Tudi, ?e ne bi bili v Sloveniji "najnaprednej?i" v cestni zakonodaji in bi po kak?nem naklju?ju lahko homologiral tole cevno za??ito, je osnovno vozilo malo za?lo iz smeri in ni ve? neko robustno delovno vozilo ampak plasti?no - aluminijasti ?minkeraj...
Se pa lahko v Sloveniji homologira takle ?elezni odbija?, kot ga ima tale stvor na sliki. In ko naslednji? polomim sprednji odbija?, bom zbral teh frdamanih 850? za tak ?elezni odbija?.
?alostno je pa, da kupi? robustni delovni stroj, potem mora? imeti pa ?e okoli 4000?, da iz njega naredi? resni?en robustni delovni stroj...
Caki pa tole je drugac original dodatna oprema, nevem zakaj bi rabu homologirat...
Voz sam po sebi se mi zdi precej neprakti?en, ampak plug spredaj je pa odli?no zasnovan. To mora riniti sneg kot lokomotiva... Ko bi le za BTjke delali takega. Pa kar masivna re? mora to biti, ker se je spredaj sesedel ?isto na osovino, kot bi imel vzmeti polomljene. A tisto oran?no na sredini spodaj je pa kavelj od vitla? Ma res krasen plug. Takega moram dobiti za BTjko, to bi oral sneg. Ja, ki, mimogrede, ravnokar pada...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani