Udobje stane? A te tistih par menjavanj v eni vožnji na par sto kilometrov utrudi?🤔🤔
Par?
Kar preštej, kolikokrat šaltaš, ko se voziš po obali. 😃
Potem pa to preslikaj v mestni promet (že LJ bo dovolj, kaj šele kako drugo resno mesto) ali pa v poletno kolono na AC ...
Meni je jasno, da ima Mazda fantastične ročne menjalnike, ampak mi je jasno tudi, da je to preživeta tehnologija za današnje cajte. Saj tudi katodni televizorji prikazujejo barvno sliko, pa smo jih vse na smetišča spravili ...
- V idealnih/tovarniških pogojih. V praksi je zelo majhna razlika, saj niso vsi "top vozniki". Marsikdo ima z ročnim menjalnikom višjo porabo od enakovrednega avtomatika, ker rad posluša motor. Ali pa nima posluha.
- Pri dvosklopčnih pa to že v izhodišču ne drži, saj so bolj učinkoviti pri prestavljanju od povprečnega voznika.
b) Tudi vzdrževanje je dražje.
- Uradno ni, saj ne potrebujejo vzdrževanja. 😃
- Šalo na stran: menjava olja v avt. menjalniku enkrat ali dvakrat v življenjski dobi vozila je bistveno cenejša od menjave sklopke, vztrajnika in olja v menjalniku pri ročnem menjalniku (sploh pri "hudonavorskih dizlih"). Da ne omenimo stroškov v primeru uporabnikov, ki hote ali nehote poslušajo sinhrone.
c) V glavnem, avtomatik je pač dražji za nakup.
- Ja, je. Logično. Udobje stane. Se pa dolgoročno zagotovo splača. Si bolj spočit v vožnji itd.
Tak je boilje, da se najprej navadi na rocni menjalnik... Ker ce bo delal izpit z avtomatskim, ima v vozniskem dovoljenju vpisano kodo (ne vem katero ze)... in potem lahko vozi samo vozila s samodejnim menjalnikom...
V tem ne vidim nobene težave.
Čez 10 let bo 95 % vozil imelo samo še avtomatike, čez 12 pa vsa (električni avtomobili.press). 😃
Jaz ne vem, kaj imajo/te ljudje tako gonjo proti avtomatikom.
Razumem, 20 let nazaj so bili sranje. Danes pa so zelo dobri, nekateri celo odlični. In seveda za voznika in potnike skoraj brez izjeme boljši od ročnih - samo poglejte tistega "Lolija", ki mu ni uspelo speljati pred Jestom ...
Zagotovo sem že kdaj to zapisal, pa bom še enkrat (ali večkrat) ponovil. Noro se mi zdi, da človek ob trenutnem stanju tehnike odšteje za nov avtomobil 30 ali več tisočakov, potem mora pa še "šaltati na polento". Zakaj se potemtakem še električnemu pomiku stekel ne odrečete?!
Ja, "tuljote" in "švabe" skrbi predvsem domača avtomobilska industrija, nič drugega.
Poleg tega, da so zaspali z elektrifikacijo - ker so jo podcenjevali, državi skrbi tudi to, da bo potem cel kup presežne delovne sile. Za sestavit električni avto - po metodi Lego kock - namreč rabiš precej manj delavcev ...
Najboljši mi je tale komentar pod člankom, ki povzame tudi moje videnje Civica:
"Obliko so malenkost popravili glede na obstoječ (zelo grd) model. Gumbi za menjalnik!? Odurno. Zakaj bi bencin bil samo za proizvodnjo elektrike, potem pa to spravljaš na kolesa? Kompliciranje po nepotrebnem. Zakaj potem mehanski menjalnik? Še dodatno kompliciranje. Zmagovalec te zmede bo tisti proizvajalec, ki bo naredil (spet) enostaven avto. Najbližje je Mazda, bi rekel."
drugač naj pa fantje plačilke pokažejo, da bomo videli od kod potreba po vzpenjanju za 8 plačilnih razredov. Mogoče jim je Rupar povedal, kolk morajo met plače.
Saj veš, kako je pri državnih jaslih.
Izračunaš, koliko bi rabil in potem daš krat 3, ker itak dobiš samo polovico želenega ...
Ampak, koliko prostora pa rabi en upokojenec, da se zapelje kakšen kilometer do trgovine, cerkve, gostilne? Saj ne bodo z njimi potovali prek petih držav ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz sem bil Loli ravno 5 minut. Imam pač to srečo, da imam visoko krivuljo učenja, vsaj kar zadeva vožnjo.
Pa igranje dirkaških iger na računalniku v mladih letih je vsekakor pomagalo.
Sicer pa mislim, da so avtošole danes premalo stroge. Takle še nekaj časa nima kaj samostojno iskati na javni cesti, nalepka L gor ali dol.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani