Koj pin na mazdi je monitor trigger (okidač monitora)?
The small red line of the output port is connected to the display trigger line.
If the original display trigger line is connected to the reverse light,
disconnect it from the backup light first, and then connect this small red line.
Kablu sa slike sam spojio još 2 pina. Napajanje zadnje kamere.
Tako da sa zadnjom kamerom nemam posla..
I prespojio sam (još 2 pina) video na drugu stranu.
Interface samo ubacim serijski.
Trigger (pilot signal) ću morat tražit instrumentom. Nije strašo, konektor ima samo 28 pinova.
Našao sam vremena te kameru i interface na stolu spojio na računalo.
Prema uputama stoji da po ubacivanju brzine u rikverc radi zadnja kamera, a nakon izbacivanja iz rikverca, 10 sekundi radi prednja. To sam potvrdio. To je jasno. Puštanjem 12V na reverse trigger, javlja se 12V na monitor trigger. Po oduzimanju 12V sa reverse trigger, prebacuje se slika s zadnje kamere na prednju kameru i još oko 10 sekundi ostaje 12V na monitor trigger. Također se javlja +12V na napajanju prednje kamere i +7V na napajanju zadnje kamere. Ne istovremeno.
Zadnja kamera original i radi na 6V, a prednja kamera je kinez i radi na 12V.
So far so good.
Ali nije mi baš jasno kuda spojiti monitor trigger na mazdu?
Slika gore, 28 pinski konektor ima ulaz za DVD Video. Možda ta škatuljica ne treba? Samo treba aktivirati DVD ulaz ako neko zna kuda ide brika (između kojih pinova)?
Kaj mislite, USB DAB+ za android radio, bi delalo u mazdi preko "android auto"?
, if your android 7.1 / 8.0 / 8.1 / 9.0 car multimedia has pre-installed the
DAB+ App, just buy this USB powered DAB+ Box to get digital radio. which can fit all our Erisin Android car multimedia
and the most of other android 5.1 / 6.0 / 7.1 / 8.0 / 8.1 / 9.0 unit on the market
Na suvozačevo mjesto u Mazdi 6 GG sam stavio Osram LED W5W Cool White.
Ođekivao sam da će svijetliti usmjereno kao reflektor, ali ne. Svijetli na sve strane i to puno, puno jače od obične žarulje sa žarnom niti.
Ovo je fotografirano po danu, zato lampica na vozačevom mjestu ide u žuto/crveno.
Led lampica svijetli tako jako da mislim da bi iznad zadnje klupe u mraku smetala.
Zašlo je sunce. Razlika je kao noč i dan između između žaruljica, suvozačevo sjedalo, pod i vrata su obasjani kao da je dan. Sada, želim li biti tako obasjan da me svi gledaju, nisam siguran.
Malo sam razočaran kaj niko ne pita o kakovim mikrokontrolerima ja pričam.
Ima web interface i lako ga je programirati. Prihvača sve moguče senzore.
Imao sam jedan potrgani daljinski upravljač od garažnih vrata. Spojio sam mikrokontroler na tipkalo, programirao da relej drži pola sekunde i sada mogu s telefonom preko interneta otvarati i zatvarati garažna vrata. Vrlo slično bi se u mazdi isključio START/STOP, ali automatski bez moje intervencije i bez potrebe za internetom. A i vanjski retrovizori. Switch bi bio trigger za relay.
Ako netko želi više nučiti, guglajte Tasmota.
Tasmota is custom firmware that is available for ESP8266 based devices allowing for web, timer, OTA firmware updates and sensor support. Tasmota allows for ESP8266 based devices to be controlled via HTTP, MQTT and KNX allowing for integration into just about any home automation ecosystem available.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Verjatno je tvoja mazda s full opremom pa imaš regulaciju sjedala na gumbe. Onda motoriči zauzimaju prostor?
Na YouTube sam pronašao da ovaj model u prtljažniku ispod poklopca rezervnog kotača ne zvuči baš jako dobro.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani