tole je pa sedaj ratalo zanimivo, tudi odprtje racuna so znizali in ostalo tudi ni drago. Sedaj me pa mika 10k investirat v tole.
ja, je bilo po dnevniku v petek mislim da za vse banke, cca 50 eur bo stroška letno v povprečju
pred 2 urama je Janez007 napisal:
Pri teh obveznicah me najbolj moti, ker v naprej ne moreš vedeti, koliko boš dobil? Pravite, da je optimalno vložiti 30.000€. Kaj pa če bo interesentov za 1 MRD €, bo potem od teh 30.000 ostala le okoli 7.500 €? Ali blefirati in se prijaviti za 100.000€, da bi na koncu bilo 30.000€? 😜
Obrestna mera obveznice je vezana na kupon in se investitorjem izplačuje enkrat letno. Po treh letih država investitorjem vrne tudi glavnico (na začetku investiran denar).Investitor lahko obveznico kadarkoli prek Nove KBM proda na Ljubljanski borzi.
Pa razumem to. Zaradi mene če stranka hoče vse original in gre vse direkt na uradni servis menjat. Debata je bil samo o ceni rezervnih delov.
Kje jih bo pa kdo naročil in kje jih bo menjal, ter koliko časa bo brez avta je pa to njihova odločitev.
Ja, zastopm te Sej zato ti pa pravm, če maš ti npr altenator na avtodocu je tam cena 200 eur, ga naročiš, traja 3 dni da pride, pol k pride upaš da je cel in da ni kej polomlen (tko k so mel poslal recimo zjeban paket od zavor pa čakou sm k mona), pol po možnosti montiraš je še kej narobe z njim pošiljaš nazaj in čas teče, teče, teče
Pri nas je isti altenator najmanj 300 eur kokr si sam reku, zato ker je na zalogi, dobiš ga loh jutr preko pošte al pa danes fizično v poslovalnici, če kej ni ok ga loh takoj vrneš, etc
In to skladiščenje in ljudje nekej stanejo - je pa res, da je bila razlika pred covidom občutno manjša !!!!!! Tut pooblaščeni servisi recimo zdej kr ukinjajo skladišča in vse naročajo od drugod
Ne govorim o ceni menjave rezervnih delov, ampak o ceni rezervnih delov. Pri nas je vse 30-40% dražji, kot če ta identični del naročim preko spleta iz tujine. Pri nas naročim samo če je res nujno potrebna takojšnja menjava. Kar je pa zeloo redko.
Ja, ma mi domači mojstri smo žal v manjšini, večina folka hoče menjavo čim prej tako kot pravi Brane in bo pač plačal nekaj več eur, da bo dobil čim prej avto nazaj
Isto velja za računalniške komponente (naročati doma/v tujini), žarnice, baterije,...
Kaj si ti ja nor, da si upa človek kej takega povedat javno?! 5 jurjev na TRR in on govori o poštenosti in JOKA pred kamero?! Pa faaaak, kam smo prišli... od kovid dodatkov pa do stavke enih najbolje plačanih državljanov... neverjetno mi je to, da to folk prebavlja in ne gre na ulico, sploh tisti z minimalci (al pa da jim do minimalca še država doplačuje), ki komaj komaj pridejo čez mesec.
Vzdrževati stanje izpred 20 let mogoče res ni. Vzdrževati stanje izpred 10-13 let pa sploh ne bi bilo napačno...
Mene dizli nikoli niso motili. Sicer sem od začetka imel bee eee eeen ... ... Me trese samo, ko moram napisat. Torej, od začetka sem imel ne-dizle. Saj je šlo, ne da ne, ampak mi nekako niso ležali. Pa so bili od 0,9 litra do 2,0 litra delovne prostornine. Potem so prišli pa na vrsto turbo-dizli s prostorninami od 2,0 do 2,5 litra. Oooo, to je zame.
Ne razumem pa nečesa. Vsi kričijo, kako je CO2 problematičen in toplogredni plin in se meri na grame, koliko ga izpusti. Zdaj pa vzemimo za primer Toyoto Proace City Verso. Obstajata dva motorja:
- 1.2L Petrol 12P- (110 HP) s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom (poraba - kombinirana vožnja: 6,5 l/100 km) in
- 1.5L Diesel 15D- (100 HP) s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom (poraba - kombinirana vožnja: 5,4 l/100 km)
Kljub temu, da je enako vozilo, ima dizelaš (po tovarniških podatkih) en liter manjšo porabo. Kako je potem ekološko bolj sporen, če ima za liter manjšo porabo? Recimo, da je življenjska doba takega vozila 200.000 km (čeprav so pri meni VSA vozila naredila 300.000, ko sem začel razmišljati o menjavi. Mazda 5, na primer, je imela 360.000, ko sem jo dejansko res zamenjal...). To pomeni, da dizelaš v življenjski dobi pokuri 2.000 litrov manj goriva kot ne-dizelaš... Zdaj mi pa razloži, kateri bo izpihal več CO2?
In zdaj je pozitivno, da se dizelaši umikajo iz osebnih vozil...
Mogoče bi še boljše naredili, če bi še osebna vozila umaknili iz prodaje...
Je pa res, da... ... ...
Bom povedal po kmečko: z vilami se ne kida sneg in z lopato se ne pospravlja seno. Vsaka stvar ima svoj namen. In če se dizla uporablja tako, kot mu je namen, ne bo potrebno nič rezat iz izpušnega sistema ven. Poznam Mazdo 6, ki ima 450.000 km, pa originalni DPF. Samo dizelaš ni za skakljanje po mestu. To je v osnovi delovni stroj in če pot ni vsaj 50 km, ga niti ne vžgeš...
Ampak Marsovci Darsovci ne morejo iz svoje kože. Še včeraj so govorili kako je vse pripravljeno in da so ready, danes pa spet voznike krivijo za neočiščene ceste. Res je tam ena klientela zbrana na kupu - pa naj Snežića pokličejo, da jim odpre vsa vrata v pluge, ker očitno ne znajo pravočasno niti za volan pridet. Da sem jaz tam šef bi trenirali skok v kabino pluga in start tako kot v F1 trenirajo menjavo koles.
Prvi letošnji sneg je znova povzročil obilico nezadovoljstva na cestah. Vozniki na več odsekih avtocestnega križa so opozorili na počasne...
pred 14 urami je Shrek napisal:
Igrajo na to, da bo Bog dal in Bog vzel...pa še stroškov ni.
Cca 20 let nazaj, mogoče 25, ko še ni bilo AC čez Trojane, je imel nek privatnik čez pluženje. Šel s tovornjakom iz CE do Vranskega po AC, kjer je bilo cca 15 cm snega po cesti. Na vranskem na staro, pa po stari naprej. Stara cesta čez hrib pa črna...splužena in posipana...do Blagovice...od tam pa spet Sibirija naprej.
V glavnem, ni interesa astronavtom cistit, ker so zakonsko zaščiteni.
Saj je bilo enkrat na nedeljo, ko ni blo tovornjakov na cesti, ko je vrglo sneg in je tudi vse stalo. Zdaj se na tovornjaka izgovarjajo, takrat se pa niso mogli na nič.
Bi pa rad sam to povedal, da vse, kar vidiš v trgovini in lekarni, pripelje tovornjak. Zdaj si pa zamisli, če tovornjaka en dan ni, in si ne moreš rit obrisat...
Nekje sem zaznal da so šli plužit šele ob 11 V NOVICAH...sedaj te izjave več ne najdem, verjetno jim je nekdo rekel naj pobrišejo, ker si bo folk mislu svoje
Ja kristus
Ob 8 zvečer en dan prej bi posuli...sol bi prijela, preden je bil še minus
Potem pa zjutraj samo direkt v plundro 1krat po glavni cesti in si rešen
Potem pa samo še gas
Jaz sem prepričan, da so šoferji čist ok, ampak oni naredijo kar reče komanda "od zgoraj"....in potem smo kjer smo
A dej ga seklat no - EV-ji se jedva pokrijejo v proizvodnji ali sploh ne. Ford Lightning so celo nehali izdelovati, ker je prodaja zastala in pickup ni primeren za heavy duty. Tudi ostali proizvajalci s subvencijami nekako pokrivajo prodajo. Pa ne s tisto, ki jo ti dobiš, ampak direktno od raznoraznih vlad. GM in Ford v USA sta dobila 9milijard nepovratnih spodbud, da delata EV-je in zdaj se tam vse tole sesuva.
Težav dejansko nimajo le tisti proizvajalci, ki razumejo, da je EV le del široke prodajne ponudbe in ne samo edina možnost. Tesla recimo, ker nima alternative se spravlja v boj s Kitajci oziroma z BYD-jem za prevlado. Ampak ta boj bodo izgubili in Tesla je lahko prvi only EV proizvajalec, ki bo šel pod vodo. Tudi oni namreč zdaj prodajajo praktično brez profita in upajo, da bodo izželi kupce v postprodaji z rezervnimi deli, popravili škode, menjave baterij ipd.
Njihov bruto profit pri izdelavi EV-jev se je iz 28% znižal na 16%. To je v nevarnem območju, da se pri tako malem tržnem deležu EV-jev, kjer je v zadnjih nekaj letih zrastla strašna konkurenca in posekala dobičke EV proizvajalcem. In Tesla mora it v nižanje cen, celo v dampinško nizko, da bo poskušala zadržati tržni delež. Oni namreč nimajo alternative v ICE, da bi jih obdržali nad vodo.
Tudi pri servisih ne drži, da je manj težav, ker EV-ji so precej nova zadeva, nimajo zgodovine in izkušenj v izdelavi. Ogromno je odvisno od programske opreme ali deluje ok ali ima hrošče. Še nekaj vode bo moralo preteči, da bo EV servisno boljši pa če se vrnemo na zgoraj napisano jim ni v interesu, da EV-ji ne bi videli servise, saj se bo večino dobička delalo v postprodaji.
Ekološka politika je itak izmišljena zgodba, ki nima ustrezne realne podlage. Ker dokler je izdelava EV-ja tako ekološko sporna, da doseže ICE šele pri 90.000 prevoženih kilometrih ali več v primerjavi je tole pač celo trenutno slabša odločitev kot, če bi ostali na ICE. Povečevanje proizvodnje EV-jev namreč povečuje CO2 takoj in ne šele po nekaj letih uporabe. Edina rešitev bi bila, da se ne dovoli prodajati EV-ja predno naredi 100.000km ali več. Vse ostalo je namreć popolno neekološko s strani tistih, ki kupujejo nov EV in ga prodajo prej.
Do leta 2040 se predvideva zastopanost EV-jev le pri cca 30% pa še to le v primeru, da nadgradimo vso elektro infrastrukturo in proizvodnjo. Trenutno govorimo hop še predno skočimo in politična agenda je zgolj v službi lobiranja za takšnimi in drugačnimi finančnimi interesi. Ali pa to zdrži, se sploh ne sprašujejo in tudi pred letom 2035 bo prišel trenutek streznitve, da s tehnologijo, ki jo uporabljamo danes to ni možno. Če pa pride do preboja v naslednjih 10 letih pa seveda je možno marsikaj. Ampak to so le ČE-ji.
Toyota RAV4 z max opremo in hibridnim samopolnilnim pogonom košta 50 tisoč eur. Torej motor + elektromotor + baterija.
Porežeš ven ICE motor, kompleksnost se zmanjša za najmanj 5krat, dodaš samo večjo baterijo in elektro motor, malo spremeniš styling in dobiš Toyota bZ4X... Cena za max opremo? 59 tisoč eur.
Najraje tja, kjer sem vzel... Ampak kaj, ko nisem nič vzel, kar naložili so mi...
Gledam tole in se sprašujem, a res mislijo, da sem tako nor, da bom tole peljal? Povsod po medijih trobijo, da se dizli ne prodajajo in da jih zato ukinjajo. In je vedno več znamk, ki dizelskih motorjev sploh ne ponuja. Kljub temu pa imajo dizelaši še vedno 20% delež - čeprav je novega v ponudbi že težko dobiti... Kaj bi šele bilo, če bi bili enakopravno zastopani? Po drugi strani vsi mediji opevajo uspešnost električnih vozil in kako se njihova prodaja blazno hitro povečuje. A predstavljajo pa komaj 9%...
Mi lahko kdo razloži, kako se električne avte splača razvijati in delati, ko imajo 9% delež, dizelskih se pa ne splača, ker imajo samo 20% delež?
Lej tele novinarske raziskave niso vredne pol pizde tople vode. Živ bog ne napiše, kaj je za njih "nov avtomobil". Nikjer ne piše, da so to samo osebni !!! Je razlika, če maš vključene recimo še dostavnike zdraven (katerih se proda 99% dizlov).
A zakaj se pa splača električne avte razvijat?
1. Marža na avto je večja kot pri ICE avtu, ker je manj delov, manj kolobocij, manj servisov... proizvajalcem se splača tiščat naprej EV
2. Ekološka politika
3. Ker bo prej al slej delež šel iz 9% na 50% in navadnega ICE avta sploh ne boš mogel več kupit
V prvih dveh mesecih večkrat kot z Mazdo 5 v trinajstih letih in 360.000 km. Pa, kot sem bral na forumu, sem imel najtežavnejši motor - Mazdinega dizla...
Kdaj si boš dal dopovedat, da tvoj dizel ni bil stit motor kot skyactiv-d, ki imajo pri visokih km ob pomanjkljivem vzdrževanju težave?
En ta Dolce Gusto aparat sm pa tut sam kupu pred leti, čist za foro, ker je biu znižan na nekih 60€ in imajo ful različnih okusov kav in morm rečt, da ni biu slab nakup. Še vedno ga uporabljam.
Ja, sej tisti dražji nimajo ničesar kar osnovni nima - le več vode, sam se ustavi, ima večji prostor za odlaganje kapsul
Tako med kapsulami se mi zdijo čist ok, sam ni pa to kava kava, če pa rad piješ z mlekom je top.
Letos si jaz za okroglo privoščim en pravi kavomat, pa bomo videli kaj bo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
ja, je bilo po dnevniku v petek mislim da za vse banke, cca 50 eur bo stroška letno v povprečju
ankete nakazujejo 10%...kaj bo, pa ne ve
Povezava za deljenje
Deli na druge strani