Veš kaj @Boss. Ne vem če ne bodo naslednjič kar Continental celoletne na večjih (letnih) platiščih. 2x na leto toliko dela okrog te premontaže in stroškov + 2. kompleta delata ves čas napoto. Pa potem pri 6-ih letih so za stran, profil pa še OK.
Sej to mam idejo za fotra... 4-5kkm dela na leto in jaz se 2x letno jebenm kolesa dol in druga gor. Če bo sneg sploh ne rabi it ven tko, da bodo 16 colarke ostale in gredo gor celoletne. 15 pa v simbolično prodajo.
Sej pri prvi generaciji trojke in šestke so bile homologirane tudi 15 colske. Če jih rabiš mam ene viška, oziroma bodo spomladi, ko gredo dol s šestke od fotra.
Pa si ziher da tole zgleda? Maš debele obrobe okol blatnikov, pol bi pa dal nizkopresečme gume? To bo zgledalo kot če bi na gorsko kolo nataknil tabularje. Vizualno bi šlo na Mazdo 3, ki nima obrob.
Genialno. Kupiš povišan avto, ker si star in imaš problem s križem.
Potem pa ga nižaš in trdiš, da še bolj poka po hrbtenici 😅
Nočejo si priznat, da SUV, crossoverji pač ne zgledajo pol pa dajmo nižat pa ogromne feltne itd itd. Namesto, da se že v osnovi gleda ustrezen avto. Pa tuki ne mislim Mazdašev in podobnih , ampak modeli, ki to delajo na BMW-jih, Audijih, Mercedesih, kjer je izbire ogromno in ta gre pa izbere potujoči kontejner in ga na vsak način želi vizualno spremenit v dirkalnik - polomija.
Bolj verjetno kot ta klanec je to, da si 1x vozil pri 35°C drugič pa pri 25°C. Je pa tako, da čeprav se čudno sliši je bolje vozit z nekoliko višjimi obrati, da pumpa mal bolj kroži hladilno.
Aha, čist simpl gre in izdelek je res lep na koncu, če ti je seveda tak svetleč izgled všeč. Je pa res, da sem sam cca 14 dni pustil barvo stat predno sem brusil.
Vzameš mat črno in samo par nanosov laka, ki ga fino ne brusiš. Jaz sem masko pri prejšnji, ker se je začela barva luščit zaradi nesposobnih ličarjev, najprej na mat a sem jo potem fino zbrusil in spoliral pa je zgledalo kot originalno ličanje. V glavnem plasti dip je odličen za igranje saj se da povrnit v prejšnjo stanje.
Dejmo roko na srce. Kot voznik je dejansko mnogo bolj priporočljivo, da se pred štelanjem raznih navigacij USTAVIŠ na varnem mestu in to narediš lepo v miru. Torej ni glih neke hude potreba po touchscreenu med vožnjo, kot je recimo to pri VAGinah, kjer moraš precej osnovnih stvari iskat na touchscreenu. Tukaj Mazda poščije VW-ja po dolgem in počez, ker še vedno uporablja klasične gumbe, ki so najbolj intuitivni za varno uporabo.
Res lahko naredimo. Sem prec za, bi bilo pa fino dobit na test raznorazne avte, da ne bodo samo Mazde, ker pol nam nič ne pomaga, ker bodo nekateri še vedno trdili, da so vse bremze pri Mazdah zanič.
Drugače pa, sam sem ene 20 let nazaj že delal tak test zaradi lastne firbčnosti ampak za en drug namen, tako da sem pripravljen, da to ponovimo.
dne 5. 9. 2005 ob 10:20 je Boss napisal:
David in Vuk ne preve? verjet gumarskim lobijem .
?e sama konstrukcija gume (lamele in bolj grob profil) M+S nikakor ne "premaga" letne gume tudi pri temperaturah -10 stopinj se pa ta razlika ?e bolj ob?utno zve?a v kolikor raste temperatura. Pred leti sem to sam testiral ?e s Clarusom na katerem sem imel najprej letne gumein nato menjava ter ?ez cca 1 uro in pol ?e z M+S. Temperatura je bila -3 do -2 stopinji celzija in suha cesta. Poskusil sem na treh razli?nih ovinkih zaradi razlike v asfaltu (eden je bil zelo drse? (dovoz iz AC na c. na Brdo v Lj) in po ob?utku je bila letna precej bolj odzivna kot M+S, ki je zelo hitro za?ela drseti.
Ampak, ker sem vedel, da ob?utek je samo ob?utek sem ?el ?e testirat zaviranje (konec Brn?i?eve v Lj) s 100km/h (po ?tevcu). Za orientacijo sem izbral en znak in vsaki? pri njem za?el zavirat. To sem izvedel 5x z letnimi in nato po menjavi ?e 5x z M+S. Razlike med posameznimi zaviranji z letnimi so bile manj kot dva metra. Iz tega sem nato izra?unal povpre?je in isto izvedel ?e z M+S. Tudi tam je bila razlika med posameznimi zaviranji manj kot dva metra. Samo ?ok pa je bil, da je bila povpre?na zaviralna pot z M+S dalj?a za ve? kot 6 (?est) metrov od povpre?ja M+S. Na koncu sem si zra?unal, da to pomeni v trenutku ko z letnimi ?e stojim se z zimskimi vozim ?e s hitrostjo 30 (trideset) km/h. To pa je ?e zaskrbljujo?a razlika.
Letne Gume so bile GoodYear Eagle Ventura 195/65 14 cca 15.000 prevo?enih
M+S gume pa Dunlop Wintersport M2 195/65 14 kupljene eno sezono prej in prevo?enih zgolj 2.000 do 3.000 km.
Aja, lotil sem se pa tega testa zato, ker so v avto revijah vedno objavljali zavorno pot in tip gum in razlika med dol?ino zaviranja je bila vedno v prid letnim gumam tudi pri ni?jih temperaturah. Isto?asno pa nobena avto revija ni objavila primerjave med letnimi in M+S gumami ampak vedno samo primerjava samo med letnimi in nato ?ez pol leta samo med zimskimi. ?e se malo igram amerikanca in me paranoja vle?e k zarotam bi lahko reku, da je za tak?na NEtestiranja kriv predvsem gumarski lobi saj mu je v interesu, da se tak?na testiranja ne opravijo oni pa veselo reklamirajo zimske gume, da so oh in sploh.
Ljudje pa nasedajo full time in marsikdo je prepri?an, da je M+S bolj?a celo poleti samo, da ima edino slabost, ker se zelo obrablja. Nakar ugotovijo, da delajo letno 10.000 km in, da se jim ne spla?a imeti dveh kompletov gum in vzamejo M+S, ker so predpisane za zimo med tem ko letne niso predpisane za poleti?!?!? Pol se pa spra?ujejo kako je mogo?e, da so v Istri zleteli s ceste pri 30km/h pri sploh ne ostrem ovinku v suhem vremenu.
Ne moje prepričanje temelji na osnovi gole fizike in zdaj razlagat kolk so Mazdine bremze slabše od konkurence je pač čisto neresno. Za dokaz daješ pa rezultate, ki edino mogoče pri polnem zaviranju od 130km/h do nič naredijo okoli dva metra razlike, kar je komaj pol dolžine avta. Pa še ta situacija, da moraš na polno bremzat iz 130 do 0 se meni v lajfu še ni nikoli zgodila, zato je veliko vprašanje kolk je sploh smiselna.
Če pa že razlika obstaja je prej možno, da nastane zaradi različnega delovanja ABS (mogoče pri Mazdi nekoliko dlje spušča), nastavitve podvozja, nikakor pa ne, da boš ti zdaj dal večje diske gor pa bo naenkrat avto bolje zaviral. In to je stvar okoli katere se pogovarjamo - a res večji diski pomagajo h krajši zavorni razdalji. Ne govorimo o dirakališčni situaciji ampak o situaciji v prometu.
Drugače pa seveda sem pripravljen, da naredimo teste tudi sami pa da preverimo, ker tole dokazovanje gole fizike me kr malo utruja.
Ehhh, kam smo zašli? Oglasil sem se, ker je eden "dokazoval" , da je Mazda 3 tolk slaba pri zaviranju, da ima 43m medtem, ko ostali 35m do ustavitve in da so za to krive bremze. No, ko smo to razčistili so zdaj ratali problemi 1,5-3 metri in moja izjava o gumah. Nakar mi začneš razlagat, da je Turanza T005 enako dobra kot druge touring gume. To načeloma drži, ampak Mazda ima za prvo vgradnjo drug model gume T005A.
To ni samo razlika v eni črki, ampak je to nekoliko drugačen model, več ali manj za prvo vgradnjo in ta A pomeni, da je za Azijsko/pacifiško tržišče. Tam imajo kupci drugačne zahteva in jih bolj zanima udobje, manj hrupa in bolj gladka vožnja, izdelovalce pa čim nižja cena. Zato so naredili to različico, ki ima tako nekoliko spremenjen sam profil gume kot gumeno sestavo. Verjemi, da je slabša kot pri evropskem modelu T005 in tistih par metrov je hitro razlike.
Take imam tud sam gor pa če verjameš al pa ne, se recimo pri močnejših pospeševanjih prej zavrti v prazno kot recimo GoodYear Eagle Asy 5, ki sem jo imel na prejšnji Mazdi. In ne ni krivo 10 KM več ampak to, da dejansko T005A ni tako dobra. Je pa tiha in udobno, tu se pa moram strinjat in jo tudi ne bom menjal predčasno, ker tolk slaba pa spet ni.
Aja, ker vem, da mi ne verjameš in misliš, da te trolam, si preberi tole.
@Aless Ja, natakni ji Potenzo, namest Turanze pa bo 2m krajša zavorna. Sploh ne vem kako naj razložim še bolj razumljivo. Pri modernih avtih zavore zmorejo bistveno več kot zmorejo gume. Ma ne vem zakaj moram tolk razlagat, ker če pogledate samo teste pnevmatik je razlika med najboljšo in najslabšo že na suhem lahko več kot 4 metre na mokrem pa celo več kot 8 metrov. Tako, da razlike meter ali dva tudi med boljšimi gumami niso izjema.
Joj pa ne takole... velja edino primerjalni test v katerem bi bila tudi Mazda in bi merili na isti podlagi, še bolje bi bilo pa z istimi gumami oziroma vsaj tipom gum in seveda v istih vremenskih pogojih. Samo to velja in nič drugega.
Da ne boš mislil, da nakladam maš tukaj en test, kjer so namerili okoli 34m.
Ja pač ne 😜... glej vsak avto ima maksimalni negativni pospešek, ki ga lahko izvede pri zaviranju. In to je takrat, ko začne guma v stiku s podlago blokirat. To se zgodi v istem trenutku ne glede kakšne imaš zavore, seveda ob predpostavki, da zavorni sistem zmore zavirat do vklopa ABS. Kot vemo to Mazdin zmore brez težav tudi s serijskim sistemom.
Drugače tvoj izračun za same bremze ni napačen in se strinjam ampak pove lahko le koliko maksimalno zmorejo zavirat same zavore, ampak zavore zmorej bistveno več kot na koncu zmorejo same gume. Nič ti ne pomaga, če zavirajo fantastično, če pa na koncu guma ne zmore. Trenje med gumo in asfaltom je tisto kar na koncu ustavi avto.
Bi pa res rad videl kakšen primerjalni test, kjer pravijo, da ima Mazda slabše zavore kot konkurenca. oziroma da slabše zavira.
meninje na 3ki dvakrat skrivilo diske….z originalnim ploscicam. Pretrdo pac, fizika je naredila svoje, energija je sla v diske namest da bi se brusle pakne
Ampak to je problem neustreznih ploščic ne pa dimenzije diskov. Vsi, ki smo zamenjali diske (še vedno enako velike) in ploščice potem nismo imeli več težav.
Večji diski = večja zavorna površina, večji zavorni učinek
😉
V bistvu so najbolj pomembne gume za ustavljanje, ker diski bodo ustavljali, do trenutka, ko bi jih blokiralo in se vklopi ABS. Tako, da to ni problem je pa neka druga resnica, da večji diski pa ravno zaradi velikosti vzdržijo veliko več zaporednih močnih zaviranj tako, da ni variante, da zavre zavorna tekočina niti, da ti disk popoka in ploščice otrdijo zaradi pregretja. Na običajnih cestah in z vožnjo po pameti večjih diskov ne rabiš, za trackday pa je kar dobrodošlo, če ne celo nujno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sej to mam idejo za fotra... 4-5kkm dela na leto in jaz se 2x letno jebenm kolesa dol in druga gor. Če bo sneg sploh ne rabi it ven tko, da bodo 16 colarke ostale in gredo gor celoletne. 15 pa v simbolično prodajo.
Kaj pa če te bom držal za besedo? 😜
Povezava za deljenje
Deli na druge strani