Letos se je King of Europe Drag, East spet odvijal na Mad?arskem. Tokrat na letali??u Kiskunlacháza namesto na letali??u T?kol. Oba sta ?e iz ?asov Sovjetske okupacije in sta bila zgrajena za voja?ke namene. Ima (imel je) preko 140 hangarjev 500 metrov ju?neje pa bloke in ?olo za pilote, vojsko in njihove dru?ine. Letali??e je bilo v lasti rde?e armade do leta 1991, ko je USSR razpadla in so ga morali zapustiti. Ko je zadnjih 45 letal od?lo je vojska za seboj pustila opusto?eno infrastrukturo , da se Mad?arska ne bi okori??ala na njihovem letali??u. ?olo so uporabili le med vojno na Balkanu saj so tja namestili begunce (tam smo tudi na?li napise, da ?e kdo koga indentificira naj to javi uradnim osebam). V blokih smo na?li ruske komunisti?ne ?asopise, revije za gospodinje (nasveti za ?ivanje, kuhanje..), prazne steklenice, na strehah pa lep razgled na naselje. Celo nekak?no vratarnico/trafiko smo na?li s polno revij iz aprila, maja 1991. Samo raziskovanje tak?nega mesta duhov je zanimivo saj je ob?utek kot bi pri?el v ?ernobil, v Half-life 2 ali kak?en akcijski film. ?e samo pomisli? kako je bilo tu napeto v ?asu hladne vojne, polno vojakov, vrhunskih voja?kih lovcev... Zabavo je pokvaril nek varnostnik s psi, ki nam je dal strogo vedeti, da moramo iti nazaj na letali??e, da tu nismo za?eljeni. Ve? o letali??u je na spodnjem linku. (ja vem, ?isto preve? sem bil navdu?en ampak na drag raceih sem ?e bil velikokrat in sem ?e ve?ino videl, v zapu??enem sovjetskem mestu pa ?e nisem bil)
Takole so ruski medvedi (in moja malenkost!) odpirali hangarje. Tale je bil edino odprt, kako se jih odpre mi je skrivnost. Najbr? vitel in traktor.
Razgled iz ene izmed streh. Zdaj mi je ?al, da nisem naredil panoramskega posnetka, samo mi je ?e zmanjkovalo prostora na kartici.
Ne, te fla?e spodaj niso na?e ampak so najbr? tam ?e od leta 1991. Razen tisti alkohol nam je bil uganka.
Tale luknja je ?ez cel blok!
Ta plato (cca 3x5m) je tudi na zgornjem linku. ?e bi bil kaj manj?i bi ga kar ukradel, tako mi je bil v?e?.
Sedaj pa k bistvu. Tam sem bil z Ernestom in njegovo ekipo. Odpravili smo se v petek ob 6:00. Glede na to, da je skoraj celo pot avtocesta smo pri?li kar hitro na cilj. Problem je le v samem kraju spra?evati za smer saj Mad?ari ne govorijo Angle??ine (?eprav naj bi se u?ili v ?oli) niti Nem??ino, ?e manj Italijansko, celo Srbsko ne ?eprav pregovor pravi, da govori Srbsko, da te razume cel svet (kar smo v praksi kasneje res spoznali, ko smo govorili s "Francozem"). No, kon?no je nekaj mulcev dojelo kaj bi Slovenci s hudim avtom na prikolici sredi nekega zahojenega kraja radi ter nam pokazal smer. ?ez nekaj ?asa smo sre?ali Sandor Vogelsingerja (Civic turbo), ki se je tja pripeljal kar z avtom in je bilo logi?no, da moramo njega ustaviti ter povpra?ati za smer. Smo se odpeljali za njim.
Kmalu smo parkirali in postavili arafata (ki ga je zve?er neurje uni?ilo). Ernest je proti ve?eru ?e poskusil prvo vo?njo, 13.4 brez nitra.
Levo od kampa smo imeli celo kopalnico, desno WC.
Audi S3 (nekaj malega navit) in Porscheji so bili romunski. V finalu ga je Ernest premagal in je bil tip zaradi njega drugi. Por?a sta vozila nizkih 11 tako kot GTR R35, ki je iz Nem?ije pri?el le nekajkrat peljati v petek potem pa ga ni bilo nikjer ve?.
V petek zve?er, ko nam je neurje uni?ilo veselje smo ?li raziskovati mesto, na?li neko gostilno, se nau?ili eno Mad?arsko besedo (Egesegedre! - na zdravje!) ter jo ponavljali kar lep ?as.
Naslednji dan se je za?elo bolj resno, nabralo se je polno tekmovalcev. Poklepetal sem z enim od njih ker je imel avto iz mojega podro?ja, 200SX S14a. Takoj, ko je odprl haubo sem jaz njemu (po vzoru Jesse-ja iz Hitrih in drznih 1 ) povedal kaj ima predelano in katere komponente ima notri. Tomei odmi?ne, Garrett GT2871, Pulsar VZR-N1 loputo plina, FMIC, Greddy manifold, Nistune ECU... Povedal mi je, da vozi 1,6 bar boosta, blizu 400 konjev in preko 500Nm navora, zaradi ?esar se je v zadnji ekshibicijski vo?nji neka sicer mo?na sklopka vdala.
Med glavnimi atrakcijami je bil tudi 10 sekundni Viper
Celica z ohoho konji in Porschejevimi 6 batnimi ?eljustmi spredaj in originalnimi sprednjimi ?tiribatnimi prestavljenimi nazaj.
Z nitrom preko 2000 konjev
Nekaj za JDMovce. JDM EK9 CTR s ?asom 15 sekund.
Hot rod:
Napovedovalec je bil neko? natakar na Hrva?kem in je govoril tudi Italijansko in Slovensko. No "Slovensko" je znal samo: "Zdravo Ljubljana", "Dobro jutro, dober dan, dobro p***o svaki dan", "Pu?i k***c" pa ?e kak?no podobno. Take stavke je sestavljal v mikrofon. Hostesi sta bili pa kar fejst in ene izmed najbr? ?estih dobrih Mad?ark, ki smo jih v treh dneh videli. :shock: Enostavno imajo same ?udne ?enske. ?e prostitutka ob cesti je bila grda, stara in debela.
V soboto so Mad?ari predstavili tudi letalske akrobacije. Med drugim je pilot izvedel akrobacijo, ko leti naravnost v zrak, se ustavi in strmoglavi, letel je ob progi obrnjen za 90 stopinj, da smo ga lahko videli notri... V nedeljo je ?e huj?e trike, sprte z Newtonom delal helikopter.
Ircar je takoj sprobal in bi bil v klasi 2.0 na drugem mestu. ?al imajo tu razrede po prostorninah motorja (ne glede na predelave!), posebej klasa pa so 4x4 vozila, ki so vsa v istem razredu (ne glede na prostornino motorja, konje in predelave!). Zato so bila konkurenca EVO-ti in STI-ji. Vseeno je imel soliden rezultat glede na to, da je pri?el le gledati s serijskim avtom in ne tekmovati.
Takole se je pa zaklju?ila nedelja. Zmaga v street klasi, najhitrej?i do 12 sekund overall (fwd+awd+rwd). Ernest prvi, romunski S3 drugi, tretji pa je "moj novi prijatelj z 200SX".
?e ena gasilska pred odhodom.
Hvala Ernestu, da je dirkal in me vzel s sabo, hvala ?oferju Perotu, hvala Roku za pomo? Ernestu, hvala celi klapi. Posebna zahvala ljudem, ki delajo bencin, olje in avtomobile pa Rusom, da so naredili tako kul letali??e in mesto duhov. Ne hvala pa Mad?arom ker ne znajo tujih jezikov. No razen mogo?e kak?na Mad?arka zna Angle?ko ter, khm, Francosko.
Lovci na top speed. "At the 1974 Bonneville event, the little Mazda recorded a record speed of 160.3 MPH" Ameri?ani so se pa najbr? ?udili temu ?udno zvene?emu Japoncu:
"For the 1978 Bonneville event, Racing Beat developed this first generation RX7 (again with the help of Car & Driver Magazine). Thanks to the sleeker body of the RX7 and improved engine tuning, this car set a record of 183.9 MPH with Car & Driver editor Don Sherman behind the wheel. "
"With the introduction of the new FC3S model RX7 in the mid '80s, Racing Beat was at it again. At the 1986 event, this white FC set a long-standing E/BGT record of 238.4 MPH."
