Ne moj je ?rn in (?e vedno) ni na cesti. Aja bili pa smo trije lastniki 200SX na kupu, un z modrim, jaz in ?e en, ki je bil s punco in njeno CRXo. Jaz sem bil oble?en v ?rn pulover s tak?nim napisom:
Pomoje si bil ti eden tistih, ki so takoj prileteli, ko smo odprli haubo in sm z laptopom nad motorjem nekaj ?aral. Tisto mi je bilo res hecno, ko so vsi mislilil, da se bo kaj rihtalo sem pa le preko VIN ?tevilke preveril v Nissan programu kdaj je bil avto narejen.
Jaz sem vozil eno Mazdo Mx-3, ki ni bila moja. Latnik je bil pa Marko_MX-3 in je raje snemal. Pomoje, da zdaj ve? kdo sem bil. Saj jaz sem tudi ?ele na forumu dojel, kdo sta bila vidva.
Aja pa Mazde so bile 2 po ?tevilu. 3 komade 323F, ena Mazda 6 karavan, pa ?e ena Mazda MX-3.
Naprimer Nissan je bil samo en, je pa res, da je bil tisti malo bolj?i.
Viki burger. Bilo je fajn predvsem zato ker sem bil v dru?bi parih znancev tako, da nimam pripomb. Aja ne imam jo. Zdaj mi je ?al, da nisem ?el s svojim. Zaradi tunelov, fotogeni?na itak nista... Tisti, ki ste bili ?e veste zakaj in kaj se je v tunelih dogajalo. Wruuum-n-n-n-n-n
Kaj tak?nega. Vpra?anje je samo koliko je dobro za motor, da ga na vsem lepem zadu?i. Jaz bi to preklapljal kar ob ugasnjenem avtu. Menda pri turbo avtih je tole sploh tako-tako saj naj bi bile nenadne spremembe v backpresurju slaba stvar za turbino.
se pa malo pozna v ovinkih, se ne presuka tako kot se je
Mi je pa hecno ko ljudje modrujejo, da tole rabi? samo, ?e ima? res nevemkoliko konjev. V vsakem starej?em avtu se takoj pozna ne glede na konje ?e zato ker so bistveno mehkej?i. Koliko pa res mazda 6 rabi pa ne vem ampak je pa zih fajn.
Jaz bi dodal samo ?e nekaj. A se je treba v vsaki temi po novem sistemu kregati in pljuvati poste od "napa?nih" ljudi. ?al s tak?nim odnosom bo na forumu kmalu samo ?e pe??ica popolnih ljudi s svojo resnico. Tole temo sem naprimer odprl v dobri veri, nalimati zanimive, v?e?ne Mazde kljub temu, da je sam nimam in mi je bila to dobra volja. ?e je kak?na na sliki komu v?e? super. ?e je kdo dobil navdih ?e toliko bolje. ?e ti pa ni v?e?... potem pa spreglej.
Ally, da pa ne bom smetil foruma ti bom nadaljevanje poslal po ZS.
Over & out.
PS: Aja KAALman tudi tvoja Mazda bi sodila v tale topic. You da man!
In ja avto potrebuje EURO 2 standard (ekologija pa?) pa vzglavnike za vse sede?e. Torej spredaj so itak pa na zadnjih sede?ih tudi ker nekateri nimajo, naprimer Micra to je pa zaradi varnostnih standardov. Tako, da al Supra izpolnjuje EURO 2 standard IN ima 4 vzglavnike (v oboje sicer dvomim sploh v vzglavnike ker jih tile ?portni japonci kar pozabijo vem vsaj ?e za en avto, ki je novej?i in jih nima). Ena varianta je, da je kupil le slovenske papirje od kake zbite ali pa celo zbito in homologiral zamenjavo karoserije. To v praksi pomeni, da ti zbije? en avto in dobi? celo karoserijo iz tujine in homologira? to ter da? uni?iti stare ?tevilke od te uvo?ene ti pa potem vpi?ejo v prometno. Ali pa ima tvoj enostavno prijatelj mo?ne veze zaradi ?esar se priporo?am, da postanemo dobri prijatelji.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Glede stylinga pa saj ve?, da sem mnenja, da manj je ve?. Kaj pa manjka original izgledu?
No in naj se Projekt Roadster za?ne!
Stage1:
Mislim, da je bil vmes ?e en ?lanek ampak ne vem, ?e ga imam. ?e ga najdem ga bom dodal.
Stage2:
Nadaljevanje sledi.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani