to kaj vergla je tak direkt vezano, ra?. nima nobene veze s tem.z iskro pa ma vezo ena ?ica iz konektorja od kablov na katerih je vezan ra?. zraven pa so ?e konektorji ki gredo na instalacijo za ?tevce,sklopko,menjalnik, napajanje ra?unalnika.?e nima? napajanja ra?unalnika ne bo iskre
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Se prav kar se ?troma menja se menja sam kar je na zgornji sliki? Ker tisti konektorji ki so zdaj u mojem avtu, se prav notranja napeljava, pa?ejo direkt u ra?unalnik, tk da ni treba nobenega dodatnega vezanja ?troma. Sam ra?unalnik je pa treba nekak odkodirat, ker drga? avto ne bo zalaufal, glede na to da spusti ?trom samo iz kodo klju?avnice iz druzga avta.
Aja pa ?e se ti kva sajna kwa nrdim s tistma dvema ?i?kama od alarma ki sta gor na slik?
potem pa ?e menjaj klju?avnico, daj jo iz tistega avta.Nevem to?no kako je to narejeno moral bi videti v ?ivo to,pa zdi se mi da ko se alarm vklopi prek teh ?ic je povezani na ra?. in s tem prekine se dotok goriva.Tak da ?e ne ve?e? tega na alarm bi moralo delovati normalno.
Notranjo napeljavo pa preveri ?e je isto,konektor je isti lahko ja samo ?e so pini na ECU enaki in na iste ?ice pridejo senzorji gor.
Kaki avto in motor je prej bil notri in kaki je zdaj in od katerega avta?
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
razlo? mal ve?. ker moja pa? ra?unalnika nima ker je frgazarc in ?e dam drugo ma?ino notr rabm odkodiran ra?. ker ?ene ?troma ne spusti.
saj nima veze ?e je prej fergazer ali ne.Ti da? napeljavo za ra?. od tistega avta iz katerega vzame? motor in ra?..Potem samo priklopi? za ra?. +12V za napajanje in 12V tudi od kontakta pa ?e vse ostalo pa mora delovati.
Sem mislil da bi rad preprogramiral ra?. zato pravim da ima mazda svoj algoritem ki ?e ga niso razvozlali
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
z vrha gre vun ja, jaz sem jo od zgoraj notri dal komplet motor z menjalnikom .Navadna 1.6 in 1.8 pa mislim da ma iste polosovine,samo nisem siguren ker so ti tipi imeli tri razli?ne vrste zobcev odvisno od letnika in serije.Ta GT ko ma? ti ma iste kot 626.
Na katerem avtu pa bi vzel ven z vrha?
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
ok, najbolj?e je po?akati ?ez zimo, potem bo? videl spomladi kako je kaj bilo narejeno.?e ne pa ?mirglat dol do stare barve, samo ne vem koga bo? za to na?el ker se tega vsak rad izogiba.
Zanima me kje ti je to li?ar barval, v komori ali na odprtem zunaj, ker zadnje ?ase je zunaj stalno de? in je brez komore preve? vla?en zrak.
Pa tam na strani od HELIOS-a so podobni primeri tvojim in zraven pi?e zakaj je pri?lo do tega (vlaga,preve? tlaka,.....)
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
tu pri nas je en li?ar ki ti za tak denar prebarva avto v komori pa ?e prozoren lak ti da gor da se ?e bolj sveti.
Meni je barval skoraj cel avto (zaradi ve? pikic od kamen?kov), edino kaj ni barval je bila streha in zadnja hauba pa ni pri?lo niti pol toliko za koliko sta se vidva zmenila.Pa v dveh dneh je bilo gotovo, pa ni ni? pomaran?astega, je celo bolj gladko kot pa imajo nekateri serijsko pobarvani avtomobili v tovarni.
To lahko ?e da? enkrat barvat, samo je malo ve? ?mirglanja na gladko kot ponavadi.Jaz ne bi dal avta barvat nobenemu ,?e ne bi vedel kako kvalitetno sploh barva, ker je danes veliko li?arjev ki sploh nimajo pojma o barvanju.
Lp
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e motor laufa dobro, nevem kaj komplicira tisti ?lovek.Pa saj motor ni novi iz tovarne da bi morali biti vsi parametri kot so na papirju.
Bobi, zakaj bi ti bil zdaj kriv kaj, ne razumem ?
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Povezava za deljenje
Deli na druge strani