?inkovec MM - avto v ve?jem delu izdelan v samogradnji in homologiran. V ?tartu Diablov motor, potem BMW.
Road Queen Dina - zopet ve?jidel samogradnja, s tem da mu iz havbe gleda Harley Davidson V-twin ma?ina pa je vseeno ?lo skozi homologacijo
Elaphe prototipi - vozila predelana na elektriko z motorji znotraj koles ali v primeru Sharana - Dizel motor + near-wheel elektri?na motorja zadaj
Vse se da... ampak za navadne smrtnike z navadnimi denarnicami je malo te?je.
Morda je res varianta narediti predelavo v Nem?iji najbolj realna. Malo sem brskal in o?itno bi znali tejle mojstri (https://sps-motorsport.com/) predelati zadevo z T?V certifikatom (pa seveda raznimi potrdili o strokovni vgradnji itd...), kar bi morda znalo iti skozi na?e tehni?ne preglede.
Casual Gearheads : Drones, Trikes and Automobiles / General Youtube Shenanigans
Hjah, tega pri nas ne bo? homologiral... ?e ti je to ovira, potem najbolje, da pozabi? na projekt.
?e pa pozna? koga, ki lahko kaj "zrihta" oziroma bo? riskiral pa zadevo skrival... Ta argument sem ?e ve?krat sli?al, da se lahko turbino/kompresor skrije, ampak bi rad videl v ?ivo. Pa potem ?e pline in zvok "skrit". Pline bi lahko verjetno porihtal z remapom samo za tehni?nega.
Sem pa videl enga ameri?ana, ki vsako leto odmontira turbo/kompresor, gre delat "tehni?nega" in potem nazaj gor montira.
Casual Gearheads : Drones, Trikes and Automobiles / General Youtube Shenanigans
?e nekaj ?asa razmi?ljam o nadgradnji vzmetenja na moji 2002 MX-5 1.6.
Trenutno imam original amortizerje in -30mm Eibach fedre, od prej?njega lastnika.
Avto kake dirkalne steze ?e ni videl in ve?inoma poskakujem ?ez neravnine v slovenskem asfaltu, kar je na momente rahlo neprijetno in se ne bi branil ?esa manj trdega. Trd avto na razpadajo?ih cestah pa? ne da ?eljenga oprijema + ni fajn za razne kon?nike in podobno. Pa pustimo zdaj dejstvo, da je avto trd, ker "ni?ji" fedri na stock amortizer je katastrofa.
Glede na koli?ino MX-5 lastnikov tukaj, predvidevam da imate kaj izku?enj na tem podro?ju?
Dajte se prosim malo razpisat, kaj se vam zdi za na?e razmere najbolj smotrno.
?e upo?tevamo po?tnine in carine iz tujine, je slika pri nas malo druga?na, kot ?e bi spra?eval Ameri?ane.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No, da ne bo pomote, vse se da.
Trije relativno izredni primeri iz doma?ih logov:
?inkovec MM - avto v ve?jem delu izdelan v samogradnji in homologiran. V ?tartu Diablov motor, potem BMW.
Road Queen Dina - zopet ve?jidel samogradnja, s tem da mu iz havbe gleda Harley Davidson V-twin ma?ina pa je vseeno ?lo skozi homologacijo
Elaphe prototipi - vozila predelana na elektriko z motorji znotraj koles ali v primeru Sharana - Dizel motor + near-wheel elektri?na motorja zadaj
Vse se da... ampak za navadne smrtnike z navadnimi denarnicami je malo te?je.
Morda je res varianta narediti predelavo v Nem?iji najbolj realna. Malo sem brskal in o?itno bi znali tejle mojstri (https://sps-motorsport.com/) predelati zadevo z T?V certifikatom (pa seveda raznimi potrdili o strokovni vgradnji itd...), kar bi morda znalo iti skozi na?e tehni?ne preglede.
Casual Gearheads : Drones, Trikes and Automobiles / General Youtube Shenanigans
Povezava za deljenje
Deli na druge strani