"In 1992, Racing Beat was back at Bonneville with their new three-rotor FD3S project. The goal was t to break the C/BMS record of 241 MPH. As you'll likely remember, this was the car that infamously flipped at 230mph with Racing Beat cofounder Jim Mederer in the cockpit."
"In 1995 Racing Beat returned to Bonneville with the FD, which was sporting a new black livery. The goal was to reach 300mph, but conditions kept the top speed to 242 MPH - which was still a C/BMS class record."
Medtem ko rede?a MX5 (plasti?no po?irjena) je pa grozna!
Ni panike, okusi so razli?ni. Gre pa? bolj za JDM predelavo kjer je bistvo to, da ima avto dirkalno poslanstvo ne toliko, da zadovolji splo?ni styling okus. Ko se ve, da se avto uporablja za to, da je na progi ?imhitrej?i ne najlep?i. ?eprav imajo ti avtomobili ravno tako nek svoj stil, ki je nekaterim v?e?, drugim pa? ne.
?e nekaj v JDM stilu za katere verjamem, da so ve?ini grdi
Prej?nji avti (ponavadi ?rne limuzine) so pa "VIP Style" kar je spet japonski stil. Je pa res, da ima Mazda bolj malo teh avtomobilov, ki jih imajo Japonci za VIP style.
Pa ?e en primer VIP style avtov direkt iz Japonske. Primer je tale Nissan Gloria, ki ima pod haubo isti motor kot non-turbo 300ZX in seveda zadnji pogon.
Japonci imajo namre? dosti svojih "Mercedezov in BMWjev" Res pa gre tu bolj za Toyote in Nissane. Kot zanimivost, celo Hyundai ima nekaj svojih modelov, ki bi jih lahko kdo celo zamenjal za nem?ko konkurenco. Naprimer Hyundai Genesis. No pod VIP bi se brez te?av uvrstila tudi KAALmanova Mazda 6, samo ?e ene 20+ col krom feltne z robom ji doda?.
Nissan na 4. mestu, Toyota na 3. Ostalo so bili pa itak samo BMWji tako, da je za dva predstavnika japonskih vozil to kar kulturna uvrstitev. Tako, da je samo en zastopal Nissane. Ampak jih je zastopal kvalitetno. Glede na to, da je imel najve? dvobojev (sodniki so prav hoteli, da nekdo naredi napako in je imel ogromno dvobojev!) se je uvrstil super. ?al mi panning fotke od Hexe (Nissana) niso uspele, ?eprav sem na fotoparatatu mislil, da so bile lepe.
Japon?ka sta po razglasitvi rezultatov malo zaplesala.
Ena najbolj?ih Toyot.
PS: Nissan ima cca 260hp (2.0t), Toyota pa okoli 150hp (ne pozabite, da je 1,6!), veliko navora zahvaljujo? trobenticam ter izvrstno podvozje. Zdaj pa ?akam ?e kak?no MX-5 ?e ?e ne RX-7 ali RX-8 na tak?nih tekmovanjih. Prepri?an sem, da bi bili primerni avtomobili.
Pa ?e tale je bil na driftu vendar kot obiskovalec.
Tokrat se bomo posvetili podvozju na Miati. O?itno se najbolje obnesejo KONI amortizerji v kombinaciji z Whiteline vzmetmi. Whiteline je sicer zelo priznana firma za podvozje, vendar pri nas ve?inoma neznana. Pri nas je itak zakon Apex. Nasplo?no pa so Koni amortizerji kar vredni svojega denarja. Sploh, ?e kupite Koni yellow, ki imajo nastavljivo trdoto.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
EDIT: Moderatorji a lahko to prestavite pod galerijo? Nekaj sem za?u?tral.
