...vse odvisno od volitev....desni bi radi povečali slovenske družine,levi pa vse zastonj za "pritepence"......nebi delali,zenske pa sploh...so na sociali,doma v "luknjah" štancajo deco,živijo"k bubrek v loju"....mi delavni narod naj pa plačamo🤨
Koga boš obkrožil na naslednjih volitvah...a "taubija"?
Torej, smejali smo se fotografijam iz Ruskega Sočija, kjer so v Olimpijski vasi slikali 'skupinska' stranišča.
No, to sem pa jaz slikal v Ljubljani:
Ja, pa še šopek je v vogalu:
To ni skupinski wc ampak kombiniran za 1.osebo, lahk greš na malo ali veliko potrebo. To vidiš marsikje pri nas in po svetu.... 😉👍Razen, če si videl po 2,3,4 v istem prostor ampak na sliki tega ni videt... 😳
Ne,ne...sem že pisal,da mi je dokaj vseeno za porabo,ker sem bolj "živ voznik"...samo toliko,da vidim,kaj je možno...pa še to k je bilo iz ljubljane grede še znosno na AC,izven naselja pa tudi...nazajgrede pa "vse mrtvo"...torej sem lahko vozil "po svoje"....čim manj zaviranj,cim manj gasa,in vseeno dokaj hitra vožnja...čez naselja malenkost nad omejitvijo,izven naselja malenkost pod omejitvijo...ovinki mogoče malce prehitro peljani,da čim več kinetike sabo odneseš itd...pač vse z ciljem čim manjse porabe.
Da bi pa nonstop talo peljal...mi je prevelik uzitek vožnja z avtom,da bi se kaj takega lahko zgodilo😂
Če ti delčki take vožnje kot jih opisuješ pridejo v kri je lahko tudi užitek in zabavno pa še na denarcih se malo pozna.... 😉
Ja, ampak kako naj počakam, če se ti vedno nekdo vriva in je živčen, pa še nihče ne parkira v klanec oziroma na hribovitem predelu ; imam soseda kateri ima VW Golf VI in živi na klancu naokoli ima ogromno prostora ampak raje prosi sovaščana ki je skoraj kilometer stran da se ne vozi po makadamu in parkira na njegovi parceli ; če mene vprašaš je to pacient. Pa dostikrat pride do omenjene situacije da moraš parkirati na klancu, bodisi navzgor ali navzdol, in potem ti zadeva drsi, ko pa greš vzvratno navzgor pa zna pri ročnem menjalniku lepo zasmrdeti sklopka, sploh pri manjših kubaturah (npr. Clio 1,2),
To je normalno, sem vozil klasičnega dizla, Opel Zafira A, normalni obrati obrati na začetku 900, potem pa zadeva pada na normalno ko se ogreje. Samo gretje pa ne začne delovati ko ni na delovni temperaturi.
No vidiš, zelo malo prostora in moraš zadevo odmanevrirati ; sedaj pa pomisli da ti je še kdo parkiran na sosednjem pločniku ali malo naprej oziroma pred vrati. Avtomatika je precej lažje manevrirati, naj si bo mrzel ali ogret.
Moj brat recimo pusti da laufa na mestu da mu potem ne bi ugašal, sploh zjutraj.
To je pa problem novodobnikov ker ti crkavajo oziroma ugašajo ter prižigajo lučke za vsako malenkost.
Ja. samo da te dela živčnega in da ti zadeva čimprej crkne ter te ovira pri manevriranju.
Kaj naj rečem 🤔 ful kompliciraš, če bi se jaz s takimi stvarmi tako obremenjeval, vržem šefu ključe pa čao in hodim peš......
Narobe ni nič ,da si imel v vzvratni ampak ne vem zakaj ne počakate na mestu 40 sek.in obrati nato padejo,potem pa lepo odpelješ po klancu navzdol v prvi👍 Jaz se po dosedanjih izkušnjah nebi nikoli peljal v leru navzdol,ker vem kaj se zgodi v teh primerih......🥴 @Slivka in še kdo zagotovo dobro vedo kako se tem situacijam streže.....
Morda pa bi se dalo nastaviti na forumu kakšen obrazec, kjer bi spraševalca vodilo in bi navedel vsaj osnovne podatke (znanka, model, prevoženi km, ... težava)? Za polpismene brez bontona. 😃
Tudi moja polnoletna otročička včasih po SMS komunicirata, da bi ju najraje nekam poslal, recimo za vsako besedo eno sporočilo, ... potem se pa jaz matram s tipkanjem, da ugotovim, kaj hočeta (ciljam na odgovor DA ali NE). Da ne govorim, da jih na telefon skoraj ne moreš priklicat .. 🙃😂
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No pa začnimo... 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani