Lotusi so bolj dirkalniki kot avtomobili. Ker so lahki ne rabijo 500hp, da so hitri, obenem pa imajo zelo dobro podvozje. Ne dajo dosti na ?minko ker njihovi kupci niso mulci ki jim je va?no, da je avto styli?.
pred kratim sem bral na neki spletni strani da v ZDA stane lotus exige malo manj kot par let stara corvette .
Predrago al prepoceni? Lotusi so direkt za na dirkali??e in za teh 22.000? (Davidov link) ne bo? ?el hitreje ?ez ovinke. Pribli?no tako kot MX-5 v pravih rokah pusti zadaj marsikaj mo?nej?ega.
Ja no, saj vsak to prej ali slej dojame ja. Sem bral enkrat en ?lanek v Japanese perfomance (UK revija) in je en tip imel iste te?ave, ko je nabavljal RX-7. Kon?alo se je tako, da je po parih "generalkah" postal najve?ji mojster za te avtomobile v UK in si lasti najhitrej?o RX-7 v Evropi. Aja in ?e en minus. Vse ko?ta veliko ve? ?e zato ker to ni nek VW ali Renault ampak je ?e za Mazdo zelo eksoti?en avto.
Sosedov mulc je s kolesom lovil enega z avtom. No v bistvu je bila cona 40 potem naj bi pa ta njegov "prijatelj" zagledal "zajca" in mo?no zabremzal. Rezultat je bil pretres mo?ganov, deformiran obraz (neke brazgotine ima ?e vedno) na Seat Cordobi se je pa poznal odtis glave. In to tam kjer je pritrjena zadnja ?ipa, v tistem robu za katerega bi trdil, da je tr?i kot streha.
hvala za link, bom prebral jutri ve?. kar pa se ti?e Euro2 standarda; ne vem sicer ?e ga dosega, a meni se zdi da smo tu v Slo najbolj divji glede eko stvari( ?e novi DMV je groza), do?im se da v UK ?isto normalno registrirati 92 letnik . Sicer pa mislim, da naj bi dosegala euro2 standard, bom pa vpra?al ?e koga.
LP
Zdi se ti narobe, to je povsod tako. To pa zato, da ne bi uva?ali starih avtov. Potem bi naprimer Nemci namesto na odpade peljali stare Golfe 2 dizel kar v Slovenijo pa obogateli. Celo v Bosno ne more? ve? uvoziti vseh avomobilov.
Wankla je baje najblj enostavno kar zamenjati. ?e se ne motim niti ni "preve?" drag ?pas. In jaz bi na tvojem mestu raje kupil kak?no RX7 FC (po mo?nosti turbo), jo obnovil, dal nov motor. Z uvozom FD bo? imel najbr? kar dosti te?av pa tudi cena ne bo najbolj ugodna ?eprav izgleda v osnovi v UK poceni.
Ja teh programov je malo morje. Sam sem probal ene dva za foro ampak kaj dosti se ne pozna. Isto na slu?benem PCju. ?e najve? se pozna, ?e v registru pogleda? kaj vse se ti zalaufa ob zagonu in vse izklopi?. Sam sem prista? tega, da se mi ob zagonu skoraj ni? ne zalaufa in posledi?no mi ne krdadejo sredstva. Zato, da se bo pa en program 2 sekundi prej zalaufal ne rabim imeti ves ?as imeti vse v ozadju pa, da mi ostalo dela pol po?asneje.
No vidi?, saj se razumemo. Res obstajajo res naviti wankli, malo po-youtubajta. No ?e dva avta, ki sta zaznamovala svoj ?as ter se vtisnila vsem ljubiteljem bencinskih hlapov.
-Datsun 240Z, kodno ime S30Z. predhodnik Nissana 370Z. Kot zanimivost, iz oznake S30Z izhajajo 200SXi (oznake S12, S13, S14, S14a S15 itd) kot tudi 300ZX (Z31, Z32), 350Z (Z33) in seveda 370Z (Z34). Lahko re?emo, da imajo na nek ?uden na?in istega prednika. Izvrstno podvozje, njegov motor pa je bil eden tipi?nih oldschool Nissanovih motorjev, zanesljiv, vzdr?ljiv ter seveda tunabilen. Ravno zaradi tega je po?asi dobil kulten status in se ?e vedno najde ogromno ljubiteljskih lastnikov, ki jih ne le obnavljajo in ohranjajo temve? celo izbolj?ujejo.
Nissan Z cars currently hold the record for best selling sports car series of all time with around 1,685,000 in five generations. Every Z car has been sold in Japan as the Fairlady Z and elsewhere under the names 240Z, 260Z, 280Z, 280ZX, 300ZX, 350Z and 370Z.
O?e in sin:
"novodoben S30Z"
Je tudi eden izmed tistih avtomobilov, ki si je zaslu?il svojo japonsko anime serijo, Wangan Midnight. Drugi tak?en legendaren avto je Toyota ( ) AE86 in serija Initial D. No obe seriji sta bili v osnovi Mange (stripi).
-Toyota AE86 Toyota Corolla Levin in Toyota Sprinter Trueno pa je za Japonce to kar so bili za povpre?nega evropskega mulca 20 let nazaj Golf GTi, Renault 5GTT in podobni "majhni ?portniki". Torej relativno poceni in hiter avto, ki je narejen na osnovi dru?inskega avta. S to razliko, da so imeli Japonci RWD, sodoben DOHC 1,6 16V motor z 130hp. To je bila tudi zadnja Corolla z zadnjim pogonom, ki je poleg izvrstnega zanesljivega in zelo zabavnega motorja tudi razlog, da je ?el avto med legende. RWD, visokotura?ni (za tiste ?ase) motor spojen z zelo predvidljivim podvozjem pomeni samo lahko le zabavo. ?e dandanes Japonci rihtajo, obnavljajo in celo dirkajo s temi avtomobili. Po toliko (1983) letih ima avto ?e vedno ogromno privr?encev kljub temu, da je na trgu ogromno novej?ih in "bolj?ih" avtomobilov. Ravno zato se je Toyota zbudila in bo naredila naslednika FT86, ki bo imel celo Subarujev boxer motor (najbr? zaradi nizkega te?i??a), majhno maso, nizko te?i??e ter seveda RWD. Pri Toyoti so namignili, da bo avto zelo obvladljiv na meji oziroma po doma?e, bo "driftabilen".
Corolla Levin z "navadnimi" lu?mi:
Sprinter Trueno tudi v "panda" barvi:
Motor iz leta 1984, ki je bil prakti?no prvi serijski inline-4 DOHC 16V z elektroniko 8EFi) v "normalnih avtomobilih". Medtem, ko so Evropejci furali OHC 8V mlin?ke na frgazer. In ?e malo bolj pomislimo so tak?ni motorji v uporabi ?e dandanes po 26 letih. Skratka motor pred svojim ?asom.
In ?e duhovni naslednik:
Jaz pa ?akam, da se ?e Nissan zbudi in naredi naslednika serije S, 200SX S16 in bo za drifterje v naslednjih desetih letih poskrbljeno, legende pa bodo dobile svoje naslednike. ?e Hyundai je takti?no naredil Genesis Coupe z RWD pogonom in marsikdo ?e komaj ?aka nanj...
Ja govora je o 3.0 motorju iz Supre, Lexus IS300, Aristo itd...
Jo?a in verjamem, da tudi ti lahko potrdi?, da kvarijo se VSI avti, ne glede na znamko. Ampak hotel sem le povedati, da ve?ina tistih Wanklov vseeno ne zdr?i toliko kilometrov kot ena Supra. Pa ?e potem ko gre se ponavadi ne dela generalka ampak se kupi nov motor. In, da se razumemo, ne bi se branil imeti v gara?i in si zrihtati ?e kak?no turbo FC RX-7 tako kot sem SXa. Ampak napi?em pa tako kot je.
Ho?em ti povedati, da tudi 2JZ dosti zdr?i in ne nujno na 402. Ni? nenavadnega ni Supra z 800, 1000 konji pa vo?ena po cesti. Napisal si pa kot, da gre Toyota?em kar na jok zato ker ima Mazda wankla, ki je sicer fajn ampak pomoje ve? kako je z vzdr?ljivostjo in zanesljivostjo. In pomoje oni isto mislijo. Pa ve? zakaj? Zato ker vsaka lastovka svoje gnezdo hvali, tako kot zdajle ti hvali? avte, ki so tebi najljub?i.
Sam sem se podiranju sveta dobesedno smejal. Polno enih efektov, ampak vse stavbe se podirajo ?isto nerealisti?no, pravzaprav cel svet. Popcorn zabava s priokusom "mitologije". Zanimiva ideja ampak na koncu koncev je pa ?e vseeno film, ki ga hitro pozabi?.
Me je pa prijetno presenetil District9 (okro?je 9). Zgleda tako amatersko narejen, milje dale? od hollywoodske "zlo??enosti", ima pa precej?en vpliv na gledalca (vsaj name je imel). Isto kot so delali prebivalci Johanesburga z "?kampi" (lol, kdo si je to izmislil), ki so bili o?itno nekak?ni vesoljski begunci, isto se dela z ostalimi ljudmi po svetu;
To je bil namen filma. Na prvi pogled ena zajebancija ampak na koncu koncev pa je stanje v JAR v resnici tako ampak ne s ?kampi ampak ostalimi priseljenci in begunci.
Sem pa ravno pri?el domov iz ogleda filma Avatar 3D. Na za?etku se ?udi? efektom, domi?ljiji (svet je res dodelan) s?asoma pa se celo razvije (sicer dosti klasi?na tragi?no-romanti?na) zgodba. Vse skupaj malo namiguje na skrb za naravo, iztrebljenje dolo?enih ljudi in narave za vi?je cilje (iztrebljenje Indijancev, podiranje tropskega gozda...). V glavnem zanimiv film. Nov mejnik v kvaliteti filmskih u?inkov. Kljub temu, da je ve? ali manj cel film narejen za ra?unalnikom tega niti ni opaziti saj so vsi detajli tako ?ivi kot bi jih res posneli na Pandori.
Saj tudi jaz boksa nisem nikoli gledal ali spremljal. Ampak ko gledam reklamo za WFC se mi zdi pa boks res ?e ?port, tisto je pa res bolj odfuk. :ne vem:
Kva ga je nalomu. Najbolj?i je bil prvi padec, ko se je prav videlo, da je tip izgubil orientacijo. Je ?e zamahnil potem so pa samo noge popustile, kar tako, zakasnjeno.
Zdaj pa ?e nogometna reprezantanca zmaga pa si nas bodo v JAR zapomnili za naslednjih 200 let.
Lol, izgleda je tak dan. Meni se je en BMW 3 limal na rit, isto v naselju. Ko je bilo konec naselja ga je pa kar zmanjkalo. ?ez naselje pa spet obvezno 50 pa ?eprav je bil ?isto ?isto za ritjo mamomujebem.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Lotusi so bolj dirkalniki kot avtomobili. Ker so lahki ne rabijo 500hp, da so hitri, obenem pa imajo zelo dobro podvozje. Ne dajo dosti na ?minko ker njihovi kupci niso mulci ki jim je va?no, da je avto styli?.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani