Kar se tiče ogrevanja. Sprememba na stari hiši je le na dolgi rok, na drugo generacijo, rentabilna. Pri novogradnji se treba pa pozanimat. Tu se lahko pa roman napiše...
Torej, tiste stare, doma narejene, so bile praviloma narejene "na gvišno" in je marsikatera preveč masivna za svojo nosilnost. Ker pa je lahek polpriklopnik omejen z največjo dovoljeno SKUPNO maso, so potem izgubili na nosilnosti. Zdaj doma narejene prikolice praktično ne moreš več homologirat (teoretično se še da, a ne poznam nikogar, ki bi se takega projekta sploh lotil).
Nove kupljene, tovarniško narejene, pa niso vredne niti da jih pes poščije. In Bog obvaruj, če jo res! Boljše, da poščije najdražje litke na dragem avtu kot pa novo prikolico. Zakaj? Nove prikolice so sestavljene kot da bi se otroci igrali. Najprej je osovina s torzijo. In to je pravzaprav vse, kar res je. Potem sta iz 0,55 mm debele pocinkane pločevine (ne vem, ali je debelina samo pločevina, pa še cink čez ali je 0,55 mm pločevina skupaj s cinkom na obeh straneh...) Skrivljena dva U-profila, ki povezujeta osovino s priklopom. Na ta dva švohotna U-profila je privita vezana plošča, ki je pravzaprav glavna "karoserija" prikolice. Naj bi bila vodoodporna, ampak lesena vezana plošča je lesena vezana plošča, pa kakorkoli jo obrneš in ne glede s čim jo prebarvaš. Nekaj dežja zdrži, več kot običajna, to je res, ampak po nekaj letih zgubi svojo vodoodpornost, pa tudi žilavost in s tem tudi nosilnost. No, in na to vezano ploščo je privita še pločevinasta stranica. Sicer je lahka, kar pomeni večjo nosilnost (ket ima največjo SKUPNO maso predpisano, ima tem večjo nosilnost, čim lažja je sama), ampak je malo junakov, ki jo res upajo naložiti do polne nosilnosti. Zato jih povsem razumem, da za novim avtom vlečejo staro prikolico. Ker te, ki jih zdaj lahko kupiš v trgovini, ne bodo nikoli dosegle take starosti ob toliko uporabe, kot je dosegajo te stare, doma narejene - ki so praviloma vse po vrsti bile najprej namenjene za prevoz gradbenega materiala, ko so se še v Jugoslaviji zidale hiše, pa še kakšnemu sosedu se jih je posojalo, pa nato vozilo zemljo za urejanje okolice in na koncu ostale pri hiši, ket jih je bilo enostavno škoda kar proč vreči... In se jih še vedno vlači po tem svetu. Te, nove, ki jih lahko kupiš v Merkurju ali OBIju za 700€, ne zdržijo niti tretjino tega.
Tako da, ja, problem je s temi prikolicami...
Ja, odvisno je, kaj boš vozil s prikolico.
Stranice se rabijo samo za razsuti tovor. Tovor treba pričvrstiti oziroma privezati z gurtnami. Ohoho tovora sem prevozil s tovornjakom in prikolico brez stranic. Samo gurtna, pa gasa. Za hobi varjanto je TPV čist dobra prikolica. Za profi pa Humbauer in Stema. So pa dražje. Ja, 500 do 600 kg vsaka nese.
Se strinjam. Na splošno dajem prioriteto uporabnosti, kakovosti, estetika je na tretjem mestu.
Nekoč sem se s Hondo Accord limuzino odpravil v Pivko po desko, ki naj bi bila velikosti 150x70x4 cm. Doma pomerim in bi jo moral spraviti v avto. Na kraju nakupa s prodajalcem ugotoviva, da ne gre v avto in sicer, ker je namesto 70 cm široka 80 cm. Pol ure jo tlačiva na vse možne načine in na koncu, ko sem odmontiral plastične obrobe prtljažnika, sva jo le spravila notri ... pri čemer je štrlela tudi čez pol voznikovega sedeža ... Naslednič sem spet klel, ker nisem mogel z njo pripeljat pralnega stroja.
Žena je sicer navijala za Mazdo 6 limuzino, vendar sem vztrajal in se je že nekajkrat izkazalo za dobro odločitev.
Tole ni argument nakupa. Tako desko spraviš na streho. Prečke prtljažnika. Ali pa znanec, ki pripelje za pivo ali dva.
Hočem povedat, da sem kupil limuzino, ker mi je všeč. Montiral nevidni priklop, kupil prikolico in to je to.
Ko prikolico ne potrebujem, je parkirana pod nadstreškom. Rabim jo pa samo za na morje.
Drugače pa...če kdo rabi prikolico za na morje...mu jo tudi posodim. Tud kufer strešni posodim. Tudi nosilec za kolesa posodim. Vse je stvar dogovora...
Vse kufre...pijačo, ležalnike, SUP, blazine...vse, kar se v apartmaju rabi. Pijače ogromno, ker se dol praznuje RD. Veliko stvari, ki se jih ne rabi... 😂
Poanta so kolesa na prikolici. Če vse naložiš v avto, si pretežek...
Sam ne vozim kartonov v avtu, ker mi ni treba. Če je za vsakdanjo uporabo tudi ne spraviš veliko not, če ne snameš roloja in podreš sedežev. Na 09 karavanu, ki ga imam, moram vedno rolo odhaklat dol. Bog ve, kak veliko škatlo tudi ne daš not, da ne podreš sedežev.
Za morje...tudi rolo stran...
V limuzino ali karavana 09 letnik gre enako not. Če je na karavanu rolo gor. Ekstremno velik kufer ali škatla pač ne, se strinjam. Ne rečem, da ni praktičen karavan. Je. Če mi je pa grd zadaj...ga pač ne pogledam. Vsak ima svoj okus. Vsake oči imajo svojega malarja. Šestica prve generacije je še bil karavan. To druge generacije, ki jo imam...sem se pač navadil...
Tretje generacije, pa vsi ti karavani, pa niso več karavani, ampak HB varjanta...
Sam sem imel prej 2 generacijo M6 limuzino. Ko sem kupoval 3 generacijo M6 sem tudi sam hotel limuzino, ker mi karavani niso bili všeč, vendar nisem našel limuzine ki mi bila všeč zato sem mogu vzeti karavana. No ta poteza se je izakazala kot ena najboljših pri nakupu vozila. Karavan oz. vozilo s 5 vrati je neprimerno bolj uporabno kot s 4 vrati.
Npr. sedaj sem nabavljal opremo za kopalnice in sem notri spravil vse omarce in ostalo opremo v velikih škatlah, ki jih niti pod razno ne spraviš v limuzino. Ali pa mesečno prevozi stvari v zbirni center za odpadke, razne omare, stoli... Da ne govorim, da lahko notri prevažam tudi kolo.
Ko doziviš uporabnost karavana se težko vrneš na limuzino.
Kar se tiče uporabnosti karavana, se strinjam. Kar se tiče pa lepote avta...
Kolo lahko voziš na nosilcu za kolesa na priklopu za prikolico. Prevoz kopalniških omaric pa enkrat na 20 let? Da bi zaradi tega kupil karavana, ki mi ni všeč? Vsak trgovec ima za par € možnost dostave.
Za vsakdanje življenje je mazda 6 limuzina poezija od avta.
No. Zato imam doma se HB 08 letnik in karavan 09 letnik. Pa avto zamenjam za tako stvar. Za na morje je pa prikolica zakon. BOX prikolica od TPV, gor pa še 5 koles....avto ne trpi nič.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Strop je prva stvar, kamor uhaja temperatura.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani