Ne rabi? saj vse jasno pi?e. HKS GT2835, GTi-R AWD in motor, HKS avspuh, injektorji 550cc od GT-R R33, Tomei odmi?ne 272°, OS Gikken ne vem kaj... Vse pomembno se razbere.
JDM niso neke "JDM" nalepke, postran avspuh, zelene feltne in podobne bedarije. Gre za rihtanje avta za hitrost, za dirkali??a, touge... ?alostno je le to, da se sem uvr??a ve? ali manj le Honde. Pa saj to ?e ve? ker na Slo JDM forumu samo Honda?i res "nekaj veljajo" ostali lahko zrihtate (ali smo zrihtali) katerokoli ostalo japonsko znamko pa ne bo tak "wau". S?asoma ugotovi?, da gre za rihtanje avtov za lastno du?o in nima veze a je tuning del iz JDM, Kitajske ali pa USA. Glavno, da slu?i namenu.
Analiziral posnetek, ne pa tudi avtov. Focus ima kar 200kg, 104hp in 225Nm ve?! Pomeni, da ima pred ovinkom ve?jo hitrost ampak ?al tudi dalj?o zavorno kot Clio, zdaj pa razmi?ljaj kdo je primoran prej bremzati. :ne vem: Kot je nekdo s ?voh 800hp avtom na Grobniku brihtoliral kolegu z mo?nej?im in te?jim avtom, da prekmalu bremza, ni pa pomislil, da ima on na ravnini 40km/h ter 400kg manj. Je kar nekaj posnetkov na youtube ko gre Clio za Focusom in vedno se mu nevarno pribli?a v ovinkih. Seveda je Focus iz ovinka hitrej?i in spet uide. Zato sem dal link ker je cenej?i in ?vohnej?i avto ?ez ovinke bolj zabaven in lep?e vodljiv. Pa ker je Renault in se vsak zapi?i ter posku?a zabiti kako kontro.
Mimogrede, mogo?e bo komu zanimivo, da so Focusovo podvozje pravzaprav skopirali od prej?njega Megana RS in ima zdaj tako podvozje tudi Clio RS.
‘We were a bit miffed when Ford came up with the name Revo-Knuckle for the suspension on the Focus RS, as we introduced our system on the Megane RS five years ago but without a catchy name so fewer people have heard about it,’ jokes Steve. In the 200, the set-up has been improved over the 197 with new alloy hub carriers and rose-jointed bushes to replace the top bearings.
These revisions have reduced the unsprung mass by 1kg at each corner, with lower rotating mass improving ride comfort and sharpening turn-in.
Isti sistem bo zdaj na Opel Astri pod imenom hiperstrut
pa varnostni pas imamo zdaj ne, da z glavo buta? malo po afsaltu malo po strehi ko se prevra?a?. Sicer so ena opletanja dobesedno sme?na (prav vidi se, da so to une stare gajbe s pretpotopno lego) druge nesre?e so pa kar za****ne.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ampak Dodge ima res najbolj?e reklame.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani