Skoči na vsebino

Razlike moči bencinskih motorjev

 

SkyactivG:

 

1.5l 90hp, 100hp, 132hp use izedenke motorja so iste in se jih da optimizirat moč na 132hp, moč se bo poznala od 4500rpm naprej.

 

2.0l 120hp, 122hp, 145hp, 150hp, 165hp use izedenke motorja so iste in se jih da optimizirat moč na 175hp, 220Nm moč se bo poznala od 3500rpm naprej.

 

Pri zaprtih verzijah dobi motor bolšo odviznost in nad 4000rpm spremeni zvok.

Pri 165 konski bo razlika komaj opazna. 

Obstajo supercharger kiti, ki so plug an play, cena teh kitov je kar visoka.

Povečajo moč na 250hp in več odvsno od drugih predelav.

 

Ko bom mel čas napišem še za druge bencinske motorje

Če rabiš pomoč piši zs

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Razlike moči motorjev 2.2
Napisano
pred 1 uro je mazdaman napisal:


To kar si dodal je kar razveseljivo in pomeni manj možnosti napak. A bi pri teh tudi bilo smiselno odklopili EGR?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Če delaš full kratke relacije ja drgač ni potrebno ( ko se dela EGR off treba tud adblue off pa spremeni se režim regeneracij, po egr off ni več odvisno od gasa ampak ko je dpf poln sproži regeneracijo. Pred EGR off jo sproži kokr se mu zazdi d je najbolš 50-100% zabitosti)

Če rabiš pomoč piši zs

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Razlike moči motorjev 2.2
Napisano (urejeno)

Po mojih raziskavah so nasledni motorji: EURO 4 enaki (imajo samo različno kalibracijsko datoteko v ecu, ki so med sabo zelo podobne) Max varna moč na teh motorjih je 460Nm 200hp

                                                           ECU calib: Začetne številke   

125hp max boost 1.35bar                   r2aa...

163hp                                                   r2ab...

185hp max boost 1.6bar                     r2ac...

 

EURO 5 

129hp ima manšo turbino in precej več navora pri nižjih vrtlajih kot 125hp. Max varna moč 410Nm 170hp

163hp in 180hp sta enaka Max varna moč 460Nm 200hp

163hp poplnoma drugačna kalibracijska datoteka v primerjavi z euro4

 

Skyactiv D do 2018 Max varna moč 460nm 200hp

150hp in 175hp sta ista imata samo različne kalibracijske dadoteke v ecu 

Še slika turbine do 2018

TWIN-TURBO-CHARGER-MAZDA-SH01-SHY1-2.2-LTR.7-600x604.jpg

Skyactiv D od 2018 ima nekaj spremeb ima dodan adblue tunerji navajajo max moč 500Nm 220hp

Navadna odmična gred tudi na izpušni strani ( ne vrača več izpušnih plinov v sesalnem taktu)

Spremnejna glava(izpušni kolektor ni več itergriran v glavo)

Posodobljena olna veriga.

Zmanšan pretok EGR (ne potrebuje več tolika pretoka ker ima adblue)

Drugačen turbo poplnoma nova zasnova:

SH18-13700-B-TWIN-TURBO-CHARGER-MAZDA-SH-SKYACTIV-D-2.2-LTR.1-1536x1536.jpg

Pri tej verziji motorja so šli pogledat nazaj na cx7 2.2 ki je že imela adblue.

Menim da bo ta motor imel precej manj težav.

Več napišem v prihodnosti 

Popravljeno od miha20

Če rabiš pomoč piši zs

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.