Meni se gre najvec zaradi tega, ker imam obcutek da mi moja mazda ne da dovolj moci za svojih 175 konjov... Res je odkar mi je Pelko ocistil sesalni kolektor so se performansi obcutno poboljsali, zdaj pa bi rad se ocistil intercooler, povecal odprtino zraka ki hladi intercooler s tem da odstranim okvir in zmanjsam tablico, ce bo obstajala legalna moznost pa da vidimo kaj bo.
Zanima me kako imate kaj postimane/montirane registerske tablice brez okvirjev (predvsem sprednji del)
Bral sem da za pritrditev ljudje uporabljajo obojestranski trak ali pa silikon. Kako se kaj to obnese? Kaksno mnenje? Nasvet?
Sicer meni ni toliko estetika pomembna ampak to da tablica z okvirjem prekriva skoraj 1/3 odprtine kamor naj bi zrak hladil intercooler. Zato bi se rad znebil okvirja, mogoce celo tablico pobrusil do zelene obrobe, tako bi dobil nekaj cm vecjo odprtino.
Za loputo so bli neki vpoklici kolker se spomnem, preveri na njihovi strani za vpoklice, pa vpisi stevilko sasije, ce je tvoj avto med njimi. Moja je bla, ampak ni blo nc narobe, tak da sm bil gotov za 15min. 🙂
Sem ze preveril, vendar moj ni bil med vpoklicanimi.
Po moje je to samo neka ograditev za mazdo, da je zabelezen podatek kako so avti bili vpoklicani seveda tisti izpravni, ostali pa kot moj z dejansko napako na loputi so pustili da si mislimo kako smo "srecnezi", da prav moj avto od tolikih ni bil med izbranimi 😁
A je kdo oz kdo koga pozna, ki bi res imel vpoklican avto in bi mu odpravili napako?
Ker tej skayactiv motorji naj bi delali normalno regeneracije vsakih 250 kilometrov.
Če je veliko mestne vožnje pa tudi na veliko manj.
To, da je tunerc nekomu naredil "nekaj" ne drži. Bili smo pri njemu in nam ni mogel prav nič pomagati. Rekel je le, da so tej motorji zafrknjeni in elektronika prav tako. Ni si upal nič tikati.
V bistvu nisem 100 procentno siguren. To sem zakljucil od kar imam problem z loputo, ker vedno mi je vrglo opozorilno lucko na priblizno enakih prevozenih km... Cca 400. Mislim, da ko naj bi se aktivirala regeneracija in zaradi napake na loputi nebi bila izvedena.
Pusti kot je. Tej motorji niso narejeni za tunat. Sem že sam hotel to narediti, a so mi že dva priznana tunerja to odsvetovala. Prečisti raje vse kar se da, ker zna bit, da imaš vse zabito od saj.
Na koliko km ti dela regeneracije?
Meni se regenerira na 400km.
Ma ne bi cipiral, bi pa da, dobim dejansko te konje katere pise da avto ima. Mogoce boljsi filter zraka, vecji interkuler...
Sem pa enkrat na nekem forumu prebral da je clouk sel do tunerca, niso avto cipirali mu je pa nekaj naredil da je avto sel dosti boljse...nevem pa o cem se je slo.
Bi bilo zanimivo, da greste še vi ostali z 175 konjskimi motorji z avtomatskim menjalnikom malo na meritve na valje. Turbo lumpi je bil. Da ne boste mislili, da vozite kaj močnejše avte kot mi z ročnim menjalnikom in 150 konjski motorjem. 🤗
Ziu. Glede teh konjev, ki so na papirju in potem v realnosti... Sam imam 175 pa nisem glih zadovoljen kako avto gre... Po mojem obcutku gre kot avto od 150km pa se to je velik ? A obstaja kaksna finta da se te konjicke aktivira? Je mogoce tunerc dal kaksen nasvet?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Meni se gre najvec zaradi tega, ker imam obcutek da mi moja mazda ne da dovolj moci za svojih 175 konjov... Res je odkar mi je Pelko ocistil sesalni kolektor so se performansi obcutno poboljsali, zdaj pa bi rad se ocistil intercooler, povecal odprtino zraka ki hladi intercooler s tem da odstranim okvir in zmanjsam tablico, ce bo obstajala legalna moznost pa da vidimo kaj bo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani