mene je pa ve? al mn spametovala nesre?a ko sem kupu 1. avto ki sm ga meu 2 dni ...
2. dan si s 1. avtom ?e pretiraval, pa niti privezan nisi bil?
@Jest: No kon?no en s pametnim in ne kvazijuna?kim argumentom. ?udim se kako to, da je bilo v nesre?i toliko ljudi in niti en junak, na forumih in v gostilnah je pa toliko junakov? ?koda, ker nikogar izmed teh ni bilo v tunelu, gotovo bi pogasili vse. Brez zamere ampak saj sem napisal, po bitki so vsi generali.
Pa ?e nekaj. Ko se je nekdo prito?eval zakaj so AC zaprli ?e na Vranskem. ?e bi jo zaprli na Trojanah obstaja mo?nost kolon na AC, pri izvozu. Vse lepo in prav ampak nedale? pred izvozom je tunel in kolone v tunelu so gotovo skregane z varnostjo. No sicer zdaj so spet odprli v?eraj sem ?el ravno iz MB in sem bil med privimi potniki ?ez. Ni videti opusto?eno.
Pa smo to?no tam kot v uni temi o terencih. 80% ljudi, ki kupijo tak?ne avte ne vidijo nikoli brezpotja. ?e bi jaz kupil terenca bi ga kupil to?no z dolo?enim namenom in bi ga uporabljal za to, kar je zami?ljen.
Sam en podatek je pa zanimiv za vse povpre?na poraba zadnjih 30 kkm je 22 l/100km.
Tu pa ?e s plinom ne pride? ravno poceni ?ez.
V?eraj sem enemu zamenjal ?eljusti. Namesto enojnih diskov ima zdaj dvojne, ki jih ne bo kar tako pregrel. Zdaj ko ima podvozje po?timano pa ostanejo samo ?e konji ?ibka to?ka, ki jo bo treba po?timati.
Sej pol na drugem posnetku se ga vidi, kako postopa po predoru in gleda kaj se dogaja ter kon?no razmi?lja, kje ga je usral.
No tu se strinjam ampak, ?e mene vpra?a je bil tip v ?oku, kot bi bil marsikdo na njegovem mestu. Naredi? piz*arijo in pa? uide? ker se ustra?i? potem pa dojame?, da to ni ma?ji ka?enj.
Pregovor pravi, da je po vojni lahko biti general! Ravno danes je bila sodelavka tako pametna kako bi tak dec lahko gasil pa re?il vse skupaj, da je nesposoben idiot itd. ?e se zaleti? v tunelu in trenutek zatem za?ne tvoj avto/tovornjak ?e goreti ti gre pomoje marsikaj po glavi. Sem prepri?an, da je tovornjakar tudi vsaj za trenutek pomislil na ga?enje. Ampak ?e bolj kot to mu je ?lo po glavi, da stoji v tunelu, da lahko vsak trenutek pridivja ?e nekdo od zadaj (kar se je tu dejansko dogajalo, pa spomnite se kaj se je zgodilo pred leti na Hrva?kem in k sre?i se pri nas ni ponovilo!), nima nikamor odsko?iti obenem pa je mogo?e razmi?ljal ?e o tem, da lahko ogenj vsak trenutek podivja, mogo?e ga je zagrabila panika, da bo kaj eksplodiralo... Prepri?an sem, da bi vsak normalen ?lovek nekje na normalni cesti za?el gasiti, ?e bi imel gasilni aparat. V tunelu pa bi se ?tevilo tak?nih junakov gotovo zmanj?alo. In ga ne zagovarjam ampak ho?em samo povedati, da je ?loveka v tak?ni situaciji vseeno te?ko soditi brez, da se postavi? v njegovo ko?o. Ne le re?i, "ja jaz bi gasil" ampak pomislite kaj se je dogajalo, naleti, ogenj, zaprt prostor... Mogo?e bi, mogo?e ne bi.
In kot je Sirius napisal, tudi ?oferji tovornjakov niso le "ovire na cesti" ampak imajo ?efe nad sabo. Vse morajo ?im hitreje prepeljati, dosti jih res vozi hitreje kot smejo, vozijo v zavetrju, da bo peljal 5km/h hitreje, ?e bo prehiteval ter obenem var?uje z gorivom, vozijo dalj ?asa kot bi smeli, skratka prepri?an sem, da so tudi oni dostikrat pod pritiski. Danes pi?e v ?urnalu, da Poljak spi v ostankih tovornjaka! Pa prosim vas, normalen ?ef bi delavcu pomagal ne pa, da ga pusti spat prakti?no zunaj v mrazu.
Ja madona tole ni hec, tole imajo ?ez na?i (Heliosovi) gasilci. Tale dim pa upravi?i njihov tunelski avto, ki ima svojo zalogo zraka za kabino ter motor.
EDIT: Sem ?el pogledati na 24.ur mater tale dim je res orja?ki. Upam, da je z vsemi vse v redu. Po mo?nosti je bil spet kak Romun s tovornjakom.
Za tvojega ne vem ampak pri meni ne la?e ve? kot 1 deci. Grem ravno zato vsake toliko ?asa prera?unati ker mi nih?e ne verjame, da mi pije le 8l in se (s svojimi 1,4 1,6 itd mlin?ki) tola?ijo, da to ra?unalnik la?e.
Po mojih (priznam, ne pretiroma bogatih) izku?njah pomaga ?e samo menjava s pravim oljem. Original pri enemu mojih avtov naj bi bil 80W90 in ko sem vlil to olje je bilo vse skupaj za en k***c. Predvsem, ko je bil mraz. Najprej sem mislil, da zato ker nisem vzel neko ble??e?e znamke olja. No in potem sem izvedel v ?em je fora. ?e original servis dajejo notri 75W80, ki je pozimi v mrazu veliko bolj?e.
Priznam pa, da me mika, da bi pri Renaultu menjal olje in dodal aditiv, ?e zato ker je francoz in pravijo, da nimajo najbolj mo?ne menjalnike, sploh v tretjo se baje rado zatika.
Danes sem se peljal za policistom, on pa za kolono pred njim. Najprej ?ez ovinke kjer je omejitev 60 smo ?li 70. Potem ravnina, omejitev 60, mi smo pa kar lepo pospe?il do 75, potem pa smo spustili na 70. Ampak to na tak?ni ravnini kjer zelo radi merijo ker je ena tistih pripravnih cest kjer nih?e ne gre 60.
Aja in obstaja video dokazni material.
Ko (sem imel ?e NXa in) sva s policajem po AC brez lu?k "divjala" 180 km/h pa nisem snemal. Tako kot tudi takrat, ko sem stal sredi no?i pred rde?im semaforjem in se mi je pribli?ala marica, pri?gala lu?ke, peljala ?ez rde?o pa ugasnila lu?ke.
Varno zaustavjlanje je koristno, ampak te ?e vidim, ko bo? reko, ?e ?e pla?ujem najvi?je zavarovanje ...
Ne gre za zavarovanje in, da bi se mi zato kaj bolj fu?kalo za to, ?e se zaletim. Mogo?e me bolj skrbi kot nekoga, ki pla?uje 400? in upa, da bo kaj pokasiral. To, da zaradi teh dveh kW pla?ujem ve? je pa? nesre?no naklu?je s katerim sem se sprijaznil. Tako kot s porabo 8,2l/100km. Lahko bi bilo huje, gledal sem nekaj kjer bi pla?eval max registracijo pa ?e 12l+/100km porabe.
Sem pa ravno dojel, da je to ?e tretji avto zapovrstjo pri katerem so bile bremze prva zadeva, ki sem jo po?timal. Pri NXu sem obnovil ?eljusti pa dal nove plo??ice, pri SXu sem ?el iz 258mm na 280mm in ?tiribatne ?eljusti, tu grem pa ?e iz 280mm na 300mm. O?itno je naravna evolucija, da kupim avto z 300mm diski pa jih zamenjam za 320.
Pa sem rekel Clio bo pa serijski. Mah k**c, nisem ozdravel od tuningitisa, sem si ?e kupil ve?je ?eljusti in posledi?no bodo ve?ji tudi diski (300mm). Manj?e ?eljusti so za prijatelja (isto bodo ve?ji diski, iz enojnih 236 gre na dvojne 240mm kar bo za 900kg ?isto dovolj), sem jih spotoma obnovil ker so se vodila zatikala. Pa pre?trihal sem vse.
Pa ?e ene feltne, ki bodo ?le na ve?je ?eljusti. 15 col ne pa?e ve? in sem kupil "zimske feltne". Ampak pomoje sploh ne bom dajal ve?jih diskov do spomladi tako, da ?e ne drugega bodo pa tole za kak trackday. Imajo pa 4x100 in 4x114,3.
kolega ga je skoraj ubil! in ?e sklopko je skuril, potem je zahteval novo sklopko ter zastonj popravilo tiste cevke ki je bla izven garancije, pa ?e set zavornih plo??ic je izfehtal
Hmmmmm.... Bremze imam pa res ?e bolj ?voh. Mogo?e bi se mi res spla?alo peljati avto na tak servis.
V letu 2010 vsem ?elim (predvsem!) zdravja, sre?e in ljubezni. Obenem pa tudi visokih pla?, ?imbolj?ih odnosov v slu?bi, ?imve? konjev pod haubo, ni? okvar in karambolov, ?imcenej?e dele za avte in bencin/dizel/plin, nobenih prepirov, veliko dru?enja s prijatelji. Skratka vsem skupaj ?elim vse dobro v letu 2010!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Glasovanje je ?e zaklju?eno. V bistvu je bila anketa pa na Val202 so ga danes izbirali.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani