@Tomozuki, a to se zana?a? le na BC ali kak?en drugi prikaz trenutne/povpre?ne porabe? Ker to bi pomenlo podobno potro?njo kot pri tvojem precej ?ejnem dizlarju v 6-ki GG, a ne?
Pe? Nimam BC-ja. Nastiskal sem bencin do vrha in potem ?e enkrat doma. Je pa blizu ja. ?parovni dizli...
Sam res - tole bi bilo zanimivo videt v kak?nem videu. Ampak problem je, ker na dragih imajo ?e vsi mal napiljene menjalnike. Je pa seveda veliko odvisno tudi kak?en je ta ro?ni menjalnik - ?e je "po?asen" in ne dovoli hitrega prestavljanja pol si itak takoj v riti in mora? kompenzirat z medgasom, da obrati ne padejo preve? pa ?e takoj zamuja? v desetinkah ob prestavljanju. ?e pa je menjalnik hiter in dovoli hitro pretikanje pol dam hitro roko v ogenj, da 6-stopenjski ro?ni potol?e 4 stopenjsko avtomatiko. ?e zaradi bolj?e razporeditve prestav glede na najbolj?i navor in mo?.
Ampak to je teorija... dejasnko bi se res videlo zgolj in samo v praksi.
Nimam pojma, tako sem prebral. Na?eloma dr?i, kar si napisal, ampak ?e ameri?ani, ki so vozili ali tekmovali proti obema menjalnika to izjavili, jim verjamem. Po tovarni?kih specifikacijah je manual hitrej?i in var?nej?i. Ampak tudi za mojega so pisali, da po avtocesti pri 130km/h ne pride? pod 12 litrov (tovarni?ko), pa sem prilezel na 7,9l s tem, da ve?inoma vozim 140-150km/h. To mi pa itak nih?e ne verjame, aerodinamiki navkljub.
To sem zasledil med LT/LS debatami Sicrer je govora o Z28, ampak prakti?no gre za ideti?en avto.
"To answer your question about 1/4 mile times, stock for stock they tend to be the same. You have to consider that although you are giving up 2 gears, one of those is an extra overdrive that you'll never hit on the 1/4 mile. Then, you take into consideration that the 1st gear of 4L60E is more aggressive than the 1st gear of the T56, even after you calculate in the different rear end ratios (3.23 for a GU5 auto, vs 3.42 for all manuals). Then consider that the auto is going to get off the line faster (unless you're a pro-stock driver, in which case it may be even), and the auto shifts faster and more accurately than any normal human can dream of. After all that, it doesn't take too much imagination to see why the auto will run similar 1/4 mile times. If the T56 is driven well it will always trap at a heigher speed, but the times are pretty similar. If you put a high rpm stall and a shift kit in the auto it will walk all over the manuals all day."
?e en podobno odgovarja:
"Manual is slighty faster with a skilled driver, but the automatic will win a large percentage of the drag races.
One of the biggest issue with the Z28 A4 is the 4 speed transmission. The spacing of only 4 gears leaves some bad weak performance zones. If you nail the gas from certain speeds (like 35mph or up around 75 mph) performance is rather sluggish. When I had my LS1 Z28 (auto) I quickly learned where the car was weak (around 35 - 40 mph), and I tried to avoid those speeds when racing.
But when drag racing from a dead stop, the A4 works well."
Auto. Z ro?nim ga je skoraj nemogo?e dobit na tej strani lu?e :/ LS1 (1998+) se pa dobijo pogosto tudi z ro?nim, vendar so od 1995 narejeni iz putra (beri: v Mehiki) in zdr?ijo 60.000-100.000km, potem si pa la?ji za 2000?. Avtomatik je pa bulletproof in zdr?i tudi do 500.000km, ?eprav ti vzame veselje do prestavljanja. V performansah so pa minimalne razlike. Na 400m je ?isto mo?no, da pride? prej skozi cilj z avtomatikom Presenetljivo dobro prestavlja glede na to, da je precej bolj enostavno narejen kot kaki DSG.
Trenutno ob?asno cuka, ampak bom naro?il tisti ?udni OBD1.5 kabel iz USA, da ga priklopim na ra?unalnik in si skraj?am muke. Ker ko odpre? havbo, je vse tako natla?eno, da sploh ne ve?, kako bi se zadeve lotil. Nekaj podobnega kot ?e dobi? preve? oblo?eno mizo s hrano...
Kaj je potrebno narediti:
Motor:
- odpravit cukanje
- zamenjat tesnila pri kolektorjih
- klima spu??a
Notranjost:
- popravit stikalo za vse 4 smerokaze
- ugotovit, zakaj ?trlijo ?ice od alarmne naprave in kje sploh je ta
- popravit centralno zaklepanje iz zunanje strani
- popravit motor?ek na voznikovi strani za spust ?ipe
- avtoradio ne deluje
- armaturna plo??a je po?ena pri vetrobranu (jo bom preoblekel)
Zunanjost:
- popravilo rje na prtlja?nih vratih in barvanje
- kitanje prednjega odbija?a in barvanje prednjega in zadnjega odbija?a
- vgradnja meglenk
- menjava zob?enikov na pop-up lu?eh
- menjava smernikov za belo steklo in in?talacija dnevnih lu?i - za isto plastiko
V grobem so to prvi koraki Ostalo je samo ?e ?minkanje. Je pa avto res u?itek vozit; dejansko je zelo dobro vodljiv in dale? od evropskih predsodkov o ameri?kih avtih. Pa tudi pri udobnosti niso ?parali.
Za avtocestno kruzanje je tudi poraba kar ugodna za 5700 kubikov. Pri 130-150km/h spije slabih 8 litrov, na regionalkah pa malenkost ve?. Edino mesto mu ne pa?e. Tam se zna hitro zavrtet do 16 litrov. Odvisno od noge
Pa to ja rabi? tako likalno desko, da ga "downforca", ker ko se veter vlovi v to aerodinami?no opeko, se za njo zrak vrtin?i in posledi?no ob de?ju ma?e zadnjo ?ipo. Pri tem ?eh izgubi 3,5 km/h na kon?ni hitrosti, s tem krilom pa ?e skoraj lebdi nad tlemi Toliko, ?e bi kdo ?elel znanstveno razlago... Meni sicer ni napa?en za kak?no vozilo Darth Vaderja oziroma njegove vojske Stromtrooperjev.
Glede na to, da je Mazdonna ?la po gobe, sem pa? iz svojega prej?njega malo pihnil prah... Lezem proti 300.000 in upam, da pridem preko brez ve?jih te?av.
V?asih tudi ?ez tehni?nega ni bil problem s xenon-kitom prit (recimo na ?tajerskem avtodomu). Mojemu fotru je uspevalo celo od leta 2005-2013 Me ima, da bi v mojo 6-ko vrgel taisti kit noter, ker te ?arilne brlivke niso za nikamor - oziroma so prav nevarne.
O mater, to pa je zavidljivo! Tudi sam bi enkrat rad naredil nekaj podobnega, ampak niti nimam predstave, koliko bi vse to stalo? Verjetno kakih 5000? sigurno?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pe? Nimam BC-ja. Nastiskal sem bencin do vrha in potem ?e enkrat doma. Je pa blizu ja. ?parovni dizli...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani