Lej še vedno je cenej kupt neoriginal, ker sm mel prvo montažo sem vnaprej opozoril vulkanizerja in je stvari zrihtou, pa pol 35 eur na avto krka za vpis, maš pa pač 3 poti ki jih morš nardit
Zdej naslednji korak je pa da ko vsakič to napišem se usuje 10 ljudi, ki mi daje protiargumente, kot da sej za tisti krivec, ki je napisal zakon o homologaciji
Ne se sekirat, ne usujemo se nate, ampak pač na stanje kakršno je in razlago zakonov, kjer je na vseh področjih isto sranje: terorija != praksa. Zato mene dejansko zanima, če imamo koga, ki bi imel škdoni primer pa bi mu izbijali škodo zaradi neustreznih platišč, ki so skladni z merami iz homologacije.
Lej jst ti iz prve roke povem, ker mi je folk solil pamet vsepovsod kako nič ne rabiš bla bla bla. Ni res. Zakoni so žal jasni.
1. Naročiš felge, ki imajo zdravn certifikat, da pašejo na tvoj avto
2. Greš do vulkanizerja, kjer ti namontira gume na felge in felge z gumami na avto, vulkanizer izpolni TEHNIČNO POTRDILO O VGRADNJI
3. Greš na AMZS/Avto krka/karkoli in neseš ta papir, oni poslikajo felge, preveri se serijska, preveri se tehnično potrdilo
4. Čez 1 teden dobiš nazaj popravljeno homologacijo
V eupravi pa izgleda to tako:
null
Zaj bi blo pa fajn, če najdemo še koga, ki tega ni vpisoval, je imeš škodni primer in kaj se je zgodilo. Ker potemtakem, bi moral v kartonček vpisat tut menjavo gume za neoriginalno (torej vse ostale s katero avto ni bil prodan).
Ajajaj ... iskreno nerad berem tole, sem se veselil za vas zdej pa takle, še nič srečanja rdečk ne bo na koncu 😕 Po prebranem, bi blo dejansko za probat Strajnarjev "športni" vložek.
Hja zakaj doben noče menjat? Ker menjava ostalih filtrov je pocen v primerjavi s tem hkrati te pa že ob nakupu pripravljajo na to da DPF filtrov se pač ne menja ... po mojem bo z leti ta trend propagiranja doživljenskih DPF filtrov upadel al pa bomo že vsi na elektriki
Še razlog več, da vam grem družbo delat na tuning. Že zadnjič na poraba izzivu, sem te @Alex hotu prosit, da mi predvajaš enako musko iz svojega avta, da vidim, če si s svojo predelavo res kaj pridobil oz. koliko in če se je zame vredno v to spuščati. Kar se pa tiče kakovosti, joooj ko bi vsaj mel folk 320kbps ... po mojem jih dosti sploh ne ve, kaj kbps pomeni o.O
Sam drugače zaznavam razliko predvsem, ko grem pod 320 začne vse postajat bolj in bolj flat. Najraj bi poslušal flac, pa ga mazda ne podpira!
Aha ka se lahk pozanimas kam je dal to. ja logicno da se bo folija tut natrgala to mi je jasn, pac bo treba veckrat to zamenjat ce hoces orng obvarovat.
na hitro sem preletel strani tegale foruma, pa ?e nisem na?el podobne teme.
Zanima me, ?e ?e ima kdo izku?nje z za??itno folijo proti kamen?kom?
Soul Red barva je namre? zlo ob?utljiva in glede na to, da po samo 700 km ?e imam prve svetle pikice, me zanima, ?e je to ?e kdo delal, pa kje pa kako.
Vnaprej hvala za vse infote
PS: ?e pa je ?e kje podobna tema, pa prosim nekoga z pravicami, da to stla?i tja, hvala
Vi se smejite, js pa resno razmi?ljam, da bi kupu Dasiato, glede na to, da se v garanciji ni zamenjal bluetooth modul in mi zmeri znova za?ne mp3 na za?etku brat, Ko pa dam mal ve? muske gor, ?e pa 5 min traja, da ga nalo?i. Ve kdo za koga, da bi kej naro?val za M6 GJ pred faceliftem?
Sicer natan?nih ?rt za rikverc ni, ampak je vseeno ve? kot zadovoljivo, najbolj va?no je da vidi?, kaj sploh je vzadaj...
?e en velik plus (pa ne tist iz ?para) je, da je vzvratno ogledalo dost ve?je kot original, kar je prav tako zlo zlo uporabno pri spremljanju situacije zadaj med samo vo?njo.
Oh, jaz pa sem mel v glavi, da ni nobene razlike, razen v mappingu. Ampak meni se pa ravno zdi, da ima moja 150 zelo krateke prestave, ker mene ?e sili pri 90 v ?esto prestavlat, kaj je ?ele pol na 175. No pol pa bom ?e vidu, ?e me ne bo nova trojka z X motorjem dobla, se pa lahko zgodi, da se kam zapeljem
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@Justus bravo za odlično kupčijo.
@Jest a se ti da premaknit naše blabolije o homologaciji v extra nit? Mam občutek, da bi to lahko bila nova "elektromobilnost" nit
Povezava za deljenje
Deli na druge strani