Voznik, ki zapelje na kro?no kri?i??e, katerega vozi??e ima dva ali ve? prometnih pasov, se razvrsti na notranji prometni pas in na ta na?in omogo?i vklju?itev v promet na kri?i??u tudi drugim voznikom, razen ?e zapu??a kri?i??e na najbli?jem izvozu ali mu prometna ureditev ali prometna situacija tega ne dovoljuje ali mu je zaradi lastnosti kri?i??a (npr. kro?na kri?i??a z majhnim premerom) ali lastnosti motornega vozila (npr. tovorno vozilo s priklopnikom) to ote?eno.
Moram pa dodati, da je tole spodnje kar te?ko, kajti ve?ina rondojev med izvozi nima razdalje, da bi poprej ?el na zunanjega in nato ven, v 90% je treba ven iz notranjega...
Ta ?len tudi dokazuje da je tisti na notranjem brez prednosti
Preden zapusti kro?no kri?i??e iz prej?njega odstavka, se mora voznik razvrstiti na zunanji prometni pas, razen na izvozu, na katerem je s predpisano prometno signalizacijo dovoljeno zavijanje desno tudi z notranjega prometnega pasu. V primerih, ko razvr??anje iz notranjega na zunanji pas zaradi gostote prometa ni mogo?e, je voznik dol?an opraviti najmanj eno kro?enje oziroma toliko kro?enj, kolikor je potrebnih za razvrstitev.
Medtem ko v kakih velikih pari?kih lahko vmes 3x zamenja? pas
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Se pravi, ti na notranjem pasu, jaz na zunanjem...tik za teboj, ti da? ?migavec, da gre? na zunanji pas, jaz te ne spustim in vozima tako 168 krogov... Pravilo je, da ?e da? ?migavec, ?eli? spremeniti smer in te mora zadaj voze?i na drugem pasu spustiti pred sebe...
Nisem pa mislil dobesedno PO?AKA, ampak, da te mora spustiti pred sebe...
Nope, narobe.....
Hoces reci da on cekira levo kongre desno?
Svaka cast da imas izpit....
P. S. Na desni itak ne bi smelo biti nikogar razen tistega ki gre v prvem izvozu desno. In tega cakas TI ki gres na isti izvoz. Sevda ce je izvos samo z enim voznim pasom, ce sta dva nihce ne caka nikogar
Zal pa mora ta na notranjem cekirati se desnicarje ki se peljejo naprej mimo izvozov....
Ta na desni te je dolzan pocakati oz v generalnem je dolzan pocakati vse ki so na notranjem in se vkljuciti na notranjega ko je frej, v predpostavki da ne gre ven na prvem izvozu. Torej njegovo delo in ne prednost je v casu vkljucevanja v rondo in ne konje v rondoju
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Glede na vsesplo?no evforijo bi rekel da niso bili moment klju?i, ti so prepoceni. Nekaj zelo dragega so moral zastonj talat da je bil folk tako popi...
Tole sem najdu danes po nesreci
Slavnostno odprtje novega nakupovalnega centra Arkadia na Viru pri Dom?alah.
Navali narod
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ej....jure kot je meni znano je to v garanciji kot je celoten avto...5 let.imam pa tudi zavarovano preko svoje zavarovalnice tudi led lu?i.itak po dnevu gorijo led dnevne lu?i,ko se pa stemni se avtom.pri?gejo glavne led lu?i...pa ne morejo na avto mazdo,,,montirat neka jajca in itd....lp
Noben ne prav da je jajc. Ampak se vedno je to potrosni material ki je obcitljiv na spremembo temperature, napetost itd.
Do sedaj je bilo vse v zarnicah in mogoce balast, sedaj se pa to krmili preko triljon senzorjev, led za tako svetilnost tudi potrebuje poseben napajalnik itd
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Danes je jabuk praznoval zelo v?iveto....okoli 12h na pla?i se je ugasnil.....(ni bil pregret). Okoli 13:30 se je vrnil, vmes se ni odzival na priziganje, ob samostojni reanimaciji pa je bila baterija 72%, vmes se ni filal......
Upam da ne bo praznoval tudi 15. Avgusta....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ampak dejstvo je, da vsak rondo, ki ima na izhodu dvopasovnico bi moral imeti obvezno zavijanje iz rondoja z zunanjega pasu. Vse ostale re?itve so iz varnostnega stali??a ?al prenevarne. Zato pa imamo turbo kro?i??a in ta rondo je idealen za preureditev v turbo.
Res je a ne samo izvoz tudi na zalost pri dvopasovnem uvozu je enako, kajti ljudje se ne znajo razvrstiti in gredo z desnega na notranji, tudi z levega na zunanji itd...
V Medvodah je bila najkrajsa pot v smeri Kranj - Medvode in nazaj z desnega na notranji in iz notranjega na desni izvozni...na obeh koncih 2x preko polne.
Polna crta je prepovedovala voznjo iz zunanjega naprej - je vodila na desni izvozni pas dvopasovne ceste proti kranju, to kar omenjas.
In to sem hotel povedati, zdaj z robniki ni signalizacija popolnoma nic drugacna kot prej s crtami. Prej je bil rondo nevaren sedaj ni....torej je rondo kriv....ne ovce ki so sedaj ograjo dobile.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
ve?ji, varnej?i in ?ir?i rondo kot je ta na ?tajerski je ?e te?ko narediti, saj tudi medvo?ki pred robniki ni bil napa?en, vse je v razvr??anju in smernikih....isto se na avtocesti ne zapu??a le te iz levega oz se vklju?uje nanjo direktno na levega...
V medvodah so dali robnike ne zaradi rondoja, ampak zaradi voznikov...poprej je polna ?rta imela popolnoma enako funkcijo, robniki niso spremenili ni?...
Pa ne misli da se danes ne najde kdo ki ne vozui preko njih, videl ?e tri...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ok, vse je ok. Izboril, da tudi v 2017 ?e ne dobim slu?benega avta ampak ?e naprej furam svoj avtobus. Pa ?eprav ga bom s tem spravil ?e nad 200.000 drugo leto.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?len ki vse pove
Voznik, ki zapelje na kro?no kri?i??e, katerega vozi??e ima dva ali ve? prometnih pasov, se razvrsti na notranji prometni pas in na ta na?in omogo?i vklju?itev v promet na kri?i??u tudi drugim voznikom, razen ?e zapu??a kri?i??e na najbli?jem izvozu ali mu prometna ureditev ali prometna situacija tega ne dovoljuje ali mu je zaradi lastnosti kri?i??a (npr. kro?na kri?i??a z majhnim premerom) ali lastnosti motornega vozila (npr. tovorno vozilo s priklopnikom) to ote?eno.
Moram pa dodati, da je tole spodnje kar te?ko, kajti ve?ina rondojev med izvozi nima razdalje, da bi poprej ?el na zunanjega in nato ven, v 90% je treba ven iz notranjega...
Ta ?len tudi dokazuje da je tisti na notranjem brez prednosti
Preden zapusti kro?no kri?i??e iz prej?njega odstavka, se mora voznik razvrstiti na zunanji prometni pas, razen na izvozu, na katerem je s predpisano prometno signalizacijo dovoljeno zavijanje desno tudi z notranjega prometnega pasu. V primerih, ko razvr??anje iz notranjega na zunanji pas zaradi gostote prometa ni mogo?e, je voznik dol?an opraviti najmanj eno kro?enje oziroma toliko kro?enj, kolikor je potrebnih za razvrstitev.
Medtem ko v kakih velikih pari?kih lahko vmes 3x zamenja? pas
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani