Če hočeš znižat co2 na določenem motorju, potem moraš zmanjšat trenje. Jebeš to, da potem to pomeni kurjenje olja. ... ... ... ... ...
Sm kmet an s hribu doma, pa ne zastop lih preveč usega tega...
Kolkr vem, je motorno olje tudi ogljiko-vodik. Torej pri njegovem kurjenju tudi nastaja ogljikov dioksid in vodna para. A ta ogljikov dioksid se ne prišteva k tistemu, ki ga dobiš s kurjenjem nafte?
Preveč sedite? Po službi ni časa za telovadbo in ostale fizične aktivnosti? Se vam maščoba kar zažira pod kožo in so vse diete, ki ste jih že kdaj probali drage, neučinkovite ali pa slabo vplivajo na vaše počutje?
Idealna rešitev je dieta dvoletnikov.
Otroci, starosti okrog dveh let, so vsi po vrsti fit. Nabiti so z energijo, njihova hrana je polnovredna, dobro spijo in se ne redijo. Taka dieta je zdrava, koristila pa bo tudi vsakemu starejšemu.
Ponedeljek: Zajtrk: Zmešan jajček, košček toasta z marmelado. S pomočjo prstov pojej dva grižljaja jajčka, ostalo vrži na tla. Grizljaj toasta, potem pa razmaži marmelado po obrazu in obleki. Kosilo: štiri voščenke (barva ni pomembna), pest čipsa in kozarec mleka. Popij tri požirke, ostalo polij.
Malica: Bobi plačka, dva kovanca, štiri požirke postanega piva. Večerja: Popeci toast in ga vrzi po tleh.
Torek: Zajtrk: Poberi toast od prejšnjega dne s tal in ga pojej. Popij pol steklenice arome vanilije in zavitek zeliščne paste. Kosilo: Pol pasirane šminke in ogorek cigareta, ki ga je nujno pojesti. Kocka ledu po izbiri. Malica: Liži liziko, dokler ne postane lepljiva. Pojdi iz hiše in jo vrzi v prah. Poberi jo in znova liži, dokler ni čista. Potem jo prinesi v hišo in vrži na tepih. Večerja: Kinder jajček. Čokolado stopiš v rokah in jo razmažeš po steni. Igračko poješ košček za koščkom.
Sreda: Zajtrk: Sendvič s Poli salamo in sirom. Sir vržeš na tla, salamo poješ, kruh zdrobiš in si ga zatlačiš v uho. Kosilo: Liziko od včeraj pobereš s tepiha, poližeš vse dlačice in jo vržeš v školjko. Pobereš ven in jo odneseš v najbližji čevelj. Zraven poliješ sok. Malica: Plastelin in jabolko, ki ga zribaš na radiatorju. Večerja: Krožnik čokolešnika zvrneš na mizo in ga poližeš. Kar ostane, probaš spravit med lase.
Četrtek: Zajtrk: Kos pizze in par požirkov vina. Kar je pač ostalo na mizi od včeraj. Kosilo: Drobtine s kuhinjskih tal in lizika iz čevlja. Malica: Pomaranča. Najprej tolčeš z njo po mizi, nato jo olupiš in njene koščke stisneš z rokami nad usti. Majico, ki je mokra od soka, ožameš na mizo in posrkaš. Večerja: V kozarec cedevite stlačiš kos kruha z ribjim namazom in popiješ.
Petek: Zajtrk: Čaj in nekaj briketov iz pasje posode. Kosilo: Piščanec in pire krompir, ki si ga tlačiš v nos, špinačo zmečeš na tla. Malica: Jogurt. Večerja: še vedno jogurt. Ješ z zobotrebcem.
Sobota: Dan za post, ker si mama hladi živce, oče pa ni ravno najbolj spreten v kuhinji...
Nedelja Zajtrk: Kava, ki jo poliješ po hlačah in kruh z marmelado. Skorjo pustiš. Kosilo: Skorja od zjutraj. Malica: Bonbon. Najbolje dva naenkrat, da slina lepo teče po bradi. Obrišeš v zaveso. Večerja: Četrt tube paste za zobe stisneš v dlan in poješ. V skledo kosmičev streseš pol skodele sladkorja, preliješ z mlekom in z mešanico nahraniš psa.
Verjemite, vem, o čem pišem - imam doma že šestega dvoletnika...
Čreda bizonov se premika tako hitro kot najpočasnejši bizon v čredi. Ko plenilci lovijo čredo, ujamejo in ubijejo najprej najpočasnejše bizone na koncu črede.
Takšna naravna selekcija je dobra za celotno čredo, saj so tako živali v čredi bolj zdrave in čreda pridobi na hitrosti.
Podobno se dogaja pri človeških možganih. Možgani lahko delujejo le tako hitro, kot njihova najpočasnejša celica.
Prekomerno uživanje alkohola, kot vsi vemo, uničuje možganske celice. Toda po načelih naravne selekcije alkohol najprej uniči najpočasnejše in najmanj zdrave celice. Na ta način redno pitje piva uničuje počasne možganske celice in tako postanejo možgani bolj hitri in učinkoviti!
Zato se vedno, ko popijete nekaj piva, počutite pametnejši...
Ja, novi FucksWagen spije 1 liter olja na 6.000 km. Servisni interval je pa na 30.000. Sicer ne vem, čemu, ker ga vmes "zamenja" že sam, ampak dobro. In to naj bi bilo normalno. Ne vem, kako gre ekologija tu skozi, ampak dobro.
In so me na servisu gledali, kot da bi bil nek omejeni debil in mi razložili, da je treba kdaj pa kdaj odpret pokrov motorja in pogledat, kaj se s strojem dogaja. Sem možakarju razložil, da je to nemogoče, ker pod tistim pokrovom ni nobenega stroja ampak samo neka pokveka - torej tudi če odprem pokrov, ne morem pogledat, kaj se dogaja s strojem, ker stroja tam notri ni. Na naši Mazdi 5 smo pri 340.000 km nalili olje na max., pa do 360.000 nismo več dolivali. In ne bi niti pokrova odprli, če ga ne bi kupec odprl... Če bo ta FuksWagen prišel do 340.000, bo pokuril več olja kot nafte - pa bomo gledali kakšen "runaway"...
Kaj folk vozi? To, kar lahko kupi... Vzameš novega in enostavno ne pričakuješ, da je slabši od starega. In ko enkrat to ugotoviš, je prepozno. Stari avto je prodan, drugega ne moreš kupit in si obsojen na... ... ... Tole, pa karkoli že je. Saj bi napisal, da je šara, samo to ni niti š od šare... Mislim, da moram v servisnem intervalu dolivat olje - in to na novem - to je res zelo slabo narejena pokveka...
V glavnem, zdaj se bom naokoli vozil kot v tistih starih časih, ko sem imel Škodo iz leta 1983: pred vožnjo preverit nivo olja, kantico olja vedno s seboj, če se obeta kakšna daljša vožnja en dan prej preživeti v garaži, da se "avto" pripravi za pot, v vsakem križišču, ko se ugasne, upat, da ga bo uspelo spet zagnat,... Kam nas je pripeljalo 40 let razvoja in napredka?
Kar se porabe olja tiče (1 liter na 6.000 km) trdijo, da je to povsem normalno.
Kar se okvar tiče, pa trdijo, da zdaj bo pa v redu. Če sem prav razumel, so zamenjali kar veliko stvari. Če sem prav razumel, je samo en rezervni del vreden skoraj 2000€, pa še nekaj drugih stvari so menjali in naj bi bili samo rezervni deli okoli 2300€... Prav dosti se s tem nisem ukvarjal, bolj me je zanimalo, kaj bomo naslednjič, ko se spet ustavi...
Ja, pa še eno težko filozofsko vprašanje smo rešili.
Sem se spraševal, s čim se vozim, ko potujem s FucksWagnom: z Američanom ali z Nemcem?
Fuck je Ameriška firma, torej bi lahko rekli, da se vozim z Američanom. Po drugi strani je narejen v tovarni VW in s sestavnimi deli VW (edino značka je narejena na Kitajskem). Torej bi lahko rekli, da se vozim z Nemcem.
No, danes smo tej težki filozofiji prišli do konca. Pravilni odgovor je: ko potujem s FucksWagnom, se vozim z Italijanom...
Nisem vedel, kam naj napišem, pa sem na koncu pristal tukaj...
Torej, na servis sem vrnil nadomestno vozilo in domov prisel s FucksWagnom. Pes me ni prepoznal in se je tako zaganjal, da sem mislil, da bo podrl ogrado...
Sa ne razvažat daril s Fordom,..k pol ne bodo prišla na cilj
Dobro poglej vse detajle. Glede na to, da sem lastnik Forda, sem edini primeren za vlogo Božička - kajti imam spodobne čevlje in koš, v katerem prenašam darila.
Zraven imam pa še luštno "pomočnico", ki je vse to organizirala:
Ne boste verjeli, a ta "pomočnica" ima sodelavko, ki ima Mazdo 2. Tako da se ni za bati glede zanesljivosti. Otroci so svoje dobili in tudi Božiček je prišel domov...
Jože s svojim avtom obtiči na razmočeni in blatni cesti. Reši se šele ob pomoči kmeta, ki s traktorjem mukoma izvleče njegov avtomobil. Za plačilo kmet zahteva dvajset evrov.
- »Kaj, dvajset evrov? Za to ceno bi na vašem mestu opustil kmetovanje in noč in dan vlekel avtomobile iz blata!«
- »Kmetovanje sem res že opustil, toda ponoči se ne izplača polivati ceste z vodo, ker je premalo prometa...«
Meni po feltnah lučeh in maski res deluje kot mercedes GL starejši letnik...a se motim?
Mah, saj sta si podobna. In ker je slika malo zmazana, se ne vidi tistih drobnih detajlov, da bi lahko z gotovostjo trdil. Torej, ja, lahko je tudi Mercedes...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zakaj ne? Zato, ker je Ford...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani