Boss, tko pomisli, da se zraven enga 200kg bajsa slika?, a ne izpade? ti s svojimi re?mo 115kg pravi maneken zraven?
to pojasni marsikaj, ?eprav na eni strani je avto na drugi pa poru?en kup betona - mislim primerjava bi bila recimo med zrihtano f-ko pa nezrihtano. Ja avto kot avto je definitivno lep?i od kupa betona bi pa vseeno lep?e izpadel v kaki urejeni soseski ali pa pred kako urejeno okolico. :ne vem:
Ej, zakaj noben ne zapele avta v ?talo med krave pa ga tam slika? Kaj je fora teh fotk v napol razru?enih hangerjih, pod mosti med kupom svinjarije ipd? :ne vem:
Te njihove kia 1,7 diesel nahrbtne kosilnice niso za nikamor.Sem vozil in ta motor je zelo podhranjen, ?e posebej dolgi klanci so mu "nightmare" pa tudi pri ve?jih hitrostih pije kot ?olna.
Definitivno ta motor ni pravi za ta avto.
Ta je sam zdele na za?etku za ta najbolj zagrete pa pri 136KM (to je tolk KM kot jih ma? ti v svoji M6 ) sploh ne gre tolk slabo. Proti koncu leta ali v za?etku 2013 pride 2.2 s 170KM in pa hybrid z bencinskim mortorjem.
Sej no?em zafrkavat ampak bi rad neko logi?no razlago zakaj se gredo na ?tajrskem tolk radikalen ri?ota stayling - to je ?e tolk tipi?no, da se je ?e kar prijela besedna zveza "?tajerski styling"
Ne vem ampak nimam ob?utka, da bi se drugod po Slo ?li tako ri?otat avte :ne vem:
Hehe, se je ?e oglasu... FWD s 300+ konji naleti na isti problem kot RWD na mokrem - te?ko je spravit vso konjenico da se odrine od asfalta.
Je pa natan?no tako kot si rekel - FWD je naredil ogromni napredel v zadnjem desetletju in to je dale? od tistega, da so takrat not ruknili samo ?pero pa je bilo to ?e vi?ek tehnike - in potem so pa? Yugoti iz ovinkov na GHD-jih leteli lepo naravnost iz ovinkov v skale.
Clio je hudobija na ?tirih kolesih ampak tala v Focusu pa glih ni najbolj ve?? dirkanja saj jemlje ovinke precej narobe in bremza prehitro. :ne vem:
Kar se pa ti?e Megana pa Z370 je pa mokra steza ve? kot o?itno v prid FWD in tukaj konji kej dost ne pomagajo, ?e jih ne more? spraviti na cesto - ampak vseeno tudi v suhem bi bila razlika ene toliko vendar v prid Nissanu.
Ok to je res... zadnji avto k je bil v kategoriji majhnih avtov je bil Yugo pred skoraj dvema desetletjema. Vmes sem tud nekaj sto kilometrov naredu z Lupotom, Polom, Twingom pa nekaj ve? z R5 ampak s tistimi kavnimi mlin?ki v nosu mi tud na kraj pameti ni padlo mal hitrej peljat, ker itak nikamor ni ?lo tko, da ja verjetno sem res pozabil kako je z bobni zadaj.
?eprav ro?na party je po moje bolj?a z bobni kot pa z diski.
kuca - flughaffen - taxi - hotel - taxi - flughaffen - kuca ni uzitek
c'mon no... kaj pa vsi izleti s familijo? Sej ste ve? zdoma kot doma. Sej Labi tud ni skoz zgolj na "pleasure" tko, da po moje ni bistvene razlike - ?e bi zdele obadva napisala samo personal/family fun za zadnjih 5 let po moje ne bi blo neke velke razlike - se motim?
Hehe, to sem si jaz naredu ?e pred davnimi 20 leti na Wartburgu s tem, da sem si dal not diodo, da mi ni kontra na ?top lu?i tolklo, k sem meglenke v?gal.
Ti, k si res pepsi majster mi povej a se da v Slo dobit Pepsi z okusom limone tazga, k majo Hrvati. Men je fenomenalen in celo presenetljivo dobro od?eja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
to pojasni marsikaj, ?eprav na eni strani je avto na drugi pa poru?en kup betona - mislim primerjava bi bila recimo med zrihtano f-ko pa nezrihtano. Ja avto kot avto je definitivno lep?i od kupa betona bi pa vseeno lep?e izpadel v kaki urejeni soseski ali pa pred kako urejeno okolico. :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani