Jst sm prejsnji teden temniu pri Dr.Glass-u v Domzalah in je res lepo naredu. Cez 2 tedna pa peljem ?e en avto temnit. Svoj avto sem zatemniu z 90% vsa stekla in kar fajn zgleda. Tip daje 6 let garancije, dela z folijama Lumar in se mi zdi posteno opravljeno delo. Porabi priblizno 3-4 ure na avto kar je sprejemljivo, ampak ima guzvo tko, da se kr nekaj casa prej treba narociti.
Homologacijo ne potrebujem - drugace pa vi, ki jo potrebujete dobite potrdilo o vgradnji i tipu folij, tko, da naj nebi bilo problema pri homologaciji.
Njegova cifra je 041 665 001 in ga cel dan lahko klicete. Fejst poba!
Cena 30.000 za VSE. Cel avto, ne glede na tip folij!
mazda je edini proizvajalec kateri nima EEPROM chip kar pomeni da pisanje v njega ni mogoce (za bencinske motorje) in s tem ni mozno dvigovati moci. poleg tega mazdin chip se niso probili ker je "fejst zaprt". to je uradna informacija iz mazde. tko da pozabite. pri dizelskih motorjih pa samo tlak turbince dvignejo in to je to.
jst sm ga vidu v zivo. to je en kurc zelo globok in grob. kvaliteta nikakva. znacilno za JBL. odsvetujem, razn za kaksna tekmovanja, a tudi tuki se mi zdi preslab.
Po drugi strani, pa moram komentirati slovenijo in EU. Take zadeve se dogajajo zaradi in samo zaradi EU. Ker vcasih ko slovenija ni morala izpolnjevati vseh teh evropskih meril, tudi taksnih strogih zakonov ni bilo. Tudi CPPa ne.
In zaradi tega mi vse gre na kurac, ker je vsa evropa tok v kurcu zaradi tega. Pa ni samo v sloveniji, povsod v EU je.
A ni blo lepo ko smo se "na balkanu" lahko vozli z kramami in smo na avto lahko dali kar smo hotli - tudi mesalec za beton namesto spojlerja?!
Ko smo pri homologaciji, je najbolse, ce imate avto registriran v drugi drzavi in vam policaji nic ne morejo. Tako kot recimo jst
Ce mi kdo tezi, mu jasno dam vedeti, da je avto registriran na hrvaskem in je po merilih hrvaskih zakonov tehnicno brezhiben in, da za moj avto tukajsnji zakoni ne veljajo. Tudi ce nimam zimskih gum. Potem vsakem mladem plavem petelinu zaprem smrdec gobec! Pa naj se jebejo!
P.S. Pr nas pa sploh ne vejo kaj je homologacija. Ko me je na meji hrvaski policaj vprasal za xenon in sm mu razlozu, me je vprasu, ce je to dovoljeno, da bi si to on dau na golfa trojko !?!
Idioti!
Pa stajerc ma prow. Ne razburjajte se zaradi homologacije. Itak ne preverjajo, pa tud ce bi. Poves da si kupu ze tak rabljen avto in da ze par let prez problema delas tehnicnega. Naj ti dokaze.
javarje, nc se ne opravicuj. Vsi vemo da ti sploh nimas mazde, si je pa zelo zelis. Zato si nalimu tisto sliko od xenos6, da ja mislimo da je tvoja, pa se tablca je paintshopana
A ja, svaka cast za izpuh, a mislm da nima smisla dajati taksno zadevo na Hondo, Mazdo ali katerikoli drugi vsakdanji avto. Prvo stroski, drugo nc z tem ne dobis, tretje, pa kdo se gleda pod avto v ausuh.
mislim kako pa je s tem da jih ni dobro pri?gati na uro ve? kot 3x, kaj ko se vozi? z dolgimi lu?mi in vsake toliko cajte ko ti pride kdo nasproti mora? pri?gati kratke.To mi ni jasno.
Boss je vse povedal tako kot treba.
Bistvo je da ja imajo vsi novejsi avti locene dolge in kratke luci. Ko priziges dolge, kratke ostanejo prizgane in s tem ne jebes ksenonskih zarnic, poleg tega pa je vidljivost se boljsa. Razen pri Fiatu. Tistim se kratke ugasneje ne glede na to da imajo locen sistem (Bravo/a, Marea...)
Bi-xenon pa je v bistvu tisto kar je napisal Boss, ampak le v cenejsi razlicici. Pravi bixenon pa ima tudi dolge luci narejene na tak nacin kot so navadne xenonke, le da je z njimi mogoce blendati in jim to ne skoduje. Tudi segrevanja ne rabijo ampak trenutno dosezejo svoj maksimalni intenzitet. Do sedaj to ima le Mercedes in Porsche (tudi oni so bixenon razvili do potankosti). Vecina ostalih avtov ima klacisen bixenon kateremu se le zaslonka/maska premika z pomocjo elektromagneta. In to je vse.
Jst jih mam ze skoraj eno leto pa se vedno delajo. Druge komplete katere sem montiral, vsi se vedno delajo. Tako damas mogoce praw, mogoce pa zdrzijo se vec.
kak pa je kaj na kratkih relacijah ko dosti pri?iga? in uga?a? lu?i, mislim ?ivljenjska doba.
Ksnonke naj bi imle zivljensko dobo tako kot avto, vendar jim prow prziganje in ugazanje skoduje. Ne priporoca se vec kot 3x na uro jih prizigati in ugasniti. Trebajo se dobro segreti in tudi ohladiti. Ce niso ohlajene se lahko zgodi da se celo ne bodo prizgale, oz. bodo utripale tako kot neonke. Vendar sm bral po forumih, da folk marsikaj dela z njimi, tudi blenda tako kot z dolgimi lucmi, pa so se vedno delale. Dejstvo pa je da jim to zagotovo skrajsuje delovno dobo.
Jst osebno jih ne prizigam do trgovine, ali trafike. Tudi ce, pol pazim da ji takoj ne ugasnem.
Ce hoces imati prave ksenoske zaromete rabis poleg zarnic tudi balast s starterjem (ignition) oz, vrjetno je to ta "adapter" o katerem ti pises. Tisto pa itak ne gre v zaromete ampak je nekje zunaj . Ne predalec. Najvec 20cm je lahko dolga visokonapetosna zica zaradi prebojev. Vse kar rabis je vedeti kaksno zarnico, oz. podnozje imas v svojem avtu (H1, H3, H7...) in po tem se zgledujes pri nkupu. Poleg tege naj bi se vedel koliksno "moc" v Kelvinih hoces (4000K - 10000K ali vec...) Temperatura pa ti daje barva. Cim vec je, bolj modra je. Nad 8500K gre proti vijolcni.
Ce kupis KIT dobis vse. Ce kupis samo zarnico, potem moras se ostale stvari, kar cenovno pride dosti drazje.
mimixtz nalepka SLO ni po EU standardu! Rabis nove tablice, ali belo nalepko obrobljeno z crnim in z crnimi crkami SLO. Radius, sirsega diametra mora biti 17 cm.
Tole je dobonamerno ker zdej policaji jebejo za vsako stvar.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Podpisem!
p.s. pa ne se jezit na mene ker je nasa zakonodaja drugacna in nam je bolj enostavno.
btw, tko zajebane policije glede homologacije kot je v slo pa se nikjer nisem vidu! mater tezijo!!!!
voli vas Don
_______________________________
Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !
Povezava za deljenje
Deli na druge strani