Opomba, ?e se vam ne da brati. VE? SLIK TUKAJ: http://www.gas-tuning.com/sl/KOE2009/
Letos se je King of Europe Drag, East spet odvijal na Mad?arskem. Tokrat na letali??u Kiskunlacháza namesto na letali??u T?kol. Oba sta ?e iz ?asov Sovjetske okupacije in sta bila zgrajena za voja?ke namene. Ima (imel je) preko 140 hangarjev 500 metrov ju?neje pa bloke in ?olo za pilote, vojsko in njihove dru?ine. Letali??e je bilo v lasti rde?e armade do leta 1991, ko je USSR razpadla in so ga morali zapustiti. Ko je zadnjih 45 letal od?lo je vojska za seboj pustila opusto?eno infrastrukturo , da se Mad?arska ne bi okori??ala na njihovem letali??u. ?olo so uporabili le med vojno na Balkanu saj so tja namestili begunce (tam smo tudi na?li napise, da ?e kdo koga indentificira naj to javi uradnim osebam). V blokih smo na?li ruske komunisti?ne ?asopise, revije za gospodinje (nasveti za ?ivanje, kuhanje..), prazne steklenice, na strehah pa lep razgled na naselje. Celo nekak?no vratarnico/trafiko smo na?li s polno revij iz aprila, maja 1991. Samo raziskovanje tak?nega mesta duhov je zanimivo saj je ob?utek kot bi pri?el v ?ernobil, v Half-life 2 ali kak?en akcijski film. ?e samo pomisli? kako je bilo tu napeto v ?asu hladne vojne, polno vojakov, vrhunskih voja?kih lovcev... Zabavo je pokvaril nek varnostnik s psi, ki nam je dal strogo vedeti, da moramo iti nazaj na letali??e, da tu nismo za?eljeni. Ve? o letali??u je na spodnjem linku. (ja vem, ?isto preve? sem bil navdu?en ampak na drag raceih sem ?e bil velikokrat in sem ?e ve?ino videl, v zapu??enem sovjetskem mestu pa ?e nisem bil)
http://www.kiskunlachaza-airport.hu/conten.../13/35/lang,hu/
Iz te smeri smo napadli mesto duhov.
Takole so ruski medvedi (in moja malenkost!) odpirali hangarje. Tale je bil edino odprt, kako se jih odpre mi je skrivnost. Najbr? vitel in traktor.
Razgled iz ene izmed streh. Zdaj mi je ?al, da nisem naredil panoramskega posnetka, samo mi je ?e zmanjkovalo prostora na kartici.
Ne, te fla?e spodaj niso na?e ampak so najbr? tam ?e od leta 1991. Razen tisti alkohol nam je bil uganka.
Tale luknja je ?ez cel blok!
Ta plato (cca 3x5m) je tudi na zgornjem linku. ?e bi bil kaj manj?i bi ga kar ukradel, tako mi je bil v?e?.
Sedaj pa k bistvu. Tam sem bil z Ernestom in njegovo ekipo. Odpravili smo se v petek ob 6:00. Glede na to, da je skoraj celo pot avtocesta smo pri?li kar hitro na cilj. Problem je le v samem kraju spra?evati za smer saj Mad?ari ne govorijo Angle??ine (?eprav naj bi se u?ili v ?oli) niti Nem??ino, ?e manj Italijansko, celo Srbsko ne ?eprav pregovor pravi, da govori Srbsko, da te razume cel svet (kar smo v praksi kasneje res spoznali, ko smo govorili s "Francozem"). No, kon?no je nekaj mulcev dojelo kaj bi Slovenci s hudim avtom na prikolici sredi nekega zahojenega kraja radi ter nam pokazal smer. ?ez nekaj ?asa smo sre?ali Sandor Vogelsingerja (Civic turbo), ki se je tja pripeljal kar z avtom in je bilo logi?no, da moramo njega ustaviti ter povpra?ati za smer. Smo se odpeljali za njim.
Kmalu smo parkirali in postavili arafata (ki ga je zve?er neurje uni?ilo). Ernest je proti ve?eru ?e poskusil prvo vo?njo, 13.4 brez nitra.
Levo od kampa smo imeli celo kopalnico, desno WC.
Audi S3 (nekaj malega navit) in Porscheji so bili romunski. V finalu ga je Ernest premagal in je bil tip zaradi njega drugi. Por?a sta vozila nizkih 11 tako kot GTR R35, ki je iz Nem?ije pri?el le nekajkrat peljati v petek potem pa ga ni bilo nikjer ve?.
V petek zve?er, ko nam je neurje uni?ilo veselje smo ?li raziskovati mesto, na?li neko gostilno, se nau?ili eno Mad?arsko besedo (Egesegedre! - na zdravje!) ter jo ponavljali kar lep ?as.
Naslednji dan se je za?elo bolj resno, nabralo se je polno tekmovalcev. Poklepetal sem z enim od njih ker je imel avto iz mojega podro?ja, 200SX S14a. Takoj, ko je odprl haubo sem jaz njemu (po vzoru Jesse-ja iz Hitrih in drznih 1 ) povedal kaj ima predelano in katere komponente ima notri. Tomei odmi?ne, Garrett GT2871, Pulsar VZR-N1 loputo plina, FMIC, Greddy manifold, Nistune ECU... Povedal mi je, da vozi 1,6 bar boosta, blizu 400 konjev in preko 500Nm navora, zaradi ?esar se je v zadnji ekshibicijski vo?nji neka sicer mo?na sklopka vdala.
http://www.redsunservice.hu/index.html
Med glavnimi atrakcijami je bil tudi 10 sekundni Viper
Celica z ohoho konji in Porschejevimi 6 batnimi ?eljustmi spredaj in originalnimi sprednjimi ?tiribatnimi prestavljenimi nazaj.
Z nitrom preko 2000 konjev
Nekaj za JDMovce. JDM EK9 CTR s ?asom 15 sekund.
Hot rod:
Napovedovalec je bil neko? natakar na Hrva?kem in je govoril tudi Italijansko in Slovensko. No "Slovensko" je znal samo: "Zdravo Ljubljana", "Dobro jutro, dober dan, dobro p***o svaki dan", "Pu?i k***c" pa ?e kak?no podobno. Take stavke je sestavljal v mikrofon. Hostesi sta bili pa kar fejst in ene izmed najbr? ?estih dobrih Mad?ark, ki smo jih v treh dneh videli. :shock: Enostavno imajo same ?udne ?enske. ?e prostitutka ob cesti je bila grda, stara in debela.
V soboto so Mad?ari predstavili tudi letalske akrobacije. Med drugim je pilot izvedel akrobacijo, ko leti naravnost v zrak, se ustavi in strmoglavi, letel je ob progi obrnjen za 90 stopinj, da smo ga lahko videli notri... V nedeljo je ?e huj?e trike, sprte z Newtonom delal helikopter.
Na drugi strani je potekal avtoslalom oziroma minirally http://minirally.hu/
http://minirally.hu/index.php?option=com_c...9&Itemid=10
Ircar je takoj sprobal in bi bil v klasi 2.0 na drugem mestu. ?al imajo tu razrede po prostorninah motorja (ne glede na predelave!), posebej klasa pa so 4x4 vozila, ki so vsa v istem razredu (ne glede na prostornino motorja, konje in predelave!). Zato so bila konkurenca EVO-ti in STI-ji. Vseeno je imel soliden rezultat glede na to, da je pri?el le gledati s serijskim avtom in ne tekmovati.
Takole se je pa zaklju?ila nedelja. Zmaga v street klasi, najhitrej?i do 12 sekund overall (fwd+awd+rwd). Ernest prvi, romunski S3 drugi, tretji pa je "moj novi prijatelj z 200SX".
?e ena gasilska pred odhodom.
Hvala Ernestu, da je dirkal in me vzel s sabo, hvala ?oferju Perotu, hvala Roku za pomo? Ernestu, hvala celi klapi. Posebna zahvala ljudem, ki delajo bencin, olje in avtomobile pa Rusom, da so naredili tako kul letali??e in mesto duhov. Ne hvala pa Mad?arom ker ne znajo tujih jezikov. No razen mogo?e kak?na Mad?arka zna Angle?ko ter, khm, Francosko.
VE? SLIK TUKAJ: http://www.gas-tuning.com/sl/KOE2009/ Zdaj grem pa po dobri uri in pol sestavljanja tega poro?ila spat.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani