Koliko je padlo/porastlo ?tevilo motoristov v zadnih letih? Pa je ?elada obvezna. (?eprav za nekatere ne vem zakaj jo nosijo, saj nimajo kaj ??itit - vsebina prazna)
Sploh pa v mestu je ve? mo?nosti za bli?nja sre?anja tretje vrste kot na vasi, in s tega vidika ?e ve? potrebe po ?eladah. A zdej naj pa ena koko? na poti od frizerja zapelje meni pred avto pa razma?e mo?gane po vetrobranu in jaz bom imel zarad tega travme ker kao u mestu pa ni potrebe po ?eladi.
Da pa se vozi v temi s pri?ganimi lu?mi, za to kolesarji ne potrebujejo dodatnega izobra?evanja, samo ?trafat jih je treba.
Dodatno izobra?evanje potrebujejo vozniki avtov, ker je ve?ina okoli tega kako se pravilno prehiteva, povsem neizobra?ena.
To?no to in se povsem strinjam.... Edino kar se ti?e izobra?evanja; pa? so nekatere posebnosti, na katere bi bilo fajn da nekdo spomni oziroma vsaj prizemlji dolo?ene kolesarje in se jim pove , da nis(m)o nedotakljivi.
Se strinjam ; ve? bi se naredilo v smeri varnosti, da je obvezna uporaba lu?i (No,saj ubistvu ?e je, torej raje re?em STRIKTNO sankcioniranje prekrskarjev) in ja... Neko opravljanje izpita ,ki naj bo na vi?jem nivoju kot tisto , ki ga opravlja otrok v O?. Kako bi to izobra?evanje sprovedli v praksi....
Verjetno najlazje in hkrati u?inkovito tako, da bi v sklopu opravljanja izpita za avto, namenili par teoreti?nih ur glede prepoznavanja nevarnosti za kolesarja.
Saj ve?ina kolesarjev je tudi avtomobilistov.... Na starej?e in predvsem mularijo pa vplivati z izobra?evanjem (izpit), dobrimi Zgledi in konec koncev s kaznimi; verjetnost , da te policist ustavi, ko se pono?i vozis brez lu?i na kolesu, bi morala biti enaka verjetnosti da te ustavijo ?e se sredi no?i vozi? z avtom brez lu?i...
Ampak, ?elada... Dejstvo je da ?elada velikokrat pomaga. ?kodi pa nikoli (?e je ustrezne velikosti in pravilno zapeta).
In zato se mi tudi uvedba obveznega no?enja zdi korak v pravo smer.
Kar se ti?e rent-a koles.... Pa? bi vsak imel svojo ?elado. Ne vidim problema tukaj. Atestirana neka osnovna ?elada namenjena mestni uporabi je cenej?a kot par pija? in ve?erja v gostilni....
Bil,bil... Zacetek leta 2013 in konec 2012 imel 25kg ve? kot sedaj (in to te?o z +/- 2kg dr?im zadnjih 5let). S tem se ni za hvaliti,ker ne da je zdaj super, ampak je takrat bilo preve? vsega slabega na jedilniku.
Kar po hitri ra?unici od leta 2014,ko sem si kupil nek xy treking bicikel za 300eur (po letih so si kilometrine sledile, zaokro?eno navzdol 6000+700+3000+6000+10000), pomeni da sem ravnokar pri?el okoli sveta po Ekvatorju.
?e pomislim, kak?en sem bil ?e par let nazaj (beri: bajsi brez kondicije), sem mirne du?e lahko ponosen nase.
Prvi leto?nji sneg. Ni ga bilo veliko, ene 3cm debeline pa ?e to po delih, ampak vseeno prijeten ob?utek vozit po njem.
Cilj je bil Menina planina, za popestritev pa "bli?njica" ?ez ?avnce. Poleti smo se pod Menino naklju?no dobili z Velkavrhom & co. ki so z bicikli ?li po prej omenjeni bli?njici, sam sem ?avnce napadel naokoli po cesti. Takrat mi je dru??ina na analizi ture ob piru pozabila omenit, da bli?njica ni vozna navzgor zaradi naklonine. Danes sem poizku?al po njihovih kolesnicah in preklinjal, ker sem 95% poti kolo rinil.
Nove zimske gume so se dobro obnesle na s snegom pocukranem spustu z Golega vrha, malo slab?e pa, ko sem na eni od zamrznjenih mlak preizku?al trdoto ledu - precej bole?e za del telesa "kjer hrbet izgubi svoje dobro ime".
Kako se ti obnesejo zimske gume na kolesu? Sam jih nikoli nisem imel. Obraba v primerjavi z navadnimi; koliko ti zdr?ijo?
Meni osebno se ni zdel ni? posebnega,ampak ko sem bil ?e tam, sem pa? naredil ta obvoz.
Sem pri?akoval (glede na besede doma?ina na Bohorju) pa? kaj bolj zanimivega, ?e je ?lovek ?e tam,gre pa? pogledat. Saj pravim; BAJE je to najdalj?i pri nas.
Soncno in toplo soboto izkoristil za turo, ki sem jo imel ?e nekaj ?asa v mislih.
Za Bohor sem pa? ze ve?krat sli?al , da je vreden obiska, mimo Lisce sem se pa peljal poleti na turi s kolegi kolesarji.
?tartal v Bregu pri Sevnici, skok na Lisco , spust preko Jurklo?tra do Planine nad Sevnico, vzpon na Bohor (res je vreden obiska!) ter spust preko Senovega in Brestanice do izhodi??a.
Na Bohorju imel prijeten klepet s prijaznim doma?inom, od katerega sem se nau?il kak?na je razlika med Huskijem in Malamutom, hkrati mi pa je bil v pomo? pri nasvetih kje je vredno iti do Sevnice.
V Sevnici se ustavil ?e na tamkaj?njem gradu.
Baje je v okolici Senovega tudi najdalj?i kolesarski tunel v Sloveniji.
Fajn je takole spoznavati kraje, ki jih sicer bolj slabo poznam.
Ampak.... Jebemu da je malce te?ko ?tartati v megleno jutro, ko je stopinja nad ni?lo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To?no to in se povsem strinjam.... Edino kar se ti?e izobra?evanja; pa? so nekatere posebnosti, na katere bi bilo fajn da nekdo spomni oziroma vsaj prizemlji dolo?ene kolesarje in se jim pove , da nis(m)o nedotakljivi.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani