V mirovanju bi dotik na zaslon moral biti omogočen. Omejevanje tega res nima nobenega smisla. Ker so nekatere stvari pač hitrejše izvedene. Ko pač avto miruje.
Seveda je pa tisto, kar počne VAG koncern traparija na kvadrat. Doslej še nisem naletel na človeka, ki bi tisto pohvalil.
Pri Android Auto so tudi izključili delovanje zaslona na dotik. Ok, to jih še razumem, zaradi varnosti. Ampak za vraga, zakaj je zaslon onemogočen takrat, ko avto stoji? Originalni infotainment pa dovoljuje tapkanje, če avto stoji. Pred meseci sem sicer nekje bral, da gre za omejitev Googla, ki ne more omogočati obojega - torej brez in z dotiki. Očitno je tako tudi pri Applu?
Res je marsikaj lažje narediti na zaslonu. Saj mislim, da smo o tem že govorili. Sicer je Mazdin sistem eden najboljših in meni je res všeč, da je delovanje na gumbih. Ampak pri AA bi pa marsikaj lažje naredil preko zaslona (v mirovanju).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V mirovanju bi dotik na zaslon moral biti omogočen. Omejevanje tega res nima nobenega smisla. Ker so nekatere stvari pač hitrejše izvedene. Ko pač avto miruje.
Seveda je pa tisto, kar počne VAG koncern traparija na kvadrat. Doslej še nisem naletel na človeka, ki bi tisto pohvalil.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani