Leto pred kovidom, ko sem potoval po Bosni in sem se po prečkanju meje oglasil tam je bilo vse zapuščeno in zaraščeno, celo opozorilne table so bile postavljene, da je gibanje omejeno in nevarno... 😉
Še vedno je problem, ko gredo temperature globoko pod nulo oziroma pri tistih, ki se malo vozijo in jim gorivo dolgo zdrži. Samo od srede novembra do konca februarja, dajejo v nafto dodtek proti kristalizaciji parafina, da ta zdrži -20°C. Če bi šlo nižje bi bilo treba dodajati dodatek ročno v tank za avte, ki so zunaj parkirani čez noč. Jeseni od oktobra do sredine novembra je ta dodatek do -10°C in ravno tako od začetka marca do srede aprila.
OK -20°C bo sila redko ni pa nemogoče. Večji problem nastane pri takih, ki imajo en tank goriva za mesec in pol pa natanka enkrat v prvi polovici novembra pa ima gorivo not še do začetka januarja, ko gredo temperature že lahko globoko pod nulo. Pol je pa panika, ko se filter zamaši.
V glavnem je res, da nas temperature zadnjih let nekako razvajajo, ampak vseeno vozit do rezerve vsaj pozimi ni priporočljivo. Pa sej s tem ne prišparaš nič, če voziš do rezerve sam sranje lahko narediš. Pri dizlih pa vsi vemo kolk je zajebancije, če ti goriva slučajno celo zmanjka.
Tisti,ki ima dizla ne tanka na en mesec in pov....😁👍
Ja, verjetno zakon zdrave pameti, ki pa je mišljen bolj v smislu, da te nekje v odročnih krajih (lahko pa tud načeloma na AC) zasneži in obtičiš pa da ne zmrzneš, če ostaneš brez goriva. To se ti načeloma v mestu al pa na obvoznicah nekako ne bo zgodilo tam bo bolj problem izločanje parafina pri nizkih temperaturah pri dizlih pa ti zadeva zamaši filter goriva. Sicer zelo malo verjetno ampak vseeno zakaj bi reskiral, ker pri več goriva v tanku kasneje pride do izločanja in usedanja parafina.
Ja to je bilo pri prejšnjih generacijah avtov zelo pomembno,ker ni bilo dodatkov dizlu in se je to dogajalo kot si napisal👍 Danes do -20 ni nikakršnih problemov....😉 Problemi so bolj z vodo v filtru goriva pri dizlih...☹️
Če maš avto zunaj na mrazu čez noč je priporočljivo imet nekoliko bolj poln tank goriva in da ni na rezervi. Jaz osebno čez zimo nikoli ne grem do lučke in navadno tankam nekje najkasneje pri 150-200km dometa.
Mislim,da je celo po nekih zakonih,ki ne vem,če še veljajo danes,da moraš imeti v zimskih razmerah v rezervoarju vedno več kot četrt tanka....🤔
Kot napovedano je zapadlo "na metre" snega😂🤣....najbrž na dolžino merjeno🤔...a ko sem pogledal skozi okno avtomobile mi je nekaj drugega pritegnilo pozornost🧐...ko sneg pokaže tisto,kar je drugače očem skrito😀
Sem pač tak,da me zanima vse kar se tehnike,konstrukcije ipd. tiče...rad kakšno stvar "razšraufam" samo,da vidim,kaj je vgrajeno itd...😁
In pogledam sneg na strehah avtomobilov....in sem seveda fotografiral...vsak si pa naj mnenje ustvari sam-boste že vedeli kaj mislim😉
Prva slika -Mazda CX-5 2022
Druga-Ford focus C-Max 2006
Tretja sosedova Honda CR-V mislim da starejša kot ford🤔
Sosedov BMW...pojma nimam kateri letnik🙄
Zanimivo,a ne?!😀
L.P.
Verjetno si hotel prikazat-povedat kakšno ima kdo ojačitv na strehi in pritrditev obloge na streho. 😊Mazda 1A....💪
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Razlika je več kot očitna,na bolje seveda.....😁😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani