim, če takrat, ko pade 5cm snega vse stoji ker je 3/4 folka za volanom čisto posranih in cincajo 20-30km/h...
Lahko bi se lotil še naprej, ampak bo predolgo. Mogoče samo še brisalce. Avti so imeli od vetrobranskega stekla ravno na pokrov motorja, brisalci so bili pa nad steklom. In so sneg rinili dol na pokrov motorja in dol na cesto. Zdaj je pa pod vetrobranom žleb kot na hiši pri strehi in so brisalci skriti tam notri. In pozimi tja noter nabutajo sneg in se moraš vsaj vsake pol ure ustaviti in ga čistiti od tam ven... Tudi ob robu vetrobrana so zdaj večji robovi, da se sneg še tam zatika...
In tako naprej, če se res razpišem, bo zmanjkalo strani na tem forumu...
Vzdrževati stanje izpred 20 let mogoče res ni. Vzdrževati stanje izpred 10-13 let pa sploh ne bi bilo napačno...
Mene dizli nikoli niso motili. Sicer sem od začetka imel bee eee eeen ... ... Me trese samo, ko moram napisat. Torej, od začetka sem imel ne-dizle. Saj je šlo, ne da ne, ampak mi nekako niso ležali. Pa so bili od 0,9 litra do 2,0 litra delovne prostornine. Potem so prišli pa na vrsto turbo-dizli s prostorninami od 2,0 do 2,5 litra. Oooo, to je zame.
Ne razumem pa nečesa. Vsi kričijo, kako je CO2 problematičen in toplogredni plin in se meri na grame, koliko ga izpusti. Zdaj pa vzemimo za primer Toyoto Proace City Verso. Obstajata dva motorja:
- 1.2L Petrol 12P- (110 HP) s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom (poraba - kombinirana vožnja: 6,5 l/100 km) in
- 1.5L Diesel 15D- (100 HP) s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom (poraba - kombinirana vožnja: 5,4 l/100 km)
Kljub temu, da je enako vozilo, ima dizelaš (po tovarniških podatkih) en liter manjšo porabo. Kako je potem ekološko bolj sporen, če ima za liter manjšo porabo? Recimo, da je življenjska doba takega vozila 200.000 km (čeprav so pri meni VSA vozila naredila 300.000, ko sem začel razmišljati o menjavi. Mazda 5, na primer, je imela 360.000, ko sem jo dejansko res zamenjal...). To pomeni, da dizelaš v življenjski dobi pokuri 2.000 litrov manj goriva kot ne-dizelaš... Zdaj mi pa razloži, kateri bo izpihal več CO2?
In zdaj je pozitivno, da se dizelaši umikajo iz osebnih vozil...
Mogoče bi še boljše naredili, če bi še osebna vozila umaknili iz prodaje...
Je pa res, da... ... ...
Bom povedal po kmečko: z vilami se ne kida sneg in z lopato se ne pospravlja seno. Vsaka stvar ima svoj namen. In če se dizla uporablja tako, kot mu je namen, ne bo potrebno nič rezat iz izpušnega sistema ven. Poznam Mazdo 6, ki ima 450.000 km, pa originalni DPF. Samo dizelaš ni za skakljanje po mestu. To je v osnovi delovni stroj in če pot ni vsaj 50 km, ga niti ne vžgeš...
Dobro, da imamo v Sloveniji velikega vodjo, da imamo koga, ki je za vse kriv. Zna biti, da je veliki vodja kriv tudi za današnje zdrse tovornjakov in prometne zastoje. In zna biti, da je on kriv tudi za vse prigode z mojim FucksWagnom! Mislim, gotovo je on kriv, samo povezavo moram še najti...
Le kaj bi brez velikega vodje, le kdo bi bil potem kriv za vse...
Sicer z tem (kitajska ali romunija) ni čisto nič narobe,ker če je kvalitetna firma,kar Makita vsekakor je,... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
Škoda, da Ferrarijev ne delajo v Romuniji ali na Kitajskem, bi si ga mogoče še jaz lahko privoščil...
Če nekaj plačam (dobro, tole je prinesel Božiček, ma vemo, od kod je vzel denar...) kot Japonsko, potem bi rad, da je Japonsko in ne Kitajsko. Če ti vzameš flašo Jägermeisterja, pričakuješ, da je notri Jägermeister ne pa nek zvarek, ki ga sosedova tašča vari v kleti...
Če se včasih počutiš majhnega, neučinkovitega, zatiranega in depresivnega - se vedno spomni, da si bil nekoč najhitrejši in zmagovalni spermij v svoji skupini...
- "V redu sin, vedel sem, da me boš nekega dne to vprašal. Torej, očka in mama sta naredila en copy-paste klepet na MSN. Očka je nato mami dal zmenek po e-pošti na stranišču v spletni kavarni. Mami je nato naredila nekaj downloadov z očkovim memory stick-om. Ko je bil očka pripravljen na upload, opazili smo, da nismo namestili firewall. Ker je bilo prepozno za uporabo delete, je 9 mesecev pozneje prišel je##ni virus..."
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kaj imata skupnega ženska in vrtnica?
Lepše dišita ko ti pa varno jih lahko primeš samo na nekaterih mestih...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani