Ne vem kaj je blo zadnje dva dni sam o?itno preve? lepega vremena slabo vpliva na folk, ki se ?isto zasanja ter po?ne neumnosti al po nesre?i ali pa arogantno zanala?? saj z velikostjo raste mo? v primitivnih glavah.
0:16 Ustavitev pri prostem pasu brez razloga
0:22 ?tartamo in takoj ?migavec za zavijanje desno kot bi ?elel zaviti v prvo ulico
0:29 model se premisli in zavije levo kot bi hotel prepre?iti, da ga Mondeo prehiti
0:33 spet ?migavec desno in trzaj z volanom desno - voznik v Mondeu je tokrat pripravljen
0:42 gas, da ga ja ne bo kdo prehitu in zavijanje v levo
0:46 BMW ima vedno prednost
1:00 nesre?a zaradi izsiljevanja prednosti
1:30 po?asna kolona na AC nastala zaradi zijal, ki onanirajo na nesre?e
4:08 tipi?no kamionarsko izsiljevanje v stilu "ko te jebe", ?e bo? po?il
4:54 ista zgodba samo z no?nim pejsa?om
5:35 neskon?na kamionarska prehitevanja en za drugim, ostali pa se jebite
6:36 drugi del neskon?nih kamionarskih prehitevanjih in to povrhu ?e v ?asu, ko na tem odseku AC prehitevanja niso dovoljena do 9:00 ure zjutraj. AMpak to jih ne gane ter en za drugim na prehitevalni pas, za druge jim pa dol visi.
Hopla konopla - tud avstijci imajo skrajne levi?arje in to mnogo bolj vztrajne kot mi. Tale se ni pustil zmesti niti po 7 minutah vztrajanja na levem pasu. Pri prvem poskusu, da bi mu "ukradel" levi pas (2:38 minute) je takoj zavzel pravilen obrambni polo?aj ?isto po lojzevsko. Ne bo mi nih?e kradel pasu sej vozim po pravilih v okviru omejitev si je verjetno mislil in si popravil lovski klobuk.
Bolj?, da tega ne nalimam v temo z nesre?am, kjer je taglaven LojZi. Bo ziher najdu tiso? vzrokov zakaj je kamionar naredil vse prav, Boss je pa pa? divjak.
v ?ivo je bilo precej bolj blizu kot je na film?ku vidno.
pa ti ve? da ne sme? iz notranjega pasa kar direkt zapelat na izvoz ,?e posebaj ker se je nekdo vklu?il na zunanji pas! Moral bi se lepo 1 krog ?e ukol pelat in potem pravilno razvrstit za izvoz ----se motim?
pri manj?ih kro?i??ih je to vedno problem, ker pri ve?jih je prostora dovolj. Velja pa vedno to, da ima prednost tisti, ki je v kro?i??u pred tistim, ki se vklju?uje vanj. Se pravi, ?e je Jures, dal ?migavec, da gre na izvozu ven bi moral tisti, ki se vklju?uje to upo?tevat in po?akat ter ne rinit v kro?i??e.
V nasprotnem primeru bi se lahko zgodilo to, da ob ve?ji gu?vi se bi lahko Jures vrtel po kro?i??u do nezavesti oziroma vsaj toliko ?asa, da bi otroci od vrtenja kozlali kot vidre. :ne vem:
Hehe 229km/h... to se poka?e, ko se mu kolesa zavrtij v prazno kar pa ne pomeni, da je dosegel to hitrost - ampak vseeno ve? kot 200km/h po taki ozki cesti...
Kdo ve kako je kaj s servisom na 1000km? Se to ?e dela? V servisni pi?e priporo?ljivo ampak garancija pa ni pogojena z njim. Se mi zdi da ho?ejo samo slu?it..
Nujno ni, ampak glede na to, da avto ni vreden samo 50? bi na tvojem mestu zamenjal tisto olje in filter tam nekje na 1500-2000km. ?kodilo ne bo, samo koristi lahko.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja jebat ga, kombajn je crknil pa je blo treba na hitr po?et dokler pridelek ne propade...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani