Skoči na vsebino
King of Europe Drag 2009
Napisano

EDIT: Moderatorji a lahko to prestavite pod galerijo? Nekaj sem za?u?tral.

 

Opomba, ?e se vam ne da brati. VE? SLIK TUKAJ: http://www.gas-tuning.com/sl/KOE2009/

 

Letos se je King of Europe Drag, East spet odvijal na Mad?arskem. Tokrat na letali??u Kiskunlacháza namesto na letali??u T?kol. Oba sta ?e iz ?asov Sovjetske okupacije in sta bila zgrajena za voja?ke namene. Ima (imel je) preko 140 hangarjev 500 metrov ju?neje pa bloke in ?olo za pilote, vojsko in njihove dru?ine. Letali??e je bilo v lasti rde?e armade do leta 1991, ko je USSR razpadla in so ga morali zapustiti. Ko je zadnjih 45 letal od?lo je vojska za seboj pustila opusto?eno infrastrukturo , da se Mad?arska ne bi okori??ala na njihovem letali??u. ?olo so uporabili le med vojno na Balkanu saj so tja namestili begunce (tam smo tudi na?li napise, da ?e kdo koga indentificira naj to javi uradnim osebam). V blokih smo na?li ruske komunisti?ne ?asopise, revije za gospodinje (nasveti za ?ivanje, kuhanje..), prazne steklenice, na strehah pa lep razgled na naselje. Celo nekak?no vratarnico/trafiko smo na?li s polno revij iz aprila, maja 1991. Samo raziskovanje tak?nega mesta duhov je zanimivo saj je ob?utek kot bi pri?el v ?ernobil, v Half-life 2 ali kak?en akcijski film. ?e samo pomisli? kako je bilo tu napeto v ?asu hladne vojne, polno vojakov, vrhunskih voja?kih lovcev... Zabavo je pokvaril nek varnostnik s psi, ki nam je dal strogo vedeti, da moramo iti nazaj na letali??e, da tu nismo za?eljeni. Ve? o letali??u je na spodnjem linku. (ja vem, ?isto preve? sem bil navdu?en ampak na drag raceih sem ?e bil velikokrat in sem ?e ve?ino videl, v zapu??enem sovjetskem mestu pa ?e nisem bil)

http://www.kiskunlachaza-airport.hu/conten.../13/35/lang,hu/

 

Iz te smeri smo napadli mesto duhov.

Objavljena slika

Takole so ruski medvedi (in moja malenkost!) odpirali hangarje. :lol: Tale je bil edino odprt, kako se jih odpre mi je skrivnost. Najbr? vitel in traktor.

Objavljena slika

Razgled iz ene izmed streh. Zdaj mi je ?al, da nisem naredil panoramskega posnetka, samo mi je ?e zmanjkovalo prostora na kartici.

Objavljena slika

Ne, te fla?e spodaj niso na?e ampak so najbr? tam ?e od leta 1991. Razen tisti alkohol nam je bil uganka.

Objavljena slika

Tale luknja je ?ez cel blok!

Objavljena slika

Ta plato (cca 3x5m) je tudi na zgornjem linku. ?e bi bil kaj manj?i bi ga kar ukradel, tako mi je bil v?e?.

Objavljena slika

 

 

Sedaj pa k bistvu. Tam sem bil z Ernestom in njegovo ekipo. Odpravili smo se v petek ob 6:00. Glede na to, da je skoraj celo pot avtocesta smo pri?li kar hitro na cilj. Problem je le v samem kraju spra?evati za smer saj Mad?ari ne govorijo Angle??ine (?eprav naj bi se u?ili v ?oli) niti Nem??ino, ?e manj Italijansko, celo Srbsko ne ?eprav pregovor pravi, da govori Srbsko, da te razume cel svet (kar smo v praksi kasneje res spoznali, ko smo govorili s "Francozem"). No, kon?no je nekaj mulcev dojelo kaj bi Slovenci s hudim avtom na prikolici sredi nekega zahojenega kraja radi :lol: ter nam pokazal smer. ?ez nekaj ?asa smo sre?ali Sandor Vogelsingerja (Civic turbo), ki se je tja pripeljal kar z avtom in je bilo logi?no, da moramo njega ustaviti ter povpra?ati za smer. Smo se odpeljali za njim.

Kmalu smo parkirali in postavili arafata (ki ga je zve?er neurje uni?ilo). Ernest je proti ve?eru ?e poskusil prvo vo?njo, 13.4 brez nitra.

Objavljena slika

Levo od kampa smo imeli celo kopalnico, desno WC.

Objavljena slika

Audi S3 (nekaj malega navit) in Porscheji so bili romunski. V finalu ga je Ernest premagal in je bil tip zaradi njega drugi. Por?a sta vozila nizkih 11 tako kot GTR R35, ki je iz Nem?ije pri?el le nekajkrat peljati v petek potem pa ga ni bilo nikjer ve?.

Objavljena slika

 

V petek zve?er, ko nam je neurje uni?ilo veselje smo ?li raziskovati mesto, na?li neko gostilno, se nau?ili eno Mad?arsko besedo (Egesegedre! - na zdravje!) ter jo ponavljali kar lep ?as.

 

Naslednji dan se je za?elo bolj resno, nabralo se je polno tekmovalcev. Poklepetal sem z enim od njih ker je imel avto iz mojega podro?ja, 200SX S14a. Takoj, ko je odprl haubo sem jaz njemu (po vzoru Jesse-ja iz Hitrih in drznih 1 :D) povedal kaj ima predelano in katere komponente ima notri. Tomei odmi?ne, Garrett GT2871, Pulsar VZR-N1 loputo plina, FMIC, Greddy manifold, Nistune ECU... Povedal mi je, da vozi 1,6 bar boosta, blizu 400 konjev in preko 500Nm navora, zaradi ?esar se je v zadnji ekshibicijski vo?nji neka sicer mo?na sklopka vdala.

Objavljena slika

Objavljena slika

http://www.redsunservice.hu/index.html

Med glavnimi atrakcijami je bil tudi 10 sekundni Viper

Objavljena slika

Celica z ohoho konji in Porschejevimi 6 batnimi ?eljustmi spredaj in originalnimi sprednjimi ?tiribatnimi prestavljenimi nazaj.

Objavljena slika

Z nitrom preko 2000 konjev

Objavljena slika

Nekaj za JDMovce. JDM EK9 CTR s ?asom 15 sekund.

Objavljena slika

Hot rod:

Objavljena slika

Napovedovalec je bil neko? natakar na Hrva?kem in je govoril tudi Italijansko in Slovensko. No "Slovensko" je znal samo: "Zdravo Ljubljana", "Dobro jutro, dober dan, dobro p***o svaki dan", "Pu?i k***c" pa ?e kak?no podobno. Take stavke je sestavljal v mikrofon. Hostesi sta bili pa kar fejst in ene izmed najbr? ?estih dobrih Mad?ark, ki smo jih v treh dneh videli. :shock: Enostavno imajo same ?udne ?enske. ?e prostitutka ob cesti je bila grda, stara in debela. :lol:

Objavljena slika

 

 

V soboto so Mad?ari predstavili tudi letalske akrobacije. Med drugim je pilot izvedel akrobacijo, ko leti naravnost v zrak, se ustavi in strmoglavi, letel je ob progi obrnjen za 90 stopinj, da smo ga lahko videli notri... V nedeljo je ?e huj?e trike, sprte z Newtonom delal helikopter.

Objavljena slika

 

 

Na drugi strani je potekal avtoslalom oziroma minirally http://minirally.hu/

Objavljena slika

http://minirally.hu/index.php?option=com_c...9&Itemid=10

Ircar je takoj sprobal in bi bil v klasi 2.0 na drugem mestu. ?al imajo tu razrede po prostorninah motorja (ne glede na predelave!), posebej klasa pa so 4x4 vozila, ki so vsa v istem razredu (ne glede na prostornino motorja, konje in predelave!). Zato so bila konkurenca EVO-ti in STI-ji. Vseeno je imel soliden rezultat glede na to, da je pri?el le gledati s serijskim avtom in ne tekmovati. :D

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Takole se je pa zaklju?ila nedelja. Zmaga v street klasi, najhitrej?i do 12 sekund overall (fwd+awd+rwd). Ernest prvi, romunski S3 drugi, tretji pa je "moj novi prijatelj z 200SX".

Objavljena slika

?e ena gasilska pred odhodom.

Objavljena slika

Hvala Ernestu, da je dirkal in me vzel s sabo, hvala ?oferju Perotu, hvala Roku za pomo? Ernestu, hvala celi klapi. Posebna zahvala ljudem, ki delajo bencin, olje in avtomobile pa Rusom, da so naredili tako kul letali??e in mesto duhov. Ne hvala pa Mad?arom ker ne znajo tujih jezikov. No razen mogo?e kak?na Mad?arka zna Angle?ko ter, khm, Francosko. :D

 

VE? SLIK TUKAJ: http://www.gas-tuning.com/sl/KOE2009/ Zdaj grem pa po dobri uri in pol sestavljanja tega poro?ila spat. :D

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Lepe Mazde
Napisano

Nov teden, nove slike. :P

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Lovci na top speed. "At the 1974 Bonneville event, the little Mazda recorded a record speed of 160.3 MPH" Ameri?ani so se pa najbr? ?udili temu ?udno zvene?emu Japoncu:

Objavljena slika

"For the 1978 Bonneville event, Racing Beat developed this first generation RX7 (again with the help of Car & Driver Magazine). Thanks to the sleeker body of the RX7 and improved engine tuning, this car set a record of 183.9 MPH with Car & Driver editor Don Sherman behind the wheel. "

Objavljena slika

"With the introduction of the new FC3S model RX7 in the mid '80s, Racing Beat was at it again. At the 1986 event, this white FC set a long-standing E/BGT record of 238.4 MPH."

Objavljena slika

"In 1992, Racing Beat was back at Bonneville with their new three-rotor FD3S project. The goal was t to break the C/BMS record of 241 MPH. As you'll likely remember, this was the car that infamously flipped at 230mph with Racing Beat cofounder Jim Mederer in the cockpit."

Objavljena slika

"In 1995 Racing Beat returned to Bonneville with the FD, which was sporting a new black livery. The goal was to reach 300mph, but conditions kept the top speed to 242 MPH - which was still a C/BMS class record."

Objavljena slika

 

Ve? slik najdete pa na speedhunters. B)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Lepe Mazde
Napisano

Mazda RE12

Objavljena slika

Objavljena slika

 

"Tribute to Wankel" :bravo:

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

 

?e nekaj za kar nisem prepri?an, ?e mi je v?e?. :unsure:

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Nova Mazdaspeed 3? Upam, da se bo obnesla tako dobro kot prej?nja Mazda 3 MPS. B)

Objavljena slika

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Lepe Mazde
Napisano

Sam tole pa so plakati - ogromni! :P

 

Wallpaper quality. :P Druga?e bi dajal manj?e ampak tako jih pa lahko kdo uporabi za namizje. :bravo:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Lepe Mazde
Napisano

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

 

 

In da ne bo kdo rekel, da limam samo tak?ne, ki so pri nas redki kot podporniki ?lendra prilagam ?e nekaj bolj "doma?ih"

 

 

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Objavljena slika

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Lepe Mazde
Napisano

?rna M6 je uuuu :)

 

Medtem ko rede?a MX5 (plasti?no po?irjena) je pa grozna! :P

 

Ni panike, okusi so razli?ni. Gre pa? bolj za JDM predelavo kjer je bistvo to, da ima avto dirkalno poslanstvo ne toliko, da zadovolji splo?ni styling okus. Ko se ve, da se avto uporablja za to, da je na progi ?imhitrej?i ne najlep?i. ?eprav imajo ti avtomobili ravno tako nek svoj stil, ki je nekaterim v?e?, drugim pa? ne.

?e nekaj v JDM stilu za katere verjamem, da so ve?ini grdi :P

Objavljena slikaObjavljena slika

 

Prej?nji avti (ponavadi ?rne limuzine) so pa "VIP Style" kar je spet japonski stil. Je pa res, da ima Mazda bolj malo teh avtomobilov, ki jih imajo Japonci za VIP style.

Pa ?e en primer VIP style avtov direkt iz Japonske. Primer je tale Nissan Gloria, ki ima pod haubo isti motor kot non-turbo 300ZX in seveda zadnji pogon.

Objavljena slika

Japonci imajo namre? dosti svojih "Mercedezov in BMWjev" Res pa gre tu bolj za Toyote in Nissane. sramezljiv Kot zanimivost, celo Hyundai ima nekaj svojih modelov, ki bi jih lahko kdo celo zamenjal za nem?ko konkurenco. Naprimer Hyundai Genesis. ?zmeden? No pod VIP bi se brez te?av uvrstila tudi KAALmanova Mazda 6, samo ?e ene 20+ col krom feltne z robom ji doda?. :P

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Lepe Mazde
Napisano

RX-7 v VIP style (krom feltne, avto spu??en do podna...)

Objavljena slika

 

?e ene par VIP Mazd... Mazda Luce, Mazda Sentia, Mazda 929, Xedos 9...

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

31.5.09 Logatec Drift Challenge
Napisano

Nissan na 4. mestu, Toyota na 3. Ostalo so bili pa itak samo BMWji tako, da je za dva predstavnika japonskih vozil to kar kulturna uvrstitev. Tako, da je samo en zastopal Nissane. Ampak jih je zastopal kvalitetno. Glede na to, da je imel najve? dvobojev (sodniki so prav hoteli, da nekdo naredi napako in je imel ogromno dvobojev!) se je uvrstil super. ?al mi panning fotke od Hexe (Nissana) niso uspele, ?eprav sem na fotoparatatu mislil, da so bile lepe. :(

Objavljena slika

Japon?ka sta po razglasitvi rezultatov malo zaplesala. :danzoman:

Objavljena slika

Objavljena slika

Ena najbolj?ih Toyot. B)

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

 

PS: Nissan ima cca 260hp (2.0t), Toyota pa okoli 150hp (ne pozabite, da je 1,6!), veliko navora zahvaljujo? trobenticam ter izvrstno podvozje. :bravo: Zdaj pa ?akam ?e kak?no MX-5 ?e ?e ne RX-7 ali RX-8 na tak?nih tekmovanjih. :) Prepri?an sem, da bi bili primerni avtomobili.

 

Pa ?e tale je bil na driftu vendar kot obiskovalec.

post-285-1243789235_thumb.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Japanese performance
Napisano

Odbija? je kul Scooby hood pa ne sede na ta avto. Upam vsaj, da ima pod haubo vsaj 200hp plus. :whatever:

Pa ta tema niti ni namenjena limanju takih fotk ampak ?lankov iz zgoraj omenjene revije. :harhar:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Japanese performance
Napisano

Tokrat se bomo posvetili podvozju na Miati. O?itno se najbolje obnesejo KONI amortizerji v kombinaciji z Whiteline vzmetmi. Whiteline je sicer zelo priznana firma za podvozje, vendar pri nas ve?inoma neznana. Pri nas je itak zakon Apex. :hohoho: Nasplo?no pa so Koni amortizerji kar vredni svojega denarja. Sploh, ?e kupite Koni yellow, ki imajo nastavljivo trdoto.

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Naslednji? pa sledi preobrat v tej zgodbi. :P

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.