Kilometrov sem naredil cca.10, po netu sem zasledil da gre v motor 4,7l olja zato sem ga 5l kupil...ena razlaga je, ker je biu olje pred tocenjem v prtljazniku vozila pri -5?C, da j tok casa (30min) tekel do karterja, ker je biu pa kr gost glede na to da j 5w30... zanima me ce ima kdo 100% podatek kok olja gre v motor, da zacnem napako iskati, ce sploh le-ta obstaja. Ce so podlozke, jih bom pac zamenjal, ne bi pa rad demontiral sobe brez veze, ker v olju ni bilo nobene svinjarije pa tut pije ne olja, vsaj mislim (dpf regeneracija in slavni X)
Men ni n? ve? n? jasn.... a mi lohka kdo pove za zihr kok olja gre v 2.2d, l2009, R2 motor? K sm ga nalivu j biu pri 4,7l na minimum, pol sm ga pa nalil ?e 0,3l (skupno 5l) je biu pa med min in max..... sem ga hotu ?e 1l naro?it, pa danes preverim koli?ino olja v motorju je pa na max oz. 1mm ?ez.
Tako, narejen servis....cedilo po 250.000km ?e kr solidno malce me je goljufalo pri olju (koli?ina) ampak bomo re?l .Menjal se je samo oljni filter in olje, zato ker je bil pred 10.000km narejen servis; pred?asno zato, ker je bil nivo olja na "X". Prede menjavo narejena regeneracija DPF, sedaj je tudi avto nehal cukati pri konstantnem oz. rahlem pospe?evanju. Zaenkrat z avtomobilom ve? kot zadovoljen.
Lansko leto je zdr?ala "road trip" po Toskani (Chianti), upam da bo letos pa kak?na dalj?a tura (Francija, Nizozemska, Anglija), seveda ?e bi uspe mojo prepri?at
No po parih letih, moram spet malo obuditi temo. Mazda se je prodala kak?en let po objavljenem zadnjem postu, prodala se je kolegu (pogojno vozno), ker jst enostavno nisem imel ve? ?ivcev zanjo (skos neko sra*je). Zabi?al sem si, da nikoli ve? mazde, ?eprav sem ?e vedno spremljal forum. Zavedam se, da avto tukaj ni kriv ampak prej?nji lastnik, ker avta ni vzdr?eval kot bi ga moral. Mazdo je nasledil bmw o katerem nebom pisal, saj forum ni primeren zanj. Kot veste se ponavadi zare?enega kruha najve? poje in glej ga zlomka pri hi?i je ponovno mazda 6 Sicer malo novej?a, 2009, 2.2d, limuzina, 1. lastnik, redno servisiran na poobla??enem servisu (razen moj servis je bil narejen v drugi avtomehani?ni delavnici), z sicer malo ve? kilometri; 240.000km. Avto je v top stanju, ne vidi in ne ?uti se, da ima toliko kilometrov.
hvala za odgovore, vendar je vmes nekaj pri?lo in avto se nebo ni?al, z drago sva se odlo?ila da nama je bolj pomembna funkcionalnost in odobje. Sicer sem se pa sedaj ?e navadil "big foot-a" in sploh ne zgleda ve? tok slabo; re?mo
Glede ni?anja in vo?nje vse vem, ker do sedaj sem imel vse avtomobile zni?ane, bravota, preden sem nanj montiral kompletno podvozje od HGTja je bil z najni?jo to?ko avta cca. 5cm od podna, sedaj je 9cm, lantra je bila/je pa cca. 6cm (traverza).
Hvala za dobronamerni nasvet.
Problem je da nimam izku?enj z nizanje mazde, kok se kej pozna, kak je potem ?e je avto zadaj obte?en,....
P.S. hvala za pohvalo, se jo trudim rihtat po najbolj?ih mo?eh, sam kaj ko nekaj zamenjam je ze nekaj drugega zani? (primer: menjal spredaj vse roke, okn?nike,... pa ?e zmerom nekaj poka in mi ni jasno kaj) mogo?e sm samo jst preve? pikolovski.
aja, gume so pa 215/45-17 kumho ku37 xl, felge so pa 7,5x17 ET42
Skratka, kon?no so prispele matice in centrirni obro?ki, tak da sm se odlo?u letne gume zmontirat, ker pa me je mrak prehitel so take slike kot so. Jutri pridejo nove. Ugotovil sem pa tudi da jo bo potrebno prizemljit, upra?anje pa je za kolko cm. Predlogi dobrodo?li.
V namenu imam mazdo kemi?no s?istit (notranjost). Zanima me kak se obna?ajo airbagi v sede?ih; ?e jih odklopim mi bo gorela lu? za airbag? Kak?en je postopek da ne gori, recimo pri stilotu sem jih lahko odklopil, samo sem moral odstraniti klju? iz klju?avnice in ga vstaviti ?ele ko so bili zici nazaj prkloplen.
Tako, da obudim temo. Na mazdi je treba ?e par stvari urediti in upam da bo po tem konec z ?raufanjem. Popraviti moram zadnjo voznikovo ?eljust (blokira vzvod ro?ne zavore), menjati vse plo??ice, zmontirati letno obutev, podrejati distan?ne obro?ke za alu plati??a in nekje dobiti 3 matice in napraviti optiko. Ker pa je trenutno "na ponku" drugi projekt bo mogla mazda po?akati do vikenda. K bodo pa alu plati??a zmontirana, se pa za?nejo pogajanja z mojo drago za kok avto prizemljit .
V?eraj je prispela vsa roba (roke 4x in 2x volanski kon?nik), danes pa sem se spravil vse skupaj menat. Avto se 100% lep?e pelje, pokanja ni razen neko pokanje v fedrih (ko zavijem skrajno desno oz. levo).
Mogo?e kdo ve kaj ?e to bit?
Poka pa tudi v volanskem kri?u, mogo?e tudi to kdo ve kako "popravit" ali je potrebna menjava?
Skratka ?e kdo rabi 2x ravna roka, 1x sovoznikova kriva in 2x kon?nik za obnovo naj pride iskat. Mogo?e komu prou pride ?e bo peljav obnovit in da mu avto nebo stal na klocih.
prevelik, pa se robo za motor sm te?ko najdu; kupu ene 4 sete batnih obro?kov pa sm dubu vse, samo drugega bru?enja ne. Na koncu sm jih dubu 2km stran od mene
Kompletn stro?ek me je ko?tal cca. 2000? s tem da sm use skor sam delu. Od tega so pr?l 300? sam amortizerji, motor 500? menjalnik s ?pero 300?, gume 250?, acetilen plin, pleh za ?tukanje, omp rally sede?, pasovi in volan s poteklo homologacijo 400?, kit, ?pric kit, barva, par platojev piva in veeeeeeeelka runda k se je avto po?trihu, saj se je to?no na moj roj. dan, pa ?e potro?ni material in luksuz (radio in zvo?niki).
Lantra je eden najbolj trpe?nih avtov, kar sem jih vozil. Imamo eno v familiji ?e od leta 1996 pa ?e danes vozi brez omembe vrednih izrednih servisov - menjan samo potro?ni materjal.
Se pa spomnim ?asov, ko sem delal ?e pri eni ra?unalni?ki firmi - edino obe Lantri sta bili skoz v obtoku brez izrednih obiskov servisa. Felicije so se kvarile, Omega je bla vsake tolk na servisu dokler ji ni pri nekje 180.000 prevo?enih vrglo bat skozi glavo motorja o Laguni prve generacije sploh ne bom zgubljal besed - na koncu so se ?efi odlo?ili, da jo ne dajo ve? serviserjem, ker je avto preve? ne?en za "tako" uporabo pa so kupli ?e Kangooja, ki je takoj nov moral na servis , ker je stal volan postrani pa mo?i ni imel nobene - napaka na elektroniki pa 14 dni nadomestnega avta.
se strinjam, ko sem jst avto kupil je imel 78.000km, ko sem ga prodal pa 117.000km sedaj pa ima avto(po v?eraj?njih informacijah) 260.000km in nobenega ve?jega stro?ka samo redni servis, veliki servis in pa zaradi 17col plati?? je pogosto (1,5 leta) treba menjati stabilizatorje (12?/kom), izpuh prvi, sklopka prva, skratka vse ?e original.
No ?e ?e toliko razglabljam o lantri pa jo hvalim naj povem ?e razlog zakaj sem jo prodal. Razlog je ta da je avto 1.8 131km in z mojo "te?ko" nogo nisem pri?el pod 9l/100km. Ko sem jo prodal sem vmes restavriral in predelal dobrega starega yugota in se nekaj ?asa vozil z njem; apropo poraba, yugo (predelan motor) pod 12l/100km ni ?lo (fergazer party ). ?e koga zanima potek restavriranja naj moderator napise in bom prilimal slikce. ?isto na kratko; popravljenja ?asija, predelan motor (Y45) in menjalnik ter v?ig, kompletno obnovljeno podvozje (Amortizer s.p. press) in homologiran.
po "pospravljanju" compa sem naletel na neke slike. Ni japonec je pa po?evnooki Meni najboljsi avto keterega sem si lastil, kupljen od prvega lastnika vse predelave sem delal sam (zamenjano podvozje, temnjena stekla in 17 col plati??a; nobene odve?ne plastike) in tudi sam se vgradil klimo. Avto slu?i tudi sedanjem lastniku in je ve? kot zadovoljen z njem/njo.
P.S. ?e moderator misli da ne spada ta post na forum, naj se zbri?e in se v naprej opravi?ujem.
Mal update; naro?ene so sprednje roke krive in ravne, ter oba volanska kon?nika. Upam da roba ?imprej prispe da se lahko spravim menjat, dokler je ?e tako toplo in dokler je sonce.
WOOOOW Sam to je ?e skor perla bele barve In z letnimi feltnami mora tut "orgazmi?no" izgledat...sploh ?e so kake low profile gume gor namontirane
mislim da perla ni, mo?no da ima kaj kristalov notri, samo ni omembe vredno..... Gume bodo pa take kot so predpisane in sicer 215 45 17, med znamko se ?e odlo?am (obvezno XL rob). Pred monta?o morm dobit ?e matice s pravim kotom konosa. Po monta?i alu plati?? pa sledi ?e morebitno ni?anje avta (bom vidu kak bo zgledal).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kilometrov sem naredil cca.10, po netu sem zasledil da gre v motor 4,7l olja zato sem ga 5l kupil...ena razlaga je, ker je biu olje pred tocenjem v prtljazniku vozila pri -5?C, da j tok casa (30min) tekel do karterja, ker je biu pa kr gost glede na to da j 5w30... zanima me ce ima kdo 100% podatek kok olja gre v motor, da zacnem napako iskati, ce sploh le-ta obstaja. Ce so podlozke, jih bom pac zamenjal, ne bi pa rad demontiral sobe brez veze, ker v olju ni bilo nobene svinjarije pa tut pije ne olja, vsaj mislim (dpf regeneracija in slavni X)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani