Pozdravljeni. Čakam odmero DMV za mojo novo M6 homuro v vmesnem času pa razmišljam neumnosti. Ena od teh je tudi ali bi dal krom okoli oken folirati v črno barvo v celoti, ali pa morda delno. Vozilo na sliki ni moje, ampak nema veze. Prosim za čim več mnenj.
mene v zgornjih primerih krom niti ne moti tako zelo....če pa bi ga že odstranjeval/temnil, pa vsekakor v celoti (ta varianta pol-pol je meni osebno grozna).
Da se tudi samo z mapo in večjim intercoolerjem. Do 210 konjev brez problema. Tudi na 240 so že nekateri v Nemčiji šli brez. Ja, druge športne diske in ploščice(velikost ni toliko pomembna, Mazdini diski so dovolj veliki).
Ja, vse se da, you know what i mean😉👍, vprasanje, vsaj ce bi jaz delal upgrade, za koliko casa je to in kako vzdrzno, dvomim da je original za 150km pripravljen na 240km, ja da se, ampak verjetno si cez par tisoc km brez vsega😁😄.....p.s.da ne bos mislil da govorim v prazno, ko sem imel jaz se accorda 2.2cdti z 140km so mi svetovali na max +30/40km ( oz.so delali tunning na cca.170-180km), to je bilo se vzdrzno brez menjave ostale opreme, vse kar je bilo vec je bil riziko (seveda se je dalo, ampak vprasanje za koliko casa)...
Ja sej, zakaj pa ne greš samo na to? 185KM bo kar naredilo razliko pa vseeno si na "varni" strani in ne bo jebe.
se strinjam, če želiš imeti samo nekaj konjev več, brez dodatnega vložka v večji intercooler, močnejšo sklopko/vztrajnik, namesto navadnih gumi cevi kake pletenice, itd.....mislim da je prehod iz 150km na 185km tisto kar pomeni da si na varni strani, in pomojem je tudi že kar nekaj razlike, vse kar je več pa samo z mappingom ne boš dosegel....aja pa pozabil sem dodati potem še druge/bolj zmogljive zavore (večji diski/boljše ploščice), ne morete "nabijati" samo navora in konjev, kdo se bo pa potem ustavljal 😀😉
Ko prebiraš(am)te poste je edina prava odločitev bencinar😉😄, pa brez zamere, stari dobri dizli so bili še pred uvedbo dpf filtrov (vsaj za hondo vem do 2008 še prejsnji model)...to s temi dpf/egr in ostalim sranjem, same potencialne težave z sodobnimi dizli. Ravno zaradi tega sem se jaz odločil za bencinarja in ne več dizla....manj potencialnih komplikacij...na manjko navora se pa ze navadis oz.vzames v zakup😁...je pa res da ne poznam/nimam izkusenj z novodobnimi turbo bencinarji, kaksna je tam tehnologija in zanesljivost, itd...ampak trend gre v to smer, razen če boste presedlali na elektriko😉😄
kot je @Aless zapisal, če delajo preko OBD konektorja ni treba odpirati ecu, nič se ne vidi, da je bilo karkoli delano (zdaj edino ne vem ali bi na servisu, če imaš garancijo, to vedeli in bi zaradi tega lahko ostal brez garancije) in vedno greš potem lahko nazaj downgrade-at....kako točno delajo tunerji pa ne poznam, ampak vsekakor jaz k nekomu, ki preje ne naredi bckp starega, zagotovo ne bi vozil, da imaš potem potencialne težave....
za Hondo :), je pa verjetno enako tudi pri Mazdi, razen, če vam lahko mapirajo iz ene mape 120 na tisto 160, imaš potem ja bistven boljši izkoristek, pri mojem Accordu ni neke dodane vrednosti....
Pri klasičnem atmosfercu nimaš kaj veliko za delati in tudi kakega hudega doprinosa ni.....ko sem jaz preverjal za svojega accorda 2.0., mi je bilo tako razloženo, edino dodana vrednost je v tem middle range-u, kjer se recimo največ voziš, da imaš recimo nekaj več navora med 2.5k-3.5k obrati, kjer je ta motor najbolj "bogi" in ne da vedno moraš voziti nad 4k rpm.... -> "Vtec se premakne, rev limter se dvigne ( z obema spremembama ne pades iz vteca pri prestavlanju navzgor, oz. minimalno.. ), pedal response se popravi da je feeling kot da imas gas na zajlo, sami konji in navor v spici ni neka sprememba da bi ti rekel +10konjev....je pa v midrange-u sprememba, navora in moci...ravno tam kjer najbolj uporabljas motor. Ob isti voznji se zmanjsa poraba....kar se tice racunalnika pa ni nic bolj obremenjen ali pa da bi zaradi tega karkoli bolj trpelo...Vse to bi lahko bilo dejansko narejeno ze v tovarni, vendar tam zmeraj pustijo se nekaj prostora.., in nic se fizicno ne posega v avto/racunalnik."
Kje pa lahko uporabiš te konje in navor,po gozdni cesti v 30%klanec......😊
Vrhniški klanec na primorki je že zanimiv, pa nima 30% , sem ga n-krat prevozil v času ko sem živel še v Postojni in je z dizlom to voziti bistveno bolj elegantno, kjer se lahko s 6 pelješ ali 130km/h ali pa imaš na vrhu klanca 190km/h, pa sem imel 2.2 cdti z samo 140km :)....z bencinarjem pa telovadiš :).....pa nisem želel napisati da z bencinarjem ne moreš/ne prideš, itd....samo z dizlom je bistveno bolj elegantno :)....
Meni ni težko priznati da bencinar brez turba z navadnimi atmosferskimi 160/190km nima za b....ek proti dizlu 150/175km...žal je taka realnost...debata gre pa lahko dalje....
@Husky1290; imaš bencinarja ali dizla? (iz teme nisem razbral oz. ne poznam mazd samo po slikah)....Se kaj pozna na vožnji v smislu, da je sedaj bistveno večji upor, sploh pri bencinarju bi se to znalo že poznati, glede na to da je ta cola/širina gume že kar konkretna?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
in koliko pride tak wagen in Germany?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani